Miten mies näyttää tunteet

Anonyymi-ap

jos on ihastunut? Entä jos saa/ luulee saaneensa pakit?

48

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehen sydän särkyy, eikä se pysty enää olemaan mukana vaikka olen vuosikaudet jo sanonut sille että se ei kelpaa niin informaatio otetaan yhä edelleen uutena ja täysin ymmällään vastaan. sitten ne suuttuu ja alkaa haukkumaan ilkeästi

• Anonyymi00002

Onpa hankalaa.

• Anonyymi00039

Sinun ryönäisessä maailmassa itsellesi vastaileva palstaäijä varmaan näin tjsp

• Anonyymi00003

Mulla alkaa seisomaan.

• Anonyymi00015

Kun saat pakit???

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kun saat pakit???

Joo, on joku fetissi. 😁

• Anonyymi00046
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo, on joku fetissi. 😁

Just. 😜

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Just. 😜

Tiedätkö että on olemassa ympäristöjä joissa kaltaisiasi puhalletaan kuiviin, mutta vain kukkarosta? Hymähdys sivusta..

• Anonyymi00004

Riippuu mitä tunteita on silloin, kun on ihastunut.
      Mies usein loukkaantuu ja tuntee jopa lähes raivoa, jos tuntee saaneensa pakit. Nainen on ns. antanut ymmärtää, ymmärtämättä antaa., miehen mielestä.
      Naiselta.

• Anonyymi00005

Niin mutta se oli joku toinen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin mutta se oli joku toinen.

Ei ymmärrä, ei tainnut kolahtaa.

• Anonyymi00008

En minä ainakaan loukkaantunut, tai aivan käsittämätön sana, tuntenut raivoa. Surua kylläkin senkin edestä. Outoja kokemuksia sullakin miehistä. sivu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En minä ainakaan loukkaantunut, tai aivan käsittämätön sana, tuntenut raivoa. Surua kylläkin senkin edestä. Outoja kokemuksia sullakin miehistä. sivu

Eipä lie minun vika vaan niitten miesten jos ragettaa niin pienestä. Tosi yleistä.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vähän joka toisella on nk omituisia kokemuksia miehistä mm deittimaailmassa, monologeja dramaturgioiva palstaäijä

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vähän joka toisella on nk omituisia kokemuksia miehistä mm deittimaailmassa, monologeja dramaturgioiva palstaäijä

Oikeasti ärsyttää lukea kun naisille katkera äijä ikäänkuin outouttaa naisten nk ihmissuhdemaailmaa ja reppanat äänestää lähinnä siksi että päivittäin on tiristettävä joku naissukupuoleen liittyvä negatiivinen kommentti. Ehkä siitä tulee parempi olo edes keinotekoisten rakennelmien kautta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Palstaäijä🥸rakastaa sua🥰

• Anonyymi00049

Aika sekavalta tuo kuulosti, mutta jotain siinä oli.

Samoi minulle kävi irl, yritin viestitellä naisen antamaan numeroon, mutta minä tyhmä en osaa löperrellä. Minä tyhmä mies kuvittelin että minulla olisi jotain josta kyseinen nainen olisi ollut kiinnostunut. Kun ajattelin että kun vielä lisäksi hän itse antoi numeronsa.

• Anonyymi00007

Vastaus ekaan, pitää pokerinsa ja vastaus kohtaan kaksi, pitää pokerinsa. Ilmekään ei värähdä :).
      No ei nyt ihan tosissaan näin mutta melkein, ihastus näkyy silmistä ja pakit perävaloista jos näin oikoen ilmaistaan.

• Anonyymi00010

Loppuuko ihastus siihen vai jääkö kaihertamaan? Saako miehen pään käännettyä jos ne eivät olleet pakit vaan muu syy?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Loppuuko ihastus siihen vai jääkö kaihertamaan? Saako miehen pään käännettyä jos ne eivät olleet pakit vaan muu syy?

Aika paljon muuttujia, tottakai pakit kirveltää jos ihastumaan on ehtinyt, no jos se "muu syy" on perusteltavissa oleva niin kyllä järkimiehen pää silloin on käännettävissä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aika paljon muuttujia, tottakai pakit kirveltää jos ihastumaan on ehtinyt, no jos se "muu syy" on perusteltavissa oleva niin kyllä järkimiehen pää silloin on käännettävissä

Kiitos vastauksesta 😊

Ai niin, miten kannattaisi lähestyä? Muu syy on oikea eikä luurankoja.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta 😊

Ai niin, miten kannattaisi lähestyä? Muu syy on oikea eikä luurankoja.

Rehellisesti nyt ainakin ja jos on oikeasti kiinnostunut niin tekee selväksi ettei ole vain leikkimässä

• Anonyymi00019

Missäs sellainen on? Onko tarjolla?

• Anonyymi00021

Ei. Ainoa ihastukseni mutta tilanne meni päin hanuria.

• Anonyymi00042

Hönöjä ja ei ehkä ed aihetta vastaavia palstaäijältä kyselevä on näköjään ehdollistunut palstaäijän misogyyniseen sanastoon

• Anonyymi00013

Jos mies saa pakit hän alkaa ilkeäksi. Joka kerta käynyt näin, ei semmoista miestä ole tullut vastaan joka olisi muuten käyttäytynyt.

• Anonyymi00043

Sanotaanko nyt näin, että aika usein. Ne saattaa myös ikäänkuin käsikirjoittaa/rakentaa todellisuuden uudelleen tarinalla mikä päättyy hyvin ”surullisesti” jotta jäisi joku tietty mielikuva akselilla ihottumasta kavallukseen

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sanotaanko nyt näin, että aika usein. Ne saattaa myös ikäänkuin käsikirjoittaa/rakentaa todellisuuden uudelleen tarinalla mikä päättyy hyvin ”surullisesti” jotta jäisi joku tietty mielikuva akselilla ihottumasta kavallukseen

Let’s go

• Anonyymi00016

böänist kaivetu lämpimä tilaa
      t mieheltä sivusta

• Anonyymi00020

Usein syille löytyy hyvin inhimillinen seuraus, eli ei kaikki miehet paheksu tai suutu jos nainen toimii tavallaan. Jos oikeasti on pitänyt naisesta, toivoo onnellista tulevaisuutta ja käsittelee asian pois mielestään.

• Anonyymi00022

😊

• Anonyymi00024

No en kyllä onnellista lällyä toivottaisi. Ehkä vyöruusua ja peräpukamia toivottaisin

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No en kyllä onnellista lällyä toivottaisi. Ehkä vyöruusua ja peräpukamia toivottaisin

Entä jos kyseinen nainen oikeasti haluaisi yhteistä tulevaisuutta? Etkö antaisi mahdollisuutta?

• Anonyymi00023

Olemalla vttuimainen eli mies.

• Anonyymi00026

Miten voi luulla saaneensa pakit?

• Anonyymi00028

Senat sakaisin? Häkeltyminen?

• Anonyymi00027

Ei välttämättä mitenkään. Täytyis osata lukea ajatuksia että vois tietää.

• Anonyymi00031

Mä osaan lukea hänen ajatuksin jotenkin...🩷

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mä osaan lukea hänen ajatuksin jotenkin...🩷

Toiveajattelua. Joku voitti jo jne.

• Anonyymi00030

Minä kertoisin naiselle vaan että haluan hänet vaimokseni, mutta en uskaltaisi kertoa.

• Anonyymi00032

Eikö voi olla kaveri ja olla vihaamatta?

Kun nainen saa, yrittää muistaa, miltä hän näyttää, jos ei sattumalta enää näe, ja on surullinen. Ei vihaa tai raivoa, mutta ehkä myös pieni epäusko liittyen siihen miten pystyi erehtyä ja kuvitteli että ei ole tunteen kanssa yksin. Hämmästys. Lopulta jää lämpö. Hyväksyminen.

• Anonyymi00034

Tämä vaikuttaa tekoälyvastaukselta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tämä vaikuttaa tekoälyvastaukselta.

Ihan tosi? Mutta se olin minä. Noin nainen reagoi kun huomaa, että ei olekaan toiselle ihanin.

• Anonyymi00035

En laita sulle runoja.

• Anonyymi00036

Jos luulee saaneensa pakit niin naisella on vakavia viestinnällisiä ongelmia.

• Anonyymi00038

Selitä, jos osaat. Onko tapahtunut niin?

• Anonyymi00045

No niin -naisia mielikuvituksellisesti joka kulmasta syyllistävä mr misogyyni aloitti taa paineiden purkamisen- onko ”hän” silloin myös vakavasti häiriintynyt? Ajattelin fasilitoida ku verbaalinen töräys jäi aika valjuksi. T naiselta

• Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Selitä, jos osaat. Onko tapahtunut niin?

Luuleminen tietämisen sijaan tässä tarkoittaa sitä, että kyseessä on väärinymmärrys ja niissä päävastuu on viestijällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2698
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2207
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      206
      1439
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe