jos on ihastunut? Entä jos saa/ luulee saaneensa pakit?
Miten mies näyttää tunteet
48
646
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miehen sydän särkyy, eikä se pysty enää olemaan mukana vaikka olen vuosikaudet jo sanonut sille että se ei kelpaa niin informaatio otetaan yhä edelleen uutena ja täysin ymmällään vastaan. sitten ne suuttuu ja alkaa haukkumaan ilkeästi
- Anonyymi00002
Onpa hankalaa.
- Anonyymi00039
Sinun ryönäisessä maailmassa itsellesi vastaileva palstaäijä varmaan näin tjsp
- Anonyymi00003
Mulla alkaa seisomaan.
- Anonyymi00015
Kun saat pakit???
- Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kun saat pakit???
Joo, on joku fetissi. 😁
- Anonyymi00046
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo, on joku fetissi. 😁
Just. 😜
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Just. 😜
Tiedätkö että on olemassa ympäristöjä joissa kaltaisiasi puhalletaan kuiviin, mutta vain kukkarosta? Hymähdys sivusta..
- Anonyymi00004
Riippuu mitä tunteita on silloin, kun on ihastunut.
Mies usein loukkaantuu ja tuntee jopa lähes raivoa, jos tuntee saaneensa pakit. Nainen on ns. antanut ymmärtää, ymmärtämättä antaa., miehen mielestä.
Naiselta.- Anonyymi00005
Niin mutta se oli joku toinen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin mutta se oli joku toinen.
Ei ymmärrä, ei tainnut kolahtaa.
- Anonyymi00008
En minä ainakaan loukkaantunut, tai aivan käsittämätön sana, tuntenut raivoa. Surua kylläkin senkin edestä. Outoja kokemuksia sullakin miehistä. sivu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En minä ainakaan loukkaantunut, tai aivan käsittämätön sana, tuntenut raivoa. Surua kylläkin senkin edestä. Outoja kokemuksia sullakin miehistä. sivu
Eipä lie minun vika vaan niitten miesten jos ragettaa niin pienestä. Tosi yleistä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän joka toisella on nk omituisia kokemuksia miehistä mm deittimaailmassa, monologeja dramaturgioiva palstaäijä
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vähän joka toisella on nk omituisia kokemuksia miehistä mm deittimaailmassa, monologeja dramaturgioiva palstaäijä
Oikeasti ärsyttää lukea kun naisille katkera äijä ikäänkuin outouttaa naisten nk ihmissuhdemaailmaa ja reppanat äänestää lähinnä siksi että päivittäin on tiristettävä joku naissukupuoleen liittyvä negatiivinen kommentti. Ehkä siitä tulee parempi olo edes keinotekoisten rakennelmien kautta
- Anonyymi00047
Anonyymi00040 kirjoitti:
Palstaäijä🥸rakastaa sua🥰
- Anonyymi00049
Aika sekavalta tuo kuulosti, mutta jotain siinä oli.
Samoi minulle kävi irl, yritin viestitellä naisen antamaan numeroon, mutta minä tyhmä en osaa löperrellä. Minä tyhmä mies kuvittelin että minulla olisi jotain josta kyseinen nainen olisi ollut kiinnostunut. Kun ajattelin että kun vielä lisäksi hän itse antoi numeronsa.
- Anonyymi00007
Vastaus ekaan, pitää pokerinsa ja vastaus kohtaan kaksi, pitää pokerinsa. Ilmekään ei värähdä :).
No ei nyt ihan tosissaan näin mutta melkein, ihastus näkyy silmistä ja pakit perävaloista jos näin oikoen ilmaistaan.- Anonyymi00010
Loppuuko ihastus siihen vai jääkö kaihertamaan? Saako miehen pään käännettyä jos ne eivät olleet pakit vaan muu syy?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Loppuuko ihastus siihen vai jääkö kaihertamaan? Saako miehen pään käännettyä jos ne eivät olleet pakit vaan muu syy?
Aika paljon muuttujia, tottakai pakit kirveltää jos ihastumaan on ehtinyt, no jos se "muu syy" on perusteltavissa oleva niin kyllä järkimiehen pää silloin on käännettävissä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aika paljon muuttujia, tottakai pakit kirveltää jos ihastumaan on ehtinyt, no jos se "muu syy" on perusteltavissa oleva niin kyllä järkimiehen pää silloin on käännettävissä
Kiitos vastauksesta 😊
Ai niin, miten kannattaisi lähestyä? Muu syy on oikea eikä luurankoja. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta 😊
Ai niin, miten kannattaisi lähestyä? Muu syy on oikea eikä luurankoja.Rehellisesti nyt ainakin ja jos on oikeasti kiinnostunut niin tekee selväksi ettei ole vain leikkimässä
- Anonyymi00019
Missäs sellainen on? Onko tarjolla?
- Anonyymi00021
Ei. Ainoa ihastukseni mutta tilanne meni päin hanuria.
- Anonyymi00042
Hönöjä ja ei ehkä ed aihetta vastaavia palstaäijältä kyselevä on näköjään ehdollistunut palstaäijän misogyyniseen sanastoon
- Anonyymi00013
Jos mies saa pakit hän alkaa ilkeäksi. Joka kerta käynyt näin, ei semmoista miestä ole tullut vastaan joka olisi muuten käyttäytynyt.
- Anonyymi00043
Sanotaanko nyt näin, että aika usein. Ne saattaa myös ikäänkuin käsikirjoittaa/rakentaa todellisuuden uudelleen tarinalla mikä päättyy hyvin ”surullisesti” jotta jäisi joku tietty mielikuva akselilla ihottumasta kavallukseen
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sanotaanko nyt näin, että aika usein. Ne saattaa myös ikäänkuin käsikirjoittaa/rakentaa todellisuuden uudelleen tarinalla mikä päättyy hyvin ”surullisesti” jotta jäisi joku tietty mielikuva akselilla ihottumasta kavallukseen
Let’s go
- Anonyymi00016
böänist kaivetu lämpimä tilaa
t mieheltä sivusta - Anonyymi00020
Usein syille löytyy hyvin inhimillinen seuraus, eli ei kaikki miehet paheksu tai suutu jos nainen toimii tavallaan. Jos oikeasti on pitänyt naisesta, toivoo onnellista tulevaisuutta ja käsittelee asian pois mielestään.
- Anonyymi00022
😊
- Anonyymi00024
No en kyllä onnellista lällyä toivottaisi. Ehkä vyöruusua ja peräpukamia toivottaisin
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
No en kyllä onnellista lällyä toivottaisi. Ehkä vyöruusua ja peräpukamia toivottaisin
Entä jos kyseinen nainen oikeasti haluaisi yhteistä tulevaisuutta? Etkö antaisi mahdollisuutta?
- Anonyymi00023
Olemalla vttuimainen eli mies.
- Anonyymi00026
Miten voi luulla saaneensa pakit?
- Anonyymi00028
Senat sakaisin? Häkeltyminen?
- Anonyymi00027
Ei välttämättä mitenkään. Täytyis osata lukea ajatuksia että vois tietää.
- Anonyymi00031
Mä osaan lukea hänen ajatuksin jotenkin...🩷
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mä osaan lukea hänen ajatuksin jotenkin...🩷
Toiveajattelua. Joku voitti jo jne.
- Anonyymi00030
Minä kertoisin naiselle vaan että haluan hänet vaimokseni, mutta en uskaltaisi kertoa.
- Anonyymi00032
Eikö voi olla kaveri ja olla vihaamatta?
Kun nainen saa, yrittää muistaa, miltä hän näyttää, jos ei sattumalta enää näe, ja on surullinen. Ei vihaa tai raivoa, mutta ehkä myös pieni epäusko liittyen siihen miten pystyi erehtyä ja kuvitteli että ei ole tunteen kanssa yksin. Hämmästys. Lopulta jää lämpö. Hyväksyminen.- Anonyymi00034
Tämä vaikuttaa tekoälyvastaukselta.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tämä vaikuttaa tekoälyvastaukselta.
Ihan tosi? Mutta se olin minä. Noin nainen reagoi kun huomaa, että ei olekaan toiselle ihanin.
- Anonyymi00035
En laita sulle runoja.
- Anonyymi00036
Jos luulee saaneensa pakit niin naisella on vakavia viestinnällisiä ongelmia.
- Anonyymi00038
Selitä, jos osaat. Onko tapahtunut niin?
- Anonyymi00045
No niin -naisia mielikuvituksellisesti joka kulmasta syyllistävä mr misogyyni aloitti taa paineiden purkamisen- onko ”hän” silloin myös vakavasti häiriintynyt? Ajattelin fasilitoida ku verbaalinen töräys jäi aika valjuksi. T naiselta
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Selitä, jos osaat. Onko tapahtunut niin?
Luuleminen tietämisen sijaan tässä tarkoittaa sitä, että kyseessä on väärinymmärrys ja niissä päävastuu on viestijällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073