Haluan niin paljon,mutta se mies on...

Anonyymi-ap

Nözzö!

20

535

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tai sinä et vaan ole sen vaivan arvoinen?

• Anonyymi00011

Muista värittää sisäinen korkeakoulutettu elämänkoululainen palstaäijän ketjua

• Anonyymi00002

Ei se silloin valitettavasti halua tarpeeksi. Mutta voihan tilanteet muuttua.

• Anonyymi00003

Peilaat vaan itseäsi. Nössö olet sinä.

• Anonyymi00004

Joskus nainen tekee kaiken lähestymisen ja mies hönöttää vaan kuin joku Hessu Hopo. Sivusta

• Anonyymi00006

Kiitos!

• Anonyymi00012

Kerrohan kuunaama mitä kaikkea se sinä ehdit esim vrkn aikana peilaamaan naista esittävän aloituksissa? Se tuskin edistää mtn, tuo pään aukominen ja kitinä. T naiselta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joskus nainen tekee kaiken lähestymisen ja mies hönöttää vaan kuin joku Hessu Hopo. Sivusta

Miten se muka palstaäijä ja aapee näin? Itse olen ymmärtänyt että vislaus ym klisee riittää

• Anonyymi00007

En olisi voinut kuvitella miten epäsuorasti naiset minua lähestyvät. Sanoin naiset, kun en tiedä edes onko yksi vai kuinka monta naista. Lisäksi ilkeyden tasosta päätellen myös miehet ovat yrittäneet lähestyä, olisiko liittynyt johonkin naiseen vai ovatko peräti homoja. Joka tapauksessa, minusta on tullut erittäin epäileväinen ja tuntuu ettei ole usein ihmisillä hyvät mielessä. Siinä on tullut kaikki suomalaisuuden huonot piirteet esiin ja tuntuu että minustakin on tullut huonompi ihminen, ainakin asenteen puolesta. Tosielämässä minua sitten arvostellaan kun en mene sille oikealle sanomaan, sinut minä haluan kun en nimenomaan tiedä haluaako hän oikea oikeasti minua.

• Anonyymi00008

Tutustumalla, juttelemalla selviää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tutustumalla, juttelemalla selviää.

Kyllä, juttelemalla, kahden kesken, häiritsemättä, rauhallisesti, ymmärrettävästi, keskittyen.

• Anonyymi00013

Mihin kommenttisi liittyy?
        Sivusta

• Anonyymi00014

Jos haluaa vankilassa tai pahimmillaan, ei missään, elämänsä viettää

• Anonyymi00016

Väkivalta on väärin ja ymmärrän sen nyt1 sivusta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos haluaa vankilassa tai pahimmillaan, ei missään, elämänsä viettää

Ei tuosta vankilaan joudu.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei tuosta vankilaan joudu.

Ihan riippuu ketä lyöt. Ei pidä koskaan aliarvioida miten joku voisi reagoida tekoosi esim. myöhemmin. Tuollainen on kuitenkin niin vakava asia, että oikeudenmukainen ihminen voi ottaa sen hyvin radikaalisti.

• Anonyymi00019

Miksi puhua kun voi vaan nuzzii?

• Anonyymi00020

Olet säälittävä luuseri. Tuskin se mies on edes huomannut sinua eikä tule koskaan huomaamaan, koska oman seksismisi takia et uskalla häntä lähestyä.

• Anonyymi00021

lemontree

• Anonyymi00022

vei miestä muistatko 🥱 kyllä keinot tepsi muinoin eipä tepsi enää olet niin typerä etkä mitään ymmärrä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4746
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      56
      2595
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      984
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      119
      935
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      904
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      845
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe