Nözzö!
Haluan niin paljon,mutta se mies on...
19
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai sinä et vaan ole sen vaivan arvoinen?
- Anonyymi00011
Muista värittää sisäinen korkeakoulutettu elämänkoululainen palstaäijän ketjua
- Anonyymi00002
Ei se silloin valitettavasti halua tarpeeksi. Mutta voihan tilanteet muuttua.
- Anonyymi00003
Peilaat vaan itseäsi. Nössö olet sinä.
- Anonyymi00004
Joskus nainen tekee kaiken lähestymisen ja mies hönöttää vaan kuin joku Hessu Hopo. Sivusta
- Anonyymi00006
Kiitos!
- Anonyymi00012
Kerrohan kuunaama mitä kaikkea se sinä ehdit esim vrkn aikana peilaamaan naista esittävän aloituksissa? Se tuskin edistää mtn, tuo pään aukominen ja kitinä. T naiselta
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joskus nainen tekee kaiken lähestymisen ja mies hönöttää vaan kuin joku Hessu Hopo. Sivusta
Miten se muka palstaäijä ja aapee näin? Itse olen ymmärtänyt että vislaus ym klisee riittää
- Anonyymi00007
En olisi voinut kuvitella miten epäsuorasti naiset minua lähestyvät. Sanoin naiset, kun en tiedä edes onko yksi vai kuinka monta naista. Lisäksi ilkeyden tasosta päätellen myös miehet ovat yrittäneet lähestyä, olisiko liittynyt johonkin naiseen vai ovatko peräti homoja. Joka tapauksessa, minusta on tullut erittäin epäileväinen ja tuntuu ettei ole usein ihmisillä hyvät mielessä. Siinä on tullut kaikki suomalaisuuden huonot piirteet esiin ja tuntuu että minustakin on tullut huonompi ihminen, ainakin asenteen puolesta. Tosielämässä minua sitten arvostellaan kun en mene sille oikealle sanomaan, sinut minä haluan kun en nimenomaan tiedä haluaako hän oikea oikeasti minua.
- Anonyymi00008
Tutustumalla, juttelemalla selviää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tutustumalla, juttelemalla selviää.
Kyllä, juttelemalla, kahden kesken, häiritsemättä, rauhallisesti, ymmärrettävästi, keskittyen.
- Anonyymi00010
Kannattaa lyödä ihmisiä naamaan. He ansaitsevat sen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin kommenttisi liittyy?
Sivusta - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos haluaa vankilassa tai pahimmillaan, ei missään, elämänsä viettää
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Väkivalta on väärin ja ymmärrän sen nyt1 sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos haluaa vankilassa tai pahimmillaan, ei missään, elämänsä viettää
Ei tuosta vankilaan joudu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tuosta vankilaan joudu.
Ihan riippuu ketä lyöt. Ei pidä koskaan aliarvioida miten joku voisi reagoida tekoosi esim. myöhemmin. Tuollainen on kuitenkin niin vakava asia, että oikeudenmukainen ihminen voi ottaa sen hyvin radikaalisti.
- Anonyymi00019
Miksi puhua kun voi vaan nuzzii?
- Anonyymi00020
Olet säälittävä luuseri. Tuskin se mies on edes huomannut sinua eikä tule koskaan huomaamaan, koska oman seksismisi takia et uskalla häntä lähestyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510