Kovasti on persuiilla toista linjaa kuin K D:lla. Alkaa hajaannus hallituksessa?
Vastaukset 32
- Anonyymi00002
Demokratia on toimiessaan juurikin hajaannusta, erimielisyyttä ja lopulta joskus kompromisseja.
Tämä siis tiedoksi teille telaketjuvasureille, jotka jostain syystä luulette että demokratia on keskusjohtoista yksimielisyyttä ja cancelöintiä.- Anonyymi00003
entäs Heinäluoma tyttären sijoitusasunot 3 kpl ?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
entäs Heinäluoma tyttären sijoitusasunot 3 kpl ?
Hitasluoma onkin vähävarainen 200 000€/vuosipalkakallaan,tyypillinen vihervassari 💩
- Anonyymi00005
Natisismi ja juutalaisviha siis sopii KD:lle, jos saavat kyykyttää tavallista kansaa?
- Anonyymi00007
Tyttö on tullut isäänsä mitä valehteluun tulee.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68ad2e76-41f1-4bd6-b64a-482af5105294- Anonyymi00009
Jussi Halla-aho: "Valehtelu on poliitikolle työkalu"...
Mestarin opissa on tyttö ollut. - Anonyymi00012
Hitlerin oppeja kannatat!Hitler vainosi juutalaisia sinä vainoat Persuja.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hitlerin oppeja kannatat!Hitler vainosi juutalaisia sinä vainoat Persuja.
Persut kannattavat Hitlerin oppeja. Kieltävät holokaustinkin.
Jos totuuden kertominen persuista on vainoamista niin, mistä saa ongelmaa etsiä? - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jussi Halla-aho: "Valehtelu on poliitikolle työkalu"...
Mestarin opissa on tyttö ollut.Klonkku-Jussi. #Petosjytky.
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos totuuden kertominen persuista on vainoamista niin, mistä saa ongelmaa etsiä?Potkivat rotuopin julistajat puolueestaan pihalle ja kriminalisoivat holokaustin kieltämisen.
Sinä Soinia fanittava persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi. - Anonyymi00081
Anonyymi00014 kirjoitti:
Klonkku-Jussi. #Petosjytky.
KuSSpaska jytky 💩
- Anonyymi00082
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos totuuden kertominen persuista on vainoamista niin, mistä saa ongelmaa etsiä?Vihervassarit ovat avoimesti natseja juutalais vihassaan💩
- Anonyymi00024
Osaatko th sanoa mistä löytyisi s24 palsta missä sinä et kirjoittaisi sääntöjen vastaisia avauksia Hilla Halla-ahosta? Toisena kysymyksenä viittauksella edelliseen milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun persupakkomielteen kanssa kun pitää jo niiden persujen perheenjäseniä somessa mustamaalata?
- Anonyymi00025
Missä sanotaan, että Halla-ahon natsismista ei saisi kirjoittaa? Muuten kuka Th ja mitkä palstat?
- Anonyymi00028
Missä siinä kielletään puhumasta natsisimista tai juutalaisvastaisuudesta? Persu ei kestä totuutta.
- Anonyymi00031
Miten muuten miten Pyhäjärven KD suhtautuu Halla-ahojen juutalaisvastaisuuteen?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miten muuten miten Pyhäjärven KD suhtautuu Halla-ahojen juutalaisvastaisuuteen?
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Missä siinä kielletään puhumasta natsisimista tai juutalaisvastaisuudesta? Persu ei kestä totuutta.
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00060
Anonyymi00038 kirjoitti:
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
Voi voi, viilsikö tuo ihan sieluusi saakkaa syvän haavan?
- Anonyymi00064
Anonyymi00038 kirjoitti:
No onkos sitä mahtia löytynyt? Kovasti olet tainnut etsiä.
- Anonyymi00041
Palstan aihe on Pyhäjärvi ei Halla-ahon tytär.
- Anonyymi00044
Anonyymi00040
2026-05-08 17:26:26
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ottaako totuus Halla-ahoista noin koville? Miten rikostuomion saanut voi toimia puhemiehenä? Muiden mukana Kd hyväksyy näin rikollisuuden.
Lue lisää
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.- Anonyymi00045
Vastaapa sitten hyväksytkö Halla-ahojen maailmankuvan?
- Anonyymi00046
Niinpä sinä sen sanoit.
Miten rikoksesta tuomittu voi olla puheenjohtaja. - Anonyymi00078
Anonyymi00046 kirjoitti:
Niinpä sinä sen sanoit.
Miten rikoksesta tuomittu voi olla puheenjohtaja.Mistä rikoksesta kai tarkoitat kunnan edun avamista?
- Anonyymi00085
Anonyymi00078 kirjoitti:
Mistä rikoksesta kai tarkoitat kunnan edun avamista?
Kansan kiihottamisesta?
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510