Kun meistä mitään koskaan tule
Lopettaisit vaan kaipaamisen
37
590
Vastaukset
- Anonyymi00001
sori vähän vaikeuksia
- Anonyymi00004
Miksi olisi tuskin
- Anonyymi00003
Move on, Turn The Page.... seuraavaan henkilöön...
Musiikki: ;Metallica - Turn The Page.
..joku naapurin (vahingossa melkein kirjoirin; naaPutin, rasPutin, raaPutin)
nappailu on vbähän huonoa kun leikkaus tulee sormioihinni- Anonyymi00029
Pistetääs soimaan! 🤘
- Anonyymi00005
Oletko päättänyt niin?
- Anonyymi00006
jos teitä auttaisi joku juttu kun elämässä tulee asioita eteen ja kun jos sellaisia kasautuu mieleenja muutenkin.. yritä purkaa niitä pois niitä asioita, jotta ei tule joku kuin SUURI VUORI asioista mitä pitäisi tehdä.
- Anonyymi00007
Ootko joku ennustaja vai? Lopeta ite, jos häiritsee 😂
- Anonyymi00008
En minä lopeta ikinä. Ole rauhassa, en häiritse.
- Anonyymi00009
Olen liian arka ja ahdistunut enkä ole missään. En usko että nainen välittäisi edes suositella luovuttamista.
- Anonyymi00022
Minä todellakin suosittelen sinun lopettavan stalkkaamisen! Oletko tosiaankin niin ymmärtämätön siitä etten ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi ja juuri sen takia, en koskaan sanonut sinulle mitään, jo siitä sinun olisi pitänyt ymmärtää lopettaa stalkkaamiseni!
- Anonyymi00010
Minun kaipauksella, ikävällä ei ole kelloa, ei kalenteria.
Älä siis tule sanomaan, milloin sen ikävän on loputtava.- Anonyymi00031
Ymmärrätkö sinä vastavuoroisuudesta mitään. Vaikka sinä välittäisit minusta, minä kerron rehellisesti etten välitä sinusta ollenkaan! Avuton kakara ole minun silmissäni ollut aina!
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä vastavuoroisuudesta mitään. Vaikka sinä välittäisit minusta, minä kerron rehellisesti etten välitä sinusta ollenkaan! Avuton kakara ole minun silmissäni ollut aina!
Eipä tää sulle ollutkaan. Jatka vain samaan malliin, olet joka tapauksessa vielä esillä. T. Tuo edellinen
- Anonyymi00011
Lopettaisit tän lukemisen. Käviskö se. Älä sano muille mitä ne saa tuntea ja mitä ei.
- Anonyymi00012
Pääasia palstaäijän provoissa mm sen mielestä se, että tunteita herää ja lähtökohtaisesti mieluummin negatiivisia
- Anonyymi00014
Mitä sitten tunnet?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä sitten tunnet?
Ikävää, kaipausta, lämpöä,surua,haikeutta, petymystä, rakkautta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ikävää, kaipausta, lämpöä,surua,haikeutta, petymystä, rakkautta.
Sekä huolta ja ihmetystä. Vähän ehkä myös pelkoa ja häpeää.
- Anonyymi00013
P miestä kaipaan
- Anonyymi00021
Sari? Sinäkö se Petriä kaipaat?
- Anonyymi00028
Parrumieskö ,elähän hättäile hänet oli nähty.
- Anonyymi00015
hmh vieläkin taitaa olla hiuksissani tuota Wella Super Strong -juttua suihkurwlla enemmänkin.. tahmaista.. niin... kun oli tyttöjä myymässä haluan voimakasta muotovaahtoa hiuksiin niin VOIMAKKAIN TÄMÄ.
- Anonyymi00016
Ei voi lopettaa mitenkään ennenkuin on juteltu kaikki asiat. Tuskin kumpikaan haluaa edes et vaan loppuu ja unohdetaan toisemme.
- Anonyymi00019
Höpötystä vttu!
- Anonyymi00023
Ei ole mitään tarvetta jutella häirikön kanssa!
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta jutella häirikön kanssa!
Suksi kuuseen!
- Anonyymi00020
En minä ensirakkautta unohda, mutta en kyllä häiritsekään enää. Hän on minulle erityinen.
- Anonyymi00025
Jos noin haluat niin käydään asia läpi oikeassa elämässä.
- Anonyymi00026
En mä mitään kaipaakkaan tajusin jo kuinka paha ja paska ihminen sä olet
- Anonyymi00030
Ei todellakaan tule, koska itsepä möhlit!
- Anonyymi00034
Typeriä narskuja ootte. Haukutte täällä tuntemattomia. Hys, menkää pois!
- Anonyymi00036
Ei todellkaan tule mitään koskaan kahdesta hyvin eri ikäisestä!
- Anonyymi00037
Tulloopas, elä höpötä. Sivullinen
- Anonyymi00038
wow ohoh musiikki jyrähti käyntiin... Helix ohoh oli listalla Helix - Gimme gimme good lovin... Brian Vollmer...
- Anonyymi00039
En lopeta.
- Anonyymi00040
Hyvä 💪😏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953580Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562536Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla172464Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi712321Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "182199Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021262Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5731118Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142989