Onkohan nyt saavutettu pohja idioottimaisen energiapolitiikan suhteen vai vieläkö viherpuna keksii jotain vielä tyhmempää kuin tämä että Helsinki lämpenee cashewpähkinöiden kuorilla. Meillä on hakkuujätettä, turvetta ja kotimaista jätettä mutta Helen jonka johtokunnassa on mm. Atte Harjanne ja Nasima Razmyar ovat päätti että tuodaan pähkinän kuoria laivalla 6000km päästä Norsunluurannikolta Loviisaan josta ne rekoilla kuljetetaan Helsinkiin, kuoret tulevat tiloilta jotka käyttävät törkeästi hyväkseen lapsityövoimaa. Tässä projektissa varmaan täyttyy viherpunan päätavoitteet ihmisoikeudet sekä ilmastopäästöt.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Helsingin kannattaisi pakata nuo joutilaat maahanmuuttajat junaan ja lähettää ne tänne hakkuuperkeitä keräämään.
- Anonyymi00002
Onko tuo ees totta ?
- Anonyymi00003
Näin on ja hullumaksi vain tulee menemään.
- Anonyymi00005
Vihreet ihan pähkinöinä kun keksivät taas mahtavan idean miten vähentää päästöjä !
- Anonyymi00007
Seuraavaksi Amerikasta maissintähkiä joista on siemenet poistettu.
- Anonyymi00008
Norssit Ukrainaan ja pähkinän kuoret Suomeen ! Näin se Suomi nousee !
- Anonyymi00013
LumperiA kirjoitti:
Kohta on uhkeimmillaan vetelien alue! Uraa!
Pure tollo pettua !
- Anonyymi00009
Hey c 'moon, eix petun jyrsijöiden jälkeläiset tsennaa et kuoret on new generation enerziin tuotossa ?
- Anonyymi00010
Ne mistään mitään. 🤕
- Anonyymi00011
LumperiA kirjoitti:
Vetelät näöttää sennaavan ....enerkijaapa hyvinni...😁🤣🤣
Jeeesh we do !
- Anonyymi00012
LumperiA kirjoitti:
Vetelät näöttää sennaavan ....enerkijaapa hyvinni...😁🤣🤣
Vaikene bönde !
Sitte ku pähkinänkuoret tullee niin heinähankoella vaen niitä seipäille laettammaan, vae meinaatteko alakaa rattoreilla paalittammaan niitä? 😅🤣😅🤣
- Anonyymi00014
Bönde ei snaijaa, valmista kamaa suoraan polttouuniin.
- Anonyymi00015
Slumppaa halvalla kuoria,ei paljo bungaa,voit istuttaa vaikka pottumaan vakoihin ja nostaa katokorvauksia jos ei kasva.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Slumppaa halvalla kuoria,ei paljo bungaa,voit istuttaa vaikka pottumaan vakoihin ja nostaa katokorvauksia jos ei kasva.
Veyelät tiijjä mikä vako onkaan.
- Anonyymi00017
LumperiA kirjoitti:
Kyllä tsennataan, taitaa siellä päin olla niitä heeboja paljon enemmän jotka eivät hiffaa miten duunata vakoa, you know.
- Anonyymi00018
LumperiA kirjoitti:
Gimme some loving, every day.
- Anonyymi00016
viher-sini taitaa olla oikea idean isä
Etelänvetelät uhhoopi taas kun ovat syöneet mahansa täöteen pähkinöettenkuorie. Narksnarks!🤣🤣😛
- Anonyymi00019
Skruudatkaa te landepaukut sitä pettuanne ja mätää kalaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Skruudatkaa te landepaukut sitä pettuanne ja mätää kalaa.
🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532