Pian on puolueet sun muut kansanliikkeet kysymässä Forresteria ehdokkaaksi.
Ties vaikka Persutkin sais tuas oikein JYTKYN!
Kylläpä se vuan nyt on poliitikon alku Kosulassa.
12
253
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kyllä on, ahkerasti puuttuu kaikkiin epäkohtiin.
- Anonyymi00007
Tietysti ja vielä muiden tekemiin...
- Anonyymi00002
Vuan mitteepä mieltä on nuista Norsunluurannikon pähkinänkuorista?
- Anonyymi00003
Saisivat Kosulan tudettajat. Pistää kesäteatterin sinne pystyyn . Ois siinä naurussa pitelemistä ?
- Anonyymi00004
Taitaa olla piilosini-musta? Solikkakin mualattu mustaks...
EI NATSEJA KOSULAAN! - Anonyymi00006
Helevetimmoinen tarve esitellä videoilla tiluksiaan, konneitaan ja vehkeitään, sekä tietysti mahtavia rakennusurakoitaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suomen paras. https://www.youtube.com/watch?v=4w5ojGbrAE8
Onko myymässä taloaan? Oli niin täydellinen esittely...
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko myymässä taloaan? Oli niin täydellinen esittely...
Kuka ostaa mitään jostain korvesta !
Pitää olla vikaa pahassa paikassa jos sellaista tapahtuu.
- Anonyymi00010
Menkää töihin joutoveelut tyhjänpyörittäjät ja heittäkää ne kamerat järveen !
- Anonyymi00011
Edellinen sukupolvi elää kituuttaa ja kynsi rahaa säästöön että nämä peräkamarin nappikorvat saa leikkiä elämänsä eivätkä koskaan kasva aikuiseksi !
Museonvartijana siinä ollaan vailla mitään tulevaisuutta.⁰ - Anonyymi00013
Onko siellä savossa joka toinen oman elämänsä elokuvantekijä !?
Mikä tuon hullutuksen oikea nimi mahtaa olla, mitään normaalia se ei ainakaan ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560