Et halua unohtaa vaikka vietät mielelläsi hänen kanssa aikaa
Se on vain kummallista että
23
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen kanssa?
Yksin olen ollut ja olen nytkin.- Anonyymi00002
Miksi palstalla kaiket päivät
- Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi palstalla kaiket päivät
Ehkä palstalla on jotkut paljon just sen takia koska on yksin. -Sivusta joku joka ei jaksa enää
- Anonyymi00003
Kuinka monta naista sinulla on
- Anonyymi00004
Haluat olla vapaa ja mennä eikä mitään saa reisusta kysyä vaikka puh oli koko ajan varattu. Yhtäkkiä kavereitakin on paljon.
- Anonyymi00005
Onko ne kaikki naisia
- Anonyymi00006
Sitten kotiin väsyneenä. Ollaan vihaisia että ei voi myöntää. Ei halua seksiä kun on just nainu. Ennenmmin sota päälle ja muija ulos ja itse nukkumaan viestimään suo.i2 neljälle. Ym muille naisille. Pelkkää huvia on miehen elämä.
- Anonyymi00007
Säälillä saa enemmän muistakaa se
- Anonyymi00013
Ei todellakaan saa, ainakaan minulta ei saa yksikään mies!
- Anonyymi00008
Exä on läski ja huono ja ruma en panis. Puhuu muille ja soittaa pokkana. Koska nähdään. Kantaa kirjeitä sukulaisten postilaatikkoon kun on niin ikävä. Ainut jonka haluaa ja rakastaa.ei voi elää ilman minua. Uli uli.
Kun taas saa haluamansa. Niin kierto jatkuu. Ei anna mitään itsestään kun haluaa vain hetken. Ei kannata sitoutua koska meressä on fisua kuin merenmutaa. - Anonyymi00009
Tulenko prätkällä vai volvolla sua hakemaan?
- Anonyymi00016
Jos mut joku hakisi niin autolla. Ihan vaan koska prätkällä hakien en saa romppeita mukaan.
- Anonyymi00010
ÄLÄ TULE IKINÄ OLET SAIRAS JA HULLU HAE APUA
- Anonyymi00014
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00011
En vietä mielälläni aikaa sen kanssa. Yriyän myös unohtaa sut.
- Anonyymi00012
Miksi soitat sitten jatkuvasti sille
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi soitat sitten jatkuvasti sille
Mistä sä tiedät kuka soittelee kenellekin
ja kuin paljon?
On kyllä jännä, tai outo homma.
Toisekseen ota selvää edes kuka se joku on jolle se joku soittelee.
Ei kannata oletella, kuvitella eikä päätellä
ihan miten vaan.
Sillä tavalla tulee vaan väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00015
Lähettää myös kirjeitä minulle rakkaudella
- Anonyymi00017
Enkä edes halua sitä. Haukkuu vaikka hajotti lantioni. Aika sairasta. Mutta kun on rikas
- Anonyymi00018
- Anonyymi00021
Mitä haluat tuolla kertoa ja kenelle?
Taas uh kai luja vai?
- Anonyymi00022
Olen unohtanut jo ei ole mitään tunteita käyn vain huvikseni kommentoimassa kuinka paska ja ilkeä ihminen olet
- Anonyymi00023
illussani tuntuu kyllä oikealta silloin kun rakastan. tätä on nyt vuosia kestänyt. tiedä koska loppuu. piti kestää vain parisen vuotta. ei menny ko strömsöössä yök
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729