10 tramalia ja ehkä 10 gabapentiinia ja voi tosi hyvin. En valehtele enkä keksi, tosi on. Tramali 100 depottia.
Kaveri otti
2
69
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kaverillesi ei tullut mitään niin ei se tarkoita että muille ei vois tulla haittavaikutuksia.
- Anonyymi00002
Mikäs siinä. Itsekkin syönyt tramaleita 1000mg ei se ole vakavaa en vain ymmärrä miksi gaboja samaan aikaan edes ottaa.
Alkoa en suosittele paljon ottamaan samaan aikaan. Sama jos käyttää buprea (subutex).
Monet ikävät asiat mitä saanut lukea lehdistä kun joku kuollut huumeisiin johtuu usein siitä että vedetty överisti kaikkea sekaisin ja vielä Alkoa päälle.
Kadulla liikkuu tosi paljon tutkareita mistä osa niin jumalattoman vahvoja että käyttäjän pitää olla todella varovainen. Ja yleensä jos ostaa käyttää kamaa. Kannattaa olla luottomyyjä keltä aina ostaa. Tietää sen jälkeen laadun eikä tule pettymyksiä tai niitä yllätyksiä.
Mutta vielä tramaleihin tosiaan missään +2% promillen humalassa ei kannata syödä useita. Kun menee nukkumaan voi lisätä sitä hengityslaman riskiä.
Olen monelle nuorelle opastanut turvalliseen käyttöön ja olleet kiitollisia. Ennenkuin joku haukkuu yms. Niin sanottakoon että parempi se on että niille kertoo kokenut käyttäjä kuin se että he ilman tietoa vetävät kombona kaikkea mitkä ei välttämättä sovi kombotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676