Varmaa joudut

Anonyymi-ap

Joskus vankilaan , syy minkä takia ihan sama ,herra hoitaa

45

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Potentiaalisia syitä on kyseisellä henkilöllä pitkä litanja.

• Anonyymi00035

Ja ne ovat :

• Anonyymi00036

Antaa tulla nyt keuhkojen kera :

• Anonyymi00002

Jos joskus nään tuttujamme juttelemma paljon sinusta

• Anonyymi00003

Jääkö nää postetut kirjoitukset suomi 24 neloselle jonnekkin arkistoon vai poistuuko kokonaan ,pitääkö olla yhteydessä s24 työntekijöihin rikosilmoituksen takia?

• Anonyymi00006

Ei tarvitse olla itse yhteydessä. Sitä paitsi.. Se on ihan turhaa. Viisainta vain olla yhteydessä viranomaisiin. Sivullinen

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei tarvitse olla itse yhteydessä. Sitä paitsi.. Se on ihan turhaa. Viisainta vain olla yhteydessä viranomaisiin. Sivullinen

On oltu jo. Lakimieskin on valmiina.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On oltu jo. Lakimieskin on valmiina.

Hei voisitko kertoa enemmän prosessista ? Miten se sinulla meni ,ois kiva saada neuvos:)

• Anonyymi00017

Ei ne ikuisuutta pysy arkistoissa. Ja kertoo sekin paljon kun ei niitä omiaan edes näe enää rekatut.

• Anonyymi00005

Mä tuun mukaan. On pljon matskuu. Todisteita. Raiskausta. Haulikkoajuttua kanssa.

• Anonyymi00033

R aiska us hommista sellasta vaan et ei ehkä sitten kannata syytellä syyttömiä. Eikä kannata myöskään uskoa palstalla kerrottuja satuja.

• Anonyymi00040

:/ kertoo sulle varmaan mitä tarkotti lopullisesti.
        Tämä merkki ei ole mun sitten tiedoksi.

• Anonyymi00008

Haukkuu minkä kerkii. Mahtailee ympäri pitäjää kun on rikas mies msajussi ja kusettaa

• Anonyymi00044

Kaikki tuo on ollut tiedossa jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00009

Aha semmosta taas tänää ei mitäån uutta samaa maalittamista päiväst toiseen

• Anonyymi00014

Poskes roikkuu ja hymy on googlessa kuin pirulla. Ristihammas. Pötsikin näkyy. Olet lihonnut🥴. Hoidatko itseäsi yhtään? Näytät aika vanhalta. Huono ruokavalio?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Poskes roikkuu ja hymy on googlessa kuin pirulla. Ristihammas. Pötsikin näkyy. Olet lihonnut🥴. Hoidatko itseäsi yhtään? Näytät aika vanhalta. Huono ruokavalio?

Lisään vielä miehelle, missä sun lihakset on??????? Ohuet käsivarret. Oletko sairastunut?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Lisään vielä miehelle, missä sun lihakset on??????? Ohuet käsivarret. Oletko sairastunut?

Ei löydy minua googlesta muuten hyvä maalitus ja kalastelu yritys

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei löydy minua googlesta muuten hyvä maalitus ja kalastelu yritys

Et ole sitten sinä

• Anonyymi00010

Nauttii kun köyhät on kuulema kateellisia. Ei huoli rikasta naista. Koska olis alakynnessä.. pitää saada käyttää

• Anonyymi00038

Kuka on rikas nainen palstalla ?
        Tuskin rikkaat täällä viihtyy miksi viihtyisi mt palstalla potilaiden niin sanotusti

• Anonyymi00041

Rikas nainen on maalattu hahmo täällä fantasiointiin.

• Anonyymi00011

Koska tulee joulu ja teuraat viedään plviin?

• Anonyymi00015

Pitää muistaa että ihmisten antama rangaistus ei ole koskaan oikea rangaistus. Vaikka ihminen olisi vankilassa koko ikänsä, hän vaan olisi ja eläisi siellä, ei se mikään rangaistus ole, eikä muuta ihmistä mitenkään. Ainoa joka meitä pystyy "rankaisemaan" on meidän luojamme ja isäntämme ja hänkään ei rankaise vaa ohjaa ja opettaa, eikä se ole mitenkään henkilökohtaista, ajatellaan vain koko ajan koko elämän ja maailmankaikkeuden kokonaisuutta, jotta se kukostaisi mahdollisimman energisesti. Ihminen on myös maailman epäreiluin asettamaan toiselle ihmiselle karmaa, mitä itsekkäämpi sen epäreilumpi on toivomaan toiselle; karma hoitaa.

• Anonyymi00019

Tää mies väittää olevansa uskossa🤪

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jep mä tiedän hänen koko nimen …

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sanoisin, aikamoinen yhdistelmä. Ihminen joka valehtelee sujuvasti jopa itselleen; uskonto onkin oiva kombinaatio, uskoa herran nimeen ja samaan aikaan valehdella, eikä itsekään ehkä huomaa milloin valehtelee tai milloin uskoo. Niin uskossa on hyvä olla, uskoo olevansa hyvä ja rehellinen ihminen, sama se millainen käytännössä. Ryöstämpä tässä vaikka koko maailman ja nautin elämästä maailmalla. Kun tulee se viimeinen päivä, silloin pyydän Jumalalta kaiken anteeksi ja häippäsen vaan taivaaseen, enkelten kanssa huvittelemaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin minäkin. Suuvesi

• Anonyymi00042
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nimiä tänne ei saa laittaa. Pariin tarinaan yritin laittaa nimiä keksittyjä niin poistuivat heti eli puolustautuminen teitä hulikaaneja vastaan on mahdotonta.

• Anonyymi00020

Jep. Oon laittoman ihana. 🥹

• Anonyymi00045

Minä en ole ollenkaan samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Minä en ole ollenkaan samaa mieltä kanssasi!

Et sinäkään ole minusta mitenkään erityisen kiva edes saatikka ihana.

• Anonyymi00023

Perjaatteesa ois parempi tehdä polis ilmotus seksuaalisest hyväks käytöst nii helpommi sellii

• Anonyymi00028

Aina suoraan lääkäriin ne tekee ilmotuksen tutkimuksen jälkeen. Psykkistä apua kannattaa ottaaa vastaan

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Aina suoraan lääkäriin ne tekee ilmotuksen tutkimuksen jälkeen. Psykkistä apua kannattaa ottaaa vastaan

Verikokeeseen heti niin saadaan tietoon millä sai tajun kankaalle viinan seassa.

• Anonyymi00025

Poliisi menee aika nopee paikalle ain ku soittaa

• Anonyymi00026

Soitanko?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Soitanko?

Jos et vastaa niin soitan , kerranha sitä vaa eletäää :p

• Anonyymi00034

Ai totuuden kertomisesta?

• Anonyymi00037

Karma hoitaa sut.

• Anonyymi00039

Sä valehtelet taas koko ajan. Mä puhun totta.

• Anonyymi00043

Varmaan jos se menee läpi että rokotteista kieltäytyväy vangitaan tulevaisuudessa, ihan tavalliset ihmisetkin.

• Anonyymi00046

no sekin on sitten sen ajan murhe mitä vttua mä sitä tässä vaiheessa pohdin olen toki joskus kaupasta näpistänyt aikanaan teininä se oli hauskaa sillon ja kiinnihän siitäkin jäätiin no siinä sitten KOIPIREISIÄ SYÖTIIN YSTVÄTTÄREN KANSSA JA VÄHÄN NAURETTIINKIN PÄÄLLE kaikkea sitä.

• Anonyymi00048

Lähden vankilaan ilomielin D miehen törkeästä pahoinpitelystä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2221
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1836
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1354
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      997
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      94
      983
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      945
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      776
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe