Meillä on samat arvot, kiinnostuksen kohteet ja hauskaa yhdessä.
Naiselle
Mä sovin sulle paremmin/parhaiten
42
591
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Näin unta, että olimme menossa lentokoneella ja kuiskasit ne kolme pientä sanaa. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi00015
Minullakin on ikävä sinua, mutta nuo eivät olleet ne kolme sanaa ❤️
- Anonyymi00002
Aaaaiiii ku ihanaaa! Kuka on saunotusvuorossa tänä viikonloppuna? Orggis taas vai joku muu vakkari palstalta? Joko olet rakas mieheni nämä kaikki läpi käynyt?
Oletko paljun jo pessyt- Anonyymi00007
Mikä sun ongelmasi on?
Miks maalitat jatkuvasti täällä? - Anonyymi00009
Ei oo kaikkia ainakaan kukaan käynyt läpi.
Kukas sun rakas miehesi on olevinaan jonka kanssa olis saunottu?
Tiedoksi sulle ja samalla muillekin jotka uskoo noihin maalituksiin ja valheisiin,
"Orggista" EI KUKAAN palstalainen oo päässyt edes näkemään.
- Anonyymi00003
Kuka sopii ja kenelle paremmin?
- Anonyymi00004
Ja kuka on se toinen vaihtoehto?
- Anonyymi00005
Mut kun mä haluan tehdä niitä asioita yksin. Ne on mun henkireikä.
- Anonyymi00008
Niin se on kyllä ❤️🔥💋
- Anonyymi00010
Jaa. Enpä olekaan tehnyt pariin vuoteen mitään mikä kiinnostaisi minua aidosti vaan tyytynyt siihen mihin on ollut mahdollisuus.
- Anonyymi00011
Sovitaanpa tosi hyvin kun et kerro sitä mulle.
Jos noin niin miks näin? - Anonyymi00012
Juu kyllä narsisti narstille parhaiten sopii arvoiltaan (suora valkoinen hammasrivistö ulkonäkö vähintään hyvännäköinen rahaa pitää löytyä tai omaisuutta vähintään) kompastuskiveksi pitkällä aikavälillä jää se omaan napaan tuijottaminen "parhaimpia kasvattamaan kaltaisiaan" ja osaavat varmasti arvostella muita kun ovat itse niin pirun täydellisiä ettei toinen toisi
- Anonyymi00016
Mistä niin päättelet? Ei me olla koskaan oltu tekemisissä niin, että tiedettäis olisiko meillä hauskaa yhdessä. Ja ihan samat arvot ja kiinnostuksen kohteet on sillä toisellakin.
- Anonyymi00018
Minä olen ollut tämän naisen kanssa tekemisissä paljonkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä olen ollut tämän naisen kanssa tekemisissä paljonkin.
No mikset sitten sano tuota muualla sille naiselle?
Meinaakko et tunnistaa tosta teidät?
- Anonyymi00017
minä haluan aviomiehen. piste. mitkään muut wi kelpaa. 😅
- Anonyymi00021
sitten alat etsiä mahdollisia mies ehdokkaita, ei ne sinua kotoa tule hakemaan..
- Anonyymi00023
Onhan se sääli ettet halua että tämä etenee.
- Anonyymi00027
Kuka niin on sanonut, että en halua, että meistä tulee me.
- Anonyymi00030
Et tee mitään mitä sen mahdollistaisi
- Anonyymi00029
Jos olisit hän mies, niin totta kai haluan sinut. Nytkin istun sohvalla ja ajattelen sinua.
- Anonyymi00032
Saaksä jotain rahaa sitä enemmän mitä "aktiivisempana" pidät palstan?
- Anonyymi00034
Olen vain utelias. -Sama
- Anonyymi00041
siksikö se yksi vihaa minua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568