Että sinusta puhutaan kylillä niin paljon pahaa. Minä sen sijaan tututustun aina ennemmin ihmiseen itseen. Enkä välitä mitä puhutaan.
Ikävää mies
34
466
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
??!!!!
- Anonyymi00002UUSI
Tietääkö verottaja sen rakennuksen mikä pihalla seisoo
- Anonyymi00003UUSI
Tietääkö verottaja että oot kiinnostunut alaikäisitä lapsista?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tietääkö verottaja että oot kiinnostunut alaikäisitä lapsista?
Puhu vaan omasta puolestas kääpiö
- Anonyymi00006UUSI
Ainiin narsu on kateellinen ja nyt kostoa kun ei saa 25v tyttöä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainiin narsu on kateellinen ja nyt kostoa kun ei saa 25v tyttöä
Sillähän on tyttöystävä nykyään. Mitä ihmettä sä vielä vatvot sen miehen asioita?!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillähän on tyttöystävä nykyään. Mitä ihmettä sä vielä vatvot sen miehen asioita?!
Ei ole sitten sama mies. Tämä on sinkku
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ole sitten sama mies. Tämä on sinkku
Ai no sit... minne päin aloitus menee?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuskin on ketään, miks se täällä mellastais ja sotkis muiden asioita jos sillä olis joku?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuskin on ketään, miks se täällä mellastais ja sotkis muiden asioita jos sillä olis joku?
Tuskin se mies täällä on käynytkään.
- Anonyymi00007UUSI
27vuotias mies ei ole alaikäinen. Siitä on jo vaikka kuinka kauan. Kauanko olet vihainen ?
- Anonyymi00008UUSI
Ihan sama 🤣
Suuret mielet keskustelevat ideoista, keskiverto ihmiset tapahtumista ja pienet mielet ihmisistä.- Anonyymi00010UUSI
Sitten katso peiliinies hyvä
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitten katso peiliinies hyvä
Ainakin osaan kirotaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä maailmaan puhetta mahtuu...
Kun ihmiset lakkaa puhumasta sinulle
Niin he puhuvat sinusta ( pahaa yleensä ) - Anonyymi00012UUSI
Ei terveen ihmisen tarvitse toisista pahaa puhella.Henkisesti häiriintyneet ja kateelliset puhuvat.
- Anonyymi00014UUSI
Näin minäkin sen ajattelen 😊
- Anonyymi00015UUSI
Itse ajattelen ja puhun existä hyvää. Olipa ghostannut tai puhuisi pahaa minusta.
Terveisiä exä p.....e - Anonyymi00016UUSI
Enpä usko. Olen hyvin erakoitunut tällä hetkellä.
- Anonyymi00019UUSI
- Anonyymi00020UUSI
Ei se mitään... Onhan niitä 100krt parempia kuin minä olen aika huono itseasiassa. Ihan hyvä että ihmiset varoittaa minusta ansaitset parasta... Ihanaa viikonloppua sinulle ❤️
- Anonyymi00022UUSI
Eikös tämä ole ikävöintipalsta? Ei mustamaalaus ja pskanjauhantapalsta...
- Anonyymi00023UUSI
Ei kiinnosta mitä kylillä puhutaan ovatko puhujat kertoneet miltä osin kertomukset on heidän omia tekemisiään eikä sen jonka tekemisistä puhuvat tietämättä niistä yhtään mitään mä en tietääkseni ole tehnyt juurikaan muuta kun töitä ja nukkunu ja vitukseen toki aikoinaan käyny vetämässä kunnon kännit että sai nollattua joku muuta väittää ni löytyy vatmaan väitteille si todisteetkin
- Anonyymi00024UUSI
Voitin
- Anonyymi00025UUSI
Kannattaa päästää irti. Kokemusta on.
- Anonyymi00032UUSI
Muiden mielipiteiden takia ei pidä tehdä päätöksiä.
- Anonyymi00026UUSI
Mitä ne on puhuneet AP? Haluisin tietää.😆Yleensä ihmiset tykkää musta, mutta sitten on niitä kateellisia. Ovat yleensä ilkeitä, katkeria ja tyhmiä ihmisiä ne, jotka puhuu pahaa toisista. Ihan yleisestikin.
- Anonyymi00027UUSI
Tiedän että jotkut kateelliset ja ilkeät kyllä puhuu pskaa
- Anonyymi00029UUSI
Minulle on tunnetusti jumalatkin kateellisia, saati sitten juntit
- Anonyymi00030UUSI
eräälle se tulee sitten aikanaan älä ole turhaan onneton
- Anonyymi00031UUSI
Sehän on niin, että säälin saa pyytämättä, mutta kateus pitää ansaita.
- Anonyymi00034UUSI
En ole vuosiin välittänyt pätkääkään.
- Anonyymi00035UUSI
Mitä ne on väittäneet tällä kertaa?
- Anonyymi00036UUSI
Enpä minäkään välitä enemmän mä kotona viihdyn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532520- 1572311
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181907"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941237Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.326940Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694