Onkos kukaan saanut tätä?
Auttoiko?
Sivuvaikutuksia?
Kestääkö vaikutus vaiko häviää ajan kanssa?
sähköhoito?
12
4407
Vastaukset
- mari
olen tavannut neljä henkilöä, joilla se oli osana hoitoa. Kolmen kokemukset olivat positiivisia vaikutuksiltaan ja neljännen mielestä sillä ei ollut mitään vaikutusta. Negatiivisia vaikutuksia oli muistaakseni päänsärkyä jollain. Yksi henkilö (nuorehko nainen) jäi erityisesti mieleen. Hänellä oli syvää masennusta ja sen vuoksi oli koko elämä harmaata ja kamalaa. Hän kertoi, että hoito tehosi kerrasta ja hän ikäänkuin heräsi tähän päivään sieltä masennuksen alhosta.
Vaikutusajasta en tiedä. Hoito annetaan yleensä sarjoina. Esim. yksi kerta tai kaksi kertaa viikossa. Sairaalassa voi olla koko hoitojakson tai käydä päiväpotilaana hoitopäivinä. Hoidon ajaksi tulee kevyt nukutus. Sivuvaikutuksia on juuri päänsärky ja lähimuistin ongelmat, mutta kummatkin ovat ohimeneviä. Myös lihaksissa voi tuntua jäykkyyttä hetken aikaa. Fyysisesti terveelle ihmiselle sähköhoito ei ole vaarallista ja se tosiaan annetaan anestesiassa.
Mutta sähköhoitokaan ei ole mikään ihmeparannuskeino. Sähkö on hyvä hoito masennukseen... Mutta sekään ei todellakaan auta kaikkia. Sähköhoidon teho näkyy nopeasti ja joskus muutos ihmisessä on jopa dramaattista. Jos hoidosta ei ole apua, niin sitä ei todellakaan jatketa turhaan.
Sähkö ei ole ensisijainen hoitokeino vaan ensin kokeillaan muita keinoja kuten lääkitystä.- VAROITUS!!
3% kuolee jo shokkihoitoa annettaessa.Ne ei tule palstalle valittamaan. Kuolinsyy salataan tilastoissa:
http://www.cchr.org/issues/electroshock/publications/index.htm - mari
VAROITUS!! kirjoitti:
3% kuolee jo shokkihoitoa annettaessa.Ne ei tule palstalle valittamaan. Kuolinsyy salataan tilastoissa:
http://www.cchr.org/issues/electroshock/publications/index.htmmene sinä vain sinne jenkkilään hourujen keskelle. Käsittämätöntä valheiden ja pelottelun levittämistä. Jos ei muualla maailmassa osata jotain tehdä, ei sitä tarvi tänne Suomeen siirtää ennakkoluuloja. Tulee ihan mieleen, että olisit varmaan pistämässä kissasikin mikroaaltouuniin kuivumaan, jos ei olisi ohjetta, ettei niin saa tehdä. Saman tasoisia ovat mielipiteesi.
- Eval
VAROITUS!! kirjoitti:
http://www.cchr.org/issues/electroshock/publications/index.htmHuomatkaa, tämän scientologin spämmäyksistä ei tarvitse välittää.
Sähköhoito on oikealla tavalla ja oikein indikaatioin toteutettuna täysin turvallista.
[Kirjoittaja on erikoistuva lääkäri] - kun linkissä
VAROITUS!! kirjoitti:
http://www.cchr.org/issues/electroshock/publications/index.htmon kirjainyhdistelmä CCHR, se tarkoittaa scientologiaa, eli järjetöntä paskaa. Tuota ei tarvinne edes perustella.
- HÖRHÖR
VAROITUS!! kirjoitti:
http://www.cchr.org/issues/electroshock/publications/index.htmSitä sähköä.
Tai pillua.
Molemmat rauhoittaa ja kirjoittamisen pakkomielle häviää.
Mulla on kaveri joka 20 vuotta sitten hurahti scientoihin. Se ei tänäänkään ole normaali ja pelkää niin pirusti. Vähän kaikkea, mutta ei uhkaile muita.
Mikään hoito ei ole auttanut.
Sähköä eivät ole kokeillu.
Oletko samanlainen?
- tzzzz
Mä sain 6 kertaa hoitoa. Hoitoa sain 2 viikon ajan. Eli ma ke ja pe olivat hoitopäiviä. Ensimmäisen hoitokerran jälkeen ihmettelin, että miksi olen sairaalassa. Muisti hävis totaalisesti. Sitten sain kuulla, että olin ollut hoidossa jo 2kk. Psykiatrisella osastolla. Puistelin vain päätäni, ja pinnistelin muistiani. Palasihan se, miksi hoitoon jouduin iltaan mennessä.
Jokainen kerta nappas aina palan muistia. Vapaapäivänä sairaalasta kävimme miehen kanssa kello-ostoksilla. Jälkeenpäin kun kävimme samaisessa myymälässä en edes muistanut, että olimme käyneet siellä jo kertaalleen.(enkä muista vieläkään)
Jotkut ihan tavalliset sanat olivat hukassa, puhuin hieman pöperösti. En vain osannut sanoa, esim. jos mietin sanaa vaikka peskukone saatoin selittää, että semmoinen laite joka pesee pyykkiä. Osa menneistä asioista hukkui. Jokunen asia jo hoitojaksonkin jälkeen. Osa on palautunut, osa ei. Joskus päässä menee outoja puristuksia. Ja hetkillisiä kipuja. Joskus tuntuu kuin päästä lähtisi outoa virtaa käsivarsiin asti, joskus läpi koko kropan. Sellaista väreilyä tulee joskus päähän ja poskipäihin, kun hieman kiihdyn. Ihmeellisiä tuntemuksia, joita ei ennen sähköhoitoa ollut.
Mutta alunperin jouduin sairaalaan itsetuhoisten ajatusteni vuoksi. Niistä parannuin kyllä täysin. Välillä vain nuo oudot tuntemukset päässä vaivaavat.
Ja se piti sanomani, että aina hoitojen jälkeen verenpaineeni laski tosi alhaiseksi. Etten pysynyt tolpillani. Ja tuota sähköhoitoa sain n. 3kk sitten. Lääkehoitoa sain jo ennen sitä, joka myös jatkuu edelleen, mutta olen lääkkeitä jättämässä jo pois. Että mulla ei ole pahaa sanaa sanottavana sähköhoidoista. Kyllä turvallisin mielin "annoin henkeni" lääkäreiden käsiin. Sen verran olivat luottamusta herättävän näköisiä. Ei sitä tumpelot siellä harrasta. Hammastuen halusin, ja sen aina sain, joka myös merkittiin kansioon. Meitä oli siellä hoitoa saamassa aina 6 henkilöä. Onneksi ensimmäisellä hoitokerralla olin ensimmäinen, ei tarvinnut kauaa jännittää. Loppukerroilla yritin aina kelloa tiirailla kauanko olin nukuksissa. mutta siihen ei ajatus riittänyt. Siellä sai sähköhoitoa niin nuoret kuin vanhukset. Ja osastolta kärrättiin sairaalasängyllä toimenpidehuoneeseen. Mikä aluksi tuntui hassulta, koska oli kaksi tervettä jalkaa.
Illalla piti syöminen ja juominen lopettaa ajoissa. Ja aamullakaan ei saanut juoda mitään. Aamulla piti käydä suihkussa, ja pestä hiukset. Tukka kuivaksi ja puhtaat vaatteet päälle. Ja eikun menoksi. Ja potilaan yksityisyyttä suojeltiin. Jokaisen vieressä oli verho, ettei kukaan tosiaankaan voinut kurkkia, että mitä vierustoverille tehtiin. Koskaan ei kuulunut ääniä tms. kaikki sujui hiljaa ja rauhallisesti. Ainoa pelottava kokemus minulle oli nukutus. Vaikka se oli vain kevyt humaus. Koska ikinä ennen mua ei oltu nukutettu. Mutta "nukkumatti" oli tosi ystävällinen. Aina sanoi jotain mukavaa ja ystävällistä.- cryztal82
Kiitos kaikille jotka vastasi "kunnolla". Tietty aina joku tulee peloittelemaan ja esittämään "järkeviä" ajatuksia.
Sain ajan keskiviikolle, eli silloin alkaa mun sähköttäminen. Toivottavasti auttaa. Tiedän kyllä miten se hoito menee, olen ollut katsomassa, mutta silti jännittää hieman. Eniten kyllä se kanyylin laitto, koska pelkään kipua...
Toivottavasti menee hyvin.
Kirjoittakaa lisää jos tulee mieleen. - -d-
cryztal82 kirjoitti:
Kiitos kaikille jotka vastasi "kunnolla". Tietty aina joku tulee peloittelemaan ja esittämään "järkeviä" ajatuksia.
Sain ajan keskiviikolle, eli silloin alkaa mun sähköttäminen. Toivottavasti auttaa. Tiedän kyllä miten se hoito menee, olen ollut katsomassa, mutta silti jännittää hieman. Eniten kyllä se kanyylin laitto, koska pelkään kipua...
Toivottavasti menee hyvin.
Kirjoittakaa lisää jos tulee mieleen.Voisitko kertoa miten pääsee tuonne sähköhoitoon? täytyykö olla lääkäriltä lähete johonkin sairaalaan?? ja paljonko tällainen hoito tulisi maksamaan?
Kiiitos!
- ECT- hoito
Hei! Oma isäni sai sähkö- eli ECT hoitoa loppuvuodesta 2003 yritettyään ensin itsemurhaa. Hänellä todettiin vakava masennus. ( Psykoottistasoinen) Sähköhoito oli ainoa hänelle tehokkain hoitomuoto. pelkäsi ensin kovasti, koska jo aika iäkäs. Silloin hän oli 70. Ect- hoitoa käytetään yleensä vaikeisiin masennustiloihin. Tehokas hoitomuoto ja ei lankaan kivulias. isäni oli hoidossa Hesperiassa josta hänet vietiin Aurooraan. Hänet nukutettiin lievässä anestesiassa ja koko toimenpide kesti ainoastaan 5min. Sydänlätkät kiinni koko toimenpiteen ajan. päähän elektrodit ja sitten sähköä eri voimakkuuksin. Alussa varovasti vähän ja annosta nostaen.. Isäni oli toimenpiteen jälkeen väsynyt ja muistikatkoja. muutaman tunnin ja sitten oli parempi.. Riippuu ihmisestä paljon Iästä, kokonaisterveydentilasta. Hoitoa annetaan yleensä useita kertoja. oireet masennuksessa lievittyvät yleensä melko nopeasti ja tulokset ovat olleet yleensä hyviä.. ei tietenkään poista syitä masennukseen.. terapiaa tarvitaan, mutta olo helpottuu.. isästäni huomasin aivan selvästi tämän.. Jaksoi ajatella huomista ja ulkonakin näki luonnon kauneuden eikä pelkkää tyhjyyttä.. Joskus hoito voidaan joutua uusimaan myöhemmin, mutta ei kaikilla.. kaukana ovat ajat tyyliin Jack Nicolson; Yksi lensi yli käenpesän.. Jos olet menossa voit mennä täysin turvallisin mielin.. tsemppiä sinulle.. Päivi
- Oljenkorsihattu
kun säkösokin aiheuttama vamma "nousee pintaan", tulee aktiiviseksi, voi sitä repivää pään särkyä!! Sähköhoito ei ole mitään muuta kuin KIPUA. Narkoosi pitää kipua paikallaan sisältäen paljon uupumusta ja väsymistä. Jos saat narkoottiset aineet pois kehostasi, kipu nousee ylös. Sähköhoidon aiheuttama vamma vetää puoleensa kaikkea töhnää (myrkkyjä) kehostasi samalla tavalla kuin reuma-alueelle kerääntyy mineraaleja. Elämä näes haluaa suojella vammautuneita alueita.
Miksi haluta aivovauriota auttamisen nimessä?
Miksi haluta elottomaksi zombiksi?
Sähköhoito vie ihmisen niin lähelle kuolemaa kuin on mahdollista. Tästä johtuen sähkohoitoa nykyään annetaan keskussairaalassa, missä on kaikki elvytyskeinot, jos raja sattuu vähingossa ylittymään.
Tämä tarina on tosi.
Tämän tiedon pohjalta voit tehdä oman päätelmäsi, mutta jos haluat olla parka, poloinen, surkimus ja onneton (muiden talutusnarussa), siitä vaan, anna palaa!
Terve ihminen voi luoda oman todellisuutensa. Sähköhoito on pakotettua todellisuuttaa. Sähkön (kipua) avulla voidaan ihmistä ohjata kuten eläinten kesyttäjä ohjaa eläimiään ruoskalla. Sähkön ja huumaavien lääkkeiden avulla voidaan tavallisesti ajatteleva muslimi kouluttaa massamurhaajaksi. WTC:tä päin lentäneet olivat Afganistanissa "koulutuksessa". Mitä siellä taphtui? Ainakin siellä oli paikan päällä farmakologiaan ja psykologiaan perehtynyt henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470