Ja niin yksin tämän kaiken kanssa. 😣Tarvisin kosketusta ja hellyyttä.
Mulla on paha mieli ja vaikeeta
43
525
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisiko kaivattusi auttaa?
- Anonyymi00002
Voisi jos hän haluaa
- Anonyymi00003
Alkaa viimeiset mahikset olla
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkaa viimeiset mahikset olla
Ai mitenkä niin? Ap
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voisi jos hän haluaa
Tietääkö hän?
- Anonyymi00013
Okei. Itse toivoisin toisen kertovan, jos on huono mieli ja voisin auttaa. Tsemppiä sinulle kovasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Okei. Itse toivoisin toisen kertovan, jos on huono mieli ja voisin auttaa. Tsemppiä sinulle kovasti.
Onko se kuolemassa??
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai mitenkä niin? Ap
Enemmän sä olet mulle velkaa kuin mä sulle
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Enemmän sä olet mulle velkaa kuin mä sulle
Minä en ole mitään velkaa yhdellekään miehelle!!
- Anonyymi00038
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voisi jos hän haluaa
Itse estit mut..
- Anonyymi00005
Minulta et sitä koskaan tule saamaan! En halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan!
- Anonyymi00006
Ei kukaan varmaan haluakaan olla sinun kanssasi tekemisissä.
- Anonyymi00009
Mistä sinulla on paha mieli?
Naiselta- Anonyymi00011
Olen niin yksin ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. En jaksa enää omia harrastuksia tai mitään muutakaan mikä oli ennen kivaa. Mikään ei tunnu miltään.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen niin yksin ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. En jaksa enää omia harrastuksia tai mitään muutakaan mikä oli ennen kivaa. Mikään ei tunnu miltään.
Mistä tämä johtuu? Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mistä tämä johtuu? Mitä on tapahtunut?
Olen ollut masentunut jo kohta kymmenen vuotta, vaikka ei sitä tietenkään kaikki tiedä. Rakkauden puute. Se on masennuksen syy mulla. Pitkään mietin mistä se johtuu. Tähän lopputulokseen tulin.
Ap - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen ollut masentunut jo kohta kymmenen vuotta, vaikka ei sitä tietenkään kaikki tiedä. Rakkauden puute. Se on masennuksen syy mulla. Pitkään mietin mistä se johtuu. Tähän lopputulokseen tulin.
ApEt ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?
En ole ollut suhteessa koskaan. En ole siis kovin vanha mut kuitenkin. Olen ollut masentunut jo yläkoulusta lähtien.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?
Minä olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja enää en koskaan toista suhdetta halua, en edes ystävyyssuhdetta!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minä olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja enää en koskaan toista suhdetta halua, en edes ystävyyssuhdetta!
Joo joo joo uskotaan jo.
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole ollut suhteessa koskaan. En ole siis kovin vanha mut kuitenkin. Olen ollut masentunut jo yläkoulusta lähtien.
Oliks ne opettajat sulle jotenki pahoja. Vai miks se just siihen kouluun liitty?
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oho! 30 vuotta. Se on jo saavutus, hatun noston paikka.
Tervesin nimimerkillä ikisinkku.- Anonyymi00037
JeroP kirjoitti:
Oliks ne opettajat sulle jotenki pahoja. Vai miks se just siihen kouluun liitty?
No tunsin itseni niin ulkopuoliseksi.
Ap Anonyymi00037 kirjoitti:
No tunsin itseni niin ulkopuoliseksi.
ApNo sama täällä. Mutta yläkoulussa on helpompaa, kun oli aineopettajat, ei jää opettajan silmätikuksi. Tai voi joillekin jäädä, mutta tuskin kaikille. Osa opettajista on väkisinkin kivoja.
- Anonyymi00010
Voimia ja toivottavasti siellä helpottaa. Halaukset olisivat kyllä todella tarpeen.
- Anonyymi00012
Joo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo.
Minulta et tule saamaan yhtäkään halausta!
- Anonyymi00015
SITÄ SAA MITÄ TILAA
- Anonyymi00021
Minä en ole tilannut yhdeltäkään mieheltä mitään, enkä tule tilaamaankaan! En halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!
- Anonyymi00018
Sinäkö se siinä osaat huutaa? 😳
- Anonyymi00023
Missä sää oot kuullu mun huutavan?
Ap - Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missä sää oot kuullu mun huutavan?
ApJoku kertoi, että paljon nuorempi henkilö suuttuu helposti! Sellaisista ihmisistä en pidä ollenkaan!
- Anonyymi00029
😍😍
- Anonyymi00030
No hei kulta.
- Anonyymi00032
No mitäpä mokasit olisit tajunnu käyttäytyä se on nyt loppu kaikki ikuisesti oma vikasi
- Anonyymi00033
joten estät kaikkia muitakin kaikelta siltä mitä et itse saa, oli kyse mitä tahansa. treffaillu on kuin punainen vaate teille. ihan hirveää.
- Anonyymi00035
taitaa olla narsisti tämä yksi paljon nuorempi henkilö..
- Anonyymi00034
Evolve, Tappara maali, tämä peli saadaan kotiin, massit himaan, sanomattomat myös yms.
- Anonyymi00036
Täällä samat fiilikset...🩷
- Anonyymi00039
elämä siis itsessään pelottaa sIIs ja hapellekin allerginen on... paha sairaus allwefia jos ilmallekin on azllegeo allerginen...
- Anonyymi00040
pick up your guitar, sounds make yo8u feel better, minä siis nyt en pysty kun rannekirurgian juttuja...
- Anonyymi00042
Mutta kun itsellä joku sellainen leikkaus jossa veitsellä aivan avataan ranteen hermokäytäviä... niin oli hyvin valmistautunut, ei saa olla mitään tulehduksia edes ientulehdustakaan hampioissa jos voi tulla joku komplikaatio...
- Anonyymi00043
Oletko miettinyt, että kaiken mitä saat kohdallesi, olet ansainnutkin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083035SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682362Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411600
- 711233
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2721030Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022- 40884