Miksi jäteastian kävi tyhjentämässä joku Verdis yhtiön jäteauto? Eikö suomalainen yritys enää kelvannut, kun piti ostaa palvelu ranskalaiselta isolta yritykseltä? Paljonko säästää?
Vestia jätehuolto
6
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mietihän sitä.
- Anonyymi00002
Siitähän oli jokin aika sitten jotain sekavaa uutisointia, että on ollut tarjouskilpailu ja syteemit muuttuu. Lienee käynyt niin, että Pääkkönen on hävinnyt tarjouskilpailun? Kuinkahan pitkä on tämä sopimus Verdisin kanssa? Saattaa olla, että seuraava sopimus sen kanssa on paljon kalliimpi, jos kilpailijat vähenee?
Kyllä tuo meidän paikallislehti voi asiasta tehdä selkeän jutun meille maksajille. - Anonyymi00003
Ajattelin ostaa valvontakameran, jotta voin seurata jätepöntön tyhjentämistä 24/7/365.
Samalla ehkä näkee postinjakajan ja mainosten jakamisenkin.- Anonyymi00004
Mulla on jätepöntössä kamera. Näen jos joku tuo tai vie roskia.
- Anonyymi00005
Halpeneekohan hinta asiakkaille?
- Anonyymi00006
Ei. Turistien käytössä olevien mökkien jätehuolto on halpuutettu, ettei heille tulisi kuluja roskista, vakituisilla asukkailla kustannukset on samat tai kalliimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746