Miehelle jonnekin

Anonyymi-ap

Moi!

Olisitpa välittänyt edes vähän.
Mä en enää jaksa tätä, en tällein.

Tämäkö oli se mitä halusit?
Mä luovutan tänään.
Anteeks että välitin susta ikinä.

33

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No ei sitten

• Anonyymi00004
        UUSI

No ei sitten niin, itehän et halunnut.

• Anonyymi00008
        UUSI

Eihän sellasta tartte näyttää eikä kertoa jos välittää.

• Anonyymi00002
      UUSI

🪓👻

• Anonyymi00005
        UUSI

Opettele kirjaimia jos on asiaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Opettele kirjaimia jos on asiaa. Uhk ailut on ihan turhia jo.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Opettele kirjaimia jos on asiaa. Uhk ailut on ihan turhia jo.

Haista paska

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Haista paska

Kiitti hei tosta. Vielä jos voisit kertoo syynkin!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiitti hei tosta. Vielä jos voisit kertoo syynkin!

VIHAAAN SUA!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

VIHAAAN SUA!

Voi ku suruisaa. Ikävää ja kurjaa ettei toi satuta mitenkään mua koska en tiedä kuka vihaisia, enkä syytä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Taidankin häipyä sitten täältä palstalta. Anteeksi, etten tämän myrskyn keskellä huominnut sinua tarpeeksi. Ei mulla tässä mitään ole ollut meneillään. Pyörittelin vain peukaloitani ja kaiken keskellä unohdin sinut.

• Anonyymi00006
        UUSI

Eipä tässä ollut kyse tollasesta.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eipä tässä ollut kyse tollasesta.

Ei koskaan ollut! Mutta mikään ei voi enää muuttua paremmaksi, koska en voi sietää häirikköä millään tavavalla, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvussani näkemää meitä samassa tilassa. Sellainen tunne kertoo minulle, ettei hän ole hyvä ihminen, eikä stalkkaajaa voi koskaan mainita sanalla hyvä ihminen!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei koskaan ollut! Mutta mikään ei voi enää muuttua paremmaksi, koska en voi sietää häirikköä millään tavavalla, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvussani näkemää meitä samassa tilassa. Sellainen tunne kertoo minulle, ettei hän ole hyvä ihminen, eikä stalkkaajaa voi koskaan mainita sanalla hyvä ihminen!

Ei liity sinuun. Älä tunge joka paikkaan!

• Anonyymi00016
        UUSI

Hei, tämä on ironiaa!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hei, tämä on ironiaa!

No onhan nyt toki mutta kuka haluaisi mielikupuun kenet tahansa.. valoja päälle ritva

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No onhan nyt toki mutta kuka haluaisi mielikupuun kenet tahansa.. valoja päälle ritva

En tiiä kelle tarkoitat mut aloitukseen ei liity tuollaiset nimet.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuusulaan varmaan menee

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuusulaan varmaan menee

Ei liity siltikään aloitukseen. Ei paikka eikä nimi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Aloittajan murre on etelän murretta. Ei siis huolta.

• Anonyymi00018
        UUSI

Suattaapi olla tahi olla olematta. Nuin niiko tollattis jos aattelee pelkästään murteiden perusteella voipi käsittää toooodella väärin joskus. Ja jos itteni murre tyylin perusteella asettasin johonkin pisteeseen kartalla, olisin siellä sun täällä monta kertaa päiväsä eri paikassa.
        Suomessa helsinki-oulu asunut monessa paikassa.
        Juuret Hki ja Oulu tässä maassa. :D

• Anonyymi00012
      UUSI

Eihän tunneasioita voi muuten kun livenä hoitaa ja kokea.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kyllä kuule tunteita voi olla muutenkin kuin naamatusten livenä. Ja sanoiko joku että tää olisi jollekin jonka kanssa ei ole kuin palstalla juteltu?

• Anonyymi00017
      UUSI

minä ehkä otin omaksi vähän kuin tehtäväksi yeitrtääauttaa masenyunriya nuoria naisia... oletteko ottaneet Netflixinkin sen kortin kaupastya, jos masentaa niin tuijotella jotain elokuviakin sittern..

• Anonyymi00020
      UUSI

naiselle Varsinaiseen Suomeen, olen laittanut spostia siihen osoitteeseen, jonka avulla kommunikoimme keskenämme kauan sitten, muuta kommunikointiyhteyttä ei ole mahdollista käyttää...

• Anonyymi00025
        UUSI

Miksi ei olisi muuta yhteyttä? Kauan sitten ollutta säpoa ei ole enää jos olisi aloittajalle.

• Anonyymi00022
      UUSI

Älä juokse yhdenkään miehen perään.

• Anonyymi00030
        UUSI

Ei ole ollut aikomustakaan juosta yhdenkään miehen perään. Yksin oleminen on ihan parasta, sitä mieltä olen ollut jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siksi en ole koskaan ymmärtäntyt sitä miksi projekti edes aloitettiin! Ja niitä parisuhde-ehdokkaista tyrkytettiin jopa työpaikoilla. Katsoin jokaista ehdokasta aina vihaisesti, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta olla enää suhteessa kenenkään kanssa koskaan!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei ole ollut aikomustakaan juosta yhdenkään miehen perään. Yksin oleminen on ihan parasta, sitä mieltä olen ollut jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siksi en ole koskaan ymmärtäntyt sitä miksi projekti edes aloitettiin! Ja niitä parisuhde-ehdokkaista tyrkytettiin jopa työpaikoilla. Katsoin jokaista ehdokasta aina vihaisesti, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta olla enää suhteessa kenenkään kanssa koskaan!

Joo. Päälläänkö tässä pitäisi seisoa?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oliko tuo kommentti sinulle? Eipä tainnut kuitenkaan olla.
        Aloittajan vastaan että kun jostain välittää aidosti silloin tekee mitä tahansa, juoksee vaikka perässä, turhankin.
        Tosin en enää, kuten sanoin luovutan. Kaiken suhteen.

• Anonyymi00024
      UUSI

Mikä nyt on? En ymmärrä. En ole mitään väärää tehnyt.

• Anonyymi00032
        UUSI

Aina tulee virheitä, älä huoli

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Aina tulee virheitä, älä huoli

Sanoinko noin sulle tänään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5207
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      140
      2442
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2108
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1945
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      958
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      879
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      171
      800
    Aihe