Moi!
Olisitpa välittänyt edes vähän.
Mä en enää jaksa tätä, en tällein.
Tämäkö oli se mitä halusit?
Mä luovutan tänään.
Anteeks että välitin susta ikinä.
Miehelle jonnekin
33
354
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No ei sitten
- Anonyymi00004UUSI
No ei sitten niin, itehän et halunnut.
- Anonyymi00008UUSI
Eihän sellasta tartte näyttää eikä kertoa jos välittää.
- Anonyymi00002UUSI
🪓👻
- Anonyymi00005UUSI
Opettele kirjaimia jos on asiaa.
- Anonyymi00007UUSI
Opettele kirjaimia jos on asiaa. Uhk ailut on ihan turhia jo.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Opettele kirjaimia jos on asiaa. Uhk ailut on ihan turhia jo.
Haista paska
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haista paska
Kiitti hei tosta. Vielä jos voisit kertoo syynkin!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitti hei tosta. Vielä jos voisit kertoo syynkin!
VIHAAAN SUA!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
VIHAAAN SUA!
Voi ku suruisaa. Ikävää ja kurjaa ettei toi satuta mitenkään mua koska en tiedä kuka vihaisia, enkä syytä.
- Anonyymi00003UUSI
Taidankin häipyä sitten täältä palstalta. Anteeksi, etten tämän myrskyn keskellä huominnut sinua tarpeeksi. Ei mulla tässä mitään ole ollut meneillään. Pyörittelin vain peukaloitani ja kaiken keskellä unohdin sinut.
- Anonyymi00006UUSI
Eipä tässä ollut kyse tollasesta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eipä tässä ollut kyse tollasesta.
Ei koskaan ollut! Mutta mikään ei voi enää muuttua paremmaksi, koska en voi sietää häirikköä millään tavavalla, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvussani näkemää meitä samassa tilassa. Sellainen tunne kertoo minulle, ettei hän ole hyvä ihminen, eikä stalkkaajaa voi koskaan mainita sanalla hyvä ihminen!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei koskaan ollut! Mutta mikään ei voi enää muuttua paremmaksi, koska en voi sietää häirikköä millään tavavalla, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvussani näkemää meitä samassa tilassa. Sellainen tunne kertoo minulle, ettei hän ole hyvä ihminen, eikä stalkkaajaa voi koskaan mainita sanalla hyvä ihminen!
Ei liity sinuun. Älä tunge joka paikkaan!
- Anonyymi00016UUSI
Hei, tämä on ironiaa!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hei, tämä on ironiaa!
No onhan nyt toki mutta kuka haluaisi mielikupuun kenet tahansa.. valoja päälle ritva
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No onhan nyt toki mutta kuka haluaisi mielikupuun kenet tahansa.. valoja päälle ritva
En tiiä kelle tarkoitat mut aloitukseen ei liity tuollaiset nimet.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuusulaan varmaan menee
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuusulaan varmaan menee
Ei liity siltikään aloitukseen. Ei paikka eikä nimi.
- Anonyymi00011UUSI
Aloittajan murre on etelän murretta. Ei siis huolta.
- Anonyymi00018UUSI
Suattaapi olla tahi olla olematta. Nuin niiko tollattis jos aattelee pelkästään murteiden perusteella voipi käsittää toooodella väärin joskus. Ja jos itteni murre tyylin perusteella asettasin johonkin pisteeseen kartalla, olisin siellä sun täällä monta kertaa päiväsä eri paikassa.
Suomessa helsinki-oulu asunut monessa paikassa.
Juuret Hki ja Oulu tässä maassa. :D
- Anonyymi00012UUSI
Eihän tunneasioita voi muuten kun livenä hoitaa ja kokea.
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä kuule tunteita voi olla muutenkin kuin naamatusten livenä. Ja sanoiko joku että tää olisi jollekin jonka kanssa ei ole kuin palstalla juteltu?
- Anonyymi00017UUSI
minä ehkä otin omaksi vähän kuin tehtäväksi yeitrtääauttaa masenyunriya nuoria naisia... oletteko ottaneet Netflixinkin sen kortin kaupastya, jos masentaa niin tuijotella jotain elokuviakin sittern..
- Anonyymi00020UUSI
naiselle Varsinaiseen Suomeen, olen laittanut spostia siihen osoitteeseen, jonka avulla kommunikoimme keskenämme kauan sitten, muuta kommunikointiyhteyttä ei ole mahdollista käyttää...
- Anonyymi00025UUSI
Miksi ei olisi muuta yhteyttä? Kauan sitten ollutta säpoa ei ole enää jos olisi aloittajalle.
- Anonyymi00022UUSI
Älä juokse yhdenkään miehen perään.
- Anonyymi00030UUSI
Ei ole ollut aikomustakaan juosta yhdenkään miehen perään. Yksin oleminen on ihan parasta, sitä mieltä olen ollut jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siksi en ole koskaan ymmärtäntyt sitä miksi projekti edes aloitettiin! Ja niitä parisuhde-ehdokkaista tyrkytettiin jopa työpaikoilla. Katsoin jokaista ehdokasta aina vihaisesti, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta olla enää suhteessa kenenkään kanssa koskaan!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole ollut aikomustakaan juosta yhdenkään miehen perään. Yksin oleminen on ihan parasta, sitä mieltä olen ollut jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siksi en ole koskaan ymmärtäntyt sitä miksi projekti edes aloitettiin! Ja niitä parisuhde-ehdokkaista tyrkytettiin jopa työpaikoilla. Katsoin jokaista ehdokasta aina vihaisesti, koska minulla ei ole ollut mitään tarvetta olla enää suhteessa kenenkään kanssa koskaan!
Joo. Päälläänkö tässä pitäisi seisoa?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oliko tuo kommentti sinulle? Eipä tainnut kuitenkaan olla.
Aloittajan vastaan että kun jostain välittää aidosti silloin tekee mitä tahansa, juoksee vaikka perässä, turhankin.
Tosin en enää, kuten sanoin luovutan. Kaiken suhteen.
- Anonyymi00024UUSI
Mikä nyt on? En ymmärrä. En ole mitään väärää tehnyt.
- Anonyymi00032UUSI
Aina tulee virheitä, älä huoli
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aina tulee virheitä, älä huoli
Sanoinko noin sulle tänään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305207Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1402442- 1392108
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531945Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää69958Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa171800