Jos vietät minkälaiset juhlat pidät ?
Mä en jaksa viettää enään äitienpäivää,
se kuuluin lapsi-perhe elämään ja niin kauan kuin puoliso oli elossa,
sen jälkeen ei äitien päivät enään ole kiinostaneet,
lapsetki on vanhuus-eläkkeellä, osa siti tekee vielä töitäki,
aattelin häipyä autolla jonnekki yksin akuniin maisenan syleilyyn , nauttimaan raittiista ilmasta, kauniista maisemasta , ja kenties meren laineitten liplatuksesta,
nautin näkemästäni kun muilla ihmisillä on hauskaa, ja minä saan seurata sitä ihan omissa oloissani,,
hyvää ja iloista äitien päivää palstan iso-iso - äideille,,,,
VIETÄTKÖ ÄITIENPÄIVÄÄ ?
9
71
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En vietä sunnuntai on normaali sunnuntai,
kuuntelen Jumalanpalveluksen radiosta, jos olen hyvässä kunnossa käyn ulkona
jos en nukun päikkäreitä koko päivän ,
ennen oli ennen, sain aina kahvit ja pullaa sänkyyn äitienpäivänä,
sitten kun lapset lenti pesästä, puoliso toi ania myös kahvit sänkyyn ja äitienpäivä onnittelu kortin joka oli kymmeniä vuosia vanha kortti niiltä ajoilta kun lapset oli pieni,
siinä luki paljon onnea 27 vuotiaalle äidille , heh,
sen sain kymmeniä vuosia aina saman korti, kunnes kuolema viei hänet pois,,,,- Anonyymi00002UUSI
juuu, sain olla koko ikäni 27 vuotias, heh
kiitos kohteliaisuudesta sinne jonnekki taivaaseen omalle puolisolle !
- Anonyymi00003UUSI
Minulla ei ole koskaan ollut äitiä. Hän menehtyi kaksi viikkoa syntymäni jälkeen.
Vai yksi valokuva on.- Anonyymi00008UUSI
Voih !
- Anonyymi00004UUSI
En vietä. Äitini on kuollut. Ehkä lapsen viettävät.
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä lapseni viettävät äitienpäivääni.
- Anonyymi00006UUSI
Olin syöpäleikkaukseni vuoksi kaksi päivää ja niiden välisen yön poissa palvelutalosta vuokraamamme kaksion seurustelu-upseerin roolista.
Tyttäremme tuli siksi ajaksi tuuraamaan minua halvaantuneen ja puhekyvyttömän vaimoni seuraksi.
Ennen lähtöään jätti jääkaappiin äitienpäivän kakun.
On ainakin suklaakuorrutteinen ja vaimoni on suklaalle allerginen. - Anonyymi00007UUSI
Näin vanhana tuntuu äitienpäivä turhalta,
lapsiperheessä se on ihan kiva muistaa äitä yhtenä päivänä vuodessa,
se oli meidän perheen tapa, mutt nyt vanhuksena en edes jaksa suunitella mitään juhlia, hyvä kun saa olla omissa oloissaan, tai mennä vaikka polison haudalla käymään jos jaksaa, - Anonyymi00009UUSI
Muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532520- 1572311
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181907"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941237Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.326940Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694