Paniikki leviää lahkolaisten keskuudessa

Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin hallinto julkaisi perjantaina ensimmäisen erän aiemmin salattuja ufo- ja UAP-aineistoja.

Yhdysvaltain puolustusministeriön verkkosivuilla julkaistut asiakirjat sisältävät raportteja tunnistamattomista lentävistä esineistä aina 1940-luvulta nykypäivään.
Lue myös
Trump: Yhdysvallat julkistaa pian salattuja asiakirjoja ufoista

Trump kommentoi julkaisua Truth social -viestipalvelussa ja sanoi tavoitteena olevan “täysi ja maksimaalinen läpinäkyvyys” ufo-ilmiöihin liittyvissä asioissa.

– Amerikkalaiset voivat nyt itse päätellä, “mitä helvettiä oikein tapahtuu”, Trump kirjoitti.
”Sauronin silmä”

Uutistoimisto AFP:n mukaan puolustusministeriö julkaisi yli 160 asiakirjaa, joissa kuvataan muun muassa havaintoja ”lentävistä lautasista”, tunnistamattomista ilma-aluksista ja hehkuvista palloista. Osa aineistosta on peräisin puolustusministeriön lisäksi FBI:lta, ulkoministeriöltä ja Nasalta.

Vuodelta 2023 peräisin olevassa raportissa seitsemän liittovaltion työntekijää kertoi nähneensä tunnistamattomia ilmiöitä eri puolilla Yhdysvaltoja. Kolme liittovaltion työntekijää kuvaili nähneensä oransseja valopalloja, jotka lähettivät pienempiä punaisia palloja ilmaan.

Toisessa tapauksessa kaksi työntekijää raportoi nähneensä kallion lähellä hehkuvan oranssin pallon, jota verrattiin Taru sormusten herrasta -elokuvien “Sauronin silmään”.

Pentagonin mukaan kyseessä on ensimmäinen vaihe laajemmassa julkaisussa. Yhdysvaltain puolustusministeri Pete Hegseth sanoi tiedotteessa, että vuosikymmeniä salassa pidetyt asiakirjat ovat ruokkineet spekulaatioita aiheesta.

67

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja mitä "suuria paljastuksia" siellä olikaan? Miksi sinun sairas aloitus samasta asiasta poistettiin jokunen minsa sitten?

BHUUAAAHAAAAH!

• Anonyymi00002

Mikä AAP:n maailman suurimman tietotoimiston lehtiuutisessa on sairasta?

• Anonyymi00003

Miksim lehtiuutinen aiheuttaa sinulle itkupotkuraivarin?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

https://www.google.com/search?client=ubuntu-sn&channel=fs&q=AAP#sv=CAMSZhowKg5rbFdVakgtQW1uRGlLTTIOa2xXVWpILUFtbkRpS006DmlERkxhU0lPRW5YeUlNIAQqLgoaX3ZSei1hWUtNS0ota3dQQVA4b3ZNT1FfOTASDmtsV1VqSC1BbW5EaUtNGAAwARgHIKLq3IMDSggQARgBIAEoAQ

Hajh hah!

Apin.ita ei saa morkata!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ai minulle? En minä mitään raivareita täältä huumorisivulta saa vaikka hakisin. Enemmän minua naurattaa nää tosikkopellet täällä!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ai minulle? En minä mitään raivareita täältä huumorisivulta saa vaikka hakisin. Enemmän minua naurattaa nää tosikkopellet täällä!

Käyttäydyt kuin pikkulapsi joka kurkkii sängyn alle ettei siellä ole pöö.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Käyttäydyt kuin pikkulapsi joka kurkkii sängyn alle ettei siellä ole pöö.

Jos olen jo 11-vuotias niin kai sillon saan köyttäytyä kuin ikäiseni kuuluukin vaikka en pidäkään itseäni enää pikkulapsena. Mikähän se sinun ikäsi onkaan jos sinun pitää kurkistella sänkysi alle peloissasi?

• Anonyymi00021

Ihminen ei ole universumin ja ”jumalan” keskipiste. Taitaa pelottaa jos elämä onkin luonnollinen vakio universumissa, myös älyllinen? Niinpä, ei taida sopia kristinuskoon.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00003 kirjoitti:

UFO tutkijoita ja sateliiti "sädeas" asiantuntioita murhattu ?? toistakymmentä. Hawajin palo sytytettin Blu lazer tekniikalla,, lähellä on Army lentotukikohta.
        https://www.youtube.com/watch?v=w4mvse3NRaA

• Anonyymi00007

Trumppi alkaa kertoa paljastuksia ja se kannattaa ottaa todesta, että ei mene polla sekaisin, jos se vielä jotenkin toimii. Meillä on aika rankat ajat edessä, jos ei tiedä mistään mitään.

• Anonyymi00011

>> Trumppi alkaa kertoa paljastuksia ...

Trumppi komensi pentagonia julkistamaan ufodokkareita. En tiedä hänen komentonsa tarkempaa sisältöä, mutta jos pentagonille on jätetty valta päättää mitkä dokkarit on pidettävä salassa kansallisen turvallisuuden takia, niin takuuvarmasti pentagon julkistaa vain merkityksetöntä tyhjänpäiväisyyttä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Trumppi komensi pentagonia julkistamaan ufodokkareita. En tiedä hänen komentonsa tarkempaa sisältöä, mutta jos pentagonille on jätetty valta päättää mitkä dokkarit on pidettävä salassa kansallisen turvallisuuden takia, niin takuuvarmasti pentagon julkistaa vain merkityksetöntä tyhjänpäiväisyyttä.

Kahdessa dokumentaarisessa tv-sarjassa kun kunnon oikeita löydöksiä tehtiin maan alta, niin tulikin sensuuri väliin. Nuo sarjat ovat "Secrets of Skinwalker Ranch" ja "Mystery at Blind Frog Ranch". Ensin mainittu saa nyt jatkoa uudella kaudella, mutta jälkimmäinen tuskin, koska toinen päähenkilöistä on tutkintovankeudessa murhasta Las Vegasissa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinkuin vaikka videokuvaa asejärjestelmistä? Toki vähemmän vakuuttavaa kuin 2000 vanha kirja mikä oli aluksi kulkenut suullisena tradiotiona, minkä ”uskosi” todistaa oikeaksi.

• Anonyymi00008
      • Anonyymi00014

Taitaa olla ensimmäinen värikuva ufosta. Useimmitenhan ne ovat suttuisia ja sekavia ja hämäriä mustavalkoisia kuvia.

• Anonyymi00015

• Anonyymi00012

Tieto lisää tuskaa.

• Anonyymi00020

- Te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi.

• Anonyymi00016

Kiinnostus aiheeseen on kasvanut viime vuosina, kun viranomaiset ovat tutkineet havaintoja mahdollisesti kehittyneestä teknologiasta. Taustalla on ollut myös huoli siitä, että kilpailijamaat voisivat testata uusia ilma-aluksia tai valvontajärjestelmiä.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/174c36ba-72ac-4556-815b-2a7669bd1726

Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance on omien sanojensa mukaan ”pakkomielteinen” avaruusolennoista ja ufoista.

Varapresidentti avautui aiheesta lauantaina konservatiivien suosimassa Benny Show -podcastissa, brittilehti The Guardian kertoo.

Vance harmittelee, ettei ole vielä päässyt paneutumaan tunnistamattomia lentäviä esineitä koskeviin Yhdysvaltain hallinnon asiakirjoihin.

– En ole vielä ehtinyt paneutua tähän tarpeeksi, mutta aion tehdä niin. Usko pois, olen ihan pakkomielteinen tästä, Vance intoilee.

Vuonna 2019 katolilaiseksi kääntyneellä varapresidentillä on erikoinen teoria avaruusolennoista, joita hän kuvailee ”taivaallisiksi olennoiksi, jotka lentelevät ympäriinsä ja tekevät ihmisille outoja asioita”.

Vance haluaa katsoa selittämättömiä ilmiöitä mieluummin uskonnollisesta näkökulmasta.

– En usko, että ne ovat avaruusolentoja, vaan demoneja, Vance toteaa.

– Yksi paholaisen suurimmista huijauksista on saada ihmiset uskomaan, ettei häntä koskaan ollutkaan.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3345c2aa-6c0d-45b9-8973-14c96e1837e2

• Anonyymi00018

Yhdysvaltain varapresidentti höperehtii "demoneista". No onhan se hyvinkin uutisen väärti kun ydinasesupervallan johtohahmot ovat seinähulluja.🤣

• Anonyymi00023

Juu, tuo selitys kiertää ahkerasti uskisten parissa, mitä vielä todistellaan uusimman raamatun tietoisella käännösvirheellä ja anakronismilla on ainakin suomessa efesos 6:12. Erittäin säälittävää, uskovaisia pelottaa että ihminen ei ole universumin tarkoitus ja keskipiste.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Juu, tuo selitys kiertää ahkerasti uskisten parissa, mitä vielä todistellaan uusimman raamatun tietoisella käännösvirheellä ja anakronismilla on ainakin suomessa efesos 6:12. Erittäin säälittävää, uskovaisia pelottaa että ihminen ei ole universumin tarkoitus ja keskipiste.

Olin aina ollut siinä käsityksessä ufo-universumissa luetaan vain lukua Hesekiel 23.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olin aina ollut siinä käsityksessä ufo-universumissa luetaan vain lukua Hesekiel 23.

Tuota käytetään päinvastaiseen, ufot ovat paholaisen harhautusta. Ihan kuten muutkin uskonnot, näinhän sinä uskot, hörhö?

• Anonyymi00017

Siis lisää suttuisia videoita ja kuvia, joissa näkyy heiluvia täpliä, sekä kirjoituksia, joiden teksteistä on suurin osa vedetty mustalla tussilla piiloon.
      Jotta semmosta "shokkia".🤣

• Anonyymi00024

No niin, laitapa tähän todisteet jeesususkosta. Onko jotain audiovisuaalista? Onko joku nähnyt jeesuksen ja käynyt todistamassa kongressin kuulemisessa? Sinulla ei ole muuta kuin vain oma uskosi, mutta sehän todistaa kaiken eikö vain?😂

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No niin, laitapa tähän todisteet jeesususkosta. Onko jotain audiovisuaalista? Onko joku nähnyt jeesuksen ja käynyt todistamassa kongressin kuulemisessa? Sinulla ei ole muuta kuin vain oma uskosi, mutta sehän todistaa kaiken eikö vain?😂

Ps. Ei haittaa vaikka olisi vähän suttuista videoo.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On siellä kalaktisen liiton laulukuoro käynyt hoilaamassa ilman tulosta.
        Itse Solifer päähuutaja kuoronjohtajana.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ps. Ei haittaa vaikka olisi vähän suttuista videoo.

Mitä suttuisempi ufovideo sitä mielenkiintoisempi se on. Siitä riittää jokaiselle omia arvailuja ja selityksiä uskomattomista nopeuksista ja G-voimista jotka peittoaa nykykännyköiden 5-geet mennentullen. Ei edes leevit ja ylivainiot pysty sellaisiin suorituksiin vaikka olis taustalla kuinka kova lestakoulu kotoa saatuna ufouskoa vahvistamaan.
        Kysykää vaikka ylipapilta hän vahvistaa oman kokemukse.
        Kyllä Koukku tietää paljon vaikka ei kerro kaikkea rahvaalle.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

On siellä kalaktisen liiton laulukuoro käynyt hoilaamassa ilman tulosta.
        Itse Solifer päähuutaja kuoronjohtajana.

Heippa uskis, mitä kuuluu. Fanitatko maailman humaaneinta armeijaa? Tiesitkö että juutalaisuuden mukaan Jumalan voi löytäå myös muista uskonnoista. Ei ole yhtä oikeaa uskontoa, sitä se tarkoittaa. Eikö olekin harhaoppista? Huu!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä suttuisempi ufovideo sitä mielenkiintoisempi se on. Siitä riittää jokaiselle omia arvailuja ja selityksiä uskomattomista nopeuksista ja G-voimista jotka peittoaa nykykännyköiden 5-geet mennentullen. Ei edes leevit ja ylivainiot pysty sellaisiin suorituksiin vaikka olis taustalla kuinka kova lestakoulu kotoa saatuna ufouskoa vahvistamaan.
        Kysykää vaikka ylipapilta hän vahvistaa oman kokemukse.
        Kyllä Koukku tietää paljon vaikka ei kerro kaikkea rahvaalle.

Kysyin että onko edes suttuista jeesus videota? Pitäisikö sinun mennä todistamaan kongressin kuulemisiin että näet hänet päivittäin?

Nuo suttuiset videot ovat asejärjestelmistä millä ne määrittelevät päivittäin pitääkö jokin ampua alas. Onko vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi00026

Joko uskista pelottaa?

• Anonyymi00027

Sanotaan ääneen. Kun elämä yleisyys tulee ilmi, kuten väistämättä käy, se muuttaa tuntemanne kristinuskon ja kristillinen narratiivi aatamista ja eevasta viimeiseen tuomioon, se korvataan täysin uudella tulkinnalla, samoin tarina jeesuksesta. Jo nyt ns. universaali teologia pohtii käykö jeesus kuolemassa joka planeetalla jne.

Kyseessä on ihan klassinen pardigman murros uutta tietoa vasten..

Miksi vanha narratiivi korvataa nuudella tulkinnalla? No, onko milloin tullut uutta ilmoitusta?

• Anonyymi00028

Kysykääpä palstan ylipapilta. Hänhän se kaikki tietää ja hallitsee.

• Anonyymi00041

Kysyn sinulta?

• Anonyymi00030

Ufo-lahko taisi pettyä alkupaniikin jälkeen.

• Anonyymi00031

Odottele vaan kun uudet kesäseurat pääsee vauhtiin niin alkaa ufoja näkymään solifeerien katollakin pilvin pimein.
        Vastahan se eilen oli Himmelfahrt -päiväkin jossa oli ihmetystä kerrakseen.
        Ja pettymään ne on jo tottuneet viimeiset sata vuotta vaikka tikkuja ja muovin repaleita pitävät pyhäin jätöksinä tarkoin salatuissa paikoissa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Odottele vaan kun uudet kesäseurat pääsee vauhtiin niin alkaa ufoja näkymään solifeerien katollakin pilvin pimein.
        Vastahan se eilen oli Himmelfahrt -päiväkin jossa oli ihmetystä kerrakseen.
        Ja pettymään ne on jo tottuneet viimeiset sata vuotta vaikka tikkuja ja muovin repaleita pitävät pyhäin jätöksinä tarkoin salatuissa paikoissa.

Elikkä tähän mahtuu. Kyllä vai ei? Uskotko mihinkään uskontoon? Elä vetoa uskonnon vapauteen jos et vastaa. 😂

• Lääkehuuruisia purkauksia vaihteeksi runsaasti, mutta on täällä järjenkin ääntä joukossa kuten tässä:

"Ihminen ei ole universumin ja ”jumalan” keskipiste. Taitaa pelottaa jos elämä onkin luonnollinen vakio universumissa, myös älyllinen? Niinpä, ei taida sopia kristinuskoon"

Koen itse olevani keskiverto ev lut kristitty ja olen saanut siitä paljon hyvää elämääni ja jopa hakenut turvaa Jeesuksesta.

Lasten kastajaiset, kaikki kirkolliset häät ja hautajaiset ovat olleet kauniita, perhepappimme on huipputyyppi jne tykkään rauhoittua ja herkistyä kirkossa. Siitä saanut perustaa elämään.

Mutta en ymmärrä näitä tulkintoja joissa höpötellään demoneista ja epäjumalista koskien ufoilmiötä, sillä päivänselvästi kyse ei ole demoneista eikä epäjumalista, vaan toisenlaisesta elämästä kuin tuntemamme.

Toki jos paljastuisivat vihollisiksi ja- tai sielunvihollisiksi, alkaisin taistella heitä vastaan, mutta toistaiseksi en näe mitään järjellistä syytä siihen tai ufotutkimuksen lopettamiseen.

Ymmärrän myös salailun tarkoituksen ja merkityksen, sekä sen että eivät halua päsmäröidä täällä ylivertaisina ja pitää valtaa.

Ihmiset sen päsmäröinnin hoitaa ja näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua.
      Jos jokin taho voi viedä meitä eteenpäin henkisessä kehityksessä, niin sellainen olisi erittäin tervetullutta, kuten myös teknologia joka auttaisi pitämään planeetastamme huolta.

Edes Vatikaani ei taistele ufoja vastaan ja Raamatun mukaan Jeesus kertoo että me emme ole ainoita paimennettavia me ihmiset, vaan Jumalalla on monia muitakin.

Itse koen tuon symboliikkana, kuten myös suurimman osan Raamatusta, mutta hyväksyn sen kirjoitetun hyvässä tarkoituksessa tarkkaan asioita miettineiden toimesta, mutta kieltämättä se on vanhoollinen ja lapsekas, nykyajassa arvioituna.

Se ei poista itse sanomaa, mutta kirjan perusteella on täysin älyvapaata lähteä tekemään ikiomia tulkintoja jotka palvelee omia uniikkeja näkemyksiä. Samaten Koraanista on tehty oman edun mukaisia tulkintoja, jotka palvelee eritoten muslimimiesten perversioita ja omistuksenhalua, sekä väkivallan oikeuttamista.

Vaan mitenpä kristitty voi tuomita Islamin, kun muistamme ristiretket ja sen kuinka ne edelleen vaikuttavat maailmanmenoon ja ovat muokanneet sitä.

Itse olen aina ihaillut Pohjois-Amerikan alkuperäisasukkaiden elämäntyyliä, ja vihannut sitä kuinka eurooppalaiset kristityt valloittajat sen kulttuurin tuhosi ja maan otti itselleen tuhoten kaiken.

Joiltakin osin Raamattu on historiankirja, mutta inhimillisistä syistä varsin löyhä sellainen. Historian tunteminen on jokaiselle äärimmäisen tärkeää tietää mistä me ollaan tultu ja mistä meidät on tehty.

"Aquel que no conoce su historia está condenado a repetirla."
      -George Santayana-

• Anonyymi00034

»Itse koen tuon symboliikkana, kuten myös suurimman osan Raamatusta, mutta hyväksyn sen kirjoitetun hyvässä tarkoituksessa tarkkaan asioita miettineiden toimesta, mutta kieltämättä se on vanhoollinen ja lapsekas, nykyajassa arvioituna»

Osa Raamatustahan kuitenkin on vanhoja valikoituja tekstejä ihan todellista tapahtumista. Ei siellä muutoin olisi kuvauksia esimerkiksi muinaisista jätiläisistä, taivaallisista ilmestyksistä ja merihiviöistä. Se on kuitenkin ongelmallista kun samassa kirjassa on luomiskertomus varsin epäuskottavasti kuvattuna ja muutakin kummalista aja epäilyttävää.

»Itse olen aina ihaillut Pohjois-Amerikan alkuperäisasukkaiden elämäntyyliä, ja vihannut sitä kuinka eurooppalaiset kristityt valloittajat sen kulttuurin tuhosi ja maan otti itselleen tuhoten kaiken«

En tunne asiaa kovin hyvin, mutta intiaaniheimoillahan on laajojakin alueita (esim. Arizonassa) hallinnassaan. Ei nyt siis ihan kaikkea kuitenkaan otettu heiltä pois. Näillä alkuperäisasukkailla
        on tietoa esim. maanalaisesta elämästä siellä ja jättiläisistä, Skinwalkereistä, henkiolennoista jne.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

»Itse koen tuon symboliikkana, kuten myös suurimman osan Raamatusta, mutta hyväksyn sen kirjoitetun hyvässä tarkoituksessa tarkkaan asioita miettineiden toimesta, mutta kieltämättä se on vanhoollinen ja lapsekas, nykyajassa arvioituna»

Osa Raamatustahan kuitenkin on vanhoja valikoituja tekstejä ihan todellista tapahtumista. Ei siellä muutoin olisi kuvauksia esimerkiksi muinaisista jätiläisistä, taivaallisista ilmestyksistä ja merihiviöistä. Se on kuitenkin ongelmallista kun samassa kirjassa on luomiskertomus varsin epäuskottavasti kuvattuna ja muutakin kummalista aja epäilyttävää.

»Itse olen aina ihaillut Pohjois-Amerikan alkuperäisasukkaiden elämäntyyliä, ja vihannut sitä kuinka eurooppalaiset kristityt valloittajat sen kulttuurin tuhosi ja maan otti itselleen tuhoten kaiken«

En tunne asiaa kovin hyvin, mutta intiaaniheimoillahan on laajojakin alueita (esim. Arizonassa) hallinnassaan. Ei nyt siis ihan kaikkea kuitenkaan otettu heiltä pois. Näillä alkuperäisasukkailla
        on tietoa esim. maanalaisesta elämästä siellä ja jättiläisistä, Skinwalkereistä, henkiolennoista jne.

Sinusta siis tarinat jättiläisistä EIVÄT ole niitä epäilyttäviä?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tässä on näitä intiaanien uskomuksia AI:n esittämänä;

"American Indian paranormal beliefs are deeply rooted in a worldview where the spiritual and physical worlds are interconnected, rather than separate. These beliefs vary significantly between nations, but commonly feature spirits, shapeshifters, monsters, and medicine-based magic.

Key Paranormal ConceptsSkinwalkers (Navajo/Diné): Widely feared, these are believed to be medicine people who have turned to evil and can transform into wolves, coyotes, or other animals.

Ghost Sickness (Navajo/Muscogee): A physical or mental illness attributed to ghosts, possession, or malevolent spirits, often causing lethargy, fear, and bad dreams.

Wendigo (Algonquian): A creature associated with insatiable hunger and greed, often linked to spirits of the woods.

Two-Face (Sioux/Omaha): A frightening entity with a human face and a monstrous face on the back of its head.

Little People/Pukwudgie (Various Tribes): Small, mischievous, or sometimes dangerous supernatural beings.

Raven Mocker (Cherokee): A type of witch that steals the breath of the dying.Common Belief ThemesNature Spirits: Belief that the world is filled with spirits or "universal forces" that can interact with humans.

Common Belief ThemesNature Spirits: Belief that the world is filled with spirits or "universal forces" that can interact with humans.Respect for the Dead: Paranormal activity is sometimes believed to occur if proper burial rituals are not followed.

Shapeshifting: Many tribes share legends of beings that can transform between human and animal forms.Animal Spirits: Belief that all animals possess spirits that can provide guidance or power.

Differences from Western Paranormal ViewsIntegrated Spirituality: Rather than a separate "religion," these beliefs are often seen as part of daily life and cultural structure.

Nature-Based: Entities are frequently connected to specific landscapes, such as forests or water.Neutrality of Spirits: Supernatural beings are not always strictly "good" or "evil," though they can be malevolent. Note: There is a vast diversity in belief systems across the hundreds of different tribes in North America.Native Ghosts and the Supernatural - Smithsonian Magazine28 Oct 2021 — "Stories of the unknown come in many shapes and forms that tell of unexplainable—sometimes horrible—things. Some are about demons ...Smithsonian MagazineNative American Ghost Stories - Countere Magazine31 Oct 2021

— The Iroquois have the legend of “Dry Fingers,” a bogeyman, a vengeful apparition that appears to terrorize people lost in the wild...Countere MagazineCan a Ghost Make You Ill? The Ghost Sickness Belief of the Native ...31 Jul 2021 — What Causes Ghost Sickness? * According to the Navajos, as well as certain other Native American cultures, ghost sickness is cause...Ancient OriginsShow all.

Ja Hopi-intiaaneillahan on se hyvin laajalti tunnettu Prophecy koskien omaa aikaamme.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tässä on näitä intiaanien uskomuksia AI:n esittämänä;

"American Indian paranormal beliefs are deeply rooted in a worldview where the spiritual and physical worlds are interconnected, rather than separate. These beliefs vary significantly between nations, but commonly feature spirits, shapeshifters, monsters, and medicine-based magic.

Key Paranormal ConceptsSkinwalkers (Navajo/Diné): Widely feared, these are believed to be medicine people who have turned to evil and can transform into wolves, coyotes, or other animals.

Ghost Sickness (Navajo/Muscogee): A physical or mental illness attributed to ghosts, possession, or malevolent spirits, often causing lethargy, fear, and bad dreams.

Wendigo (Algonquian): A creature associated with insatiable hunger and greed, often linked to spirits of the woods.

Two-Face (Sioux/Omaha): A frightening entity with a human face and a monstrous face on the back of its head.

Little People/Pukwudgie (Various Tribes): Small, mischievous, or sometimes dangerous supernatural beings.

Raven Mocker (Cherokee): A type of witch that steals the breath of the dying.Common Belief ThemesNature Spirits: Belief that the world is filled with spirits or "universal forces" that can interact with humans.

Common Belief ThemesNature Spirits: Belief that the world is filled with spirits or "universal forces" that can interact with humans.Respect for the Dead: Paranormal activity is sometimes believed to occur if proper burial rituals are not followed.

Shapeshifting: Many tribes share legends of beings that can transform between human and animal forms.Animal Spirits: Belief that all animals possess spirits that can provide guidance or power.

Differences from Western Paranormal ViewsIntegrated Spirituality: Rather than a separate "religion," these beliefs are often seen as part of daily life and cultural structure.

Nature-Based: Entities are frequently connected to specific landscapes, such as forests or water.Neutrality of Spirits: Supernatural beings are not always strictly "good" or "evil," though they can be malevolent. Note: There is a vast diversity in belief systems across the hundreds of different tribes in North America.Native Ghosts and the Supernatural - Smithsonian Magazine28 Oct 2021 — "Stories of the unknown come in many shapes and forms that tell of unexplainable—sometimes horrible—things. Some are about demons ...Smithsonian MagazineNative American Ghost Stories - Countere Magazine31 Oct 2021

— The Iroquois have the legend of “Dry Fingers,” a bogeyman, a vengeful apparition that appears to terrorize people lost in the wild...Countere MagazineCan a Ghost Make You Ill? The Ghost Sickness Belief of the Native ...31 Jul 2021 — What Causes Ghost Sickness? * According to the Navajos, as well as certain other Native American cultures, ghost sickness is cause...Ancient OriginsShow all.

Ja Hopi-intiaaneillahan on se hyvin laajalti tunnettu Prophecy koskien omaa aikaamme.

Elämme ihmeellisellä ja mysteerejä täynnä olevalla planeetalla, josta moni ei kuitenkaan tiedä juuri mitään. Muinaisten mytologioiden tietämyskin on suurelta osin unohdettu joitakin alkuperäsikansoja lukuunottamatta, vaikka Raamatustakin löytyy samoja asioita. Jopa esihistoriallisten vesieläinten olemassaoloa salaillaan. Ufo-salailu kylläkin nyt näyttää jo onneksi päättyvän – tai ainakin niin, että älykkäässä ohjauksessa olevia ufoja osoitetaan olevan. Ufot ovat kuitenkin vain yksi asia kokonaisuudesta. Mistä ufot tulevat? Keitä me itse olemme? Miksi pahalla on tässä maailmassa niin suuri valta? Kysymyksiä on paljon.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Elämme ihmeellisellä ja mysteerejä täynnä olevalla planeetalla, josta moni ei kuitenkaan tiedä juuri mitään. Muinaisten mytologioiden tietämyskin on suurelta osin unohdettu joitakin alkuperäsikansoja lukuunottamatta, vaikka Raamatustakin löytyy samoja asioita. Jopa esihistoriallisten vesieläinten olemassaoloa salaillaan. Ufo-salailu kylläkin nyt näyttää jo onneksi päättyvän – tai ainakin niin, että älykkäässä ohjauksessa olevia ufoja osoitetaan olevan. Ufot ovat kuitenkin vain yksi asia kokonaisuudesta. Mistä ufot tulevat? Keitä me itse olemme? Miksi pahalla on tässä maailmassa niin suuri valta? Kysymyksiä on paljon.

Uskon että Vatikaanissa on vastauksia moniin kysymyksiin salaisissa kirjoissa, asiakirjoissa ja pergamenteissa. Vain aniharvat on päässeet niitä tutkimaan.

Se miksi niitä salaillaan on aika helppoa päätellä: - Se informaatio jota siellä on, ei miellytä kristinuskoista suurta kansaa eikä palvele nykykäsitystä eikä Raamattua. Miltä osin? -Ei voi tietää.

On mahdollista että siellä on jopa järkyttävää tai mullistavaa tietoa, joka muuttaisi kaiken.
        Sitä voi jokainen mielessään miettiä, olisiko sellaista tietoa ylipäätään hyvä koskaan julkaista, joka laittaa kaiken mullin mallin.

Ufot ovat nimenomaan vain yksi asia kokonaisuudesta ja he liittyvät selvästi meihin, mutta tuntemattomalla tavalla. Meidän tieteellisen käsityksen mukaan kun tällaista pientä planeettaa ei voi löytää vaikka he olisivat kotigalaksistamme Linnunradasta.

Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan"

On mahdollista arvioida planeetan koko ja koostumus sen kulkiessa tähtensä edestä. On mahdollista tutkia Maata isompien planeettojen spektrejä ja tehdä siitä joitakin päätelmiä. Maa on liian pieni siihen hommaan.

Seuraava ongelma on etäisyys. Jos Universumi ja avaruus on sellainen kuin me tavalliset se mielletään, niin matka on liian pitkä ja mikään energia tai tekniikka ei riitä tähtienväliseen matkailuun.

Mutta koska "he" ovat täällä, on käsityksemme Universumista, avaruudesta, olemassaolosta ja etäisyyksistä pielessä, koska vierailut on mahdollisia ja todistettuja.

Maailma on maailmansodan partaalla tai ehkä jo siinä. Sodat on aina lisänneet ufoilmiötä rajusti. Koska "he" voivat reagoida muutoksiin maapallolla niin nopeasti, se todistaa sen saman että käsityksemme Universumista, avaruudesta, olemassaolosta ja etäisyyksistä on pielessä.

Elizondo sanoo tietävänsä jonkin niin ikävän tai synkän seikan näistä asioista ja tapahtumista, ettei halua kertoa sitä ihmiskunnalle. Täytyy toivoa ettei se ole totta, sillä usko tulevaisuuteen on elintärkeää sille että maailma pyörii.

• Anonyymi00043

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

Varsinkin jos itse kirjoittaa!

• Anonyymi00045
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Uskon että Vatikaanissa on vastauksia moniin kysymyksiin salaisissa kirjoissa, asiakirjoissa ja pergamenteissa. Vain aniharvat on päässeet niitä tutkimaan.

Se miksi niitä salaillaan on aika helppoa päätellä: - Se informaatio jota siellä on, ei miellytä kristinuskoista suurta kansaa eikä palvele nykykäsitystä eikä Raamattua. Miltä osin? -Ei voi tietää.

On mahdollista että siellä on jopa järkyttävää tai mullistavaa tietoa, joka muuttaisi kaiken.
        Sitä voi jokainen mielessään miettiä, olisiko sellaista tietoa ylipäätään hyvä koskaan julkaista, joka laittaa kaiken mullin mallin.

Ufot ovat nimenomaan vain yksi asia kokonaisuudesta ja he liittyvät selvästi meihin, mutta tuntemattomalla tavalla. Meidän tieteellisen käsityksen mukaan kun tällaista pientä planeettaa ei voi löytää vaikka he olisivat kotigalaksistamme Linnunradasta.

Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan"

On mahdollista arvioida planeetan koko ja koostumus sen kulkiessa tähtensä edestä. On mahdollista tutkia Maata isompien planeettojen spektrejä ja tehdä siitä joitakin päätelmiä. Maa on liian pieni siihen hommaan.

Seuraava ongelma on etäisyys. Jos Universumi ja avaruus on sellainen kuin me tavalliset se mielletään, niin matka on liian pitkä ja mikään energia tai tekniikka ei riitä tähtienväliseen matkailuun.

Mutta koska "he" ovat täällä, on käsityksemme Universumista, avaruudesta, olemassaolosta ja etäisyyksistä pielessä, koska vierailut on mahdollisia ja todistettuja.

Maailma on maailmansodan partaalla tai ehkä jo siinä. Sodat on aina lisänneet ufoilmiötä rajusti. Koska "he" voivat reagoida muutoksiin maapallolla niin nopeasti, se todistaa sen saman että käsityksemme Universumista, avaruudesta, olemassaolosta ja etäisyyksistä on pielessä.

Elizondo sanoo tietävänsä jonkin niin ikävän tai synkän seikan näistä asioista ja tapahtumista, ettei halua kertoa sitä ihmiskunnalle. Täytyy toivoa ettei se ole totta, sillä usko tulevaisuuteen on elintärkeää sille että maailma pyörii.

Kaikki on taas niin salaista, niin salaista. Vatikaanin "salaisuudet" ovat kuin lasten iltasatuja verrattuna Aleksandrian kirjastoon.
        Kaikki maailman tieto oli kerran Aleksandrian kirjastossa joka poltettiin ennen ajanlaskun alkua, etteivät ufouskovaiset pääse levittämään väärää totuutta. Siellä olivat todisteet niin maailman synnystä kuin ufoistakin. Näitä tietoja ei ole Vatikaani ikinä voinut edes kuvitellakaan, kuten ei myöskään nykytiede.
        Iso osa tiedoista on kuitenkin saatu selvitettyä nykyaikaisin menetelmin. Niitä säilytetään tarkoin varjellussa paikassa USA:ssa Area-51 alueella. Valitettavasti melkonen osa tiedoista on jostain syystä selvittämättömiä vielä nykytieteellekin.
        Ei ihme jos Area-51 on kuumin polttopiste maailmassa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kaikki on taas niin salaista, niin salaista. Vatikaanin "salaisuudet" ovat kuin lasten iltasatuja verrattuna Aleksandrian kirjastoon.
        Kaikki maailman tieto oli kerran Aleksandrian kirjastossa joka poltettiin ennen ajanlaskun alkua, etteivät ufouskovaiset pääse levittämään väärää totuutta. Siellä olivat todisteet niin maailman synnystä kuin ufoistakin. Näitä tietoja ei ole Vatikaani ikinä voinut edes kuvitellakaan, kuten ei myöskään nykytiede.
        Iso osa tiedoista on kuitenkin saatu selvitettyä nykyaikaisin menetelmin. Niitä säilytetään tarkoin varjellussa paikassa USA:ssa Area-51 alueella. Valitettavasti melkonen osa tiedoista on jostain syystä selvittämättömiä vielä nykytieteellekin.
        Ei ihme jos Area-51 on kuumin polttopiste maailmassa.

Historiassa olisi paljonkin mielenkiintoista avattavaa tietoa. Mikä esimerkiksi oli Great Tartary, joka löytyi kartoista vielä 1800-luvun alussa, mutta katosi sitten kokonaan. Ja on ollut olemassa hyvin erikoisia ihmisiä kuten Blemmyet, joilla ei ollut lainjkaan päätä, vaan kasvot olivat keskiruumiissa. Ja on ollut myös ihmisiä, joilla oli koiran pää. Eräs pastori oli yksi näistä kuuluisimmista koiraihmisistä. Sekä Blemmeyeistä, että koirapäisistä ihmisistä on runsaasti vanhoja maalauksia ja piirroksia. Jotkut uskovat niin, että tartarialaisten ihmis-ja eläinkokeet selittävät näitä poikkeavuuksia. Muinaisissa mytologioissa on myös eläimen ja ihmisen sekoituksia, jotka voisivat selittyä ihmis-/eläinkokeilla.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Historiassa olisi paljonkin mielenkiintoista avattavaa tietoa. Mikä esimerkiksi oli Great Tartary, joka löytyi kartoista vielä 1800-luvun alussa, mutta katosi sitten kokonaan. Ja on ollut olemassa hyvin erikoisia ihmisiä kuten Blemmyet, joilla ei ollut lainjkaan päätä, vaan kasvot olivat keskiruumiissa. Ja on ollut myös ihmisiä, joilla oli koiran pää. Eräs pastori oli yksi näistä kuuluisimmista koiraihmisistä. Sekä Blemmeyeistä, että koirapäisistä ihmisistä on runsaasti vanhoja maalauksia ja piirroksia. Jotkut uskovat niin, että tartarialaisten ihmis-ja eläinkokeet selittävät näitä poikkeavuuksia. Muinaisissa mytologioissa on myös eläimen ja ihmisen sekoituksia, jotka voisivat selittyä ihmis-/eläinkokeilla.

Cynocephaly on tuo ihmisen ja koiran risteymä ja se oli St Christopher, jolla oli koiran pää.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cynocephaly

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Great (Grand) Tartaryn ainakin jotkut uskovat olleen Atlantiksen kulttuurista tuhon jälkeen syntynyt korkeasti kehittynyt kulttuuri. Kreikkalaisessa mytologiassa Tartary taas on syvin Helvetin tasoista. Onko näillä jokin yhteys? Tähänkin vastaus löytynee joistakin vanhoista salatuista kirjoista. Atlantis oli luultavasti et-siirtokunta, vai oliko se jo olemassa olleen siirtokunnan laajentuma? Atlantiksen kultuurin kerrotaan rappeutuneen ennen loppua. Ja joidenkin väitteiden mukaan Atlantis olisi tuhoutunut jopa useitakin kertoja.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

"Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan""

On olemassa. Muun muassa kaukokatselu - Controlled Remote Viewing

"Jos Universumi ja avaruus on sellainen kuin me tavalliset se mielletään, niin matka on liian pitkä ja mikään energia tai tekniikka ei riitä tähtienväliseen matkailuun."

Matkat ovat pitkiä vain teknlogisesti kehittymättömälle sivilisaatiolle, kuten ihmiselle.
        Mihin ihminen kykeneekää miljoonan vuoden kuluttua?

"Alcubierren poimujo"
        https://arxiv.org/abs/gr-qc/0009013

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

"Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan""

"Jos Universumi ja avaruus on sellainen kuin me tavalliset se mielletään, niin matka on liian pitkä ja mikään energia tai tekniikka ei riitä tähtienväliseen matkailuun."

Matkat ovat pitkiä vain teknlogisesti kehittymättömälle sivilisaatiolle, kuten ihmiselle.

"Alcubierren poimujo"

"Remote viewing" konseptia ei ole koskaan osoitettu päteväksi ja jopa DIA/CIA hautasi oman projektinsa sen hyödyntämiseksi sotilastiedustelussa.

Uudempi tutkimus Alcubierren laitteesta vihjaavat erittäin suuriin käytännön ongelmiin, sillä aluksen matkalla keräämän kosmisen kuonan vaikutukset määränpäässä olisivat kuin valtavalla sädetykillä:
        --- Samaan aikaan aluksen edessä olevaa aluetta, joka hidastuu superluminaalisesta nopeudesta subluminaaliseen nopeuteen, isketään keskittyneellä erittäin korkeaenergisten hiukkasten säteilytyksellä.

Nämä tulokset viittaavat siihen, että kaikki Alcubierre-warp-moottoria käyttävät alukset tarvitsevat suojauksen suojatakseen matkustajia mahdollisesti vaarallisesti sinisiirtyneiltä hiukkasilta matkan aikana, ja kaikki määränpäässä olevat ihmiset räjähtäisivät gammasäteilyn ja korkeaenergisten hiukkasten vaikutuksesta unohduksiin P+ -alueen hiukkasten äärimmäisten sinisiirtymien vuoksi. ---

https://arxiv.org/abs/1202.5708

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Great (Grand) Tartaryn ainakin jotkut uskovat olleen Atlantiksen kulttuurista tuhon jälkeen syntynyt korkeasti kehittynyt kulttuuri. Kreikkalaisessa mytologiassa Tartary taas on syvin Helvetin tasoista. Onko näillä jokin yhteys? Tähänkin vastaus löytynee joistakin vanhoista salatuista kirjoista. Atlantis oli luultavasti et-siirtokunta, vai oliko se jo olemassa olleen siirtokunnan laajentuma? Atlantiksen kultuurin kerrotaan rappeutuneen ennen loppua. Ja joidenkin väitteiden mukaan Atlantis olisi tuhoutunut jopa useitakin kertoja.

Ei ole. Koko Tartaria-höpötys nykymuodossaan on vain jälleen yksi hölmöjen purtavaksi tarkoitettu salaliittoteoria ks. Q-anon tai litteän maan kultti.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Seuraavan kerran Atlantis ennustetaan tuhoutuvan 2030-luvun alussa.

• Anonyymi00049 kirjoitti:

"Alcubierren poimujo"

"Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan"

"On olemassa. Muun muassa kaukokatselu - Controlled Remote Viewing"

On olemassa teorioita, lukuisiakin, mutta ne kaikki ovat vain teorioita juuri siksi että emme kykene niiden olevan toimivia, joten on edelleen todettava että emme nykykäsityksen mukaan tiedä millä he liikkuu.

Oma veikkaukseni tiedeuutisiin pohjautuen on jonkinlainen kvanttiloikka, lomittautuminen reaaliajassa. Saattaa olla niin että se alkuperäinen "loikkari" jää sinne kotiplaneetalleen ja lähettää identtisen klooninsa tänne.

Siksi he eivät kenties ole murheissaan ufocrasheistä, koska originelli matkaanlähtijä on edelleen elossa ja vain duplicate menehtyi.

• HeIIäkoukku kirjoitti:

"Ei ole meidän nykykäsityksen mukaan olemassa laitetta jolla valovuosien takaa olisi mahdollista varmuudella havaita että "Hei tuollapas on hauskan näköistä porukkaa, mennäänpäs sinne tutkimaan heidän touhujaan"

On olemassa teorioita, lukuisiakin, mutta ne kaikki ovat vain teorioita juuri siksi että emme kykene niiden olevan toimivia, joten on edelleen todettava että emme nykykäsityksen mukaan tiedä millä he liikkuu.

Oma veikkaukseni tiedeuutisiin pohjautuen on jonkinlainen kvanttiloikka, lomittautuminen reaaliajassa. Saattaa olla niin että se alkuperäinen "loikkari" jää sinne kotiplaneetalleen ja lähettää identtisen klooninsa tänne.

Siksi he eivät kenties ole murheissaan ufocrasheistä, koska originelli matkaanlähtijä on edelleen elossa ja vain duplicate menehtyi.

Kykene tieteellisesti todistamaan siis.

• Anonyymi00053
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Kyllä teleportaatio ilmeisestikin siirtää sielun myös. En tiedä miten, mutta ei siinä oikein olisi järkeä, etä vain slkeästi aineellinen osa siirtyy.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Kyllä teleportaatio ilmeisestikin siirtää sielun myös. En tiedä miten, mutta ei siinä oikein olisi järkeä, etä vain slkeästi aineellinen osa siirtyy.

Tai, fyysikko Michio Kakun mukaan kun elämme kvanttikentässä, niin ei kai se mahdotonta ole.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Näin oletan minäkin mutta siltikin se olisi klooni ja alkuperäinen kokonaisuus jää kotiin.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Näin oletan minäkin mutta siltikin se olisi klooni ja alkuperäinen kokonaisuus jää kotiin.

En ole erityisemmin perehtynyt asiaan, mutta kvanttijärjestelmässä on jotain mystistä mitä tiedeväkikään ei ymmrrä. Jos elämme jättämäisessä kvanttikentässä, niin ehkä sielukin voi siirtyä mihin tahansa ohjatustikin.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Aloittakaa vaikka määrittelemällä ensin, mitä oikeastaan edes tarkoitatte "sielulla" ja jatkakaa sitten siitä.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Aloittakaa vaikka määrittelemällä ensin, mitä oikeastaan edes tarkoitatte "sielulla" ja jatkakaa sitten siitä.

Sielu on ihmisen ydinolemus, joka on olemassa kehosta riippumatta.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00050 kirjoitti:

"Remote viewing" konseptia ei ole koskaan osoitettu päteväksi ja jopa DIA/CIA hautasi oman projektinsa sen hyödyntämiseksi sotilastiedustelussa.

Uudempi tutkimus Alcubierren laitteesta vihjaavat erittäin suuriin käytännön ongelmiin, sillä aluksen matkalla keräämän kosmisen kuonan vaikutukset määränpäässä olisivat kuin valtavalla sädetykillä:
        --- Samaan aikaan aluksen edessä olevaa aluetta, joka hidastuu superluminaalisesta nopeudesta subluminaaliseen nopeuteen, isketään keskittyneellä erittäin korkeaenergisten hiukkasten säteilytyksellä.

Nämä tulokset viittaavat siihen, että kaikki Alcubierre-warp-moottoria käyttävät alukset tarvitsevat suojauksen suojatakseen matkustajia mahdollisesti vaarallisesti sinisiirtyneiltä hiukkasilta matkan aikana, ja kaikki määränpäässä olevat ihmiset räjähtäisivät gammasäteilyn ja korkeaenergisten hiukkasten vaikutuksesta unohduksiin P -alueen hiukkasten äärimmäisten sinisiirtymien vuoksi. ---

https://arxiv.org/abs/1202.5708

""Remote viewing" konseptia ei ole koskaan osoitettu päteväksi ja jopa DIA/CIA hautasi oman projektinsa sen hyödyntämiseksi sotilastiedustelussa."

CRW on todettu toimivaksi, eikä sitä ole hylätty, vaikka satellitti- ja muu tiedusteluun sopiva teknlogia on tullut rinnakkaiseksi sen kanssa.

https://www.theblackvault.com/documentarchive/category/the-fringe/remote-viewing/

"Nämä tulokset viittaavat siihen, että kaikki Alcubierre-warp-moottoria käyttävät alukset tarvitsevat suojauksen suojatakseen matkustajia mahdollisesti vaarallisesti sinisiirtyneiltä hiukkasilta matkan aikana, ja kaikki määränpäässä olevat ihmiset räjähtäisivät gammasäteilyn ja korkeaenergisten hiukkasten vaikutuksesta unohduksiin P+ -alueen hiukkasten äärimmäisten sinisiirtymien vuoksi. ---"

Tulevaisuuden teknologiaa, joka ei ole tänä päivänä mahdollista ihmiselle, mutta saattaa jo nyt olla helppo nakki jollekin muulle teknologisesti kehittyneelle sivilisaatiolle.

Kuinka pitkä aika on siitä, kun ihminen kehitti toimivan lentokoneen?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Sielu on ihmisen ydinolemus, joka on olemassa kehosta riippumatta.

Kehittyneessä teleportaatiossa koko ihmisen olemus siirtyy toiseen ulottuvuuteen, jolloin siirtyminen "kentässä" on mahdollista. Avaruusalukset käyttävät samaa teknologiaa todella pitkiiin matkoihin. Näin olen ainakin ymmärtänyt, eli kyse ei ole kopiosta, joka kootaan siellä kohteessa alkuperäistä vastavaaksi.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

""Remote viewing" konseptia ei ole koskaan osoitettu päteväksi ja jopa DIA/CIA hautasi oman projektinsa sen hyödyntämiseksi sotilastiedustelussa."

CRW on todettu toimivaksi, eikä sitä ole hylätty, vaikka satellitti- ja muu tiedusteluun sopiva teknlogia on tullut rinnakkaiseksi sen kanssa.

https://www.theblackvault.com/documentarchive/category/the-fringe/remote-viewing/

"Nämä tulokset viittaavat siihen, että kaikki Alcubierre-warp-moottoria käyttävät alukset tarvitsevat suojauksen suojatakseen matkustajia mahdollisesti vaarallisesti sinisiirtyneiltä hiukkasilta matkan aikana, ja kaikki määränpäässä olevat ihmiset räjähtäisivät gammasäteilyn ja korkeaenergisten hiukkasten vaikutuksesta unohduksiin P -alueen hiukkasten äärimmäisten sinisiirtymien vuoksi. ---"

Tulevaisuuden teknologiaa, joka ei ole tänä päivänä mahdollista ihmiselle, mutta saattaa jo nyt olla helppo nakki jollekin muulle teknologisesti kehittyneelle sivilisaatiolle.

Kuinka pitkä aika on siitä, kun ihminen kehitti toimivan lentokoneen?

Tässä on suora ote CIA: lopullisesta arviosta Stargate-projektia koskien:

-Loppukäyttäjät totesivat, että vaikka laajojen taustaominaisuuksien osalta havaittiin jonkin verran tarkkuutta, etäkatselu ei tuottanut tiedustelussa arvostettua konkreettista erityistä tietoa.
        -Tuotetut tiedot olivat epäjohdonmukaisia, yksityiskohtien osalta epätarkkoja ja vaativat huomattavaa subjektiivista tulkintaa.
        -Annettuja tietoja ei missään tapauksessa ollut käytetty tiedusteluoperaatioiden ohjaamiseen. Näin ollen etäkatselu ei tuottanut toimintakelpoista tiedustelutietoa.

https://www.cia.gov/readingroom/docs/CIA-RDP96-00791R000200180005-5.pdf

Luettuani läpi julkaistuja raportteja yksittäisistä sessioista, tuo on varsin tarkka arvio. Käytännössä aina katsojien antamat tiedot olivat epämääräisiä ja on hyvin hankala uskoa kenttäoperatiiveja ikinä lähetetyn vaaratilanteeseen niiden vuoksi.

Tulevaisuuden teknologiaa Alcubierren laite voisi olla, mutta lähinnä kauheana joukkotuhoaseena vastaanottavassa päässä.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tässä on suora ote CIA: lopullisesta arviosta Stargate-projektia koskien:

-Loppukäyttäjät totesivat, että vaikka laajojen taustaominaisuuksien osalta havaittiin jonkin verran tarkkuutta, etäkatselu ei tuottanut tiedustelussa arvostettua konkreettista erityistä tietoa.
        -Tuotetut tiedot olivat epäjohdonmukaisia, yksityiskohtien osalta epätarkkoja ja vaativat huomattavaa subjektiivista tulkintaa.
        -Annettuja tietoja ei missään tapauksessa ollut käytetty tiedusteluoperaatioiden ohjaamiseen. Näin ollen etäkatselu ei tuottanut toimintakelpoista tiedustelutietoa.

https://www.cia.gov/readingroom/docs/CIA-RDP96-00791R000200180005-5.pdf

Luettuani läpi julkaistuja raportteja yksittäisistä sessioista, tuo on varsin tarkka arvio. Käytännössä aina katsojien antamat tiedot olivat epämääräisiä ja on hyvin hankala uskoa kenttäoperatiiveja ikinä lähetetyn vaaratilanteeseen niiden vuoksi.

Tulevaisuuden teknologiaa Alcubierren laite voisi olla, mutta lähinnä kauheana joukkotuhoaseena vastaanottavassa päässä.

Kaukokatsominen, eli siis OBE tilassa suoritettu tiedustelu. On siitä kirjoiettu aibakin yksi kirjakin nimeltään "Selvänäköinen Soturi", jota en ole lukenut. OBE on todellinen ilmiö kyllä ja voi olla, että tiedusteluakin tehdään sen kyvyn avulla. OBE-kokemus voi tulla kenelle tahansa joskus unen ja valveen rajalla, mutta loppuu lyhyeen, jos pelkää kokemusta.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kaukokatsominen, eli siis OBE tilassa suoritettu tiedustelu. On siitä kirjoiettu aibakin yksi kirjakin nimeltään "Selvänäköinen Soturi", jota en ole lukenut. OBE on todellinen ilmiö kyllä ja voi olla, että tiedusteluakin tehdään sen kyvyn avulla. OBE-kokemus voi tulla kenelle tahansa joskus unen ja valveen rajalla, mutta loppuu lyhyeen, jos pelkää kokemusta.

Ehkä... saattaa.... jos..

Tuo raportti käsittelee ihan oikeaa tutkimusta yrityksestä tuottaa luotettavaa tiedustelutietoa parapsyykkisillä menetelmillä. Mikäli ilmiössä on mitään pohjaa, se ei ole helposti tai johdonmukaisesti käytettävissä. Ei ainakaan niin pitkälle, että mitään vaarallisia operaatioita kannattaisi sen pohjalta suorittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      95
      1501
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      200
      948
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60