Yhtään?
Onko enää ikävä
43
382
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä sinä tiedät
- Anonyymi00005UUSI
Luulisin että ei ole
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luulisin että ei ole
Ei sitten ole yhteyttä enää
- Anonyymi00002UUSI
tuskin meidän pesueen lattajalkoja on kellään ikävä tullut kyllä selväksi keskustelut tyssää ennenkun ne edes alkaa
- Anonyymi00003UUSI
On,mut miehellä ei mua!
- Anonyymi00004UUSI
Tiettyjä asioita on aina ikävä, ei niistä sen enempää.
- Anonyymi00007UUSI
On ikävä monellakin tavalla. Ja kaikki se mitä voisin tehdä- ja en tarkoita pelkästään seksiä- taitaa elää vain omissa kuvitelmissani ♥️ that's a little sad. But I will survive, like I always do. I hated it but I would do it 🥹 anyway 😎
- Anonyymi00008UUSI
😵💫en koskaan tiedä mitä oikeasti ajattelet 😒
Olen hämmentynyt. Varovasti rakastunut sinuun - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
😵💫en koskaan tiedä mitä oikeasti ajattelet 😒
Olen hämmentynyt. Varovasti rakastunut sinuunOlen "hieman" vaikeaselkoinen. Jos nyt tulisit tuosta ovesta sisään- en vastaisi seurauksista 🔥💯 olen myös varovasti rakastunut sinuun ♥️
Lara Fabian: I will love again 🥰🤗♥️
Oonkohan ihan kunnossa, kun pelkkä ajatuskin hieman vapisuttaa 😶🌫️🤭 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen "hieman" vaikeaselkoinen. Jos nyt tulisit tuosta ovesta sisään- en vastaisi seurauksista 🔥💯 olen myös varovasti rakastunut sinuun ♥️
Oonkohan ihan kunnossa, kun pelkkä ajatuskin hieman vapisuttaa 😶🌫️🤭Ja kun joskus suututtaa tai huvittaa kuunnella jotain raskaampaa musaa, tässä hyvä biisi:
Nonpoint: In The Air Tonight
Mahtava kappale :D - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen "hieman" vaikeaselkoinen. Jos nyt tulisit tuosta ovesta sisään- en vastaisi seurauksista 🔥💯 olen myös varovasti rakastunut sinuun ♥️
Oonkohan ihan kunnossa, kun pelkkä ajatuskin hieman vapisuttaa 😶🌫️🤭Ööö...vastasit naiselle🤭😂
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ööö...vastasit naiselle🤭😂
No, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä :D pyydän anteeksi :D
Ehkä pitäisi haihtua täältä pois :D
- Anonyymi00009UUSI
Keneltä kysyt? Vähän vinkkiä, kiitos!
- Anonyymi00010UUSI
On ihan karsee ikävä ❤️🤗
- Anonyymi00021UUSI
Minä en ole ikävöinyt ketään sen jälkeen kun aikoinaan erosin lasteni isästä! Yksi 30v kestänyt parisuhde riittää minulle ja siksi ei ole mitään tarvetta löytää muuta, kuin pelkkä ystävyysuhde ikäiseni miehen kanssa! Mutta sen aika on joskus myöhemmin!
- Anonyymi00031UUSI
Rahaa vai asuntoa etsit? Mene kela
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Rahaa vai asuntoa etsit? Mene kela
En tartte rahaa. Tulen toimeen omillani ja mul kiva pieni luukku...
- Anonyymi00012UUSI
On 😔 Ja musta kuoriutuu sen myötä tosi rasittava tyyppi... Sori.
- Anonyymi00014UUSI
Sama täällä ❤️
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama täällä ❤️
Voi teitä tytöt
- Anonyymi00015UUSI
On minulla useinkin meidän hyvät hetket mielessäni.
- Anonyymi00025UUSI
Minulla ei ole ollut mitään tarvetta muistella menneitä, koska en ole ikävöinyt mitään muuta kuin minulle hyvin rakasta työpaikkaa! Yksikään ihminen ei ole minulle hyvällä muistelemisen arvoinen!
- Anonyymi00018UUSI
Minulla on ollut ikävä joka ainoa päivä ja yö jo pitkälle yli puolitoista vuotta. Ei se häviä.
- Anonyymi00019UUSI
On ikävä edelleen.
- Anonyymi00020UUSI
Ehkä vielä vähän vielä hetken mutta jos päästät sen nyt kaikkoamaan niin voi olla että ei tule takaisin
- Anonyymi00026UUSI
Uhkailu ja kiristys tunnetusti lähentää rakastavaisia.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei sille voi mitään että mieli luovuttaa jossain vaiheessa
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos itse tiedät että sinua kiinnostaa, ja että valo on vihreä, niin toimi. Ei tässä mikään sen pahempi kosto odota kuin kiinnostuksen katoaminen ja se ei ole rikos.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olen kyllä roikkunut kauan ihastuneena joissakin tyypeissä mutta siihen kuuluu vähintään oikea leivänmurutekniikka. Eli pitää antaa riittävästi positiivista jotta mielenkiinto säilyy. Sulla ei ikinä ole ollut tämä hallinnassa ja luulet että kaikki johtuu jostain pituudestasi.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olen kyllä roikkunut kauan ihastuneena joissakin tyypeissä mutta siihen kuuluu vähintään oikea leivänmurutekniikka. Eli pitää antaa riittävästi positiivista jotta mielenkiinto säilyy. Sulla ei ikinä ole ollut tämä hallinnassa ja luulet että kaikki johtuu jostain pituudestasi.
En tiedä kuka olet, etkä sinä tiedä kuka minä olen, joten voit olla mölisemättä sivullisille.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
😂😂😂😂😂
- Anonyymi00022UUSI
On on. Minnekäpä se olisi mennyt.
- Anonyymi00023UUSI
Olen oikeasti kiva ja mukava ihminen enkä minkään vihaamisen puolella. Minulla on aina syvä kaipuu löytää yhteys kaikkien ihmisten kanssa joiden kanssa olen tekemisissä. Mutta hermostun sitten kyllä myös pahasti, jos minulle ollaan ihan inhottavia. Mutta vain silloin. Tai jos jollekin toiselle ollaan.
- Anonyymi00027UUSI
Miten tuo liittyy aloitukseen?
- Anonyymi00028UUSI
Sie oot nastamuumio, se on pahoille paha ja hyville hyvä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sie oot nastamuumio, se on pahoille paha ja hyville hyvä.
Auttaako myös puutteessa eläviä.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Auttaako myös puutteessa eläviä.
No tässä ryhmässä ei ainakaan ole ketään puutteessa elävää täällä on vain seksikielteisiä ja naistenmiehiä.
- Anonyymi00029UUSI
No on 🥺💯❣️
- Anonyymi00032UUSI
- Anonyymi00039UUSI
On ikävä. Onneksi nähtiin tänään.
- Anonyymi00045UUSI
No niin nähtiinkin ,sie naisten wc :ssä.
- Anonyymi00040UUSI
Mähän jo sanoin että sä kadotit mun tunteet se on loppu nyt
- Anonyymi00043UUSI
Paha malli ,hä on ny tunteeton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664