Luuletko että olisit ihastunut

Anonyymi-ap

jos olisitte tavanneet jossakin muualla, vai johtuiko se ympäristöstä?

17

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä tapasit sen naisen?

• Anonyymi00002

Onko sillä merkitystä?
      Useat näkemiset sen sai aikaan.

• Anonyymi00014

Ja feromonit 😆

• Anonyymi00003

Voisitko ystävällisesti valottaa oletko N vai M?

• Anonyymi00016

Aloittajahan kysyy yleisesti porukalta näkemyksiä, joten ei aloittajan sukupuolella ole mitään väliä.

• Anonyymi00004

Ihan kaikkialla olisin ❤️ olen nähnyt hänet muuallakin ja ihan yhtä ihana on aina 😘

• Anonyymi00005

En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta en ole koskaan halunnut elämääni oman lapseni ikäistä henkilöä. Sen tiesivät minulle rakkaat työkaveritkin, miksi ette kysyneet heiltä mitään!! Olisitte saaneet kattavaa tietoa minun ajatuksistani!

• Anonyymi00007

Projektin suunnittelijat tekivät monia sellaisia virheitä, jotka olisi helposti voinut välttää kysymällä muutamia kysymyksiä! Täysin ala-arvoista suunnittelua, jota on ollut mahdoton hyväksyä ja ymmärtää! Ei missään aloiteta projektia ilman, että se olisi suunniteltu kunnolla ja se tarkoittaa sitä, että koko suunnitelma olisi pitänyt tehdä porukalla ja siihen olisi paneuduttu vanhemman osapuolen toiveiden ja haasteiden mukaisesti. Nyt kaikki alkoi sillä vuosien ajan, että kaikki roikkuin ikäänkuin ilmassa ja mistään ei saanut mitään otetta. Ja se oli todella vakava virhe, että alettiin tuputtaa vain yhtä henkilöä!! Voi sanoa, että hankkikaa tietoa ennen kuin aloitatte minkäänlaista projektia enää ikinä!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Projektin suunnittelijat tekivät monia sellaisia virheitä, jotka olisi helposti voinut välttää kysymällä muutamia kysymyksiä! Täysin ala-arvoista suunnittelua, jota on ollut mahdoton hyväksyä ja ymmärtää! Ei missään aloiteta projektia ilman, että se olisi suunniteltu kunnolla ja se tarkoittaa sitä, että koko suunnitelma olisi pitänyt tehdä porukalla ja siihen olisi paneuduttu vanhemman osapuolen toiveiden ja haasteiden mukaisesti. Nyt kaikki alkoi sillä vuosien ajan, että kaikki roikkuin ikäänkuin ilmassa ja mistään ei saanut mitään otetta. Ja se oli todella vakava virhe, että alettiin tuputtaa vain yhtä henkilöä!! Voi sanoa, että hankkikaa tietoa ennen kuin aloitatte minkäänlaista projektia enää ikinä!

Olin täysin ulkona koko proketista ensimmäisten vuosien ajan ja se oli niin kamalaa aikaa, että pidän ihmeenä että ylipäätään olen yhä henngissä!

• Anonyymi00006

No työpaikalla väkistenkin tutustuu, en odottanut tykästyväni, mutta miksei muuallakin jos olisi tutustunut. Työpaikka on aina huono paikka millekään romanttiselle, vaikka olisi sinkku, että siinä mielessä eri paikka on aina parempi. (Millekään en koskaan ruvennut silti).

• Anonyymi00009

usein tuppaavat menemään enimmäkseen reisille

• Anonyymi00010

Keneltä kysyt tätä? Laita vaikka kirjaimien yhteismäärä.

• Anonyymi00012

Taitaa mennä gallupin puolelle.

• Anonyymi00017

Tuo on ihan selvästi yleinen kysymys. Ei kaikki ole kalastelijoita.

• Anonyymi00011

Varmaan osittain johtui ympäristöstä, hän näytti hyvältä työvaatteissaan, mutta niin on näyttänyt muuallakin. Niin, että olisin ihastunut muuallakin :) ihan missä vaan.

• Anonyymi00013

Olisin mä muuallakin ihan varmasti ihastunut.
      Ei oo muuta vaihtoehtoa kun näin.
      Se ei vaan olisi ollut ihan tällästä.
      Jos oltais muualla tavattu niin olisin vaan kiinnittänyt huomiota ensin ulkoisiin juttuihin,
      en siihen tärkeimpään. Parhaimpaan osaan.
      Mä ihastuin siihen mitä se mies on aidosti.
      Mieleltään sydämessään ja Persoonana.
      Ihan vaan pelkästään omana itsenään.
      En edes tiennyt kuka se on.
      Mä vaan tunsin.

• Anonyymi00015

Ihan sama missä oltais kohdattu, niin oisin rakastunut🔥❤️🔥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      70
      2954
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      61
      2558
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      104
      2219
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1395
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1256
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      185
      940
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      82
      891
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      883
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      805
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      736
    Aihe