Nainen

Anonyymi-ap

Ei tämä ollut mikään kilpailu. Ei ollut häviäjiä tai voittajia.
Oli se pieni hetki kun loistimme toisillemme ja saimme elämäämme ulkopuolista sisältöä.
Halusimme pitää yllä näkymätöntä sidettä koska kokemuksena kaikki oli ainutlaatuista.
Sä tiedät kyllä...

20

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No onpa teillä ollut hieno kokemus, onnea siitä 💖🙏 Itselläni on kokemusta hiukan sellaisista ontoista miehistä, joita ei keskustelut kiinnosta. Monologiaa lähinnä, joissa toistellaan sitä omaa sanomaa. Välillä he voivat tietysti kysyä, että mitäs tykkäät tästä mitä olen tehnyt tai laittaa omia lempibiisejään soimaan. Vähän aikaa kului kun hiffasin, että sinkkuna ei olekaan ollenkaan hassumpaa elää. Mutta uskon kyllä ja tiedän, että on olemassa hienoja miehiä (on kavereissakin), mutta itselleni ei ole sellaista kumppaniksi kohdalle osunut. Ja toki tiedän senkin, että se johtuu myös omasta huonosta miesmaustani. Kun ei ne kivat kaverimiehet ole sitten olleet seksuaalisesti kovin puoleensavetäviä ja se on kuitenkin myös melko tärkeä asia suhteessa. Mutt' tällaiseksi olen kasvanut.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kaunis muisto..

• Anonyymi00004
        UUSI

No miten sen nyt ottaa. Ei stalkkaaminen mitenkään mieltä ylennä! Jo paljon aikaisemmin täällä kirjoittavíen olisi pitänyt ymmärtää se, ettei seksi ole kuulunut enää elämääni sen jälkeen kun aikonaan erosin! Kerroin etten halua minkäänlaista seksiä enää koskaan, niin tämä häirikkö yritti saada minulta sellaista vastausta, että saunassa ainakin voitaisiin harrastaa! Olen ilmeisesti sellainen ihminen, jolle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja sen jälkeen ei minulla ole ollut mitään tarvetta saada seksiä keneltäkään! Pari kokeilua tein muutama vuosi eron jälkeen, mutta koska en saanut minkäälaisia kiksejä, päätin ettei se ole minulle enää tarpeellista ja sitten tuli niitä sairauksiakin! Elämä on ihanaa, kun samassa tilassa ei ole yhtään seksin vonkaajaa, vaan saa saa elää omaa hiljaista elämää! Olisin välttynyt monilta rankoilta vuosilta, koska ette kysyneet niitä kysymyksiä! Joka ikinen kerta kun aloitetaan projektia, siihen kuuluu ehdottomasti kaiken tiedon kartoittaminen hyvin laajasti, nyt sitä ei tehty ja sen tietyn ihmisen stalkkaaminen olisi jäänyt kokonaan! Ymmärrättekö mikä vaikutus sillä olisi ollut minun elämääni. Nyt tuntuu että happi loppuu ja voimat, sekä henkiset hyvin vähissä! Kukaan ei jostain syystä halunnut koskaan ymmärtää sitä mitä minä kerroin itsestäni! Te vain jankkasitte sänky jutuista!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa. Ei stalkkaaminen mitenkään mieltä ylennä! Jo paljon aikaisemmin täällä kirjoittavíen olisi pitänyt ymmärtää se, ettei seksi ole kuulunut enää elämääni sen jälkeen kun aikonaan erosin! Kerroin etten halua minkäänlaista seksiä enää koskaan, niin tämä häirikkö yritti saada minulta sellaista vastausta, että saunassa ainakin voitaisiin harrastaa! Olen ilmeisesti sellainen ihminen, jolle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja sen jälkeen ei minulla ole ollut mitään tarvetta saada seksiä keneltäkään! Pari kokeilua tein muutama vuosi eron jälkeen, mutta koska en saanut minkäälaisia kiksejä, päätin ettei se ole minulle enää tarpeellista ja sitten tuli niitä sairauksiakin! Elämä on ihanaa, kun samassa tilassa ei ole yhtään seksin vonkaajaa, vaan saa saa elää omaa hiljaista elämää! Olisin välttynyt monilta rankoilta vuosilta, koska ette kysyneet niitä kysymyksiä! Joka ikinen kerta kun aloitetaan projektia, siihen kuuluu ehdottomasti kaiken tiedon kartoittaminen hyvin laajasti, nyt sitä ei tehty ja sen tietyn ihmisen stalkkaaminen olisi jäänyt kokonaan! Ymmärrättekö mikä vaikutus sillä olisi ollut minun elämääni. Nyt tuntuu että happi loppuu ja voimat, sekä henkiset hyvin vähissä! Kukaan ei jostain syystä halunnut koskaan ymmärtää sitä mitä minä kerroin itsestäni! Te vain jankkasitte sänky jutuista!

Yli kymmenen vuotta ja aivan turhaa esitystä pakotitte minut katsomaan ja kuulemaan! Kun ette ymmärtäneet kysyä niitä muutamia kysymyksiä!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta ja aivan turhaa esitystä pakotitte minut katsomaan ja kuulemaan! Kun ette ymmärtäneet kysyä niitä muutamia kysymyksiä!

En halua kuulla enää mitään kenestäkään, olen aivan poikki ja henkinen jaksaminen on ollut todella vaikeaa jo monen vuoden ajan! Miksi yrititte pakottaa minut tekemään jotain sellaista mihin en olisi koskaan pystynyt! Jotenkin on tuntunut siltä, että olisitte halunneet pakottaa minut harrastamaan seksiä! Aika näyttää milloin tuntuu siltä, että jaksaisin ruveta tutustumaan uuteen ikäiseeni ystävään. Olen pettynyt siihen ettei minua kuunneltu ja tuntui siltä ettei minua haluttukaan ymmärtää. Koolla ei ole mitään väliä, kun ei seksi enää kiinnosta millään tavalla!

• Anonyymi00003
      UUSI

❤️

• Anonyymi00006
      UUSI

Niinhän se on. Ainutlaatuinen kokemus koko juttu ja yhteys

• Anonyymi00010
        UUSI

En minä kokenut sen koskaan olevan mitenkään ainutlaatuista, koska en ole ollut kenestäkään edes kiinnostunut!

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei multa. Mä uskon meihin nainen, enkä luovuta koskaan meidän suhteen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Pakko sinun on lopettaa nuo typerät juttusi. Olet kuin joku joka ei ymmärrä mistään mitään! EVVK olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! En koskaan edes ystävänä! Tämä sinun on nyt sisäistettävä täysin, jotta ymmärrät etten voi sietää sinua! Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikill ejoiden nimi on tiedossa! En pidä ulkonäöstäsi ollenkaan ja olet aivan väärän pituinen!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pakko sinun on lopettaa nuo typerät juttusi. Olet kuin joku joka ei ymmärrä mistään mitään! EVVK olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! En koskaan edes ystävänä! Tämä sinun on nyt sisäistettävä täysin, jotta ymmärrät etten voi sietää sinua! Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikill ejoiden nimi on tiedossa! En pidä ulkonäöstäsi ollenkaan ja olet aivan väärän pituinen!

Miksihän luulet että sinulle täällä on joku teksti yleensäkin??
        Eiköhän se sinun entinen ihastuksesi tai sinuun ihastunut ole jo kääntänyt selkänsä lopullisesti ja etsinyt uutta ja parempaa seuraa.

• Anonyymi00009
      UUSI

En tiedä, en tiedä haluanko ymmärtää! Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu olisin päässyt todella paljon helpommalla! Ja saanut tehdä juuri sitä omannäköistä työtä! Työ oli minulle tärkeää, ei kenenkään kanssa sängyssä leikkiminen koskaan! Se on ollut minulle täysin yhdentekevää ja kauan!

• Anonyymi00012
      UUSI

T mies

• Anonyymi00013
        UUSI

Tiedän sen kyllä ja olen tiennyt sen aina! En ole koskaan pitänyt hänestä niin paljon, että olisin edes halunnut tutustua häneen! Yksikään stalkkeri ei pääse elämääni edes ystäväksi niin inhottaviksi stalkkerit koen! Lopettakaa se T miehen mainostaminen. hän on minusta ollut kauan jo todella vastenmielinen tapaus!

• Anonyymi00014
      UUSI

En ole kokenut minkään asian olevan ainutlaatuista, koska stalkkaaminen! On se kumma etteivät muut ymmärrä sitä miten kauheaa elämäni on ollut juuri stakkaamisen takia ja enpä usko kenenkään haluavan joutuvan stalkkerin uhriksi kymmenen vuoden ajaksi ! Hyi hel..tti!

• Anonyymi00015
      UUSI

On kummallista ettei se nuorempi k ymmärrä pysyä poissa. Miten hänet saa lopettamaan. Poikani on saman ikäinen. Häpeän isänä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Projéktin aloittajien on poistettava hänet projekista kokonaan!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten? Onko mahdollista että se on hän joka on psyykkisesti sairastunut? En halua hulluja elämääni loppuelämää pilaamaan. Rahojani kuluttamaan. Tiedä mitä keksii. Osaako hakkeroida tai räjäyttää koko kodin. En halua häntä lähellekkään perhettä ja lapsenlapsia. Tuskin osaa mitään muuta kuin esittää. Tarvitsen tasapainoisen naisen. Hyvän osaavan vaimon. Ruoka yms.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sulla äijä on projekti ollu käynnissä lapsesta asti

• Anonyymi00018
      UUSI

🤮🤮

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      153
      2520
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      157
      2311
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1983
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1907
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1374
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      194
      1237
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1036
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      198
      956
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      326
      940
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      694
    Aihe