Menkää töihin mä oon jo ite menos 👍👍
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Oot SÄ saanu uuden vessaremontin Kuopiosta?
- Anonyymi00002
Kyllä olen ja siitä tulee videoo Ari rakentaa kanavalle t.forest finn
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä olen ja siitä tulee videoo Ari rakentaa kanavalle t.forest finn
Ai semmoinenkin kanava on. No sittenhän löytyy lisää katsottavaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai semmoinenkin kanava on. No sittenhän löytyy lisää katsottavaa.
Kyllä vain t. Forest finn
- Anonyymi00004
Ihmetyttää mistä johtui mehtosen mahtava vimma rakentaa pieni metsätontti täyteen punaisia vajoja?
Palkkatyön ohessa suoritus on ollut kyllä kiitettävä mutta rakentamisen tarkoitusperät ovat ehkä itselleenkin mysteeri.
Saa myös helposti käsityksen, että turhien rakennusten rakentelu on vaatinut paljon joutilasta aikaa ja rahaakin on kulunut runsaasti tuottamattomien rakennusten rakenteluun- Anonyymi00007
Miten siinä rahaa kuluu? Toki kädettömästähän se tuntuu kalliilta kun ei itse osaa.
- Anonyymi00005
Saattaa olla myös syy tilallisten ainoan perintöpojan rajattomaan itsekkyyten kun on ollut mahdollisuus tärvätä kaikki irti saamansa rahat omiin mielitekoihin, ei ole tarvinnut lapsille vaatteita ja ruokaa ostaa, eikä harrastuksiin kuljetella.
- Anonyymi00008
Kuule se on ihan omavalintas jos kersoja maailmaan tungit.
Mitä siitä täällä itket.
- Anonyymi00006
Kun kohtasin 50 vuotta sitten kesäisenä lauantai iltana tanssilavalla kauniin tähtisilmän ja seuraavana keväänä syntyi ensimmäinen lapsi niin elämään tuli muutakin ajattelemista ja tekemistä kuin rastaanpesillä kiipeily.
- Anonyymi00009
Varmasti ja sen huomaa kun menetetty elämä näyttää vinguttavan.
- Anonyymi00010
Mitäpäs ne uudet tulokkaat siellä kuusikossa tekisivät!
Ei mitään, ensimmäisellä vuorolla ovet lukkoon ja pois.
Maaseudulla ei ole mitään tulevaisuutta kun hautaaninenkaan ei ole sallittua.- Anonyymi00011
Koko suomi myydään ulkolaisille, valtio käsitteenä tuhosi kansan.
- Anonyymi00013
Alkaa yrittäjäksi,tulloo tubemassia,vain taitaville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3711437- 65961
- 116915
- 88901
- 69875
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112575