Kouluverkosta jotain

Anonyymi-ap

Ja näin saatiin Pyhäjärvellä säästöjä sulkemalla kyläkouluja sekä velkauttamalla kunta heti reilulla kädellä. Asukasluku kun on poisPäin menevä niin siinä ei ole järjen juoksua paljon kyllä käytetty.

18

265

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väenkato tapahtuu luonnollisesti

• Anonyymi00002

Jos ihmiset muuttaa, niin miksi kyläkouluja pitäisi olla?

• Anonyymi00012

Ei tässä nyt kysymys ollut sinun kouluista vaan pelkästään säästöistä

• Anonyymi00013

Miksi pitää tehdä älyttömiä rakennelmia tyhjenevään kylään.
        11 - bussin letka, kaikkea muuta menoa lisukkeeksi, onko se säästöä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi pitää tehdä älyttömiä rakennelmia tyhjenevään kylään.
        11 - bussin letka, kaikkea muuta menoa lisukkeeksi, onko se säästöä?

Meinasin jäädä bussin ja mopon alle, kun vahingossa satuin pyöräilemään kahden maissa koulun ohi. Seisovan rakennustyömaan takia ei voi vaihtaa toiselle puolelle, kapea katu, 10 bussia jonossa, koko jalkakäytävä täynnä pentuja, mopot lähtevät satasella liikkeelle pihasta. Talutin pyörää, mutta vaarassa olin. Ei hyvä!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Meinasin jäädä bussin ja mopon alle, kun vahingossa satuin pyöräilemään kahden maissa koulun ohi. Seisovan rakennustyömaan takia ei voi vaihtaa toiselle puolelle, kapea katu, 10 bussia jonossa, koko jalkakäytävä täynnä pentuja, mopot lähtevät satasella liikkeelle pihasta. Talutin pyörää, mutta vaarassa olin. Ei hyvä!

Mopopennut on liikaa tähän sumppukylään, Ollintie raikaa kun painelevat ylinopeutta, ihan selällään koko järjestelmä.

• Anonyymi00003

Sitten kun ihmiset muuttaa miksi tänne tehdään harrastuksia joita kukaan ei käytä

• Anonyymi00018

Sitä on ihmetelty jo vuosia, nuo ikitelineet aloitti kulkemaan urheilukentältä, nyt ne seisoo tuolla rannalla.
        Vanhuksille ei ole tehty mitään laskupinta-alaa koko kylälle, edelleen puuttuu WC, outoa sakkia tämä kylä puolillaan.
        Osuuspankin tontti kyhjöttää tyhjänä, kuin raatorankana, karpaasit vetää maastureillaan mustalle muralle.
        Kaunis näky kesäksi.

• Anonyymi00004

Eikö niitä säästöjä juuri tehty kouluja sulkemalla. Nyt ei oikein näytä siltä

• Anonyymi00005

Valtio maksatti ohitustiene Pyhäjärven veronmaksajien kustannuksella

• Anonyymi00019

Mitään sanomaton tienpätkä, antakaa jo olla.

• Anonyymi00006

Enää muutama vuosi niin ikossenkoulu eikuin apukoulu sulkee ovet ja heittää monta rehtoria pihalle

• Anonyymi00007

No niiiiiiin nyt naapuri kunnan puolelle kauppaan, euromäärä 4000 euroa lähtee pois Pyhäjärven alueelta...

• Anonyymi00008

Pitäähän sitä päälle päin näyttää velkarahalla että hyvin pyyhkii 🤣

• Anonyymi00009

Kihuilla on rollaattoriTurbolla varustettujen kiihdytysKisat

• Anonyymi00010

Kyllähän se syy Pyhäjärven väestön kadolle on kyläkoulujen sulkemiset. Kaikki ei halua viedä lapsiaan taajaman kouluun pitkiä matkoja vaan muuttaa pois lähemmäs oikeita ihmisiä

• Anonyymi00015

Jotenkin tämä homma on päin per*****, Mäntyniemeä korjataan alvariinsa, meidän veroeuroja hukattiin 55 - miljoonaa, turhaan labyrinttiin.
      Eikö olisi tärkeimpiä rahareikiä kuin tuo lasipalatsi?
      Mahtailu ja uho on, mennyt yli suomalaisen mittapuun mukaan.
      Joku reissulassi viivähtää silloin tällöin, vierellä vingahtaa joku englantilainen, taas menox. Jotenkin outoa touhua.

• Anonyymi00017

Niin muuten pitäkää tunkkinne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe