Lindtman lupaa leikata maataloustuista

Anonyymi-ap

Tuo lupaus jo yksinään riittää minulle perusteeksi äänestää demareiden ehdokasta.

63

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kuinka mukavaa!

      Elämäsi vaikuttaa mielenkiintoiselta.

    • Anonyymi00002

      Parempi vaa ku ei äänestetä mitään hallitusta, ja pois eu:sta.

    • Anonyymi00003

      Tyhjästä on aika vaikea nyhjäistä.Demarilla ei riitä järki tuon ymmärtämiseen.

    • Anonyymi00004

      Tää Lindtmanni on vitsi.

      • Anonyymi00005

        Demut on vaihtoehdoton pelle porukka.


      • Anonyymi00006

        temarit pannoo,
        peräkammarin nettosaaja pummit,
        kiky-loikalle,
        töihin,
        tulos tai ulos,
        on perin järjetöntä,
        syöttää vötkylöitä petiin...


    • Anonyymi00007

      Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja aivan muuhun kuin mihin ne oli tarkoitettu.

      Silti SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman ehti juuri äskettäin hehkuttaa Espanjan toimintaa esimerkillisenä.

      Ehkä nyt olisi aika arvioida puheita uudelleen

    • Anonyymi00008

      Ruoka kallistuu ja köyhät köyhtyy. Terv.Demarin ystävä joka nauttii kun maataloustuet pienenevät. Toisaalta , on otettava meidän sosiaalidemokraattien varovaisia aatteessaan, koska ruuan hinta voi nousta, tukien leikkausten johdosta..kannattaa miettiä miten toimimme...

      • Anonyymi00009

        Pannaan,
        pitkänsillan nettosaaja pummit,
        kiky-loikalle,
        töihin,
        tulos tai ulos,
        on perin järjetöntä,
        syöttää demuja petiin...


      • Anonyymi00014

        nu'vui,
        se kun tuunari,
        lentää pihalle,
        jos ei tee tulosta,
        vähintään 3x palakkasa verran.


    • Anonyymi00010

      Tuet pois.Se tuottaa joka itse tekee ja on ammattitaitoa.Vähemmällä pelto ja eläinmäärällä pärjää.

      • Anonyymi00011

        Pärjää.Mutta nykypäivänä on aika vaikea elää ilman rahaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Pärjää.Mutta nykypäivänä on aika vaikea elää ilman rahaa.

        Aarilta tulee itselleni mukavasti perunoita.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Aarilta tulee itselleni mukavasti perunoita.

        Ja voithan sitten myydä niitä kaupunkilaisille!


      • Anonyymi00030

        No miten ajattelit tehdä isoista tiloista taas pieniä?


    • Anonyymi00015

      Myyntitulottomat tilat ovat Antin tähtäimessä

      • Anonyymi00017

        juup,
        on perin järjetöntä,
        syöttää työhaluttomia vötkylöitä petiin...


      • Anonyymi00018

        Mitähän ne mahtaa olla?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        juup,
        on perin järjetöntä,
        syöttää työhaluttomia vötkylöitä petiin...

        Liittyykö duunarit tähän jotenkin?


    • Anonyymi00020

      Elpymispaketin yksi maksaja on ollut julkisen talouden kriisin ajautunut Suomi.

      Elpymispaketin hoiteli edellinen, Sanna Marinin (sd) hallitus.

      Suomen osuus elpymispaketista on reilut 7 miljardia, Suomi itse sai potista vajaat kaksi miljardia euroa.

      Lindtmanilta on kyselty myös sitä, haluaako Sdp Espanjassa rehottavan harmaan talouden ja kahdet työmarkkinat Suomeenkin....

    • Anonyymi00021

      Demaripomon ihaileville Espanja puheille tuli nolo loppu

    • Anonyymi00022

      Pelko leviää myyntitulottomien maatilojen parissa.

      Leikataanko tukiamme...?

      • Anonyymi00023

        Tuskin leikataan. Tämähän on vain demuhörhöjen unelmahöttöä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Tuskin leikataan. Tämähän on vain demuhörhöjen unelmahöttöä.

        Jonain päivänä on kuitenkin pakko puuttua myös viljelijöiden "pyhään lehmään" eli kyseenalaisiin maataloustukiin


      • Anonyymi00036

        En ole kyllä törmännyt yhteenkään tuki leikkauksia pelkäävää.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Jonain päivänä on kuitenkin pakko puuttua myös viljelijöiden "pyhään lehmään" eli kyseenalaisiin maataloustukiin

        Mitä ovat nämä kyseenalaiset tuet?Ikinä kuulutkaan


    • Anonyymi00025

      Riittää kun jokainen tuki, mikä myönnetään, menee oikeasti siihen mihin tukea haetaan eli tarkistetaan kaikki. Väärinkäytöksiä nimittäin on...
      Nyt jos koskaan meidän tulee panostaa omavaraisuuteen.

      • Anonyymi00026

        Ovatko kaikki yli 200 erilaista maataloustukea tarpeellisia ydintehtävän eli raaka-aineen tuottamisen kannalta?

        Tuskinpa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ovatko kaikki yli 200 erilaista maataloustukea tarpeellisia ydintehtävän eli raaka-aineen tuottamisen kannalta?

        Tuskinpa.

        Maatiloja on monenlaisia, ja maailmalla vielä lisää. Läheskään kaikkia tukia ei saa suomessa, kuten vaikka oliivin, sitruunan tai viininviljelyyn liittyvät tuet.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Maatiloja on monenlaisia, ja maailmalla vielä lisää. Läheskään kaikkia tukia ei saa suomessa, kuten vaikka oliivin, sitruunan tai viininviljelyyn liittyvät tuet.

        Heh heh, tosissasiko olet?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Heh heh, tosissasiko olet?

        Oletko Sinä tosissasi? Kai nyt ymmärrät, että eteläsuomalainen erikoisviljely saa aivan eri tuet kuin kainuulainen maitotila?


    • Anonyymi00027

      Antti Lindtman ehti juuri kehua Espanjan sosialistihallituksen talouspolitiikkaa ja vihjasi, että Suomen pitäisi ottaa siitä mallia.

      Seuraavaksi paljastuu, että juuri Espanja on käyttänyt EU:n elpymisrahoja eläkkeisiin, sosiaalimenoihin ja budjettinsa paikkaamiseen.

      Espanja nauraa matkalla pankkiin, kun suomalaisten rahoja ryöstävät....

      • Anonyymi00028

        Espanja-soppa sakenee....


    • Anonyymi00029

      Vähintään 8,5 miljardia euroa EU:n elpymisvaroja on Espanjassa käytetty eläkkeiden, sosiaalimenojen ja valtion postilaitoksen tappioiden kattamiseen alkuperäisten investointihankkeiden sijaan.

      Haluaako demarit ottaa näistä mallia??

      • Anonyymi00032

        A'niinhän se peräkammarin nettosaajakin,
        käyttää vilijelyyn tarkoitetut rahat,
        hyvinvointiinsa...


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        A'niinhän se peräkammarin nettosaajakin,
        käyttää vilijelyyn tarkoitetut rahat,
        hyvinvointiinsa...

        Tottakai. Pitäisikö rahat lahjoittaa Helsinkiin?


      • Anonyymi00040

        töitä pitäs tehdä,
        tuottaa ja tienata rahhoo,
        eikä pyöriä vain,
        loisena suomi-neidon suolistossa...


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        A'niinhän se peräkammarin nettosaajakin,
        käyttää vilijelyyn tarkoitetut rahat,
        hyvinvointiinsa...

        No jos jotain maatalouden kuluista yli jää, kyllähän se on hyvä joskus omaankin hyvinvointiin hiukan satsata. Niinhän duunarikin tekee palkallaan ihan mitä haluaa, eikös?


    • Anonyymi00035

      Ja metsä talous myäs.👍

    • Anonyymi00037

      A'niinhän se pitkänsillan nettosaajakin,
      käyttää ryyppäämiseen tarkoitetut rahat,
      hyvinvointiinsa...

    • Anonyymi00044

      Jos ei pidä paskan hajusta ei pidä asua hesassa.

    • Anonyymi00047

      Sosialipummeillekkin pitäisi laittaa samanlainen valvonta kuin maanviljelijöille.
      No säännööllisten steliittien kuvaamisen sijaan pitäisi sosialipummeille laitta kameravalvonta.
      Sosialipummeille tulee asettaa myös velvollisuus tehdä tukien eteen jotakin ja sitähän valvotaan säännöllisesti.
      Sosialipummille pitäisi pienestäkin laiminlyönnistä asettaa sanktiot, eli menettäisi taannehtuvasti tukensa.
      Sosialipummeille voisi maksaa tuki vain kerran vuodessa ja sitä tukea saisi sitten venyttaa ihan sen mukaan miten viranomaiset kerkeää asioita hoitaa.

      Vieläkö jatketaan asian parissa.

      Mutta aloittajan asiaan, epäilen ettei niin tyhmää sdpläistä olekkaan joka ei kuitenkin tajua ettei tuista varsinkaan niistä suoraan tuotantoon kohdistuvista voi leikata.
      Eli lupaus on puhdasta huijausta.

    • Anonyymi00048

      Kansanedustaja Joona Räsänen (sd) on saanut sakot päihtyneenä ajamisesta.

      • Anonyymi00049

        Suomen työväenpuolueen ongelmia vol 769


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Suomen työväenpuolueen ongelmia vol 769

        Ja näitähän riittää...


      • Anonyymi00051

        nettosaaja pummin ay-pomo heikki,
        ajeli ihmisten yli, pakeni paikalta,
        ja poliisille kertoi ryypänneensä vasta kotona,
        tyypillinen maalaisliitto-mtk:n vastuun kantaja...


    • Anonyymi00052

      Demut kriisissä. Tytti, the kiusaaja, jo puhutteli.

    • Anonyymi00054

      Vieläkö tämä aloittajan typerys demuja äänestää??

    • Anonyymi00055

      demut pitävät,
      duunarien puolta,
      ja sehän se,
      pummia ottaa pattiin...

      • Anonyymi00056

        Niih,
        No jos nuin tekköö,
        ni väärin mänöö,
        eihä sitä duunaripummia,
        kännissä......


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Niih,
        No jos nuin tekköö,
        ni väärin mänöö,
        eihä sitä duunaripummia,
        kännissä......

        Taatusti demujohto romahti.


      • Anonyymi00058

        nu'nih,
        krapulako se,
        juopon penikan,
        näin aikaisin herätti...


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        nu'nih,
        krapulako se,
        juopon penikan,
        näin aikaisin herätti...

        Eikös nää juoppous jutut ole vähän niinkun demujen juttu? Niin ainakin demari-lehdessä luki.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Eikös nää juoppous jutut ole vähän niinkun demujen juttu? Niin ainakin demari-lehdessä luki.

        Menikö demari tarkoitiksella ansaan. Jos ei pidä Antti Lidmannista , eikä omasta puolueestaansa.


      • Anonyymi00063

        Demut luovat elintarviketeollisuuteen uusia teurastajia sekä lihanleikkasjia. Ensin tappo , sitten raatelu puukolla. Tuntuu varmasti erikoisen hyvältä kun veri lentää.


    • Anonyymi00060

      Öljyn hintojen ennustetaan nousevan jos Hormuzinsaari pysyy ajallisesti kauan kiinni. Suomessa ja maailmalla ollaan tietoisia, miten paljon öljyn hinnan kallistuminen voi nostaa ruuan hintaa. Kauppiaat tekevät korkeanluokan bisnestä, extra hinnoittelullaan. Miten maataloustuottajien tulee käymään, he ovat riippuvaisia öljystä, traktorit kylkevat poltyoaibeilla, koneet tarvitsevat rasvauksia. Täytyykö olla hiolissaan Suomalaisten talonpoikien taloydellisesta tilanteesta.

      • Anonyymi00069

        Eipä se viljelijöiden taloudellinen tilanne ole kiinnostanut tähänkään mennessä.Miksi jatkossakaan?


      • Anonyymi00070

        Ilman muuta pitäisi olla huolissaan.


    • Anonyymi00071

      Mitenköhän tuo rattijuoppous vaikuttaa?

    • Anonyymi00072

      Antti ja Tytti vois leikata Ylestä,,,

    • Anonyymi00073

      Onkohan Antin avustajat lukeneet tätä palstaa?

      "Meillä maksetaan tänäkin vuonna lähes 100 miljoonaa euroa tukia sellaisille tiloille, jotka eivät ole tuottaneet markkinoille mitään viiteen vuoteen".

      • Anonyymi00074

        kiky-loikalle,
        tulos tai ulos,
        on perin järjetöntä syöttää,
        työhaluttomia vötkylöitä petiin...


    • Anonyymi00075

      Noiden lisäksi Antin tarkasteluun joutuvat marginaalisen myyntitulon omaavat tilat... ja niitä on paljon enemmän.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3135
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2325
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      99
      2113
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1988
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1848
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1603
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1164
    Aihe