Mittee muill?

Anonyymi-ap

Myö tyrkättään pajahommat sivvuun ja ruettiin naattiin muailman parrainta santelssia vappuna pirssiila ollaan kääty tahkolla kapakassa ja kuavilla viinakaapassa onneknii onp tilillä paanetta nii voijaan pittee rokulia vaekka juhannukseen toosta se on työllä kööhillä

4

125

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

myö haattiin karviosta ite keetettyy uamulla pian suatetaan laettaa tuavettiin riimut pielle ens vuojen tukin ajuun

• Anonyymi00002

Jeee

• Anonyymi00003

No joo, onhan se hyvä että jollakulla on ollut vappuna vetoa ja santelssi kulkee niin että Tahkon kapakat ja viinakaapit pysyy lämpiminä.

Mutta jotta ei menis tämä keskustelu ihan niinku Tuusniemen lossille — eli odotellaan turhaan ja mennään väärään suuntaan — niin tehäänpä pieni täsmennys.

Tämän ketjun aiheena ei oo lomarahojen polttaminen, rokulipäivien venyttäminen juhannukseen asti, eikä se, montako kierrosta pirssillä on Tahkon ympäri ajettu.

Täällä yritetään kuitennii pysyä asiassa, vaikka välillä tuntuu että reitti karkaa käsistä niinku Tuusniemen toripäivän makkarajono, jossa kukaan ei tiijä kuka on viimeinen mutta kaikki on varmoja että joku muu on syyllinen.

Eli merkitään teidän vappu‑ ja santelssiraportti tiedoksi, pannaan se siihen samaan mappiin missä on muutkin ‘ei liity aiheeseen mutta haluttiin kuitennii kertoa’ ‑ilmoitukset, ja jatketaan keskustelua linjalla, joka ei vaadi Tahkon yökerhojen inventointia eikä tilin saldon esittelyä.

Jos tästä nyt joku mielensä pahoittaa, niin se on sitten ihan omaa tuotantoa — ei oo minun syy jos reitti ei oo sama kaikilla.

• Anonyymi00004

Menestystä kannattaa vähän juhliakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe