En halua Suomeen Antti Lindtmanin johtamaa hallitusta, sanoi Purra ja sai yleisöltä raikuvat aplodit.
– Minä en halua Suomeen espanjalaista sosialismia. En halua ulkoa opeteltuja fraaseja talouspolitiikan pohjaksi. En totta vie halua rakkaan Suomen tärkeän isänmaamme johtoon yhtään enempää vasemmiston ja kepun punamultahallituksia.
En halua -listalle kuuluivat Purralla myös muun muassa veronkiristykset, Palestiinan tunnustaminen ykkösprioriteettina sekä lisärahat järjestöpomoille ja maahanmuuttajille.
Kun Antti Lindtmanin pitäisi kertoa, mistä hän nyt säästäisi, kun kaikkea vastustaa, kuopasta kuuluu hyvin heiveröisellä äänellä: harmaa talous ja yritystuet. Ehkä myös Kela-korvaukset ja yhteisöveron kevennys.
– Tosin niistäkään hän ei säästäisi, koska on itse puolueensa ja opposition kanssa käyttänyt nekin rahat jo moneen kertaan johonkin muuhun.
Riikka Purra rökitti tyylikkäästi mammanpoika Antti Lindtmania
102
461
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei siihen Purran mielipidettä tarvitse, et millainen hallitus on seuraava.
- Anonyymi00003
Jokainen saa esittää toiveensa. Joskus ne toteutuvat, joskus eivät. Minäkään en halua Lindtmanin johtamaa hallitusta. Sehän olisi katastrofi Suomelle.
- Anonyymi00006
Purran paniikki on käsinkosketeltavaa....ORPO ON MAANANTAINA KÄYTETTÄVISSÄ....SE PANDEMIA ? VAI MIKS?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Purran paniikki on käsinkosketeltavaa....ORPO ON MAANANTAINA KÄYTETTÄVISSÄ....SE PANDEMIA ? VAI MIKS?
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Orvokki tyttö purrukkaa pistelee orpo petteri eetteriin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Orvokki tyttö purrukkaa pistelee orpo petteri eetteriin.
Pomo orpo tärisee...purra heiittää
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Jyrsijän kakka pandemia tauti , Orpon sydämm.een..iski..laasonen kuittaa .. orpo kuittasi
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jyrsijän kakka pandemia tauti , Orpon sydämm.een..iski..laasonen kuittaa .. orpo kuittasi
Maanantaina käytettävissä on Orpo...
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jyrsijän kakka pandemia tauti , Orpon sydämm.een..iski..laasonen kuittaa .. orpo kuittasi
Muutama kuollut jo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Kiinalaiset ja porno.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Purran paniikki on käsinkosketeltavaa....ORPO ON MAANANTAINA KÄYTETTÄVISSÄ....SE PANDEMIA ? VAI MIKS?
VOIKUKKA.. ON RIKKARUOHO...purra on lopun loppu. Lataamoon..
- Anonyymi00026
Purra laukoo edestä ja takaa.. Orpo makaa..
- Anonyymi00027
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokainen saa esittää toiveensa. Joskus ne toteutuvat, joskus eivät. Minäkään en halua Lindtmanin johtamaa hallitusta. Sehän olisi katastrofi Suomelle.
Rydman ja laasosen koeputketko sinä kastroid? Ja rikkaruohoja ???orpon siittiötkö? Kellot soi??
- Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Hanta virus orpo purra jyrsijän paskaa molemmat...dilemma kaksikko??!
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Muutama kuollut jo.
Purra ottaa takapakkia päivä päivältä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Purra ja Orpo päätohtorille! Niin kuin olis jo....
- Anonyymi00046
Purra Orpo hallitus kuuluisi pakkohoitoon
- Anonyymi00052
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Purralta taas täydellinen epäonnistuminen ja paniikkihäiriö....syyllisyys painaa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Purralta taas täydellinen epäonnistuminen ja paniikkihäiriö....syyllisyys painaa.
Tutkikaa purran ja orpon tilit... missä suomen rahat??
- Anonyymi00054
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokainen saa esittää toiveensa. Joskus ne toteutuvat, joskus eivät. Minäkään en halua Lindtmanin johtamaa hallitusta. Sehän olisi katastrofi Suomelle.
Satonen miljonäärikerhon jäsen? Nakkikioskit levällään kuin Turkulaisten miljardi velat...PURRA ryöstänyt valtion rahakirstun.
- Anonyymi00055
Anonyymi00007 kirjoitti:
Orpo on jo lääkärin virassa?? Tik tok.tuulimylly
Purran ego on levinnyt rikkaruohon juuri tasolle. Persut leviää, myrkkyä pukkaa....
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Purran ego on levinnyt rikkaruohon juuri tasolle. Persut leviää, myrkkyä pukkaa....
Ruma voikukka rikkaruoho on myrkkykasvi.
- Anonyymi00064
Antti-neidiltä taitaa päästä itku?
- Anonyymi00065
Anonyymi00006 kirjoitti:
Purran paniikki on käsinkosketeltavaa....ORPO ON MAANANTAINA KÄYTETTÄVISSÄ....SE PANDEMIA ? VAI MIKS?
Ammattimaisuus on Purrasta kaukana.. myös empatia... huono leikkaaja .. huono ihminen .. spykopaatti.. pakkomielteinen ihmisvihaaja ORPON KANSSA.. huumorin tajuton....en sääli enkä arvosta...
- Anonyymi00067
Anonyymi00055 kirjoitti:
Purran ego on levinnyt rikkaruohon juuri tasolle. Persut leviää, myrkkyä pukkaa....
Persujen määrä pienenee päivä päivältä...katoavat sukupolvet.. ei äänestetä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Antti-neidiltä taitaa päästä itku?
Orpo on mennyttä kalua.
- Anonyymi00070
Manipulointia .. kieroja toimenpiteitä tässä nyky ministeriössä..ei jatkoon.
- Anonyymi00078
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokainen saa esittää toiveensa. Joskus ne toteutuvat, joskus eivät. Minäkään en halua Lindtmanin johtamaa hallitusta. Sehän olisi katastrofi Suomelle.
Persujen hallituspolitiikka on osoittanut Purran viime eduskuntavaaleissa käyttämät vaaliaseet kelvottomiksi eikä hänellä ole enää muita aseita kuin muiden haukkuminen ja tietenkin matumatu- mylvintä.
- Anonyymi00110
Anonyymi00008 kirjoitti:
Orvokki tyttö purrukkaa pistelee orpo petteri eetteriin.
Kylmää kyytiä Orpo Purralle....sieluttomia roistoja ovat.
- Anonyymi00002
Plösö Antti sai sitä mitä tilasi.
- Anonyymi00030
Ķukaan ei ole tilannut mitään! Eikä tilaa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ķukaan ei ole tilannut mitään! Eikä tilaa.
Nämä hallituksen jyrsijät on laitettava kuriin..ja poistoon...
- Anonyymi00081
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ķukaan ei ole tilannut mitään! Eikä tilaa.
Tuskinpa kukaan tilaa ainakaan Purralta mitään, kun käytäntö on opettanut, että häneltä saa jotakin muuta mitä tilaa.
Se, mikä perussuomalaisille ei käy, käykin paremmin kuin mikään muu. - Anonyymi00105
Voi voi. Kyllähän Anttia nyt hävettää.
- Anonyymi00004
"kuopasta kuuluu hyvin heiveröisellä äänellä"
😅- Anonyymi00022
Purra on lataamoa vaille Orpoo..tais panderollit tehota?
- Anonyymi00032
Orpo tilasi purralle temun....turuust turkkuseen...kiina ja tik tok .. pellot soi...paskaa tuulee ..
- Anonyymi00047
Anonyymi00032 kirjoitti:
Orpo tilasi purralle temun....turuust turkkuseen...kiina ja tik tok .. pellot soi...paskaa tuulee ..
Missä Suomi makaa? Vastausta eivät myönnä. ROISTO HALLITUS VASTUUSEEN.
- Anonyymi00071
Anonyymi00032 kirjoitti:
Orpo tilasi purralle temun....turuust turkkuseen...kiina ja tik tok .. pellot soi...paskaa tuulee ..
Missä sähkö? T. Tuulimyllytolppa
- Anonyymi00096
On vanha sanonta: Se joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. JA niin tulee käymään Riikallekin kun yrittää kaivaa Antille kuoppaa niin Riikka lopulta löytää itsensä sieltä kuopasta!!
- Anonyymi00005
Espanja on paras. Vaihtoi hornetit pois. Trump pomppii raivosta 🤮🤠
- Anonyymi00012
Aloittaja on joku poloinen?
Mitä sinun mielipiteellä on tässä arvoa? Yksi ääni.
Kuulut todellisuudessa Persuihin?
Nämä romahtaneet 20,1%:sta 13,8 %:iin.
Eivät osaa taloutta lainkaan! Häpeä se on! Purra ikinä ollut työssä. Nyt ihan väärässä virassa häärii.
Äkkiä pois, siellä on peli menossa.
Olen yllättynyt vain siitä, miten nopeesti nämä saivat kaiken perseelleen!! - Anonyymi00013
Ksikki haluu huumetytttö orvokki purraa.. orpo mustis...vikkelä kräki käki.
- Anonyymi00048
Purran ruutuaika...haukkuu kaikki ? Pissaliisalla on pää ssä viiraa
... miljardit ....omalla tilillä....ORPO KUITTAA...!
- Anonyymi00014
Olisihan se outoa jos puolueen puheenjohtaja ei saisi taputuksia ja kannustusta omiltaan.
Hölmöt Perut!- Anonyymi00041
Perut
Hyvin sä vedät 😅
- Anonyymi00015
Ketä äänestää... orvokkimekkoa purraa ja lälä lääkäri petteri orpoa?????
- Anonyymi00019
Lindman kalastelee vain vaalikarjan kannatusta ja siinä syy poskettomalle esilläololle valheiden kera . Vastuu puheista ei demareita ole koskaan rasittanut ja kakisi friidua kärkkyy Lindmannin virkaa
- Anonyymi00023
Purnukka kärkkyy ....
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Purnukka kärkkyy ....
Veret seisauttavaa pottia
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Veret seisauttavaa pottia
Varkaalla on lyhyet jäljet
- Anonyymi00021
PURRAN Voikukka on rikkaruoho... orpo on jyrsijän kakka saastan vastuuvirkailija maanantaina käytettävissä...niin se itse sanoi...haastattelussa erittäin vakavasti....
- Anonyymi00028
Hommaisivat hänelle edes uudet leegot. Keltainen vana vain valuu suupielistä napaa saakka. Luulisi työterveyshuollon hoitavan uudet leegot halvalla.
- Anonyymi00049
Laasonen lähtee synnyttään ruottin puolelle
Juuso on jo siellä
... - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Laasonen lähtee synnyttään ruottin puolelle
Juuso on jo siellä
...Terveys jäteille ja FAZERILLE ANNETUT SOTERAHAT.......takas ......purra orpo.
- Anonyymi00031
Espanjan vasemmistohallitus on todella vaarallinen esimerkki: laillistivat hirveän määrän laittomia maahantunkeutujia.
- Anonyymi00033
Orpobpurralle leegot... ei junaa eikä raitsikkaa....
- Anonyymi00034
Saattaa saada puheesta selvää, kun saa uudet leegot. Se olisi mukavaa kaikkien kannalta. Samoin tämä ryhmyri Mäkelä tarvitsisi apua puheen tuottamisessa ja selkokielisyydessä.
- Anonyymi00035
Kokoomus poistaa työterveyshuollon...vaikea toteuttaa.
- Anonyymi00036
Kokoomus poistaa kaiken...muunkin ja varsinkin persut poistaa aivan kaiken....kunhan heidän oma orvokki piissunsa ahossa toimii....ja se natsi..?????
- Anonyymi00073
Älä ylltä kuka uurnalle kykenee?
- Anonyymi00037
Paikalla lienee ollut PS- puolueen tiukimmat kannattajat joten onhan se jo merkillistä että noin aplodeeraavat.
- Anonyymi00038
Olisi ollut mukavaa, jos olisi saanut jotain selvää puheesta. Mutta sylki vain roiskui ja keltaiset leegot loistivat. Eikö siellä nyt jo herätä työterveyshuollossa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olisi ollut mukavaa, jos olisi saanut jotain selvää puheesta. Mutta sylki vain roiskui ja keltaiset leegot loistivat. Eikö siellä nyt jo herätä työterveyshuollossa.
Voikukka smootieta purra irvokkaasti jo syljeskelee... kaikkien päälle..
- Anonyymi00043
Manit pois .. Purra jäänyt rahakirstun varastamisesta kun leka iskee taas viattomiin ja viisaampiinsa.
- Anonyymi00062
Lindtman, Virta ja Koskela pelastavat Suomen kunhan pääsevät seuraavaan hallitukseen. Rahat eivät heiltä lopu. Kohta kaikki köyhät ovat porvareita, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Sitä odotellessa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00062 kirjoitti:
Lindtman, Virta ja Koskela pelastavat Suomen kunhan pääsevät seuraavaan hallitukseen. Rahat eivät heiltä lopu. Kohta kaikki köyhät ovat porvareita, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Sitä odotellessa.
Meinaatko, että muutkin köyhät kuin persuköyhät alkavat porvareiksi?
- Anonyymi00044
Purra jäänyt kiinni itse teosta, roisto on ROSVO RIIKKA JA ORPO !
- Anonyymi00058
Riikka Purra on vaaleatukkainen paha noita. Lindtman pitää aina inhimillisen otteen toimissaan. Aivan varmasti kumoaa porvarihallituksen tekemiä heikennyksiä ja täysiä epäoikeudenmukaisuuksia. Ja rokottaa enemmän hyvinvoivilta rahoissa kieriviltä yrityksiltä ja yksityisiltä rikkailta sekä osakkeiden omistajilta verotuksen muodossa. Niillä on varaa maksaa. Olen suivaantunut siitä, kun olen kaksi kertaa jo menettänyt työpaikkani ahneiden osakkeenomistajien takia ulkomaille. Kunta- alalla ja valtiolla on aina ollut saanut olla turvassa työttömyydeltä. Monella yksityisellä työpaikalla asiat ovat olleet aina toisin. Riikkulikin on aina ollut töissä ennen politiikkaan ryhtymistään turvallisesti valtiolla.
- Anonyymi00059
Purra on aikojen saatossa vaan muuttunut kinaavaksi vanhaksi ämmäksi. Pää punaisena huutaa ja irvistelee kasvojaan.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Purra on aikojen saatossa vaan muuttunut kinaavaksi vanhaksi ämmäksi. Pää punaisena huutaa ja irvistelee kasvojaan.
Riikka Purra on nostanut hyvin esille haittamaanhanmuuton ja sen tuomat räikeät epäkohdat. Lukekaa Riikasta kirjoitettu kirja ja todetkaa se itse. Täällä haukutaan ihan vääriä asioita, kun pitäisi pystyä näkemään mihin tuo haittamaanhanmuutto on johtanut ja tulee johtamaan. Se on nyt ongelmista suurin.
Vihervasemmisto sen sijaan haluaa lisää ongelmia Suomeen. - Anonyymi00061
Onneksi vasemmisto kantaa huolta maahanmuuttajista ja heidän hyvin voinnistaan. He saavat kaiken automaattisesti kun saapuvat Suomeen. Ilman, että olisivat tehneet päivääkään täällä töitä. Oletko siitä onnellinen vai suivaantunut?
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Onneksi vasemmisto kantaa huolta maahanmuuttajista ja heidän hyvin voinnistaan. He saavat kaiken automaattisesti kun saapuvat Suomeen. Ilman, että olisivat tehneet päivääkään täällä töitä. Oletko siitä onnellinen vai suivaantunut?
Fat ja Koukku hyppivät riemusta.
- Anonyymi00074
Orvokki tursake on yli äyräiden.. ei pysy nahoissaan..väärä valinta
- Anonyymi00076
Anonyymi00060 kirjoitti:
Riikka Purra on nostanut hyvin esille haittamaanhanmuuton ja sen tuomat räikeät epäkohdat. Lukekaa Riikasta kirjoitettu kirja ja todetkaa se itse. Täällä haukutaan ihan vääriä asioita, kun pitäisi pystyä näkemään mihin tuo haittamaanhanmuutto on johtanut ja tulee johtamaan. Se on nyt ongelmista suurin.
Vihervasemmisto sen sijaan haluaa lisää ongelmia Suomeen.Kiinalaiset tullee pelloille ja vie sähköt , orpo purra.. lukee pirunkirjaa....tututuulimyllyt ei auta.ÄLÄ ÄÄNESTÄ. KOKOOMUSTA JA PERUSSUOMALAISIA..ENÄÄ IKINÄ.
- Anonyymi00080
Mistä valtion ja kunnan työläiset saavat palkkarahansa? Pankkiautomaatistako luulet? Jumalalan pitäisi korjat takuuseen tekeleensä joilla aivoissa vikaa. Harvoin kuulee noin tyhm ihmisen viisastelevan asioista joista ei mitään tajua.
- Anonyymi00086
Anonyymi00060 kirjoitti:
Riikka Purra on nostanut hyvin esille haittamaanhanmuuton ja sen tuomat räikeät epäkohdat. Lukekaa Riikasta kirjoitettu kirja ja todetkaa se itse. Täällä haukutaan ihan vääriä asioita, kun pitäisi pystyä näkemään mihin tuo haittamaanhanmuutto on johtanut ja tulee johtamaan. Se on nyt ongelmista suurin.
Vihervasemmisto sen sijaan haluaa lisää ongelmia Suomeen.Haittamaahanmuutto on vain persujen suurin ongelma ja on sitä etenkin aina vaalien lähestyessä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
Haittamaahanmuutto on vain persujen suurin ongelma ja on sitä etenkin aina vaalien lähestyessä.
Haittamaahanmuutto ei häiritse vasemmistoa. Vasemmisto haluaa tänne lisää tulijoita, maksoi mitä maksoi. Vasemmisto järjestää tulijoille ilmaiset asunnot, terveydenhoidon, lapsille hoitopaikat, koulutuksen, ruoat, vaatetuksen jne....
Äänet vasemmistolle, koska haittamaanmuutto ei ole heille mikään ongelma!
- Anonyymi00075
No Purra on katkera, kun tietää itkevänsä seuraavien vaalien jälkeen oppositiossa. MInä en halua persuja edes ulkovessaa tyhjäämään.
- Anonyymi00084
Pyydä Fatima Diarraa siivoamaan ulkovessasi. Sehän oli vessaharjoista kiinnostunut.
- Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Pyydä Fatima Diarraa siivoamaan ulkovessasi. Sehän oli vessaharjoista kiinnostunut.
Minä kyllä suosittelen, että pyytää stressaantunutta Purraa, joka on kertonut julkisesti rentoutuvansa siivoamalla.
- Anonyymi00077
Sdp kesk vihvas rkp vokeäärivasfem hallitus tarkoittaa että suomi ja suomalaiset ovat tuhottu omatoimisesti. Olisi ensimmäinen kansa maailmanhistoriassa joka tekee omatoimisen itsemurhan.
- Anonyymi00097
Purra ja Orpo on tän maan tuhonneet, ei vasemmisto tai vihreät tai kepu!!
- Anonyymi00082
Vokekommunistit pelkäävät että Ps ottaa vaalivoiton koska Ps on aknut oikeassa oleva ja ollut puolue. Ei suomen pelastus voi olla kansanvaihto kok kesk sdp vihvas rkp tyyliin.
- Anonyymi00089
Kuinka moneen suomalaiseen sinut on vaihdettu?
- Anonyymi00083
Minä en halua katkeraa ja kateellista Riikka Purraa pääministeriksi, siksi äänestän demareita! Purra on jo liian paljon pahaa saanut aikaiseksi, alentamalla rikkaiden verotusta moneen kertaan ja kiristämällä köyhempien oloja ja sosiaaliturvaa!!
Sitäpaitsi Purra on itse kuin Trump, samanlainen narsisti joka on katkera demarien suosiosta!- Anonyymi00087
Juurikin näin on asia. Valheita väittää, ettei ole lupaillut yhtään mitään ennen vaaleja.
- Anonyymi00090
Minä haluan demarit seuraavaan hallitukseen. Näin kaikki köyhät saavat kaiken sen mitä rikkaillakin nyt on. Unohtamatta maahanmuuttajia. Heistäkin demarit pitävät erittäin hyvää huolta. Maahanmuuttajille demarit takaavat sellaiset olot, että tänne kannattaa kaikkien tulla. Maahanmuuttajissa on Suomen tulevaisuus. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹😀
- Anonyymi00095
Toivotaan, että Suomesta tulee vasemmistolainen maa. Sellainen jossa valtio maksaa sinunkin verot. Jossa kaikki on lähes ilmaista. Kuten entisessä Neuvostoliitossa.
- Anonyymi00098
Anonyymi00095 kirjoitti:
Toivotaan, että Suomesta tulee vasemmistolainen maa. Sellainen jossa valtio maksaa sinunkin verot. Jossa kaikki on lähes ilmaista. Kuten entisessä Neuvostoliitossa.
Haist sinä persu iso paska, minä kyllä maksan itse veroni eikä valtio. Olen pienituloinen ja siitä menee melkoinen osa veroihin, enkä minä ole mitään vaatinut ilmaiseksi vaan jotain KOHTUUTTA JA EMPATIAA, jota Purralta ja Orpolta ei voi odottaakaan kun eivät sellaista tunne!
- Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Haist sinä persu iso paska, minä kyllä maksan itse veroni eikä valtio. Olen pienituloinen ja siitä menee melkoinen osa veroihin, enkä minä ole mitään vaatinut ilmaiseksi vaan jotain KOHTUUTTA JA EMPATIAA, jota Purralta ja Orpolta ei voi odottaakaan kun eivät sellaista tunne!
Pakko se on haistaa, kun se haju tulee sieltä vasemmistosta päin.
- Anonyymi00102
Anonyymi00098 kirjoitti:
Haist sinä persu iso paska, minä kyllä maksan itse veroni eikä valtio. Olen pienituloinen ja siitä menee melkoinen osa veroihin, enkä minä ole mitään vaatinut ilmaiseksi vaan jotain KOHTUUTTA JA EMPATIAA, jota Purralta ja Orpolta ei voi odottaakaan kun eivät sellaista tunne!
Onneksi veronmaksajat elättävät työttömiä maahanmuuttajia. Heitä onkin aika paljon. Mutta, miksi vasemmisto haluaa Suomeen lisää muualta tulevia elätettäviä?🤔
- Anonyymi00107
Anonyymi00101 kirjoitti:
Pakko se on haistaa, kun se haju tulee sieltä vasemmistosta päin.
Ei tule, vaan haju tulee teistä persuista!!
- Anonyymi00092
Ai tyylikkäästi? HAH, pikemminkin ALA-ARVOISESTI! Persuilla ja varsinkin Purralla on TÄYSI PANIIKKI PÄÄLLÄ kun suosio laskee laskemistaan! Ja Purra turvautuu ala-arvoisiin keinoihin, haukkuu vastapuolta ihan kuin Trump!
- Anonyymi00093
Ainahan politiikassa mollataan muita, ei mitään uutta. Huusihan Lindmankin pari päivää sitten julkisuudessa kuin hyeena.
- Anonyymi00094
Vihervassareilla on paniikki päällä. Tietävät etteivät pysty lunastamaan lupauksiaan. Rahaa ei yksinkertaisesti ole joka paikkaan syydettäväksi. Heidän entiset velat ja korot kummittelevat vieläkin.
- Anonyymi00099
Anonyymi00094 kirjoitti:
Vihervassareilla on paniikki päällä. Tietävät etteivät pysty lunastamaan lupauksiaan. Rahaa ei yksinkertaisesti ole joka paikkaan syydettäväksi. Heidän entiset velat ja korot kummittelevat vieläkin.
Ei, vaan teillä PERSUILLA on paniikki, siitä tuokin aloitus ja Purran haukut demareita kohtaan!!!
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ei, vaan teillä PERSUILLA on paniikki, siitä tuokin aloitus ja Purran haukut demareita kohtaan!!!
Sossuilla on paniikki päällä. Tietävät etteivät pysty vastaamaan huutoonsa. Syystä, että raha ei riitä kaikkeen siihen mitä nyt lupaavat. Ainoa minkä saavat aikaan on se, että toivottavat tervetulleeksi lisää maahanmuuttajia. Kuvittelevat, että ne tuovat tullessaan rahaa ja työpaikkoja.
- Anonyymi00108
Anonyymi00100 kirjoitti:
Sossuilla on paniikki päällä. Tietävät etteivät pysty vastaamaan huutoonsa. Syystä, että raha ei riitä kaikkeen siihen mitä nyt lupaavat. Ainoa minkä saavat aikaan on se, että toivottavat tervetulleeksi lisää maahanmuuttajia. Kuvittelevat, että ne tuovat tullessaan rahaa ja työpaikkoja.
Demareilla EI ole paniikki vaan se paniikki on teillä persuilla!
- Anonyymi00104
Onneksi näitä asioita ei ratkota persujen puoluekokouksessa. Eikä Purra persuineen tule pääsemään sdp-halliytukseen. Tuskin muuhunkaan. Purra saa öyhöttää ihan keskenään.
- Anonyymi00106
Perussuomalaiset eivät lähde mistään hinnasta sellaiseen hallitukseen, jossa demarit ovat mukana. Se on päivän selvä asia.
Ps. haluaa ajaa jatkossakin oman kansan asioita, ei haittamaahanmuuttajien. - Anonyymi00109
Anonyymi00106 kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät lähde mistään hinnasta sellaiseen hallitukseen, jossa demarit ovat mukana. Se on päivän selvä asia.
Ps. haluaa ajaa jatkossakin oman kansan asioita, ei haittamaahanmuuttajien.Ajaa oman kansan asioita??? HAH, Purra ajaa vain RIKKAIDEN asioita, ei köyhän kantaväestön asioita!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987761Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366493Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1764618Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2373149Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962693Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh582092- 1471788
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa141624Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594