Kun jatkuvasti vonkattiin. Ei sitä vonkausta jaksanut kuunnella Erkkikään. En kyllä saanut mitään, vaikka annoin. Vonkaaja sai 10 sekunnissa.
Kyllä oli aika vonkamies.
Minä annoin
15
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
No olihan sitä jo siinäkin ihan riittävästi. Enempi on vaan kiusantekoa ja ajanhukkaa.
- Anonyymi00002
Mikä on Vonkale ?
- Anonyymi00004
iso huula on
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
iso huula on
Ettei Tuula 🤔
- Anonyymi00007
Laskeskelin tänään aamupalalla kuinka paljon naiset ovat tulleet maksamaan vuosien varrella. Yllättävän paljon on kulunut rahaa.
- Anonyymi00008
Vonkaa sinäkin. Pääset halvemmalla.
- Anonyymi00009
Huora tulee halvemmaksi kuin vaimo. Aina saa, ei päänsärkyä eikä elatusmaksuja. Ei ulinaa, ja aina voi vaihtaa. Vapaus säilyy.
- Anonyymi00010
Et sitten kestänyt koetusta vaan lankesit niinkö ? ihminen on heikko. >Pieni huumeidenkäyttäjä tyttö tokaisin vaikka olen ikäni käyttänyt huumeita niin en ole koskaan antanut sitä kenellekkään. Sitä yhtä.
- Anonyymi00013
Se on meidän onnemme.
- Anonyymi00011
Vonkaamisessa ei ole mitään pahaa. Sinuakaan ei olisi ellei isäsi olisi vongannut.
- Anonyymi00012
Elokuvakin on tehty vonkauksesta
https://www.imdb.com/title/tt0091006/ - Anonyymi00014
Vonkaaminen on niin last century. Kun haluaa spesiaalia, iskee 300 tiskiin ja sanoo että koko rahalla kiitos 😁.
- Anonyymi00015
Aioin antaa tänään. Mies vonkannut jo aamusta alkaen.
- Anonyymi00016
Annoin jo nyt, kun minuakin alkoi niin maitattamaan.
- Anonyymi00017
Äijä vonkaa taas.. eiks se tule koskaan kylläiseksi ? Häh..
Mulle kelpaa kerran kuussa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514