Kuinka monta peukalon kynnen kokoista kananuget palaa on Kiuruveden ABC:n kananuget ateriassa, kaksi vai neljä?
Kuinka monta pientä porkkanan palaa kolme vai neljä?
Kolme vai neljä kurkkuviipaletta?
Onko ranskanperuna suikaleita vähän yli vai vähän alle kymmenen?
Lähtikö nälkä?
Kiuruveden ABC kananuget ateria
28
791
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Lähti nälkä. Ruoka on erinomaista teboilin venäläiseen ruokaan verrattuna. ABC on siisti ja sivistynyt paikka. Sijainti on mahtava.
- Anonyymi00008
Kisiksen ABC:n ruoka on ihan yhtä venäläistä kuin Kisiksen Teboilin.
- Anonyymi00003
Kananuget ateriassamme on aina yhden kanan nugetit. Eli 2kpl.
-abc-- Anonyymi00005
Pysykää teboilin putinistit pois täältä ABC::tä. Tämä on oikeiden ihmisten paikka.
- Anonyymi00006
Ei ole ABC:n kananugettien voittanutta.
- Anonyymi00007
yleensä nugetit tehdään teurastamon lattialle lentäneistä riekaleista. Kukaan täyspäinen syö niitä apsilla tai missää muuallakaan.
- Anonyymi00010
Kukaan täyspäinen ei luule ruoasta tuollaista.
- Anonyymi00011
Tänään taas ABC:lle syömään kananuget ateria. Toivottavasti siellä ei ole ruokahalua pilaamassa teboilin putinistejä.
- Anonyymi00030
Ne tebskan putinistit kyräilevät hiljaa nurkkapöydissä. Heitä ilmeisesti hävettää putinistinen menneisyys, kuin taistoslaisia aikoinaan. Takki kääntynyt kummasti, kun ovat päässeet ihmisten seuraan.
- Anonyymi00031
Ne tebskan putinistit kyräilevät hiljaa nurkkapöydissä. Heitä ilmeisesti hävettää putinistinen menneisyys, kuin taistoslaisia aikoinaan. Takki kääntynyt kummasti, kun ovat päässeet ihmisten seuraan.
- Anonyymi00013
Kana on hyvää syötävää hyvin laitettuna, mutta odottakaapa, jos tai toivottavasti kun Suomessa päästään harventamaan valkoposkihanhien parvia, joita meillä on riesaksi asti, puistoissa paskantelemassa ja pelloilla satoa syömässä!
Valkoposkihanhia on vähennettävä niiden aiheuttamien haittojen ja vahinkojen minimoimiseksi.
Samalla on mahdollista saada hyviä sapuskatarpeita kauppoihin, ravintoloihin ja ruokajonoissa asioivien todella vähävaraisten ravinnoksi!
Yleisillä paikoilla valkoposkihanhia saisivat metsästää vain riistanhoitoyhdistysten takaamat ja viranomaisten valtuuttamat metsästäjät, yksityisillä tiloilla tietysti metsästysluvan omaavat viljelijät itse.- Anonyymi00033
Kana on hyvää syötävää minkeille ja ketuille.
- Anonyymi00015
Naurettavaa.
- Anonyymi00020
Nykyinen valkoposkihanhia koskeva tilanne on naurettava.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nykyinen valkoposkihanhia koskeva tilanne on naurettava.
Entä jos pystyttäisi tuulimyllyjä niin ne karkottaisi hanhet pois?
- Anonyymi00016
Neljä pientä aikamiehen kynnen kokoista kananugettia yhden pienen potun verran ranskalaisen suikaleita ja 6,50 € hintaa on kyllä vitsi!
Vaikka mukaan tuleekin iso vankka muovirasia ja mukillinen limpparia. - Anonyymi00017
Kaupassa 20 kpl kananuget rasia maksaa 1,99 €.
- Anonyymi00018
Korjaan, kymmenen Coop kananugettia maksaa Prismoissa 1,99 €
- Anonyymi00019
"Mummon poimutetut Ranskanperunat 450 g, pakaste
1,05 € rasia 2,33 €/kg"- Anonyymi00021
Ne ei oo rasiassa, pöljä.
- Anonyymi00037
Minä teille poimutetun näytän
t.mummo
- Anonyymi00022
Lähdenpä ABC: lle aamukahville. Toivottavasti siellä ei ole tebskan pöljä putinisteja.
- Anonyymi00024
Onko muunlaisia putinisteja kuin pöljiä?
- Anonyymi00026
Onko se kitaristi Ted Nuget keksinyt kananugentit?
- Anonyymi00034
On ja potkinu ituhipit ja muut kommarit samalla syrjempään vinkumaan
- Anonyymi00029
Abc paras😋
- Anonyymi00032
ABC,Ei istu kuin eläkeukkoja raveja tv,stä tollottamasta.
Varmalla eivät mitään osta muuta kuin arpoja jotka on tyhjiä niinkuin pääkin. - Anonyymi00036
Ykä sonnit ja kaikki katkerat istuu kotona konneen äärellä ja miettii et mitähä kommentois kun on näläkä ja perseestä ei tuu kun tyröksi paskka joka jää pönttöön kellumaan🤣
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo67520Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510