Vaipa Vaihtoväli: Vaippa vaihdetaan heti, kun se on märkä tai likainen, yleensä 6–9 päivän välein
Et silli ei lemota
Ohje 50+ mummuille
27
220
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
:DDD
- Anonyymi00002UUSI
Huomenna on äitienpäivä. Säälittää sun mutsis, joka tuollaisen mätäpaiseen maailmaan lykkäsi. Tuollaisia terveisiäkö hänelle viet äitienpäiväksi?
- Anonyymi00003UUSI
En oo mummu, olen yli 50+ ja mulla menkat, että kyllä side vaihtuu ihan tasaisesti.
- Anonyymi00004UUSI
Eikä ku kaikki 50+ on
Ja kaikilla, lemottaa silli
- Anonyymi00005UUSI
Ostajan, kun olet iäkäs.
Vanheneminen on vain rohkeita varten.
Ihminen on jotain muuta kuin ruumis ja sen eritteet. Sinä tuskin sitä ymmärrät, koska et osaa rakastaa.- Anonyymi00006UUSI
Odotahan...
- Anonyymi00008UUSI
Ajatuksesi lemottaa, siinä on julma tuoksu.
Mieti hän mille tuoksut, ettei vain olisi maailman julma haju? - Anonyymi00009UUSI
Jos kenenkään muun sieraimiin ei lemota kuin sun, kannattaa käydä puhumassa lääkärille 🥼🩺
- Anonyymi00010UUSI
Lääkäri ei voi valitettavasti parantaa kaikkia, eikä varsinkaan niitä joilla on väärät arvot ja kieroutunut maailmankuva. Se on paljon pahempi vaiva kuin virtsaa vaipassa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lääkäri ei voi valitettavasti parantaa kaikkia, eikä varsinkaan niitä joilla on väärät arvot ja kieroutunut maailmankuva. Se on paljon pahempi vaiva kuin virtsaa vaipassa.
Meinaatko että virtsa on vallannut jonkin toisen paikan?
😀 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lääkäri tekee mielellään diagnooseja 🥼😉
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lääkäri tekee mielellään diagnooseja 🥼😉
Kaikkea ei voi parantaa reseptillä, valitettavasti.
Jos voisi, meillä ei olisi sotaa eikä sortoa, ei kieroontuneita mieliä, ei pahuutta ja julmuutta. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikkea ei voi parantaa reseptillä, valitettavasti.
Jos voisi, meillä ei olisi sotaa eikä sortoa, ei kieroontuneita mieliä, ei pahuutta ja julmuutta.Kaikki diagnoosit ei ole hoidettavissa resepteilla 🥼😉
- Anonyymi00014UUSI
Silli on hywwä ja kunno tupangi käryten rintama uutisia...☠️
- Anonyymi00017UUSI
Koskaan miettinyt itse avun tarvetta, mikäli vaikka vammaudut?
- Anonyymi00018UUSI
Päätä ei voi valitettavasti vielä vaihtaa, vaikka se niin monelle tarpeen olisi.
- Anonyymi00019UUSI
Millon sun lääkitystä on viimeksi tarkistettu? Et rassukka edes itse ymmärrä, kuinka huonolla tolalla olet.
- Anonyymi00020UUSI
6 - 9 päivän välein? Ou nou.
Sitä paitsi sähän asut tossa naapurissa, sain idean. Käyn sun äidilles näyttää tämän huomenna.
Silittää pojan päätä 👋 - Anonyymi00021UUSI
käytä sinä inkotenssi suojia
- Anonyymi00022UUSI
Pääsuojia ei ole vielä kaupan. Osalla lirahtaa päästä ja kemiaa tänne palstalle.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pääsuojia ei ole vielä kaupan. Osalla lirahtaa päästä ja kemiaa tänne palstalle.
Lemuaa...
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
lepposta
- Anonyymi00025UUSI
Suosittelen laittamaan pyykkipojan nenääsi kun liikut ihmisten ilmoilla.
- Anonyymi00027UUSI
Hajusuolaa tai vinkkiä.Sisälle laittaa ilmanpuhdistaja.
- Anonyymi00029UUSI
Tää kommentti oli stalkkeri viimeinen sillä toivottu tulostus tuli noihin aikoihin.N*STI H*Ora ei muutu prinsessaksi ikinä,sinä stalkkeri p*ettei!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tää kommentti oli stalkkeri viimeinen sillä toivottu tulostus tuli noihin aikoihin.N*STI H*Ora ei muutu prinsessaksi ikinä,sinä stalkkeri p*ettei!
Joooo seee laskee tunnit millon pääsee livahtaa paikasta A paikkaan B.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joooo seee laskee tunnit millon pääsee livahtaa paikasta A paikkaan B.
Ettei silli vahingossakaan nää ja kuule yskimistä.Jokohan sen ämmän keuhkot sanonut itsensä irti ,nimittäin säännöllisesti yskä lääkkeitä käyttävä, vuosien ajan ei tee hyvää.Köh!köh!Olen täällä salap*nolla nuoren miehen luona.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689