Miten reagoisit, jos nainen laittaisi sinulle viestiä ja kertoisi juuri avanneensa viinipullon ja laittavansa tapasta tarjolle?
Hei mies,
18
278
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vastaisin tietysti. Kysyisin, onko tulossa vieraita vai mikä sai ilmoittamaan siitä minulle.
- Anonyymi00002UUSI
Onko hyvää vuosikertaviiniä?
- Anonyymi00003UUSI
On. Nyt on erikoiserästä kyse.
- Anonyymi00004UUSI
Kertoisin alkoholin haittapuolista ja hakisin kossua.
- Anonyymi00012UUSI
🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
- Anonyymi00005UUSI
Joo, kerro lisää, lähemmin.
T.karkeakuppat
https://m.youtube.com/watch?v=2pKBnLNWzhY - Anonyymi00006UUSI
Sanoisin, että jutellaan lisää sitten kun olet selvin päin.
- Anonyymi00007UUSI
tuntemattomalle tai kaukana oleilevalle sanoisin, ei kiitos
- Anonyymi00008UUSI
Saako naapuri tulla voin ottaa oman lasin mukaan 🍷
- Anonyymi00009UUSI
Naapuri saa tulla.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naapuri saa tulla.
Saako mun mummo tulla? Se on jo yli 90 vuotias, eikä se tarvii laseja, se juo suoraan pullosta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naapuri saa tulla.
🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saako mun mummo tulla? Se on jo yli 90 vuotias, eikä se tarvii laseja, se juo suoraan pullosta.
Tirsk! 🤣
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sorbusta varmaan ja Alkon paperipussissa 🤣 pula-ajan ihmisenä on kuitenkin säästänyt pussin 😆
- Anonyymi00014UUSI
Toivon mukaan se olisi alkoholitonta viiniä punaista tai valkoista.
- Anonyymi00017UUSI
https://youtu.be/vwvDDjOiQyk?si=V8BoBqrLELrnGaFE Lisään vielä eli toisin sanoen voisi sanoa, että punaista ja makeaa, koska sokeri on valkoista.
- Anonyymi00015UUSI
Olisin hämmentynyt, kyselisin varovasti onko hän löytänyt uuden "ystävän" ja peittelisin huumorilla sydämen ikävän tuntuista muljahtelua. Jos hän vastaisi että yhdelle vanhalle edelleen.. tuntisin rinnassa linnunlaulun kaltaista kujerrusta ja kasvoni vaihtaisi väriä tai ainakin siltä tuntuisi. En vieläkään uskoisi vaan kyselisin miltä se rautalangalla muotoiltuna näyttäisi? Uskoisin lopulta kun hänen äänensä alkaisi kuulosta tosikkomaiselta. Juoksisin kylpyhuoneeseen, silittäisin leukaa ja toteaisin että saa kelvata, kylpyverho syrjään ja nopea ja tehokas suihku, sormenpäästä tuoksua varovasti ja kainaloon tasapainoisesti. Puhdas paita tai pienen sovittelun jälkeen mieleinen, Autonavaimet taskuun ja menoksi.
https://www.youtube.com/watch?v=-UIOXGpHdZ4&list=RD-UIOXGpHdZ4&start_radio=1 - Anonyymi00019UUSI
Anteeksi tosikkomainen vastaus muttä hänellä ei ole numeroani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689