Siinä meni persujen viimeinenkin uskottavuus. Ruotsin väreissä ja viel viherpiipertäjien puolueen kanssa yhdessä.
Persuillahan on Vasemmistoliiton kanssa selvästi sama aatekanta.
Lisäksi Persut tuntuvat olevan vähemmistöjen asialla, eikö vaan? Siellä on Tynkkynen ja Rydman. Molemmat edustaa vähemmistöjä, eikö vain?
Pitäisikö persujen vaalislogan kuulua, Ruotsin puolesta, takapuolella, nuorten tyttöjen mukana, Vasemmistoliiton kanssa käsikädessä?
Mihin hävisi rehellinen kristillinen suomalainen mies, joka Suomea edustaa?
Ei ainakaan persujen logoon.
Muutenkin jo aikaisemmin Persut ottavat kaiken maailman epämääräiset pers......jät.
Palataan juurille, sillä minä en ainakaan halua olla enää nykyisen persujen jäsen.
Ääni expersuille.
Persut ruotsalainen kukkaliike
13
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voikukka on yksi sateenkaariliikkeen tunnuksista.
- Anonyymi00006
Oikein
- Anonyymi00002
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi00004
Et tiedä mitään persuista
- Anonyymi00007
Kertoo itse tyypillinen persu perusjuntti
- Anonyymi00008
Joku kehittymätön ei erota voikukkaa ja päivänkakkaraa toisistaan, hihihi.
- Anonyymi00009
Ketä kiinnostaa höhöhöö
- Anonyymi00010
Joo, sille on tietysti vihreä apilanlehtikin Sinimustien tunnus.
- Anonyymi00013
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00011
Heheheee, joku ulkohuussibiologi lähtenyt anonyymipalstalle, voikukka muka, hihihi.
- Anonyymi00012
Äänestän silti Persuja, en pidä lasten raiskaajista, joita Sdp,Vas,Vih,Kesk haalii tänne.
- Anonyymi00015
Äänestä äitis aasia uusavuton
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Äänestä äitis aasia uusavuton
Tartu sinä lapanen tuttipulloosi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746