Vastaus on tälle!
#######SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa
Hirveän vakuuttunut en sinunkaan kirjoitusten tuntemuksesta ole, kun niitä luvattuja vastineita milloin mihinkin ei oikein koskaan tunnu tulevan. Esim. sinulla oli kova uho niistä Luuk. 17:3:sta ja Matt. 18:15:stä, mutta et milloinkaan lopultakaan ilmestynyt osoittamaan, että se "sinua vastaan" ei olisi Hieronymuksen lisäys 300-luvun lopulta.######
Millä oikeudella vellut kirkkolakejansa rustaavat?
Ovatko ne vl-lainlukijat itse synnittömiä?
Jeesus sanoi:Joka on synnitön, heittäkööt ensimmäisen kiven!
VELLUT millä oikeudella olette ENSIMMÄISEN KIVEN heittäjiä?
6
116
Vastaukset
Jeesus armahtaa -mutta SRK-lestadiolainen EI ARMAHDA!
JEESUS: 8:15 Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
Johanneksen evankeliumi:
8:1 Mutta Jeesus meni Öljymäelle.
8:2 Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä.
8:3 Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle
8:4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
8:5 Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
8:6 Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
8:8 Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
8:9 Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
8:10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
8:11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
8:12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
8:13 Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
8:14 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.
8:15 Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.
8:16 Ja vaikka minä tuomitsisinkin, niin minun tuomioni olisi oikea, sillä minä en ole yksinäni, vaan minä ja hän, joka on minut lähettänytVl-hoitomiehet ovat itse teoillaan tuominnut itsensä HELVETTIIN!
Terveisiä Aimolle☺
Joh. 8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä (Jeesus), ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
5Moos. 17:7 Todistajien käsi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi. Poista paha keskuudestasi.
Room. 2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
- Anonyymi00001
Voiko demonipesä olla synnitön?
- Anonyymi00002
-00
- Anonyymi00003
Kristus itse on "rustannut" kirkkolakinsa eli opettanut niin ja Matteus on ko. opetuksen tallentanut muistiin evankeliumiinsa. Vanhimmissa käsikirjoituksissa ei ole "sinua vastaan" -lisäystä, mikä tarkoittaa, että jos veljesi eli toinen kristitty tekee syntiä, häntä tulee Matt. 18:15:n ja Luuk. 17:3:n perusteella nuhdella ja antaa katuvalle anteeksi, ts. käyttää päästöavainta. Matt. 18:16-18:ssa on tarkemmin ohjeistettu nuhtelu ensin pienemmällä porukalla ja sitten tarvittaessa asian vieminen seurakunnalle. Aina on tavoitteena, että syntiin joutunut saataisiin päästää synneistään. Sideavaimen käyttö on vihoviimeinen keino yrittää palauttaa langennut Kristukselle antamalla hänet saatanan kuritettavaksi. Saatanan kuritettavana oleminen on tila, jossa kodittomana vaeltavalla voi yleishengellistä sikojen rapaa syödessä isän kodin lämpö muistua mieleen. Iloisesti isä ottaa vastaan edeltävällä armolla tuhlaajapojan ja käskee palvelijat vaatettamaan parhaisiin vaatteisiin synninpäästöllä Jeesuksen nimessä ja veressä. Toivottavasti tuhlaajapojilla olisi tällainen onnellinen loppu.
- Anonyymi00004
Jumala hylkää herjaajan.
Ei silloin ole mitään tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2453115Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181740Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1301253- 1041248
- 761172
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967- 135962