Henkisesti ja melkein oikeasti. Onneksi apu tuli ajoissa ja nyt on jo hieman helpompaa. Rakkauteni sinua kohtaan satuttaa.
Vielä enemmän satuttaa, kun annat huomiotasi, mutta et muka välitä. Ristiriitaisuus toiminnassa.
Kuolin vuoksesi
13
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lienee oma mokasi
- Anonyymi00012
Siis tämä aloittajaäijän melkein henkinen ja fyysinen kuoleminen? No ei oo kyllä sullakaan nk kaikki ravurit tallissa kommentin perusteella. T naiselta parempaa jatkoa
- Anonyymi00002
Miksi lähteä näihin provoihin ollenkaan?
- Anonyymi00004
On täällä sellaisiakin, jotka ovat oikeasti meinanneet kuolla ulkopuolisten toimesta ikävöidessään. Sivullinen
- Anonyymi00011
Näihin palstaäijän, eli aloittajan tunteikkaisiin kellariteattereihin vai? Sitähän se minä jo vuosia olen täällä ilmaissut ja ihan kuule ilman pastellisia emojeita laskua pehmittääkseni tms
- Anonyymi00005
Minäkin kuolin puoliksi menetyksen myötä mutta pääsin siitä yli. En osaa sanoa olenko kokonainen. Tuntuu kokonaiselta mutta olen eri ihminen. Kokemus itsestä on painava ja elämän kokemiseen on tullut hitautta.
- Anonyymi00006
Muistan kuinka surun tunteessa liitelin kuin lintu tummavetisen järven päällä, kaartelin ja kaartelin, tuntien liikkeen keinuttavan voiman. Ja kuinka vesi oli tummaa. Veden pintaan syntyi syvä pyörre, ja minä valitsin hukuttautua siihen. Niin kova oli suru.
The miracle of love.
- Anonyymi00007
Kenelle menee?
- Anonyymi00013
Heitä jo suurten palstaäikjä tuottamien ylitunteiden addikti voltti
- Anonyymi00009
Mulla on toi tilanne meneillään juuri.
Tai onhan tää ollut jo pidempäänkin.
Tiedän ettei tule mitään apua eikä auttajaa että selviäisin tästä vielä jotenkin edes.
Mutta ei se mitään, hän on kaiken arvoinen mulle. - Anonyymi00010
Voitko unohtaa? Minä en voisi milloinkaan. m>n
- Anonyymi00014
En milloinkaan
- Anonyymi00015
Juhamatti voitko unohtaa ❤️. Merkityksellinen biisi.
Marika
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061