jokaiselle meille, meillä kaikilla on tänään juhlapäivä:)
ÄITI on juhlan aihe! SIIS juhlikaamme!
💝🤗🤗🤗
Ihanaa Äitienpäivää
8
156
Vastaukset
Mikä lieneekään ÄITI-päivän historia? Tai Isän päivän :))
- Anonyymi00001
Äidit aina huolehtii ja murehtii lapsiaan, se on äidin geeneissä. Lauri Viita kirjoitti hienon runon äideistä; 'äidit nuo uskossaan väkevät'.....
"Olla äiti, se on pyhä ja korkea asianhaara"
Aleksis Kivi- Anonyymi00002
Ei ole koskaan ollut niin suloista lasta, etteikö sen äiti olisi ollut iloinen saadessaan sen nukkumaan. Ralph Waldo Emerson
- Anonyymi00003
Niin jäi sanomatta, että Kiitos samoin aloittajalle ja muillekin äideille. Sapuskat on syöty, tiskikone pyörii, jonka jälkeen lenkille sulattelemaan.
- Anonyymi00006
Tuohon voin lisätä et, sitä nukkuvaa lastaan voi katsella kauan...ja rinnan täyttää lämpöinen tunne...
- Anonyymi00004
Onnea kaikille äideille, isoäideille, sijaisäideille, äitipuolille jne. Itse en kuulu mihinkään kyseisistä ryhmistä. Onnea omalle äidille taivaan kotiin! 💐
Je.54:1 "Riemuitse, sinä hedelmätön, joka et ole synnyttänyt, huuda ilosta ja riemahda, sinä, joka et ole synnytyskivuissa ollut. Sillä hyljätyllä on lapsia enemmän kuin aviovaimolla, sanoo Herra."- Anonyymi00005
Jes. 54.1 - yksi kirjain hävinnyt matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604