Kaikille äideille joiden tipuset lentänyt pesästä ja heille joiden isommat kottaraiset vielä jumittaa nurkissa.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei ole koskaan ollut äitiä. Minä synnyin isän eturauhasesta.
- Anonyymi00003
Siinäpä vasta tuttipullobiologi, hihihi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siinäpä vasta tuttipullobiologi, hihihi.
Ja itse tuttiritari heti pätemässä
- Anonyymi00005
Olkaa te jyväskyläläiset edes äitienpäivänä ihmisiksi! Jos ette osaa, älkää ainakaan keskustelupalstoille kirjoitelko. Menkää vaikka pihaa haravoimaan tai lenkille. 🌞🌺🇫🇮
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olkaa te jyväskyläläiset edes äitienpäivänä ihmisiksi! Jos ette osaa, älkää ainakaan keskustelupalstoille kirjoitelko. Menkää vaikka pihaa haravoimaan tai lenkille. 🌞🌺🇫🇮
Siinäpä itse turhake kommentoi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinäpä itse turhake kommentoi
Tämäkin kauppiaiden juhlapäivä on aivan tarpeeton. Jos on väleissä mutsinsa kanssa, niin ei tarvita mitään elvistelypäiviä. Sama faijan kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämäkin kauppiaiden juhlapäivä on aivan tarpeeton. Jos on väleissä mutsinsa kanssa, niin ei tarvita mitään elvistelypäiviä. Sama faijan kanssa.
Sinä oletkin väleissä äitiäs aasin kanssa
- Anonyymi00009
Tuolla ne äippien pershedelmät kiljuu toisten pihoilla,kun äippä testaa sillä välin uusia isä ehdokkaita.
- Anonyymi00012
Oikein hyvää Äitien jälkeistä päivää,näille Omaishoitajille jotka joutuvat hoitamaan 50 vuotiaita sairaita lapsiaan kotonaan,Omaishotaja lisäverokorti palkkiolla 1030€/kk- verot/ 2700€-verot. Aurinko lapset relaa !
- Anonyymi00013
Eihän niitä ole mikään pakko hoitaa kotona. Ilmoittaa vain ettei jaksa eikä kykene, niin yhteiskunta joutuu järjestämään hoidon.
Joskus vain kannattaa ajatella järjelläkin, eikä vain tunteella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701124En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45763Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137718- 44669
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l219658- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580