Kaikille äideille joiden tipuset lentänyt pesästä ja heille joiden isommat kottaraiset vielä jumittaa nurkissa.
Hyvää äippä päivää
10
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole koskaan ollut äitiä. Minä synnyin isän eturauhasesta.
- Anonyymi00003
Siinäpä vasta tuttipullobiologi, hihihi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siinäpä vasta tuttipullobiologi, hihihi.
Ja itse tuttiritari heti pätemässä
- Anonyymi00005
Olkaa te jyväskyläläiset edes äitienpäivänä ihmisiksi! Jos ette osaa, älkää ainakaan keskustelupalstoille kirjoitelko. Menkää vaikka pihaa haravoimaan tai lenkille. 🌞🌺🇫🇮
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olkaa te jyväskyläläiset edes äitienpäivänä ihmisiksi! Jos ette osaa, älkää ainakaan keskustelupalstoille kirjoitelko. Menkää vaikka pihaa haravoimaan tai lenkille. 🌞🌺🇫🇮
Siinäpä itse turhake kommentoi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinäpä itse turhake kommentoi
Tämäkin kauppiaiden juhlapäivä on aivan tarpeeton. Jos on väleissä mutsinsa kanssa, niin ei tarvita mitään elvistelypäiviä. Sama faijan kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämäkin kauppiaiden juhlapäivä on aivan tarpeeton. Jos on väleissä mutsinsa kanssa, niin ei tarvita mitään elvistelypäiviä. Sama faijan kanssa.
Sinä oletkin väleissä äitiäs aasin kanssa
- Anonyymi00009
Tuolla ne äippien pershedelmät kiljuu toisten pihoilla,kun äippä testaa sillä välin uusia isä ehdokkaita.
- Anonyymi00012
Oikein hyvää Äitien jälkeistä päivää,näille Omaishoitajille jotka joutuvat hoitamaan 50 vuotiaita sairaita lapsiaan kotonaan,Omaishotaja lisäverokorti palkkiolla 1030€/kk- verot/ 2700€-verot. Aurinko lapset relaa !
- Anonyymi00013
Eihän niitä ole mikään pakko hoitaa kotona. Ilmoittaa vain ettei jaksa eikä kykene, niin yhteiskunta joutuu järjestämään hoidon.
Joskus vain kannattaa ajatella järjelläkin, eikä vain tunteella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437