Jos terapeutin sanoma on, että nämä sinun pitää muistaa, niin eihän niitä muista. Miehellä ei voi olla jonkun tädin rakentama itsetunto.
Kannattaako maksaa siitä, että terapeutti kehoittaa hankkimaan parisuhteen?
Ihmiset maksavat terapioista
5
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työ on parasta terapiaa. Vähintään 60 tuntia viikossa niin ei muuta kallonkutistusta tarvita.
- Anonyymi00002
Ihminen päättää ihan itse siitä, haluaako hän parisuhteen vai ei.
Eikä ole terapeutin tehtävä alkaa neuvomaan parisuhteen hankkimisesta.
En ole kyllä kuullut koskaan terapiassa käyneiltä ihmisiltä, että terapeutti olisi heille alkanut tuputtamaan parisuhdetta.- Anonyymi00005
Kun ihmisen mielenterveys ei ole ihan kunnossa, parisuhdetta ei kannata etsiä. Siitä tulisi pelkkää harmia sekä itselle että sille toiselle.
- Anonyymi00003
Rahat menevät Kankkulan kaivoon, jos sattuu terapeutille, joka ei hallitse asiaa. Sain aikoinaan väärän diagnoosin, se ei tuntunut oikealta, mutta uskoin terapeuttia, joka vakuutti, että hallitsee homman.
Olin niin tyhmä ja riippuvainen, että uskoin häntä ja tuhlasin aikaa ja rahaa. Vuosien kuluttua kävin työterveyshuollon kautta psykiatrilla, joka tajusi heti, mikä minua vaivaa. Harmittaa, etten uskonut itseäni ja omaa tunnettani terapiassa, että tämä ei etene, että jostain muusta on nyt kysymys. - Anonyymi00004
Raha on ehkä yksi aikamme parhaista motivaattoreista. Jos on halua maksaa, niin silloin on yleensä myös sitä halua parantua...
Olen sanonut tämän myös kyllästymiseen asti. Terapia ei ole niin kuin lääke, tai viina, jota ottamalla asiat itsestään muuttuu. Se on työskentelytapa, missä ihminen itse käy oman pään asioita läpi terapeutin toimiessa "peilinä".
Henkilökemioilla on merkitystä, mutta omasta kokemuksesta sanoisin, että suurempi merkitys on sillä, että sattuu olemaan oikea terapiasuuntaus, juuri sen takia, koska siinä itse joutuu tekemään sen homman, ja mikä suuntaus sitten kenelläkin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934