Kuten muinakin päivinä, arkena, sunnuntaina, jouluna ja juhannuksena.
Yksi selkeä havainto, hän on yksin harrastuksensa parissa.
Rakkaan äitienpäivämietteet.
18
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä näytät olevan. Minä olen töissä.
- Anonyymi00002
Onkos se Pasasen käsitys äitienpäivästä sellainen että syödään 24 tuntia täytekakkua oman äidin haudalla ja samaan aikaan lauletaan omien lasten äidille äideistä parhainta koko samainen vuorokausi ja kaadetaan kahvit äidin vuoteeseen?
Maailmasi kun on kovin mustavalkoinen.- Anonyymi00003
Yhdentekevää missä olet päivystämässä hieman yli minuutissa, siellä on myös sun sairas pääsi ajattelemassa pasastasi kaikilta mahdollisilta näkökannoilta.
Ensin versio että nauraa koulukiusatuille ja sitten että pistää paaliin koska on rannekello, mitä seuraavaksi.
Mustavalkoinen? Niin sun maailmas sen sijaan kovin riidanhaluinen, aiheella ei ole väliä, aina löydät aiheen. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yhdentekevää missä olet päivystämässä hieman yli minuutissa, siellä on myös sun sairas pääsi ajattelemassa pasastasi kaikilta mahdollisilta näkökannoilta.
Ensin versio että nauraa koulukiusatuille ja sitten että pistää paaliin koska on rannekello, mitä seuraavaksi.
Mustavalkoinen? Niin sun maailmas sen sijaan kovin riidanhaluinen, aiheella ei ole väliä, aina löydät aiheen.Kyrvånsyylån päivystysvaste äitienpäivänä n.7 minuuttia. Huomioitava asia vaihteen vuoksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mustavalkoinen? Niin sun maailmas sen sijaan kovin riidanhaluinen, aiheella ei ole väliä, aina löydät aiheen.Se meni täsmälleen noin Herra Pasanen.
Ensin nauroit koulukiusatuille ja että vika kiusaamiseen on heissä.
Sitten uhkasit paalata koulukiusatun, koska hän on kalju ja hänellä on enemmän rahaa kuin sinulla ja mitä ilmeisimmin hän on edelleen kyvykäs jatkamaan sukuaan, kun sinulta se juna meni jo 30 vuotta sitten. Aiemmin olet uhannut viiltää puukolla reisihermoa ja pietä pesismailalla polvet tohjoksi ja laittaa pilliruokintaan. Kaikki kirjoituksesi löytyy palstahistoriasta, niin älä viitsi väittää mitään muuta. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se meni täsmälleen noin Herra Pasanen.
Sitten uhkasit paalata koulukiusatun, koska hän on kalju ja hänellä on enemmän rahaa kuin sinulla ja mitä ilmeisimmin hän on edelleen kyvykäs jatkamaan sukuaan, kun sinulta se juna meni jo 30 vuotta sitten. Aiemmin olet uhannut viiltää puukolla reisihermoa ja pietä pesismailalla polvet tohjoksi ja laittaa pilliruokintaan. Kaikki kirjoituksesi löytyy palstahistoriasta, niin älä viitsi väittää mitään muuta.Niin ja rapujuhlat piip pipii.
Palstahistoriaa voi tulkita toki valikoivalla huomiokyvyllä.
..... Kaksi tuntia aikaa ..... Hauskaa.
Mikä aiheuttaa tarpeesi olla 2010:n internet-turva-aikuinen? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitten uhkasit paalata koulukiusatun, koska hän on kalju ja hänellä on enemmän rahaa kuin sinulla ja mitä ilmeisimmin hän on edelleen kyvykäs jatkamaan sukuaan, kun sinulta se juna meni jo 30 vuotta sitten. Aiemmin olet uhannut viiltää puukolla reisihermoa ja pietä pesismailalla polvet tohjoksi ja laittaa pilliruokintaan. Kaikki kirjoituksesi löytyy palstahistoriasta, niin älä viitsi väittää mitään muuta.Tiedän paljon koulukiusaamisesta, minua ei ole enkä ole koskaan kiusannut ketään, en ole uhkaillut ketään, pysyyn keskustelmaan ilman uhkailuakin, monet eivät pysty kun loppuu verbaaliset kyvyt otetaan uhkailu ja valheiden keksiminen avuksi, uhkailu on rikos jonka selvittäminen kuuluu poliisille, minusta voi aina tehdä rikosilmoituksen jos kokee että olen uhkaillut jotakin, en ole koskaan .
Voin todeta että huono ja tai olematon itsetunto on usein seurausta kiusaamisesta, tai muusta lapsena koetusta väkivallasta, vanhempana ei osata muuta, siksi kiusattu alkaa helposti kiusaamaan jos siihen tulee mahdollisuus, osittain kiusatussa on itsekin syytä, että tulee kiusatuksi, kiusaajille pitää asettaa rajat, jos ei muuta niin viranomaisten toimesta. - Anonyymi00009
Vain psykopaatti esittää moisia uhkauksia, koska ei ymmärrä niiden vakavuutta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vain psykopaatti esittää moisia uhkauksia, koska ei ymmärrä niiden vakavuutta.
Posso ei tajua maailmanmenosta mitään. Syyntakeeton. Ekan vaimonsa tappoi mutta pääsi mielisairaalasta muutamassa vuodessa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitten uhkasit paalata koulukiusatun, koska hän on kalju ja hänellä on enemmän rahaa kuin sinulla ja mitä ilmeisimmin hän on edelleen kyvykäs jatkamaan sukuaan, kun sinulta se juna meni jo 30 vuotta sitten. Aiemmin olet uhannut viiltää puukolla reisihermoa ja pietä pesismailalla polvet tohjoksi ja laittaa pilliruokintaan. Kaikki kirjoituksesi löytyy palstahistoriasta, niin älä viitsi väittää mitään muuta."Kaikki kirjoituksesi löytyy palstahistoriasta, niin älä viitsi väittää mitään muuta."
Eipä muuten löydy kaikki, Posso on poistellut osan. - Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedän paljon koulukiusaamisesta, minua ei ole enkä ole koskaan kiusannut ketään, en ole uhkaillut ketään, pysyyn keskustelmaan ilman uhkailuakin, monet eivät pysty kun loppuu verbaaliset kyvyt otetaan uhkailu ja valheiden keksiminen avuksi, uhkailu on rikos jonka selvittäminen kuuluu poliisille, minusta voi aina tehdä rikosilmoituksen jos kokee että olen uhkaillut jotakin, en ole koskaan .
Voin todeta että huono ja tai olematon itsetunto on usein seurausta kiusaamisesta, tai muusta lapsena koetusta väkivallasta, vanhempana ei osata muuta, siksi kiusattu alkaa helposti kiusaamaan jos siihen tulee mahdollisuus, osittain kiusatussa on itsekin syytä, että tulee kiusatuksi, kiusaajille pitää asettaa rajat, jos ei muuta niin viranomaisten toimesta.Voit todeta mutta huonolla itsetunnolla ei päästä hyvään taloudelliseen asemaan vaan siihen tarvitaan lujaa luonnetta ja tahtoa, joiden avulla pusketaan vaikeuksien läpi voittoon.
Ei liene sinulle epäselvää kumpi teistä on paremmassa taloudellisessa asemassa ja kummalla teistä on perhe ja kotiasiat kunnossa. Senkään ei pitäisi olla sinulle epäselvää että kuka täällä on aloittanut sen toisten härnäämisen ja siltähän ei ole välttynyt kukaan muu kuin mielikuvituskaverisi Senssu. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voit todeta mutta huonolla itsetunnolla ei päästä hyvään taloudelliseen asemaan vaan siihen tarvitaan lujaa luonnetta ja tahtoa, joiden avulla pusketaan vaikeuksien läpi voittoon.
Ei liene sinulle epäselvää kumpi teistä on paremmassa taloudellisessa asemassa ja kummalla teistä on perhe ja kotiasiat kunnossa. Senkään ei pitäisi olla sinulle epäselvää että kuka täällä on aloittanut sen toisten härnäämisen ja siltähän ei ole välttynyt kukaan muu kuin mielikuvituskaverisi Senssu.Jos kirjoittaja on 2010, niin sinulla on erittäin huono itsetunto, joka on johtanut vakava tasoiseen narsismiin, sinänsä ymmärrettävää niinkauan kun psyyke pystyy pitämään, tuota ehdotonta paremmuutta pystyssä, kunnes se romahtaa, ja silloin olet vaarassa itsesi kanssa.
Minä en ole mitenkään riippuvainen sinun tekemistä mielikuvistasi, minusta, enkä enää näe niitä tarpeen korjata suuntaan enkä toiseen, mutta ihmetyttää mikä peruste sinulla on yleensäkään puuttua minun ja 2010 väliseen kirjeenvaihtoon, kyllä 2010 osaa itse puolustaa itseään ihan riittävästi, miten asia edes kuuluu sinullle, mistä me keskustellaan...
Jos taas kirjoittaja on laiffila ei ole mitään lisättävää, sinun referenssit on kattiloissa, jotka viittaa paljon 2010 elämää vakaviin ongelmiin.
Pitää aina muistaa että kaikki kokemuksesi ovat sinun itsesi kokemia, ja jos olet kokenut paljon parisuhde ongelmia, helposti kuvittelet että niitä on kaikilla, samoin talousongelmat, minulla ei ole koskaan ollut noista mitään, sinulla selvästi on.
Minun työkyvyttömyyteni ei tullut yllätyksenä, minulla oli aikaa suunnitella elämääni etukäteen 20 vuotta, vaikka sillä excelillä, yrittämisen riskit oli liian suuret, mene nuorena töihin vaikka ajamaan pullaa, hommaa itsellesi hyvä koulutus, minulla on kaksi, sosiologia ja tietotekniikka, sosiologia ei tuota riittävästi palkkaa, siellä ei elätetä perhettä, koska se on naisvaltainen ala, joten toisen vaimoni kanssa teimme täyden alanvaihdon, se ei ollut helppoa, mutta onnistui... se takasi minulle kohtuullisen hyvän toimeentulon, vaikka ex- oli pääosin kotona kun pennut oli pieniä. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos kirjoittaja on 2010, niin sinulla on erittäin huono itsetunto, joka on johtanut vakava tasoiseen narsismiin, sinänsä ymmärrettävää niinkauan kun psyyke pystyy pitämään, tuota ehdotonta paremmuutta pystyssä, kunnes se romahtaa, ja silloin olet vaarassa itsesi kanssa.
Minä en ole mitenkään riippuvainen sinun tekemistä mielikuvistasi, minusta, enkä enää näe niitä tarpeen korjata suuntaan enkä toiseen, mutta ihmetyttää mikä peruste sinulla on yleensäkään puuttua minun ja 2010 väliseen kirjeenvaihtoon, kyllä 2010 osaa itse puolustaa itseään ihan riittävästi, miten asia edes kuuluu sinullle, mistä me keskustellaan...
Jos taas kirjoittaja on laiffila ei ole mitään lisättävää, sinun referenssit on kattiloissa, jotka viittaa paljon 2010 elämää vakaviin ongelmiin.
Pitää aina muistaa että kaikki kokemuksesi ovat sinun itsesi kokemia, ja jos olet kokenut paljon parisuhde ongelmia, helposti kuvittelet että niitä on kaikilla, samoin talousongelmat, minulla ei ole koskaan ollut noista mitään, sinulla selvästi on.
Minun työkyvyttömyyteni ei tullut yllätyksenä, minulla oli aikaa suunnitella elämääni etukäteen 20 vuotta, vaikka sillä excelillä, yrittämisen riskit oli liian suuret, mene nuorena töihin vaikka ajamaan pullaa, hommaa itsellesi hyvä koulutus, minulla on kaksi, sosiologia ja tietotekniikka, sosiologia ei tuota riittävästi palkkaa, siellä ei elätetä perhettä, koska se on naisvaltainen ala, joten toisen vaimoni kanssa teimme täyden alanvaihdon, se ei ollut helppoa, mutta onnistui... se takasi minulle kohtuullisen hyvän toimeentulon, vaikka ex- oli pääosin kotona kun pennut oli pieniä.Sinä haukut velkaiseksi ja rikolliseksi köyhäksi, osamaksumieheksi ja osakaslainamieheksi ja pyytelet kaikenlaisia todisteita. Mutta kun saat todisteita, alat kutsumaan narsistiksi.
Jos oletetaan että sinulla on erinomainen itsetunto, niin mihin se erinomainen luonnollinen itsetunto on sinut tuonut? Pienelle sairaseläkkeelle ilman sentinkään omaisuutta? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinä haukut velkaiseksi ja rikolliseksi köyhäksi, osamaksumieheksi ja osakaslainamieheksi ja pyytelet kaikenlaisia todisteita. Mutta kun saat todisteita, alat kutsumaan narsistiksi.
Jos oletetaan että sinulla on erinomainen itsetunto, niin mihin se erinomainen luonnollinen itsetunto on sinut tuonut? Pienelle sairaseläkkeelle ilman sentinkään omaisuutta?En ole haukkunut mitään vaan kertonut kokemukseni osakaslainosta, ja osamaksuista jos esittää olevan varsin varakas, minun itsetuntooni ei ole kukaan koskaan missään ottanut kantaa, miten sinun elämäsi kun sinua kiinnostaa toisten elämä varsin paljon, voi vakuuttaa että 25.000 euron eläke ei ole pieni sairaseläke.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole haukkunut mitään vaan kertonut kokemukseni osakaslainosta, ja osamaksuista jos esittää olevan varsin varakas, minun itsetuntooni ei ole kukaan koskaan missään ottanut kantaa, miten sinun elämäsi kun sinua kiinnostaa toisten elämä varsin paljon, voi vakuuttaa että 25.000 euron eläke ei ole pieni sairaseläke.
Sinun kokemukset osakaslainoista?
- Anonyymi00012
Internet suo mahdollisuuden monen laatuisiin ja -tasoisiin kontakteihin eri tarkoituksiin, mikä kulloinkin on kontaktinkaipuisen henkilökohtainen tarve.
Tällä palstalla kyseinen ilmiö on havaittavissa erityisen selkeästi.
Erityisesti yhdelle henkilölle tämä katski on pakkomielle kontaktinkaipuunsa tyydyttämiseksi.
Hänellä on täysin rajattomat aiheet, kaikki käy, vain mielikuvitus on rajana, mutta sekin on ääretön.
Hän saa internetorgasmeja esiintyen >§<, työläisenä ja eläkeläisenä, mikä kulloinkin palvelee hänen tarkoitustaan.
Päätehtäväkseen, elämäntehtäväkseen hän on ottanut itselleen kokopäiväduunin 2010:n internet turva-aikuisena joka sisältää kaikenkattavasti kaiken mitä Savolaisittain voi tarinoida ja sitten omiin tarinoihinsa viitaten irvailla Numballe ja Sensulle.
Todellista omakuvaa, menneisyyttä, nykyisyyttä, eikä tulevaisuutta hänellä ei ole lainkaan.
Hän pitää itseään yhteiskuntakelpoisten esikuvana kyseisellä toiminnallaan tällä palstalla, tosin vielä löytämättä vertaistaan ajatusten vaihtajaa hänen kanssaan katskilla, joten hän joutuu asioimaan yksin vaihteen vuoksi tänään, huomenna ja loppuelämänsä 24/7.- Anonyymi00013
Katski ei ole kaatopaikka, vaan lukihäiriöisen väärinkuultua ja kirjoitettua.
"irvailla Numballe ja Sensulle" Eip siinä ole irvailtavaa kun toisella ei ole omaa elämää ja toista ei ole laisinkaan olemassa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Katski ei ole kaatopaikka, vaan lukihäiriöisen väärinkuultua ja kirjoitettua.
"irvailla Numballe ja Sensulle" Eip siinä ole irvailtavaa kun toisella ei ole omaa elämää ja toista ei ole laisinkaan olemassa.Silti sulla aiheeseen liittyen paljon puuhaa päivittäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152438Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi682302Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162181Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979