Kärsii nyt siitä kun se oli nuorena hölmö
Mun mieheni
19
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin olin, joskus nuori ja hölmö. 😢
Enää olen vain hölmö. 😭 - Anonyymi00002
Kuulkaas se on nykyhetki joka ratkaisee. Kukaan ei voi tietää etukäteen missä elämän vaiheessa hän tulee eniten kukoistamaan.
- Anonyymi00003
Häh
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Häh
Ajatuskatko, sähkökatko, häh.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ajatuskatko, sähkökatko, häh.
Tää ei sovi tähän ,ku puhe oli siitä että hänellä on kärsimys siitä että erottiin
- Anonyymi00004
Joo
- Anonyymi00006
Sai penskan ja nyt maksaa elareita?
- Anonyymi00009
Ei se haluu tavata meijä lasta punastelee vaan kokoajan
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se haluu tavata meijä lasta punastelee vaan kokoajan
Ai jaa... Ei kai ole sama, johon olen tutustunut ja kertoi, että ex sai penskan ja maksaa elareita. Ei pidä lapsista ja haluaa, että jos nähdään syön e pillereitä ja sanoi suoraan, että yhtään penskaa EI enää elätä. Jos tulen raskaaksi. Niin jälkipilleri ja jos ei onnistu niin abortin pitää tehdä tai jättää minut yksin penskan kanssa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai jaa... Ei kai ole sama, johon olen tutustunut ja kertoi, että ex sai penskan ja maksaa elareita. Ei pidä lapsista ja haluaa, että jos nähdään syön e pillereitä ja sanoi suoraan, että yhtään penskaa EI enää elätä. Jos tulen raskaaksi. Niin jälkipilleri ja jos ei onnistu niin abortin pitää tehdä tai jättää minut yksin penskan kanssa.
Miehet miehet,älkää viitsikö!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miehet miehet,älkää viitsikö!
Totta se on! Pitää hänen takia syödä e pillereitä.
- Anonyymi00007
Kyllä nuo on ihan eri asioita. Nuorena on vaan nuori.
- Anonyymi00010
Huutaa ja on vihainen kokoajan
- Anonyymi00012
surullista :/
- Anonyymi00013
Nii en tiiä mitä meinaa elämällänsä tehdä
- Anonyymi00015
Nuorena on vaan tyhmä.
Se yläpää kehittyy myöhemmin. - Anonyymi00017
Minäkin olin hölmö nuorena
- Anonyymi00019
Näin on...vanhanakin hölmö
- Anonyymi00020
Läksi luotasi sanomatta sanaakaan ;).....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049