Olisi voinut arvata jos ystävältä kysyy että mitkä asiat Lieksassa ovat toisaalta kaikista houkketelvimpia ja toisaalta toisessa tilanteessa arveluttavia. Tänään olemme saaneet tähän vastauksen. Olen asunut pian 5 vuotta Lieksan parhaassa taloyhtiössä senioriasunnot. Tilanne melkein viisi vuotta sitten oli se että oli yksi sähköskootterilla luhtitalon kolmea kerrosta ja kolmen kerroksen hissiä rymäyttävää talon perusrakennetta moukaroiva asukas jonka loppumetreillä itse asiassa hissin ovet vääntyivät, sen aikainen naisisännöitsijä oli kuukauden lähettänyt sähköpostiin yksityisviestejä erittäin moneen asumisen yksityiskohtaan liittyen tältä kaverilta, ja lopulta sekä hallituksen PJ ja sen aikainen johtava isännöitsijä joutuivat menemään kyseisen sankarin ovelle. Käytiin seuraava keskustelu:
"Anna Antille kymppi!".
"Anna Antille ryyppy!".
"Kaikki kunnossa!".
TESTAMENTTI PERUTTU - S24 - LIEKSA
127
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska aihe on yhteiskunnallisesti ainakin uimahallin pukukoppien kannalta sukupuolisensitiivinen, jatkamme seuraavassa.
- Anonyymi00002
Raudasta rakennetun hissin ovet lyttyyn, taloyhtiön PJ ja johtava isännöitsijä saavat repliikin "anna Antille ryyppy".
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Raudasta rakennetun hissin ovet lyttyyn, taloyhtiön PJ ja johtava isännöitsijä saavat repliikin "anna Antille ryyppy".
Liki neljä vuotta sitten. Myöhempinä aikoina Lieksan Lehti, palokunta paikalle, kauppaopiston viereinen valkoinen rivitalo liki tulessa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Liki neljä vuotta sitten. Myöhempinä aikoina Lieksan Lehti, palokunta paikalle, kauppaopiston viereinen valkoinen rivitalo liki tulessa.
Luottoasukkaan kertomana, sen mitä täällä jo tupakoi luvattomasti asunnossa, laittoi tuhkat ja tumpit rivarissa olohuoneen roskakoriin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luottoasukkaan kertomana, sen mitä täällä jo tupakoi luvattomasti asunnossa, laittoi tuhkat ja tumpit rivarissa olohuoneen roskakoriin.
Helsingissä elämäntyönsä tehneen ahtaajan kertomusta pidän luotettavana.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Helsingissä elämäntyönsä tehneen ahtaajan kertomusta pidän luotettavana.
Kyseinen "nikkaroija" lopulta lähti ilman yhdenkään asukkaan, vaan PJ ja johtava isännöitisjä, näkivät että ukko on täysin sekaisin!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyseinen "nikkaroija" lopulta lähti ilman yhdenkään asukkaan, vaan PJ ja johtava isännöitisjä, näkivät että ukko on täysin sekaisin!
Kelataan pikakelauksella 3 vuotta eteenpäin, taloyhtiön tasolla kaikki mennyt hyvin. Ambulanssien tasolla, katso seuraava viesti.
- Anonyymi00009
Tulee itku kun muistelen tätä oikeasti humoristista ja ystävällistä ja hän myös sanoi tehnyt elämäntyönsä hoitoalalla tämä nainen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tulee itku kun muistelen tätä oikeasti humoristista ja ystävällistä ja hän myös sanoi tehnyt elämäntyönsä hoitoalalla tämä nainen.
Eilan tietotoimisto reilu vuosi sitten: "No se kuoli ja jos haluaa kuolla niin yksi pilleri vie hengen sillä on ollut ongelmia!".
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eilan tietotoimisto reilu vuosi sitten: "No se kuoli ja jos haluaa kuolla niin yksi pilleri vie hengen sillä on ollut ongelmia!".
Tunsin edesmenneen henkilökohtaisesti. Lapsenusko taloyhtiön harmittomiin kuvioihin loppui siihen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunsin edesmenneen henkilökohtaisesti. Lapsenusko taloyhtiön harmittomiin kuvioihin loppui siihen.
Palataan asiaan mutta mitään nimiä tai taloyhtiön haukkumista emme suvaitse, Lieksakoti on senioriasuntona Suomen paras.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Palataan asiaan mutta mitään nimiä tai taloyhtiön haukkumista emme suvaitse, Lieksakoti on senioriasuntona Suomen paras.
Kiitos meillä on kissanpäivät tänään tosin tupakka-katoksella tapahtui vakava juttu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos meillä on kissanpäivät tänään tosin tupakka-katoksella tapahtui vakava juttu.
Eräs rouva sanoi että rakkaus voi syttyä viellä vanhalla iällä jos silmät iskevät tulta kahden rakastuneen välillä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eräs rouva sanoi että rakkaus voi syttyä viellä vanhalla iällä jos silmät iskevät tulta kahden rakastuneen välillä.
En voi mennä enempää yksityiskohtiin, mielestäni hän on hyvä tyyppi ja jopa Rautahammasta haluttavampi, no, rouva.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En voi mennä enempää yksityiskohtiin, mielestäni hän on hyvä tyyppi ja jopa Rautahammasta haluttavampi, no, rouva.
Olen valmis suhteeseen vanhemman rouvan kanssa jos aloite tulee hänen taholta ja ei vaadi synnyttämään enää lapsia kuusikymppisenä...
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen valmis suhteeseen vanhemman rouvan kanssa jos aloite tulee hänen taholta ja ei vaadi synnyttämään enää lapsia kuusikymppisenä...
Oh hoh...
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oh hoh...
"Herra 40 vuotta valtion rautateillä kunnes tuli työtapaturma" -hän on sanonut, rouvan silmät ovat kuin mustikkamätäs!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Herra 40 vuotta valtion rautateillä kunnes tuli työtapaturma" -hän on sanonut, rouvan silmät ovat kuin mustikkamätäs!
Tänä aamuna "Turjake" pääsin sivulle 109 Heikki Turusen se paras elämäkerta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tänä aamuna "Turjake" pääsin sivulle 109 Heikki Turusen se paras elämäkerta.
Hessun siitä kohti elämänvaiheita jäi muistiin, Joensuussa oppi kansalliskirjailija juomaan ja taistolaiset naisetkin olivat ajatuksissa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hessun siitä kohti elämänvaiheita jäi muistiin, Joensuussa oppi kansalliskirjailija juomaan ja taistolaiset naisetkin olivat ajatuksissa.
Oh hoh.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oh hoh.
Kerran elämässä olen istunut siinä alkuperäisessä Jokelassa ja Hessu tarjosi Marlboron, lausui vänrikkistoolit, mahtava taiteilija.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kerran elämässä olen istunut siinä alkuperäisessä Jokelassa ja Hessu tarjosi Marlboron, lausui vänrikkistoolit, mahtava taiteilija.
Olin kolmannen vuoden yliopiston opiskelija täysin vielä maitokorva synnytyksen jälkeinen taapero en tiennyt elämästä mitään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olin kolmannen vuoden yliopiston opiskelija täysin vielä maitokorva synnytyksen jälkeinen taapero en tiennyt elämästä mitään.
Heikki Turunen, kiitos teille kansalliskirjailija. Lieksakoti, kiitos teitte minusta miehen!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Heikki Turunen, kiitos teille kansalliskirjailija. Lieksakoti, kiitos teitte minusta miehen!
Tuhero on mielessä koko ajan ei siitä mihinkään pääse.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuhero on mielessä koko ajan ei siitä mihinkään pääse.
Kiitos ja näkemiin tällä kertaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiitos ja näkemiin tällä kertaa.
Oh hoh!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oh hoh!
Testamentti on peruttu ei elä 120 vuotiaaksi edes piruuttaan ilman tuheroa!
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Testamentti on peruttu ei elä 120 vuotiaaksi edes piruuttaan ilman tuheroa!
Neitsyt?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Neitsyt?
Oh hoh.
- Anonyymi00031
Jotta asiasta ei jää epäselvää, olen harrastanut seksiä yli 20 naisen kanssa mutta olin silloin nuori ja normaalipainoinen.
- Anonyymi00032
Näistä suhteista 19 oli muualla kuin Pielisjärvellä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näistä suhteista 19 oli muualla kuin Pielisjärvellä.
Riitan kanssa joka oli se ihana ensimmäinen, vanhempani eivät silloin olleet kotona, ensin mieletön ryyppääminen ja hän vaati että mennään sen jälkeen pihamaalle polttamaan tupakkaa, hän oli oikeasti siinä kohti varattu nainen, en tiedä miksi halusi että "näyttäydymme kaikille omakotialueen naapureille", niin saunan lämmitimme sitten, minulla seisoi vain vähän aikaa kuumassa saunassa kun jyystin takaapäin, viileämmässä suihkuhuoneessa istui jakkaralle ja hän istui minun päälle ja niin meni allekirjoittaneen neitsyys, olin itse silloin törkeän nuori hän minua 5-6 vuotta vanhempi mutta todella kaunis ja luomu joka suhteessa blondi tänäpäivänäkin elämäni kaunein pelkästä himosta rakastellut nainen, Muuttomiehen kolmea elämäkertaa en tässä muistele koska Riitta oli totta. Jatkuu seuraavassa...
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Riitan kanssa joka oli se ihana ensimmäinen, vanhempani eivät silloin olleet kotona, ensin mieletön ryyppääminen ja hän vaati että mennään sen jälkeen pihamaalle polttamaan tupakkaa, hän oli oikeasti siinä kohti varattu nainen, en tiedä miksi halusi että "näyttäydymme kaikille omakotialueen naapureille", niin saunan lämmitimme sitten, minulla seisoi vain vähän aikaa kuumassa saunassa kun jyystin takaapäin, viileämmässä suihkuhuoneessa istui jakkaralle ja hän istui minun päälle ja niin meni allekirjoittaneen neitsyys, olin itse silloin törkeän nuori hän minua 5-6 vuotta vanhempi mutta todella kaunis ja luomu joka suhteessa blondi tänäpäivänäkin elämäni kaunein pelkästä himosta rakastellut nainen, Muuttomiehen kolmea elämäkertaa en tässä muistele koska Riitta oli totta. Jatkuu seuraavassa...
Miehensä oli silloin 1990-luvun alussa Lieksassa arvostetussa vakipaikassa töissä myöhemmin soitin hänelle vuosien jälkeen ja tunnustin mitä hänen silloisen vaimonsa kanssa tapahtui, pelkäsin että suuttuu, ei suuttunut vaan suunnilleen kertoi että hän oli aavistanut vaimonsa tehneen sitä jo monen vuoden ajan. Minä itse olin tutustunut vaimoon sattumalta ja olimme pitkään vain juoneet yhdessä ja sitten hän myös sanoi että on tiettyjä pillereitä mitkä saavat hänet kiimaiseksi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miehensä oli silloin 1990-luvun alussa Lieksassa arvostetussa vakipaikassa töissä myöhemmin soitin hänelle vuosien jälkeen ja tunnustin mitä hänen silloisen vaimonsa kanssa tapahtui, pelkäsin että suuttuu, ei suuttunut vaan suunnilleen kertoi että hän oli aavistanut vaimonsa tehneen sitä jo monen vuoden ajan. Minä itse olin tutustunut vaimoon sattumalta ja olimme pitkään vain juoneet yhdessä ja sitten hän myös sanoi että on tiettyjä pillereitä mitkä saavat hänet kiimaiseksi.
En voi tätä kaunistella näin kävi ja tätä oli 1990-luku Lieksassa kun poikuus meni.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
En voi tätä kaunistella näin kävi ja tätä oli 1990-luku Lieksassa kun poikuus meni.
Riitasta jäi kaunis muisto olen yrittänyt jäljittää asuuko hän vielä Itä-Suomessa äärimmäisen hyväryhtinen ja mukava ihminen en ole löytänyt.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Riitasta jäi kaunis muisto olen yrittänyt jäljittää asuuko hän vielä Itä-Suomessa äärimmäisen hyväryhtinen ja mukava ihminen en ole löytänyt.
Kiitos, Riitta. Olit silloin 27-vuotias minä en tajunnut mikä elämän ihme on nyt lähtenyt saunomaan kanssani.
- Anonyymi00038
Pyydämme anteeksi kaikilta osapuolilta mutta tänä päivänä tupakkakatoksessa iski salama haluan viedä mustikkasilmän vihille.
- Anonyymi00039
Sanoi olleensa yhden miehen nainen ja minä haluan naisen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sanoi olleensa yhden miehen nainen ja minä haluan naisen.
Nukkumaan. Nyt nukkumaan, haaveunet jättäkää Ukko-Kolin jättiläisen käsivarren kainaloon!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nukkumaan. Nyt nukkumaan, haaveunet jättäkää Ukko-Kolin jättiläisen käsivarren kainaloon!
Silmänsä ovat kuin mustikkamätäs ja vaikka puolet kommenteista on särmikkäitä niin nainen niiden takana on kuuma pakkaus.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Silmänsä ovat kuin mustikkamätäs ja vaikka puolet kommenteista on särmikkäitä niin nainen niiden takana on kuuma pakkaus.
Jos minusta olisi kiinni niin veisin mustikan vihille mutta kun ei tiedä niin jätän jalosti kaikille tupakkikopin urhoille!
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos minusta olisi kiinni niin veisin mustikan vihille mutta kun ei tiedä niin jätän jalosti kaikille tupakkikopin urhoille!
On upea nainen, vuosi sitten tullut senioritaloihin asumaan. Upea.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
On upea nainen, vuosi sitten tullut senioritaloihin asumaan. Upea.
Kun ei ole omaa perhettä ollut, sanon nyt suoraan vielä, haluan perustaa perheen vaikka näin vanhemmalla iällä, hankitaan vaikka hamsteri.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kun ei ole omaa perhettä ollut, sanon nyt suoraan vielä, haluan perustaa perheen vaikka näin vanhemmalla iällä, hankitaan vaikka hamsteri.
Ei pidä yksinään istua nurkassa luhtitalon yksiössä kyllä hyvä seksi aina piristää mieltä kyllä jämpti on niin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei pidä yksinään istua nurkassa luhtitalon yksiössä kyllä hyvä seksi aina piristää mieltä kyllä jämpti on niin.
Ja sanaristikot. Ja ne ihanat mustikkasilmät. Ja pusuhuulet!
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja sanaristikot. Ja ne ihanat mustikkasilmät. Ja pusuhuulet!
Oh hoh.
- Anonyymi00048
Joensuussa mitä yli 10 vuotta asuin, ei ollut kertaakaan puutetta pillusta.
- Anonyymi00049
Lieksa on Lieksa, myös sänkykammarin osalta ihmiset eivät osaa pariutua kun ajatellaan että täällä sitä vaan pihtaillaan hautaan asti!
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Lieksa on Lieksa, myös sänkykammarin osalta ihmiset eivät osaa pariutua kun ajatellaan että täällä sitä vaan pihtaillaan hautaan asti!
Huvittavaa on se että yliopiston ensimmäisissä tutustumisbileissä joutui ihan oikeasti torjumaan useita panoja samana yönä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Huvittavaa on se että yliopiston ensimmäisissä tutustumisbileissä joutui ihan oikeasti torjumaan useita panoja samana yönä.
Verratkaapa kansalliskirjailijan "Turjailija", Joensuussa herätti pahennusta että taiteilijat kerran vuodessa uivat alasti Ilosaaressa!
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Verratkaapa kansalliskirjailijan "Turjailija", Joensuussa herätti pahennusta että taiteilijat kerran vuodessa uivat alasti Ilosaaressa!
Kiitän sitä 11 vuotta minkä vielä silloin nuorena asuin Joensuussa ja tuheroa tuli ovista ja ikkunoista ainejärjestöjen bileissä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kiitän sitä 11 vuotta minkä vielä silloin nuorena asuin Joensuussa ja tuheroa tuli ovista ja ikkunoista ainejärjestöjen bileissä.
Lieksan, hmm Keskustapuolue ja hmm Kokoomus ja hmm SDP tarjoavat ikinuoria seitsemänkymppäreitä meille viisikymppäreille!
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Lieksan, hmm Keskustapuolue ja hmm Kokoomus ja hmm SDP tarjoavat ikinuoria seitsemänkymppäreitä meille viisikymppäreille!
Ei ole bileitä, ei ole ainejärjestöjä, ei ole myöskään oikeita "Muuttomiehiä" tekemässä iloista ja eritteiden liukastamaa ystävyyden vaihtoa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei ole bileitä, ei ole ainejärjestöjä, ei ole myöskään oikeita "Muuttomiehiä" tekemässä iloista ja eritteiden liukastamaa ystävyyden vaihtoa.
Martti Lutherin hengessä mennään, Lieksa City.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Martti Lutherin hengessä mennään, Lieksa City.
Siispä yhdestä asiasta olen kiitollinen, villit yliopistovuodet toivat tuheron osalta koko kiintiön mitä yksi raavas mies tarvitsee opintiellä!
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Siispä yhdestä asiasta olen kiitollinen, villit yliopistovuodet toivat tuheron osalta koko kiintiön mitä yksi raavas mies tarvitsee opintiellä!
Joensuu City, parempi kuin Pielisjärvi. Näin.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Joensuu City, parempi kuin Pielisjärvi. Näin.
Thäänk juu!
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Thäänk juu!
Pantu on, enempää ei mulkku kestä ellei silmät ihan oikeasti välähdä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Pantu on, enempää ei mulkku kestä ellei silmät ihan oikeasti välähdä.
Mustikkasilmä, olet kuuma.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mustikkasilmä, olet kuuma.
Kiitos, ei tässä nyt sen tärkeämpää tällä kertaa. Lärvi on tuttu jos haluat tehdä siirron, muna toimii vielä viisikymppisenä.
- Anonyymi00062
Ystävät hyvät huomatkaa että tämä ei ole sääntörikkomus, Suomen valtio on sanonut että vappusatasen verran pitäisi peiton heilua!
- Anonyymi00063
Jämpti on niin. Ja koska omalta osalta on elettyä elämää 20-30 vuotiaana niin en jää itkemään Pielisjärveä, tuherot olivat Joensuussa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jämpti on niin. Ja koska omalta osalta on elettyä elämää 20-30 vuotiaana niin en jää itkemään Pielisjärveä, tuherot olivat Joensuussa.
Nyt liki viisikymppisenä viisari värähtää joka viikko 2-3 kertaa jos ei sitten livenä niin karsitaan oksa omin käsin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Nyt liki viisikymppisenä viisari värähtää joka viikko 2-3 kertaa jos ei sitten livenä niin karsitaan oksa omin käsin.
Runkkareiden on turha tulla puhumaan runkusta, eivät ole oikeaa naista nähneet.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Runkkareiden on turha tulla puhumaan runkusta, eivät ole oikeaa naista nähneet.
Olen yhdestä asiasta kiitollinen, ahtaajan katkera Helsingin avioero, omaa kotia myöten kaikki puoliksi ja elatusmaksut kaupan päälle...
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Olen yhdestä asiasta kiitollinen, ahtaajan katkera Helsingin avioero, omaa kotia myöten kaikki puoliksi ja elatusmaksut kaupan päälle...
Oma tuheron himoni ei ole johtanut niin pitkälle että "hunaja-ansan" tai "honey-trap" tiimoilta olisi pitänyt elareita maksaa.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Oma tuheron himoni ei ole johtanut niin pitkälle että "hunaja-ansan" tai "honey-trap" tiimoilta olisi pitänyt elareita maksaa.
Panohommat olivat myös niin kiivaita Joensuussa ja vielä sen jälkeen yhden yksinhuoltajan kanssa Lieksaan asti että ei ole vanhemmiten kaduttanut.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Panohommat olivat myös niin kiivaita Joensuussa ja vielä sen jälkeen yhden yksinhuoltajan kanssa Lieksaan asti että ei ole vanhemmiten kaduttanut.
Jaana olen edelleen valmis koska seksi mitä harrastimme oli parasta elämässäni ikinä, sitten se kaikki muu exsineen, ei niin hohdokasta.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Jaana olen edelleen valmis koska seksi mitä harrastimme oli parasta elämässäni ikinä, sitten se kaikki muu exsineen, ei niin hohdokasta.
Jaana silti kiitos, seksin osalta olit elämäni ensimmäinen ja ilmeisesti viimeinen nymfo. Tulin vaihtamaan lampun, halusi harrastaa seksiä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Jaana silti kiitos, seksin osalta olit elämäni ensimmäinen ja ilmeisesti viimeinen nymfo. Tulin vaihtamaan lampun, halusi harrastaa seksiä.
Sitten tuli mustasukkaisuus ja suhde kariutui siihen.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Sitten tuli mustasukkaisuus ja suhde kariutui siihen.
Toisaalta en ihmettele jos vielä tänä päivänäkin useat miehet kohtaavat sen saman himon mitä viestität heille.
- Anonyymi00074
Olit silloin melkein neljäkymppinen nainen. Minä nyt melkein kuusikymmentä. Jaana kiitos, kaipaan sinua vieläkin.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Olit silloin melkein neljäkymppinen nainen. Minä nyt melkein kuusikymmentä. Jaana kiitos, kaipaan sinua vieläkin.
Nainen joka tietää mitä haluaa eikä teeskentele vaan todella on aidosti oma itsensä osin myös haavoittuva mutta perkeleen kiimainen olento!
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Nainen joka tietää mitä haluaa eikä teeskentele vaan todella on aidosti oma itsensä osin myös haavoittuva mutta perkeleen kiimainen olento!
Muna toimii vielä viisikymppisenä. Kiitos. Ja tervetuloa, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Muna toimii vielä viisikymppisenä. Kiitos. Ja tervetuloa, jos siltä tuntuu.
Eletty on, tämän asian suhteen en vitsaile.
- Anonyymi00078
Nyt ehkä olisi parasta lopettaa tämä lähetys tähän? Sankarin osalta on tullut selväksi että viisari vielä värähtää, viehätysvoima puree.
- Anonyymi00079
Elegantisti omillaan tulevat senioritalon uudemmatkin asukkaat voivat tupakkakatoksen tuoreissa juoruissa saada viisarin -
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Elegantisti omillaan tulevat senioritalon uudemmatkin asukkaat voivat tupakkakatoksen tuoreissa juoruissa saada viisarin -
Värähtämään. Vielä talvella katseesi oli kaunis, nyt se on aivan tavaton!
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Värähtämään. Vielä talvella katseesi oli kaunis, nyt se on aivan tavaton!
Mustikkamätäs. Se miten huulen kaari sanoo sanan "sanaristikot".
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mustikkamätäs. Se miten huulen kaari sanoo sanan "sanaristikot".
Harvoin kokee vielä tällaista kiinnostusta viisikymppisenä!
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Harvoin kokee vielä tällaista kiinnostusta viisikymppisenä!
Ystävä hyvä, en pysty aloittamaan tupakan polttoa. Vie minulta seksihalut ja alkoholi ei mene enää päähän. Muuten kyllä kaikki kiinnostaa.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ystävä hyvä, en pysty aloittamaan tupakan polttoa. Vie minulta seksihalut ja alkoholi ei mene enää päähän. Muuten kyllä kaikki kiinnostaa.
Olisin valmis jakamaan elämäni kenen tahansa aidosti mukavan naisen kanssa ikäryhmässä 50-70 vuotta ainakin koska itse olen jo kuusikymppinen.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Olisin valmis jakamaan elämäni kenen tahansa aidosti mukavan naisen kanssa ikäryhmässä 50-70 vuotta ainakin koska itse olen jo kuusikymppinen.
Kissoja, ei. Hamsteri, mahdollinen. Palveluskoira, mieluimmin vielä mahdollisimman alkukantainen rotu - kyllä.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kissoja, ei. Hamsteri, mahdollinen. Palveluskoira, mieluimmin vielä mahdollisimman alkukantainen rotu - kyllä.
Metsästys, en harrasta.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Metsästys, en harrasta.
Palveluskoirarodut, ja alkukantainen väkevä uros joka haluaa liikuntaa ja lenkkejä, Belgianpaimenkoira, Saksanpaimenkoira.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Palveluskoirarodut, ja alkukantainen väkevä uros joka haluaa liikuntaa ja lenkkejä, Belgianpaimenkoira, Saksanpaimenkoira.
Jos rouva vaatii että harrastamme seksiä takkatulen ja hamsterin valvonnassa, minä suhtaudun myönteisesti siihen mutta haluan alkuvoimaa!
- Anonyymi00090
Sääntörikkomus, ei liene niin jos ajattelemme Suomen Valtion tavoitetta peiton heilumisesta ja vappusatasesta. Hyvä!
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Sääntörikkomus, ei liene niin jos ajattelemme Suomen Valtion tavoitetta peiton heilumisesta ja vappusatasesta. Hyvä!
Turjailija-elämäkerrassa seksiluvut ovat vasta tulosssa sivun 109 jälkeen.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Turjailija-elämäkerrassa seksiluvut ovat vasta tulosssa sivun 109 jälkeen.
Kaksi kummia oli tullut aika paksujen puheiden siivittämänä jos nyt on tähän Turjailija-teokseen uskominen. Heikki heistä toinen.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kaksi kummia oli tullut aika paksujen puheiden siivittämänä jos nyt on tähän Turjailija-teokseen uskominen. Heikki heistä toinen.
Varmasti ovat hyviä kummeja. Pantu on, Raamattu palaa!
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Varmasti ovat hyviä kummeja. Pantu on, Raamattu palaa!
Amen.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Amen.
Voi ei miten tästä nyt selvitään. Sandels loppui jo.
- Anonyymi00096UUSI
Nyt pitää lopettaa muuten Lieksa palaa ja Raamattu palaa ja joudumme Belsebuudin synnin viekoittelevaan kadotukseen!
- Anonyymi00097UUSI
Suomen Yleisradio laittakaa nämä piuhat poikki nyt heti.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Suomen Yleisradio laittakaa nämä piuhat poikki nyt heti.
Pielisjärvellä ei olla mitään naisenhimoisia tuheroisia semmoisia elämän peruskysymyksiä ajattelevia perheenperustajia!
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Pielisjärvellä ei olla mitään naisenhimoisia tuheroisia semmoisia elämän peruskysymyksiä ajattelevia perheenperustajia!
Jämpti on niin vähintään Pohjanmaalle senkin hannusalamat ja juhannustanssit.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Jämpti on niin vähintään Pohjanmaalle senkin hannusalamat ja juhannustanssit.
Sikamaista meininkiä ei näin kyllä nyt pitää laulaa vaan virsiä ja odottaa taivaspaikkaa ei kukaan nuoruudessaan ole himoinnut naista!
- Anonyymi00102UUSI
Kyllä jämpti on niin.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin.
Syntisiä ajatuksia Keskustapuolue ja Maaseudun Tulevaisuus ei hyväksy tätä.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Syntisiä ajatuksia Keskustapuolue ja Maaseudun Tulevaisuus ei hyväksy tätä.
Jämptisti.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jämptisti.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Joku seniori on rakastunut tänään toiseen senioriin, se on kaunis asia!
- Anonyymi00107UUSI
On ihana ja upea jos on jo vuodessa tullut varattu uudestaan, pyydämme anteeksi emme kilvoittele. Muuten kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
On ihana ja upea jos on jo vuodessa tullut varattu uudestaan, pyydämme anteeksi emme kilvoittele. Muuten kiinnostaa kyllä.
Nyt ei pysty nukkumaan ensi yönä mustikat tulee ajatuksiin!
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Nyt ei pysty nukkumaan ensi yönä mustikat tulee ajatuksiin!
Nuori rakkaus on kaunis asia myös senioritalossa. Se vain vaatii sen että kummankin silmät välähtävät samalle rakkaudelle.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Nuori rakkaus on kaunis asia myös senioritalossa. Se vain vaatii sen että kummankin silmät välähtävät samalle rakkaudelle.
On ihmisiä menehtynyt vanhuuteen ja syöpään ja vaikka mihin, nuori rakkaus senioreiden talossa voi olla hyväkin asia.
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
On ihmisiä menehtynyt vanhuuteen ja syöpään ja vaikka mihin, nuori rakkaus senioreiden talossa voi olla hyväkin asia.
Varmuutta ei saa ennen tupakkakatosta.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Varmuutta ei saa ennen tupakkakatosta.
Jämpti on niin, ja ymmärrämme sen että muut urhot ovat jo voineet varata hänet. Emme ole vastarannankiiskiä siihen.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Jämpti on niin, ja ymmärrämme sen että muut urhot ovat jo voineet varata hänet. Emme ole vastarannankiiskiä siihen.
Silti, jos on edes yksi prosenttia mahdollisuutta uuteen rakkauteen, kestämme sen kiirastulen!
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Silti, jos on edes yksi prosenttia mahdollisuutta uuteen rakkauteen, kestämme sen kiirastulen!
Järkeä on vähän, karismaa on vähän, ulkonäköä on vähän, mutta rakkautta on paljon.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Järkeä on vähän, karismaa on vähän, ulkonäköä on vähän, mutta rakkautta on paljon.
Give peace a chance!
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Give peace a chance!
Oh hoh!
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Oh hoh!
Sandels 15 ja 500 gramma Gotler-makkara eikös niin? Turusen hengessä?
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
Sandels 15 ja 500 gramma Gotler-makkara eikös niin? Turusen hengessä?
On aika nolo juttu.
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
On aika nolo juttu.
Give love a chance?
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Give love a chance?
Naaras päättää, ei voi tietää, jos silmät välähtää niin siltikin naaras päättää oliko kiinnostus oikeanlainen. Päätämme lähetyksen tähän!
- Anonyymi00122UUSI
Nyt kaikki nukkumaan Pielisjärvellä ei tapahdu mitään ihastumisia vaikka nainen puhuisikin ohimennen "silmien välähtämisestä".
- Anonyymi00123UUSI
Sanotaan tämä nyt vielä painokkaasti korostaen, sitoudun irti tästä kaustista, mielestäni hänen täytyy olla jo varattu.
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00123 kirjoitti:
Sanotaan tämä nyt vielä painokkaasti korostaen, sitoudun irti tästä kaustista, mielestäni hänen täytyy olla jo varattu.
En haaveile rakkaudesta Pielisjärveltä!
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
En haaveile rakkaudesta Pielisjärveltä!
Kiitos nyt kaikki kauniisti nukkumaan ei saa tapella tupakkakatoksella. Viikko sitten ambulanssi vei yhden rouvan, siitä sen enempää.
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Kiitos nyt kaikki kauniisti nukkumaan ei saa tapella tupakkakatoksella. Viikko sitten ambulanssi vei yhden rouvan, siitä sen enempää.
Mustikan melkein sanatarkka lainaus, itkien: "Se otti liikaa viinaa!".
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00126 kirjoitti:
Mustikan melkein sanatarkka lainaus, itkien: "Se otti liikaa viinaa!".
Jo seuraavana päivänä näkyi tämä ambulanssiin viety täti käsi vakaasti tupakkaa poltellen katoksella.
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00127 kirjoitti:
Jo seuraavana päivänä näkyi tämä ambulanssiin viety täti käsi vakaasti tupakkaa poltellen katoksella.
Kaikki siis hyvin! Give peace a chance! Let love rule!
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00128 kirjoitti:
Kaikki siis hyvin! Give peace a chance! Let love rule!
Yeah! Ja minulle ei tarvitse olla mustasukkainen, vaikka mulkku toimii niin en "varasta" kenenkään rakasta.
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
Yeah! Ja minulle ei tarvitse olla mustasukkainen, vaikka mulkku toimii niin en "varasta" kenenkään rakasta.
Joensuusta poiketen en ole kertaakaan vongannut pillua Lieksassa. Riitta ihan itse päätti antautua minulle ysärillä. Loput Joensuuta.
- Anonyymi00131UUSI
Anonyymi00130 kirjoitti:
Joensuusta poiketen en ole kertaakaan vongannut pillua Lieksassa. Riitta ihan itse päätti antautua minulle ysärillä. Loput Joensuuta.
Ne loput 18 aikajanalla 11 vuotta. Pielisjärvelle takaisin, ei pillua vuosikymmeniin!
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
Ne loput 18 aikajanalla 11 vuotta. Pielisjärvelle takaisin, ei pillua vuosikymmeniin!
Lieksalainen on tarkka tavarastaan.
- Anonyymi00133UUSI
Mitenhän Nurmijärvellä on toivuttu, kun entinen kahvilanpitäjä ei ole enää kalamiehiä ja kyläläisiä viihdyttämässä? Toisaalta moni voi olla helpottunut, ettei tarvitse miettiä tuliaisia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049