Mikä on syy ettet halua nähdä??

Anonyymi-ap

To old man!

25

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä?

• Anonyymi00002

Ei mulla ole mitään velvollisuutta tavata kaikkia naisia, jotka niin haluavat. Vaativa ja tivaava äänensävysi ei myöskään muodosta puoleensavetävää mielikuvaa mulle. Tämä ei tarkoita sitä, että vihaisin sinua tai että en pitäisi sinusta, eikä myöskään että en kokisi seksuaalista vetovoimaa sinua kohtaan. Sen sijaan olen löytänyt maan kamaralta ihmisen, jonka kanssa koen niin syvälle pureutuvaa henkistä yhteenkuuluuvuutta, että en edes harkitse mitään muuta.

Olen pahoillani, mutta en ole täydellinen ihminen ja joskus ihmiset vain muuttavat mieltä tai tajuavat uusia asioita. Olet erittäin sitkeä ja periaatteellinen ihminen ja se on hyvin kunnioitettavaa, mutta siitä on jo yli 13 vuotta aikaa, kun viimeksi pidin sinuun yhteyttä, enkä tässä ajassa ole kertonut mieleni muuttuneen. Jos se olisi muuttunut, niin olisin ottanut yhteyttä, sillä yhteyden ottaminen ei ole mulle sellainen asia, jota en uskaltaisi tehdä.

• Anonyymi00003

Koska olet aivo vammainen etkä enää kiinnosta olet yhden tekevä

• Anonyymi00004

Tuo en ole minä. Ei sillä että kiinnostaisi, vaan sillä että ymmärtäisit etten kiusaa sinua täällä, vaan yritän ainoastaan tehdä selväksi ettei kiinnosta. Mutta sinulle on selvästi hyvin vaikeaa hyväksyä sitä tosiasiaa, että olen perus mukava ihminen joka suhtautui sinuun välinpitämättömästi kunnes tajusi, että sinulla on pakkomielle joka aiheutti suuttumusta.

T. A-nainen

• Anonyymi00023
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuo en ole minä. Ei sillä että kiinnostaisi, vaan sillä että ymmärtäisit etten kiusaa sinua täällä, vaan yritän ainoastaan tehdä selväksi ettei kiinnosta. Mutta sinulle on selvästi hyvin vaikeaa hyväksyä sitä tosiasiaa, että olen perus mukava ihminen joka suhtautui sinuun välinpitämättömästi kunnes tajusi, että sinulla on pakkomielle joka aiheutti suuttumusta.

T. A-nainen

Onko joku edelleen sitä mieltä mm näiden väsyneiden ja jopa WT-väelle liian päättömien feikkidialogien perusteella, että aapee muka ei ole mies, jolla on vähän vaikeuksia arjessa

• Anonyymi00005

Se, että paljastuit;) ei siitä sen enempiä.

• Anonyymi00006

Haluaisin kyllä mutta en voi koska olen sokea.

• Anonyymi00007

minä rakastan vain erästä ja se ei teille kellekään kuulu heihei

• Anonyymi00008

Toivoin että oltaisiin tänäänkin nähty.

• Anonyymi00009

Lisäyksenä sentään äänesi kuulin.

• Anonyymi00010

Siinä vanhuksessa täytyy olla jotain poikkeuksellista.

• Anonyymi00015

Luulen se vanhuuden olevan se vaikuttavin asia, eihän sitä muuten voi selittää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luulen se vanhuuden olevan se vaikuttavin asia, eihän sitä muuten voi selittää.

Tai sitten ei mitään merkitystä. Aloittaja kutsuu omin päin jotain vanhukseksi ja te otatte sen totuutena jonka pohjalta arvioitte asiaa joka ei teille edes kuulu kun aloitus ei teille höpöttäjille ole.
        Itse ottaisin loukkauksena jos joku kutsuisi vanhaksi eikä sen jälkeen olisi enää mitään kysyttävää miksi en halua.

• Anonyymi00011

Elän ja olen vain yksin.. elämä on paljon helpompi ja vapaa

• Anonyymi00012

Haluan nähdä, kun sen aika on.
      Ainakin uskon näin.

Naiselle, mieheltä

• Anonyymi00013

Ei halua herättää enää mitään ylimääräistä mikä johtaa väärinkäsitylsiin.
      Haluaa että kaikki on normaalisti.
      Kaikki on ohi.

• Anonyymi00014

Mikä ettei? Old man try to remember, whits one is this?

• Anonyymi00016

Olisin jo aiemmin halunnutkin nähdä. Tässä vaiheessa asioita luulisin, ettei ole sopivaa veljeillä vastapuolen kanssa. Voin kysyä tätä tietysti tuolta minua viisaammalta, jos tarve vaatii, mutta uskoisin hänen sanovan juuri samalla tavalla.

Toisaalta

Epävirallisesti EHKÄ voisi harkita, mutta en tiedä, onko se miten kannattavaa.

• Anonyymi00017

Varmaan siksi, että haukut vanhaksi mieheksi koko ajan huonolla englannilla?

• Anonyymi00018

Sinänsä mielenkiintoista, ollaan kiinnostuneita sinänsä ei yleensä kiinnostavista vanhoista miehistä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoista, ollaan kiinnostuneita sinänsä ei yleensä kiinnostavista vanhoista miehistä.

Tuo lause oli varmasti omassa päässäsi selkeä.

• Anonyymi00021

Joku yrittää kovin kieli poskella sensationalisoida palstaäijän väsyneitä aloituksia ja suurennella tätäkin hubbabubbaa haukkumiseksi. Tylsyys syö sisältä vissiin

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin, äänestin kommenttiasi koska niin liikuttavasti jatkoit jupinaasi vastaamalla itsellesi palstaäijän aloitusta eteenpäin polkien kuin polkuvenettä risteilyaluksen vieressä, siinä sulle mittakaavaa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin, äänestin kommenttiasi koska niin liikuttavasti jatkoit jupinaasi vastaamalla itsellesi palstaäijän aloitusta eteenpäin polkien kuin polkuvenettä risteilyaluksen vieressä, siinä sulle mittakaavaa

Kyllä, oletko oivaltanut, elämä on muutosta. Se tarkoittaa myös uusia kirjoituksia.

• Anonyymi00020

En osaa vastata suoraan sinulle, mutta en halua nähdä parasiitteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      593
      2075
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe