Rakennusfirman tekemät remontit ym.

Anonyymi-ap

Remontti Idea teki taloyhtiössämme huoneistojen sauna- ja pesuhuoneremontit sekä minulle keittiön lattiaremontin. Pesuhuoneesta jätettiin toinen pyyhekoukkusarja pois, vaikka oli kirjoitettu, että firma laittaisi uudet entisille paikoille. Remonttimies sanoi ,ettei niitä ei ollut enempää. Firma ei siis voinut hankkia kaikkia tarvittavia tavaroita, kun niitä ei ollut tarpeeksi. Pesuhuoneen hana vaihdettiin uuteen, mutta siinä pitää nyt säätää eri paikoista lämpötila ja veden tulo. Pesuhuoneeseen laitettu " pyyhekuivain" on sellainen, ettei siihen saa laitettua esim. kylpypyyhettä, kun vaakasuorat putket ovat niin tiheässä ja ja niitten takana on vielä pystysuorat metalliputket. Mielestäni entiset saunan lauteet olivat parempaa puuta kuin uudet, jotka natisevat.
Keittiön lattiaan laitettiin varmasti vanha, jostakin poistettu ja kuivattu, läikikäs muovimatto, jota ei oltu voitu laittaa ns. kelluvana eli vain listoilla kiinnitettynä, vaan se oli pitänyt liimata. Siten sen poistaminen ja vaihtaminen on työläämpää , kalliimpaa ja turhaa työtä ja kuluja aiheuttavaa. Lisäksi eräs henkilö huomasi siinä matossa pienen reiän. Kaiken lisäksi papereihin oli kirjoitettu, että kaikki materiaali olisi uutta. Jo tuo maininta aiheutti epäilyksen. Keittiöön uusittiin jotakin putkistoa ja tiskipöytä paukkuu, kun sitä sattuu painamaan. Firma käytti astioitani , keittiötäni taukotupanaan ja jätti esim. altaisiin kahvimottien jäljet ym.
Lisäksi se jätti talon ulkoportaille remonttisälää kuten esim. pesuhuoneen seinistä purettuja valkoisia laattojen palasia, joihin liukastuin pudoten ensin rollaattorini päälle ja siitä maahan makaamaan. Vammauduin sen takia niin, etten voi enää ottaa juuri askeltakaan ilman tukea ja sain muitakin vammoja. Vasta paljon myöhemmin portaat ja piha siivottiin.
Firman omistaja ei ole vastannut minulle mitään.
En suosittele Remontti Ideaa kenellekään enkä millekään taloyhtiölle.
Kirjoitti suivaantunut osakkeenomistaja

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        67
        1232
      2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        42
        901
      3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
        Maailman menoa
        336
        701
      4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
        Ikävä
        51
        661
      5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
        Ikävä
        116
        646
      6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
        Ikävä
        51
        638
      7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
        Ikävä
        101
        625
      8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
        Ikävä
        38
        605
      9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
        Ikävä
        76
        592
      10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
        Ikävä
        56