Yllättäen loppuaika reilusti alle tunti, mahtava suoritus heiltä. Ihana pariskunta Kaisa ja Ville voittivat oman sarjansa, on tää kyllä upea uutinen.
Hieno Hyrox
308
1208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko nuo koskaan tehneet mitään oikeita töitä vai vain treenanneet ja kilpailleet koko elämänsä? Kaisasta näkee että on hiihtäjänaisia koska heitä ei ole naisellisuudella ja kauneudella koskaan pilattu. Se on hyvä asia. Samaa kaliiberia erään Levillä vaikutavan tulevan rippikoulunopettajan kanssa.
- Anonyymi00002
Minun lapsuudessa rippikoulunopettajat oli siveellisiä ja tukka tiukasti nutturalla. Niin moni asia on muuttunut sitten vanhan hyvän ajan.
- Anonyymi00006
Kyllä molemmat on työn makuun päässeet, ihan urheilun parissa.
Ja mikä hel..tin k..pää olet arvostelemaan kenenkään ulkonäköä, sekä Kaisa että Ville ovat upeat ulkoisesti ja sisäisesti. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä molemmat on työn makuun päässeet, ihan urheilun parissa.
Ja mikä hel..tin k..pää olet arvostelemaan kenenkään ulkonäköä, sekä Kaisa että Ville ovat upeat ulkoisesti ja sisäisesti.Onko hel..tin k...pää jos täällä arvostelee jonkun ulkonäköä? No se on hyvä tietää jos täällä jonkun ulkonäön arvostelua näkee että joku hel*etin ku*ipää taas asialla.
- Anonyymi00016
Kaisa on kaunis nainen. Ei ne silikonit ja huulitäytteet ketään kaunista. Sekä Kaisa että Ville ovat kyllä tehneet paljon muutakin kuin urheilleet. Tietämättömyytesi ja katkeruutesi on ilmiselvää.
- Anonyymi00003
Tuo Ville sanoi että oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun osallistui. Olivat saaneet osallistumisen lahjaksi joltain hiihtäjänaiselta. Senverran kova laji tuo Hyrox oli noidenkin mielestä.
- Anonyymi00004
Nyt ei kuitenkaan keneltäkään hiihtäjältä roikkunut räkä poskella tuolla kisoissa kun tulivat maaliin, eli se on kai positiivinen juttu.
- Anonyymi00005
Eivät ainakaan ollu kuukausia hehkuttaneet treenaavansa, osallistuvansa kisaan. Kun on kunto kohdillaan, noin vaan vasemmalla kädellä voitetaan oma sarja. Puhujat ja tekijät, tässä pikku ero!
- Anonyymi00007
Ei se siksi sanonut, että laji olis niin rankka. Mari Eder oli ostanut heille joululahjaksi liput. Treenasivat parin kuukauden ajan. Miten ajattelet, menestyneille maajoukkueurheilijoille toi olis liian raskasta. Osallistuivat kerran ja heti voitto. Mari Eder on ampumahiihtäjä kuten Kaisa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se siksi sanonut, että laji olis niin rankka. Mari Eder oli ostanut heille joululahjaksi liput. Treenasivat parin kuukauden ajan. Miten ajattelet, menestyneille maajoukkueurheilijoille toi olis liian raskasta. Osallistuivat kerran ja heti voitto. Mari Eder on ampumahiihtäjä kuten Kaisa.
Niinhän se Petäistökin sanoi kisan jälkeen itsestään ja Martinasta että me olemme kiireellisiä yrittäjiä, ei mitään ammattiurheilijoita.
Ammattiurheilijat, jotka ovat elämänsä vain treenannee ja kilpailleet eivätkä ole tehneet muuta työtä, niin tottakai heillä on paremmat mahdollisuuden pärjätä. Siellä oli Iivokin mukana ja parina crossfit -kilpailija eli siellä on mukana ammattiurheilijoita. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se siksi sanonut, että laji olis niin rankka. Mari Eder oli ostanut heille joululahjaksi liput. Treenasivat parin kuukauden ajan. Miten ajattelet, menestyneille maajoukkueurheilijoille toi olis liian raskasta. Osallistuivat kerran ja heti voitto. Mari Eder on ampumahiihtäjä kuten Kaisa.
Ville sanoi tapahtumasta että tämä on kuitenkin kovaa kestävyysurheilua, ei mitkään Hippo-kisat. Ja aivan selkeästi tuo että oli ensimmäinen ja viimeinen kisa tarkoitti sitä että eivät tuollaista rääkkiä jaksa eikä halua. Ville sanoi että keskittyy tennikseen ja Kaisa sanoo että tekee kesällä mitä haluaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ville sanoi tapahtumasta että tämä on kuitenkin kovaa kestävyysurheilua, ei mitkään Hippo-kisat. Ja aivan selkeästi tuo että oli ensimmäinen ja viimeinen kisa tarkoitti sitä että eivät tuollaista rääkkiä jaksa eikä halua. Ville sanoi että keskittyy tennikseen ja Kaisa sanoo että tekee kesällä mitä haluaa.
Molemmat järkeviä aikuisia tuntevat rajansa ja kuntonsa. Turha hajottaa kroppansa pelkästään julkisuudessa roikkumisen ja uhon takia!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ville sanoi tapahtumasta että tämä on kuitenkin kovaa kestävyysurheilua, ei mitkään Hippo-kisat. Ja aivan selkeästi tuo että oli ensimmäinen ja viimeinen kisa tarkoitti sitä että eivät tuollaista rääkkiä jaksa eikä halua. Ville sanoi että keskittyy tennikseen ja Kaisa sanoo että tekee kesällä mitä haluaa.
Eiköhän Kaisan ampumahiihtoura maailman huipulla ollut pikkusen rankempaa kuin crossfitistä helponnettu koko kansan laji. Sehän toi hyrox on. Se, että Kaisa ja Ville voittivat, kertoo, että vetivät täysillä lyhyen harjoittelun jälkeen. Et kai tosissasi väitä, että maailmanmestaritason ampumahiihto on treeniltään ja suoritukseltaan helpompi 🤣🤣 joku roti nyt. Kunhan heitti tuon, että rankkaa. Tiesivät mm että juoksussa ei kukaan heille pärjää. Hyroxia voi harrastaa vauvasta vaariin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Molemmat järkeviä aikuisia tuntevat rajansa ja kuntonsa. Turha hajottaa kroppansa pelkästään julkisuudessa roikkumisen ja uhon takia!
Crossfit on kova laji, hyroxin kehittäjä kertoi kehittäneensä lajin, jonka harrastamisen voi aloittaa matalalla kynnyksellä. Laji on helppo. Vauhti tekee raskaamnaksi ihan kuin minkä tahansa muunkin lajin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinhän se Petäistökin sanoi kisan jälkeen itsestään ja Martinasta että me olemme kiireellisiä yrittäjiä, ei mitään ammattiurheilijoita.
Ammattiurheilijat, jotka ovat elämänsä vain treenannee ja kilpailleet eivätkä ole tehneet muuta työtä, niin tottakai heillä on paremmat mahdollisuuden pärjätä. Siellä oli Iivokin mukana ja parina crossfit -kilpailija eli siellä on mukana ammattiurheilijoita.22:05 Iivo parinsa kanssa eivät olleet treenannert hyroxia pahemmin. Kaisa ja Ville sai joululahjaksi liput. Ehtivät parin kuukauden ajan treenata satunnaisesti. Suomessa vain huipulla oleva urheilija saa sponsoreilta ja kisoista sen verran rahaa ettei tarvitse töissä käydä. Käyvät töissä harjoittelun ohessa. Miksi väität jotain mistä et selvästi tiedä? Kerrotko muuten mitkä ne Martinan kiireet on mitkä estää sitä treenaamasta? Martina itse kertoo kyllä treenaavansa paljon. Petäistö pikkupoikana selittelee huonoa tulosta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eiköhän Kaisan ampumahiihtoura maailman huipulla ollut pikkusen rankempaa kuin crossfitistä helponnettu koko kansan laji. Sehän toi hyrox on. Se, että Kaisa ja Ville voittivat, kertoo, että vetivät täysillä lyhyen harjoittelun jälkeen. Et kai tosissasi väitä, että maailmanmestaritason ampumahiihto on treeniltään ja suoritukseltaan helpompi 🤣🤣 joku roti nyt. Kunhan heitti tuon, että rankkaa. Tiesivät mm että juoksussa ei kukaan heille pärjää. Hyroxia voi harrastaa vauvasta vaariin.
Sitähän tuossa tarkoitetaankin että ovat kuitenkin elämänsä treenanneet ja kilpailleet juuri sen ammattiurheilijan uran takia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sitähän tuossa tarkoitetaankin että ovat kuitenkin elämänsä treenanneet ja kilpailleet juuri sen ammattiurheilijan uran takia.
Eipä tarkoitettu, vaan yritettiin väittää, että ovat vain urheilleet eivätkä tehneet muuta. Tämä on valhe. Toinen asia, Kaisan ja Villen aktiiviurasta on jo vuosia.
- Anonyymi00014
Ihan hiton huvittavaa Martinan palvojan kaunainen ja katkera luonne. Nyt on sitten kansallisaarre ja maailmalla arvostettu entinen huippu-urheilija Kaisa Mäkäräinen haukuttavana kun meni ja voitti huvin vuoksi osallistumansa kisat parinsa, miehensä kanssa.
- Anonyymi00017
Erään tunnetun nuoren hyvinvointivalmentajan isäkin kehuu Iltalehden instassa Mäkäräistä ja ammattiurheilijoita että parempia. Sama mies oli joskus kommentoinut Martinaa kuvaa Seiskassa että "homo roope ottanut kuvan".
- Anonyymi00018
Kerro miksi teit tämän aloituksen tänne julkkisjuoruihin?
- Anonyymi00019
Onko haukkumista kun tuolla lukee että "ei ole naisellisuudella ja kauneudella pilattu"? Eikös tuo ole toteamus jonka kaikki näkevät eikä mitään haukkumista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko haukkumista kun tuolla lukee että "ei ole naisellisuudella ja kauneudella pilattu"? Eikös tuo ole toteamus jonka kaikki näkevät eikä mitään haukkumista.
Seiskassa oli ainakin juttua Jasmista ja Kristasta että hiitokaunottaria. Krista oli mennyt tideeriin uutta miestä hakemaan. Jasmi löysi oululaisen jääkiekkoilijan jo heti kättelyssä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kerro miksi teit tämän aloituksen tänne julkkisjuoruihin?
Ihmettelin että miksi juuri hiihtäjillä tai entisillä on niin paljon puolustajia niiden keskuudessa jotka kuitenkin aivan satasella haukkuvat muita ihmisiä täälläkin, etenkin paljon kadehtimaansa Martinaa tietenkin. Katson erään entisen hiihtokuningattaren kommentteja, kun ilmoitti että on nyt 48 vee vanha. Siellähän on pääasiassa yli viisikymppisiä kehumassa ja hehkuttamassa ja sellaiset on yleensä sitten pahimipia haukkujiakin eri puolilla. Eli viisikymppiset ja sitä vanhemmat, sekä miehet että naiset. Kyllä siellä oli yksi nelikymppinen ex-kiekkoilija laittanut tietenkin onnittelut ja sydämen mutta pääasiassa yli viisikymppisiä vanhempia ihmisiä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Erään tunnetun nuoren hyvinvointivalmentajan isäkin kehuu Iltalehden instassa Mäkäräistä ja ammattiurheilijoita että parempia. Sama mies oli joskus kommentoinut Martinaa kuvaa Seiskassa että "homo roope ottanut kuvan".
Sen tyttäret oli loukkaantunut tuosta kommentista. Ei Martinan takia vaan hyvän ystävänsä Roopen takia tietenkin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko haukkumista kun tuolla lukee että "ei ole naisellisuudella ja kauneudella pilattu"? Eikös tuo ole toteamus jonka kaikki näkevät eikä mitään haukkumista.
07:58 en minä ainakaan näe. Kaisa on luonnollisen, urheilullisen kaunis. Ei silikoneja, botoxia, täytteitä, hiuslisäkkeitä yms. Toisekseen on haukuttu ettei ole tehnyt mitään muuta kuin urheillut. Tämäkään ei ole totta. Kaisaa haukutaan, koska voitti. Riitta-liisaa haukutaan Pikkaraisen takia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihmettelin että miksi juuri hiihtäjillä tai entisillä on niin paljon puolustajia niiden keskuudessa jotka kuitenkin aivan satasella haukkuvat muita ihmisiä täälläkin, etenkin paljon kadehtimaansa Martinaa tietenkin. Katson erään entisen hiihtokuningattaren kommentteja, kun ilmoitti että on nyt 48 vee vanha. Siellähän on pääasiassa yli viisikymppisiä kehumassa ja hehkuttamassa ja sellaiset on yleensä sitten pahimipia haukkujiakin eri puolilla. Eli viisikymppiset ja sitä vanhemmat, sekä miehet että naiset. Kyllä siellä oli yksi nelikymppinen ex-kiekkoilija laittanut tietenkin onnittelut ja sydämen mutta pääasiassa yli viisikymppisiä vanhempia ihmisiä.
Ihmettelet ja kuvittelet tuollaista. Kaisa on amumahiihdon huippu, ei tarvitse palstalaisten puolustelua.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
07:58 en minä ainakaan näe. Kaisa on luonnollisen, urheilullisen kaunis. Ei silikoneja, botoxia, täytteitä, hiuslisäkkeitä yms. Toisekseen on haukuttu ettei ole tehnyt mitään muuta kuin urheillut. Tämäkään ei ole totta. Kaisaa haukutaan, koska voitti. Riitta-liisaa haukutaan Pikkaraisen takia.
Kyllä tuol hyrox kisoissa on monen laista lyllertävää naista. Yksi lönköttänyt yli tuntia 🤭.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
07:58 en minä ainakaan näe. Kaisa on luonnollisen, urheilullisen kaunis. Ei silikoneja, botoxia, täytteitä, hiuslisäkkeitä yms. Toisekseen on haukuttu ettei ole tehnyt mitään muuta kuin urheillut. Tämäkään ei ole totta. Kaisaa haukutaan, koska voitti. Riitta-liisaa haukutaan Pikkaraisen takia.
Niin Martinaakin haukuttiin Pikkaraisen takia mutta todella paljon enemmän. Yritettiin jopa torpata yhteistöitä ja tehtiin lasuja kun tuo Pikkaraisen lasten lähelle. Eikös Riitta-Liisa pääse todella vähällä. Seiskassa muutama juttu ja lähinnä positiivinen koska jääkiekkomies toimittaja Miikka tehnyt jutun. Pikkaraisen postauksen sinne laittoi kun vannoi siitä syyttömyyttään että oikeusmurha tuomionsa. Muut mediat vaikenee täysin koska arvostettu entinen hiihtokuningatar, Levin markkinointilähettilääksi äänestyksellä valitti, mainosti Levin kiimaviikkoja erittäin konkreettisella tavalla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko haukkumista kun tuolla lukee että "ei ole naisellisuudella ja kauneudella pilattu"? Eikös tuo ole toteamus jonka kaikki näkevät eikä mitään haukkumista.
Ei tuo ole haukkumista koska täällähän haukutaan naista joka on naisellisuudella ja kauneudella pilattu heidän mielestä eli silikoneilla ja huulitäytteillä ja hiuksiakin on ja ne on myös monelle naisellisuuden merkki. Ei tarvi olla meikitön räkä poskella urheileva vaan voi tosiaan tehdä kovaa suoritusta ja silti naiselliset muodot ja niin kaunis, kuten Martina on tuossakin Hyrox-kisassa komean adoniksen, Matiaksen parina. Ei ihme että ihmisiä ja mediaa kiinnostaa. Hehän eivät ole mitään ammattiurheilijoita vaan kiireisiä yrittäjiä jotka harrastavat lajia ja pärjäävät aivan hyvin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tuo ole haukkumista koska täällähän haukutaan naista joka on naisellisuudella ja kauneudella pilattu heidän mielestä eli silikoneilla ja huulitäytteillä ja hiuksiakin on ja ne on myös monelle naisellisuuden merkki. Ei tarvi olla meikitön räkä poskella urheileva vaan voi tosiaan tehdä kovaa suoritusta ja silti naiselliset muodot ja niin kaunis, kuten Martina on tuossakin Hyrox-kisassa komean adoniksen, Matiaksen parina. Ei ihme että ihmisiä ja mediaa kiinnostaa. Hehän eivät ole mitään ammattiurheilijoita vaan kiireisiä yrittäjiä jotka harrastavat lajia ja pärjäävät aivan hyvin.
Tuo pari jos mikään tuo hyvää mainosta tuolle lajille ja siksi heitä halutaan kuvata ja haastatella.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo pari jos mikään tuo hyvää mainosta tuolle lajille ja siksi heitä halutaan kuvata ja haastatella.
Näköjään kiinostaa henkilöinä nää Matias ja Martina. On jo tykkäyksiä instas yli 4000.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo pari jos mikään tuo hyvää mainosta tuolle lajille ja siksi heitä halutaan kuvata ja haastatella.
Nimenomaan voittajat kiinnostaa, ei 57 sijalla oleva. Oikeat urheilijat kiinnostaa, kumitisdiset kohujulkkikset selittelyineen on naurettavia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näköjään kiinostaa henkilöinä nää Matias ja Martina. On jo tykkäyksiä instas yli 4000.
Kiinnostaa sitten myös haukkujia koska molemmat niin kadehdittuja. Katsoin että etenkin sellaiset keski-ikäiset ja sen iän ylittäneet miehet haukkuvat medioiden kommenttikentissä. Ja nämähän nyt ainakin kadehtivat entenkin Petäistöä ja vielä että saanut parikseen ehkä Suomen kuumimman ja kiinnostavimman kaunottaren.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiinnostaa sitten myös haukkujia koska molemmat niin kadehdittuja. Katsoin että etenkin sellaiset keski-ikäiset ja sen iän ylittäneet miehet haukkuvat medioiden kommenttikentissä. Ja nämähän nyt ainakin kadehtivat entenkin Petäistöä ja vielä että saanut parikseen ehkä Suomen kuumimman ja kiinnostavimman kaunottaren.
Järkyttävää haukkumista on kans Sofiasta ruutu 4 insram. Noi on niin loukkaavia konsertteja, et voisi nostaa syytteen kunnialoukkauksesta Sofia. Omilla nimimerkeillä vielä viestit laitettu näkyviin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Järkyttävää haukkumista on kans Sofiasta ruutu 4 insram. Noi on niin loukkaavia konsertteja, et voisi nostaa syytteen kunnialoukkauksesta Sofia. Omilla nimimerkeillä vielä viestit laitettu näkyviin.
Ei konsertteja, vaan kommentteja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä tuol hyrox kisoissa on monen laista lyllertävää naista. Yksi lönköttänyt yli tuntia 🤭.
Niin juuri, jokainen voi osallistua. Helppo laji.
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tuo ole haukkumista koska täällähän haukutaan naista joka on naisellisuudella ja kauneudella pilattu heidän mielestä eli silikoneilla ja huulitäytteillä ja hiuksiakin on ja ne on myös monelle naisellisuuden merkki. Ei tarvi olla meikitön räkä poskella urheileva vaan voi tosiaan tehdä kovaa suoritusta ja silti naiselliset muodot ja niin kaunis, kuten Martina on tuossakin Hyrox-kisassa komean adoniksen, Matiaksen parina. Ei ihme että ihmisiä ja mediaa kiinnostaa. Hehän eivät ole mitään ammattiurheilijoita vaan kiireisiä yrittäjiä jotka harrastavat lajia ja pärjäävät aivan hyvin.
Silikonit ei ole naisellista muotoa, vaan keinotekoista. Miten se Martina on kiireinen yrittäjä sun tai huonon häviäjän Petäistön mielestä (noloa selittelyä). Martina itse kertoo treenaavansa paljon ja ehtii tyttären harrastuksessa olla hienosti mukana. Sehän ei ole Martinan yritystoimintaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo pari jos mikään tuo hyvää mainosta tuolle lajille ja siksi heitä halutaan kuvata ja haastatella.
Ai no miksi lehtien pääosassa oli Iivo ja Kaisa 😆 kyllä he näkyvyttä lajille toivat.
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näköjään kiinostaa henkilöinä nää Matias ja Martina. On jo tykkäyksiä instas yli 4000.
Laske sinä tykkäyksiä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiinnostaa sitten myös haukkujia koska molemmat niin kadehdittuja. Katsoin että etenkin sellaiset keski-ikäiset ja sen iän ylittäneet miehet haukkuvat medioiden kommenttikentissä. Ja nämähän nyt ainakin kadehtivat entenkin Petäistöä ja vielä että saanut parikseen ehkä Suomen kuumimman ja kiinnostavimman kaunottaren.
No niin, kateuskortti nostettu taas. Nytpä sitten se kateuden aihe viimeinkin tiskiin. Ei voi toistuvasti jauhaa kateudesta, kun ei kysyttäessä osaa sanoa edes yhtä oikeaa kateuden aihetta. Nytpä sinä sitten kerrot.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Laske sinä tykkäyksiä 🤣🤣🤣
Ei niitä tarvitse laskea ja nehän ovat siellä valmiina näkyvissä 🤔.
- Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiinnostaa sitten myös haukkujia koska molemmat niin kadehdittuja. Katsoin että etenkin sellaiset keski-ikäiset ja sen iän ylittäneet miehet haukkuvat medioiden kommenttikentissä. Ja nämähän nyt ainakin kadehtivat entenkin Petäistöä ja vielä että saanut parikseen ehkä Suomen kuumimman ja kiinnostavimman kaunottaren.
07:51 ensin luulin, että tarkoitat mitä kirjoitat. Kuumin ja kiinnostavin kaunotar paljasti provoksi. Olisit sen jättänyt pois.
- Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Silikonit ei ole naisellista muotoa, vaan keinotekoista. Miten se Martina on kiireinen yrittäjä sun tai huonon häviäjän Petäistön mielestä (noloa selittelyä). Martina itse kertoo treenaavansa paljon ja ehtii tyttären harrastuksessa olla hienosti mukana. Sehän ei ole Martinan yritystoimintaa.
Jos jättäisit Martinan ja Matiaksen yritystoiminnan heidän itsensä asiaksi ja kirjoittaisit hyrox kilpailusta,mistä on aloituskin tehty.
- Anonyymi00050
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ai no miksi lehtien pääosassa oli Iivo ja Kaisa 😆 kyllä he näkyvyttä lajille toivat.
No Kaisan mies kertoo että ensimmäinen ja viimeinen kerta ja Kaisakin sanoo että ei halua Hyroxin treenata vaan haluaa tehdä kesällä mitä huvittavaa. Todella hyvää mainosta lajille tosiaankin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos jättäisit Martinan ja Matiaksen yritystoiminnan heidän itsensä asiaksi ja kirjoittaisit hyrox kilpailusta,mistä on aloituskin tehty.
Jaa, no miksi minulle tuon osoitat, etkä sille, joka tuon asian toi palstalle? Minä kommentoin hänen kirjoitustaan. Jännästi se alkuperäinen ei haitannut sua yhtään.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
No Kaisan mies kertoo että ensimmäinen ja viimeinen kerta ja Kaisakin sanoo että ei halua Hyroxin treenata vaan haluaa tehdä kesällä mitä huvittavaa. Todella hyvää mainosta lajille tosiaankin.
09:09 tulivat huvikseen osallistumaan ja heti voitto, vaikka liikkeiden harjoittelu oli vähäistä. Kyllä se on hyvää mainosta eli voi osallistua leikkimielisesti. Toiset vetää otsa kurtussa ja selittelee kiireillä pärjäämättömyyttään 😁
- Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos jättäisit Martinan ja Matiaksen yritystoiminnan heidän itsensä asiaksi ja kirjoittaisit hyrox kilpailusta,mistä on aloituskin tehty.
08:15 niinpä, eipä sitä kiireistä, treenejä haittaavaa yritystoimintaa ole.
- Anonyymi00034
On mitä jauhaa....
- Anonyymi00037
Ihmiset voivat itse pahoin ja siksi haukkuvat esimerkiksi naisten ulkonäköä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ihmiset voivat itse pahoin ja siksi haukkuvat esimerkiksi naisten ulkonäköä.
Toi ruutu 4 insram, on luettavissa Sofian elättäjälle ja kaikille sen läheisille. Helppo napsauttaa englanniksi ja mitä siihen sanoo elättäjä. Kyllä järkevä mies katsoisi, että nyt loppui tää suhde ja just tähän paikkaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Toi ruutu 4 insram, on luettavissa Sofian elättäjälle ja kaikille sen läheisille. Helppo napsauttaa englanniksi ja mitä siihen sanoo elättäjä. Kyllä järkevä mies katsoisi, että nyt loppui tää suhde ja just tähän paikkaan.
Miten itse Sofia kestää kaiken haukkumiset ? Jos olisi herkkä henkilö kysymyksessä, olisi varmasti enää vaikeaa edes olla enää julkisuudessa olevia.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Miten itse Sofia kestää kaiken haukkumiset ? Jos olisi herkkä henkilö kysymyksessä, olisi varmasti enää vaikeaa edes olla enää julkisuudessa olevia.
Kyllä se jollekin Timolle oli omassa instassa kommentoinut että onneksi sinä et lisäänny. Sitten kerran halveksuvasti jostain Kelan eläteistä. Joku oli vihjaillut jostain Ladasta kun Sofia asui yksiössä Kontulassa että nyt kuskataan toisenlaisilla autoilla.
Sofia vuonna 2010 kertoi että häpeää Nousiaisen autoa joka on joku ralliauto mutta että Nousiaisen perheellä on kaksi autoa, joista toinen avoauto, ja sillä me Nikon kanssa sitten ajellaan. Kertoi että oma ihanneauto siihen aikaan oli musta Audi. Osallistuivat Nikon kanssa Tavallista elämää -ohjelmaan ja siinäkin Sofia jo esitteli laukku- ja kenkäkokoelmaansa. Eli "teiniavioliittonsa" aikana jo oli samat jutut eli hienot autot pitää olla ja merkkilaukkuja ja kenkiä ja ensimmäisen Rolexin Sofia kertoi myöhemmässä haastattelussa hankkineensa omilla rahoilla, ei luottokortilla. Näin sanoi.
Sofia oli vuoden ajan valehdellut Nousiaiselle ikänsä että on 20 vaikka oli 19. - Anonyymi00052
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ihmiset voivat itse pahoin ja siksi haukkuvat esimerkiksi naisten ulkonäköä.
Lopeta Kaisan ja Riitta-Liisan ulkonäön haukkuminen. Niin helpottaa
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Lopeta Kaisan ja Riitta-Liisan ulkonäön haukkuminen. Niin helpottaa
Kaikkien ihmisten ulkonäön haukkumiset on ollut lopetteva ja ei yksin jonkun Kaisan tai Riitta - Liisan.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kaikkien ihmisten ulkonäön haukkumiset on ollut lopetteva ja ei yksin jonkun Kaisan tai Riitta - Liisan.
Niinpä. Sano se Martinan palvojalle. Sehän haukkuu eniten Sofian ulkonäköä
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Niinpä. Sano se Martinan palvojalle. Sehän haukkuu eniten Sofian ulkonäköä
Martinaa ja tämän jokaista verisuontakin haukutaan todella törkeästi. Mutta jännä nähdä että täällä kirjoittelee joku jonka mielestä hiihtäjänaisista ei saisi sanoa mitään. Koskeeko aivan henkilökohtaisesti?
Martina aloitti opiskelemaan Hyrox-valmennusta eli varmasti jossain vaiheessa ottaa myös Hyrox-valmennuksen valikoimiinsa. Hyvä että koko ajan kehittää itseään kurssittamalla. - Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Martinaa ja tämän jokaista verisuontakin haukutaan todella törkeästi. Mutta jännä nähdä että täällä kirjoittelee joku jonka mielestä hiihtäjänaisista ei saisi sanoa mitään. Koskeeko aivan henkilökohtaisesti?
Martina aloitti opiskelemaan Hyrox-valmennusta eli varmasti jossain vaiheessa ottaa myös Hyrox-valmennuksen valikoimiinsa. Hyvä että koko ajan kehittää itseään kurssittamalla.Hirveesti valmennettavaa jossain hyroxissa😂😂
Voisko enää selkeämpi laji olla ihan kelle vaan. - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hirveesti valmennettavaa jossain hyroxissa😂😂
Voisko enää selkeämpi laji olla ihan kelle vaan.Kyllä tuota pystyy ohjaamaan personal trainer koulutuksella ja Martinalla on bodyweight koulutus mutta aina on hyvä hankkia uutta oppia. Tuohon Hyrox akatemian koulutkseen ei edes pääse ellei taustalla ole personal trainer -koulutus.
- Anonyymi00058
Kyllä on saanut Hydrox-kisat tapahtumana näkyvyyttä ja paljon, hienoa.
Ymmärrän hyvin, miksi Martinaa lajin pariin pitkään houkuteltiin, nythän niistä kirjoitetaan monissa lehdissä.- Anonyymi00063
Martina on kisannut jo viime vuoden yksinään, mm. Malagassa ja Kööpenhaminassa ja Ruotisissa ja viime keväänä oli simulaattori parikisassa vielä aussinkin kanssa. Mutta tietenkin yhteistyö Petäistön kanssa toi lisää näkyvyyttä koska molemmat erittäin kiinnostavia henkilöitä.
- Anonyymi00060
Oliko tosissaan Martta ja tämä Paula parhaat suomalaiset omassa sarjassaan? Jos näin oli, todella hieno saavutus!
- Anonyymi00064
No tottakai on totta koska se näkyy tuloksista.
- Anonyymi00067
Ai käyt moneen ketjuun kirjoittamassa saman? Se, että on paras suomalainen 16 osallistujan joukossa, naisparit ikäryhmä 40-44, toimikoon nyt lohdutuksena. Ei ajatella sitä, että ei ollut Suomen sisäinen kisa eikä sitä, että hävisi tuon sarjan voittajille 6 minuuttia. Näin se ikifani selittelee
- Anonyymi00061
Petäistö julkaissut listan jossa eniten seuratut urheilijat viime viikolla. Kymmenen joukkoon mahtuu Helsingin Hyrox-tapahtuma ykkösenä. Sitten siellä on ulkomaisia nimiä ja puolessavälissä Iivo ja Hyrox-parinsa ja toinen suomalainen pari on Matias ja Martina sijalla 9. Nämä siis kymmenen eniten seurattua.
- Anonyymi00065
Niiltä oli taas kysytty että onko enemmän kuin ystävyyttä ja nyt tällä kertaa Matias kommentoi että hyvät välit, ei täällä muuten jaksaisi kilpailla ja Martina siihen vielä että tuota kysytään aina, kuinka monta vastausta oikein odotetaan.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Niiltä oli taas kysytty että onko enemmän kuin ystävyyttä ja nyt tällä kertaa Matias kommentoi että hyvät välit, ei täällä muuten jaksaisi kilpailla ja Martina siihen vielä että tuota kysytään aina, kuinka monta vastausta oikein odotetaan.
🤣🤣🤣 mielellään Martina vastailee. Petäistö on säälittävä huomiontarpeinen. Todellisen miehen ei tarvitse julkaista tuollaisia listoja. Mikähän lie tuokin lista. Kova on pätemisen tarve
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
🤣🤣🤣 mielellään Martina vastailee. Petäistö on säälittävä huomiontarpeinen. Todellisen miehen ei tarvitse julkaista tuollaisia listoja. Mikähän lie tuokin lista. Kova on pätemisen tarve
Eihän tuossa mitään säälittävää ole, erilaisia raportteja löytyy, kaikki ei vaan osaa etsiä. Tosiasiahan on että Martina ja tämä Petäistö kiinnostaa lajin harrastajina.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Eihän tuossa mitään säälittävää ole, erilaisia raportteja löytyy, kaikki ei vaan osaa etsiä. Tosiasiahan on että Martina ja tämä Petäistö kiinnostaa lajin harrastajina.
Kiinnostaa varmaan muista syistä, kuin hyroxin. Onhan toi pikkupoika kovin pätemisen tarpeinen. Ensin selittää kiireellä sen että meni vähän penkin alle ja nyt julkaisee jotain hömppätilastoa. Raportti/tilasto mikä lie
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Eihän tuossa mitään säälittävää ole, erilaisia raportteja löytyy, kaikki ei vaan osaa etsiä. Tosiasiahan on että Martina ja tämä Petäistö kiinnostaa lajin harrastajina.
Martinalla on sama lista stoorissa ja se on roxfit.app jolla mitataan virallisen Hyrox kisan seuratuimpia urheilijoita, ja vaikka Helsingin kisat oli kansainväliset kuten kaikki virallisest kisat niin siellä Martina ja Matias oli 10 seuratuimman joukossa. Ja se tietenkin tarkoittaa sitä että saavat sponsoreita, koska he kiinnostavat katsojia.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Martinalla on sama lista stoorissa ja se on roxfit.app jolla mitataan virallisen Hyrox kisan seuratuimpia urheilijoita, ja vaikka Helsingin kisat oli kansainväliset kuten kaikki virallisest kisat niin siellä Martina ja Matias oli 10 seuratuimman joukossa. Ja se tietenkin tarkoittaa sitä että saavat sponsoreita, koska he kiinnostavat katsojia.
Jaaaa, eli toi oli VAIN hyroxia koskeva 😆 joku ikifani selitti, että viime viikon seuratuimmat urheilijat niin kuin yleisesti. Se, että oli pelkkä hyrox, niin aivan eri juttu. On teillä aiheet.
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Martinalla on sama lista stoorissa ja se on roxfit.app jolla mitataan virallisen Hyrox kisan seuratuimpia urheilijoita, ja vaikka Helsingin kisat oli kansainväliset kuten kaikki virallisest kisat niin siellä Martina ja Matias oli 10 seuratuimman joukossa. Ja se tietenkin tarkoittaa sitä että saavat sponsoreita, koska he kiinnostavat katsojia.
Martinaa ja Matiasta seuras uteliaat suomalaiset. Tuskinpa sen suurempaa merkitystä. Mutta kiva, kun tiedät, että saavat sponsoreita. Oletko jostain firmasta mikä sponsoroi vai Martina&Petäistön asianhoitaja? Muutenhan pelkkää lässystä TAAS
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Martinaa ja Matiasta seuras uteliaat suomalaiset. Tuskinpa sen suurempaa merkitystä. Mutta kiva, kun tiedät, että saavat sponsoreita. Oletko jostain firmasta mikä sponsoroi vai Martina&Petäistön asianhoitaja? Muutenhan pelkkää lässystä TAAS
Sponsorit on tärkeitä ja turha on yhtään niitä kenenkään kyseenalaistaa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Martinaa ja Matiasta seuras uteliaat suomalaiset. Tuskinpa sen suurempaa merkitystä. Mutta kiva, kun tiedät, että saavat sponsoreita. Oletko jostain firmasta mikä sponsoroi vai Martina&Petäistön asianhoitaja? Muutenhan pelkkää lässystä TAAS
Osaan lukea ja kun Matias viime vuonna ilmoitti että alkavat kilpailemaan Martinan kanssa niin ilmoitti että on saanut sponsorikseen erään firman ja mainitsi sen nimenkin. Aivan täysin yleistiedon varassa tässä mennään toisin kuin näköjään eräät. Nytkin siellä oli ihmisiä, yksi Matiaksen valmennettavakin, jotka edustivat jotain firmaa ja sen vaatteet päällä, esim. erästä urheilujuomaa. Kummallinen kapeakatseinen ajatusmaailma sulla ja yleistieto täysin nollassa kuten myös lukutaito tai luetun ymmärtäminen.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Osaan lukea ja kun Matias viime vuonna ilmoitti että alkavat kilpailemaan Martinan kanssa niin ilmoitti että on saanut sponsorikseen erään firman ja mainitsi sen nimenkin. Aivan täysin yleistiedon varassa tässä mennään toisin kuin näköjään eräät. Nytkin siellä oli ihmisiä, yksi Matiaksen valmennettavakin, jotka edustivat jotain firmaa ja sen vaatteet päällä, esim. erästä urheilujuomaa. Kummallinen kapeakatseinen ajatusmaailma sulla ja yleistieto täysin nollassa kuten myös lukutaito tai luetun ymmärtäminen.
Ei päässeet Ville ja Kaisa seuratuimpien listalle mutta Iivo kilpaparineen pääsi. Ja tietenkin Matias ja Martinan. Ovathan he jo ulkoisestikin näyttävä pari ja molemmilla todella paljon seuraajia. Molempien seuraajamäärä myös kasvaa tasaisesti. Matiaksen seuraajamäärä kaksinkertaistunut viimeisen vuoden aikana ja lähetelee kohta sataa tuhatta ja Martinalla pitkälsti yli 160 tuhatta seuraajaa. Eli silläkin tavalla näkyvyys on suurta.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei päässeet Ville ja Kaisa seuratuimpien listalle mutta Iivo kilpaparineen pääsi. Ja tietenkin Matias ja Martinan. Ovathan he jo ulkoisestikin näyttävä pari ja molemmilla todella paljon seuraajia. Molempien seuraajamäärä myös kasvaa tasaisesti. Matiaksen seuraajamäärä kaksinkertaistunut viimeisen vuoden aikana ja lähetelee kohta sataa tuhatta ja Martinalla pitkälsti yli 160 tuhatta seuraajaa. Eli silläkin tavalla näkyvyys on suurta.
Martinan seuraajamäärä tällä hetkellä 166.9 ja Matiaksen 96.4. Molempien seuraajamäärä kasvoi viikonlopunkin aikana.
- Anonyymi00078
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jaaaa, eli toi oli VAIN hyroxia koskeva 😆 joku ikifani selitti, että viime viikon seuratuimmat urheilijat niin kuin yleisesti. Se, että oli pelkkä hyrox, niin aivan eri juttu. On teillä aiheet.
Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemasi niin kyllä tulolla edellä puhutaan vain Helsingin Hyrox-tapahtumasta ja siellä seuratuimmista. Miksi muita koska eihän Matias ja Martina ole mitään ammattiurheilijoita eivätkä kisaa muualla kuin hyroxissa.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemasi niin kyllä tulolla edellä puhutaan vain Helsingin Hyrox-tapahtumasta ja siellä seuratuimmista. Miksi muita koska eihän Matias ja Martina ole mitään ammattiurheilijoita eivätkä kisaa muualla kuin hyroxissa.
Eipä se kirjoittaja (sinä?)maininnut, että vain hyrox. Ko paria seurataan Seiskajuttujen takia. Urheilusuoritus on sivuseikka.
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Martinan seuraajamäärä tällä hetkellä 166.9 ja Matiaksen 96.4. Molempien seuraajamäärä kasvoi viikonlopunkin aikana.
Juu. Toivottavasti kääntyisi tappiokierrekin.
- Anonyymi00081
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei päässeet Ville ja Kaisa seuratuimpien listalle mutta Iivo kilpaparineen pääsi. Ja tietenkin Matias ja Martinan. Ovathan he jo ulkoisestikin näyttävä pari ja molemmilla todella paljon seuraajia. Molempien seuraajamäärä myös kasvaa tasaisesti. Matiaksen seuraajamäärä kaksinkertaistunut viimeisen vuoden aikana ja lähetelee kohta sataa tuhatta ja Martinalla pitkälsti yli 160 tuhatta seuraajaa. Eli silläkin tavalla näkyvyys on suurta.
No ulkoisesta olemuksesta en sano mitään. Mutta kiva,että seuraajamäärät kasvaa. Joillekin se on tärkeää. Toisilla on voittoja mm -tasolla
- Anonyymi00082
Anonyymi00075 kirjoitti:
Osaan lukea ja kun Matias viime vuonna ilmoitti että alkavat kilpailemaan Martinan kanssa niin ilmoitti että on saanut sponsorikseen erään firman ja mainitsi sen nimenkin. Aivan täysin yleistiedon varassa tässä mennään toisin kuin näköjään eräät. Nytkin siellä oli ihmisiä, yksi Matiaksen valmennettavakin, jotka edustivat jotain firmaa ja sen vaatteet päällä, esim. erästä urheilujuomaa. Kummallinen kapeakatseinen ajatusmaailma sulla ja yleistieto täysin nollassa kuten myös lukutaito tai luetun ymmärtäminen.
Oijoi kun nyt kärysi käämit. Ihanaa, että olet noin omistautunut, että tuon kaiken tiedät ja vaatteetkin tutkit. Yleistietoa tuo ei kuitenkaan ole, vaikka sun maailmassa olisi. Yleistieto nollassa 🤣🤣🥰
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Oijoi kun nyt kärysi käämit. Ihanaa, että olet noin omistautunut, että tuon kaiken tiedät ja vaatteetkin tutkit. Yleistietoa tuo ei kuitenkaan ole, vaikka sun maailmassa olisi. Yleistieto nollassa 🤣🤣🥰
Ihanko täällä pörrää hormonihöyryissä kiukuttelevat teinit?🤐
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ihanko täällä pörrää hormonihöyryissä kiukuttelevat teinit?🤐
Tuskinpa. Vanhat mummot täällä hilluu.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tuskinpa. Vanhat mummot täällä hilluu.
Martina alkaa itse ajaa hepparekkaa ja hankkii korttia nyt siihen. Huitsu, on kallis lasti silloin kyydissä 🤔.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Martina alkaa itse ajaa hepparekkaa ja hankkii korttia nyt siihen. Huitsu, on kallis lasti silloin kyydissä 🤔.
Siinnä säästää rahaa, kun ei tarvitse maksaa kuljettajalle palkkaa ja ainakin ulkomaan matkoille reissatessa.
- Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
Martina alkaa itse ajaa hepparekkaa ja hankkii korttia nyt siihen. Huitsu, on kallis lasti silloin kyydissä 🤔.
Monet naiset ajaa hepparekkaa. Ei se autoa kummempi ole. Edes Martinan kyseessä ollessa. Tavallisista asioista tulee ihmeellisiä kun Martinasta kyse, verojen maksu, lasten ruokkiminen, lasten harrastuksiin osallistuminen, autolla ajo jne. Hellyttää toi palvonta.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Monet naiset ajaa hepparekkaa. Ei se autoa kummempi ole. Edes Martinan kyseessä ollessa. Tavallisista asioista tulee ihmeellisiä kun Martinasta kyse, verojen maksu, lasten ruokkiminen, lasten harrastuksiin osallistuminen, autolla ajo jne. Hellyttää toi palvonta.
hellyttää palvonta🤕 oikeesti on jollain pipi pää
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
hellyttää palvonta🤕 oikeesti on jollain pipi pää
Onhan se söpöä kun Martinan toimet on Martina uskovaisen mielestä aina jotain poikkeuksellista ja ihmeellistä. Ne asiat mitkä on suurimmalle osalle ihmisistä arkipäivää, niin martinan niin tehdessä se on jotain suurta ja ihmeellistä. Voisihan tuota muuksikin kutsua, kieltämättä
- Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Monet naiset ajaa hepparekkaa. Ei se autoa kummempi ole. Edes Martinan kyseessä ollessa. Tavallisista asioista tulee ihmeellisiä kun Martinasta kyse, verojen maksu, lasten ruokkiminen, lasten harrastuksiin osallistuminen, autolla ajo jne. Hellyttää toi palvonta.
Naisia jopa pitkän rekan ratissa, bussikuskeina ja veturin kuljettajina.
Martta o liuan kärsimätön ja laiska etyä onnistuisi koonkaan ajo eu: - Anonyymi00091
Anonyymi00087 kirjoitti:
Monet naiset ajaa hepparekkaa. Ei se autoa kummempi ole. Edes Martinan kyseessä ollessa. Tavallisista asioista tulee ihmeellisiä kun Martinasta kyse, verojen maksu, lasten ruokkiminen, lasten harrastuksiin osallistuminen, autolla ajo jne. Hellyttää toi palvonta.
En puutu Martinan enkä muidenkaan ajamisiin, mutta rohkenen huomauttaa että 100 tonnin rekan kanssa liikkuminen on täysin erilaista kuin parin tonnin henkilöauton.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
En puutu Martinan enkä muidenkaan ajamisiin, mutta rohkenen huomauttaa että 100 tonnin rekan kanssa liikkuminen on täysin erilaista kuin parin tonnin henkilöauton.
Jaa. Rekoissa on nykyään ohjaustehostimet yms tekniikka, joten ei siinä ole mitään muuta eroa kuin mittasuhteet. Paino ei vaikuta. Uudet rekat on jopa helpompia ajaa kuin moni henkilöauto. Rohkene ottaa asioista selvää.
- Anonyymi00094
Anonyymi00091 kirjoitti:
En puutu Martinan enkä muidenkaan ajamisiin, mutta rohkenen huomauttaa että 100 tonnin rekan kanssa liikkuminen on täysin erilaista kuin parin tonnin henkilöauton.
Martina on jo vetänyt Porschellaan hevoskuljetusvaunua ja nythän heillä on oma pienempi hevoskuljetusauto, johon mahtuu kaksi hevosta ja sitä Martina on ajanut. Nyt sitten kai tarkoituksena että pitkillä matkoilla voi myös ajaa isompaakin autoa vuorotellen muiden kanssa.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jaa. Rekoissa on nykyään ohjaustehostimet yms tekniikka, joten ei siinä ole mitään muuta eroa kuin mittasuhteet. Paino ei vaikuta. Uudet rekat on jopa helpompia ajaa kuin moni henkilöauto. Rohkene ottaa asioista selvää.
Jos oot ajanut joskus autoa jossa ei ohjaustehostinta, oot kyllä vanhan liiton naisia eli tosi vanha. Kukaan mies ei muuten tuommosta kirjoita.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Jos oot ajanut joskus autoa jossa ei ohjaustehostinta, oot kyllä vanhan liiton naisia eli tosi vanha. Kukaan mies ei muuten tuommosta kirjoita.
Juu ei 😁 eikä meidän tieliikenteessä ole kuin uudehkoa kalustoa. Näin on ps.martina ketjussa ei nuoria ole, kaikki tota vanhan liiton väkeä
- Anonyymi00104
Anonyymi00096 kirjoitti:
Juu ei 😁 eikä meidän tieliikenteessä ole kuin uudehkoa kalustoa. Näin on ps.martina ketjussa ei nuoria ole, kaikki tota vanhan liiton väkeä
Ootko oikeesti ajanut autolla jossa ei ole ollut vielä ohjaustehostinta?
- Anonyymi00117
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ootko oikeesti ajanut autolla jossa ei ole ollut vielä ohjaustehostinta?
Höh eksä tajuu tuo on se kurppa joka on Martinan kimpus ollu jo kauan.
Martina kuulemma ajaa jotain rekkakorttia ja siks sillä hitsas. Rekkaa on helppo ajaa kun on ohjaustehostin sanoo tää mummo.🙈
Ei tiä että kaikissa menopeleis on ollut tällaiset vuosikymmeniä.🤣🤣 - Anonyymi00120
Anonyymi00117 kirjoitti:
Höh eksä tajuu tuo on se kurppa joka on Martinan kimpus ollu jo kauan.
Martina kuulemma ajaa jotain rekkakorttia ja siks sillä hitsas. Rekkaa on helppo ajaa kun on ohjaustehostin sanoo tää mummo.🙈
Ei tiä että kaikissa menopeleis on ollut tällaiset vuosikymmeniä.🤣🤣Sama lapsenomaisesti kirjoittava komppaa ja vastailee itselleen 🤣 et vaikuta nuorelta, vaan mummolta (kurpalta), joka kuvittelee vaikuttavansa.
- Anonyymi00121
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ootko oikeesti ajanut autolla jossa ei ole ollut vielä ohjaustehostinta?
Ootko oikeeesti noin hölmö? Ooootko oikeeesti kyselyiässä vielä kuuskymppisenä (plus)?
- Anonyymi00129
Anonyymi00121 kirjoitti:
Ootko oikeeesti noin hölmö? Ooootko oikeeesti kyselyiässä vielä kuuskymppisenä (plus)?
🤣🤣 olet vähän hupaisa, mutta enemmän ressukka.
- Anonyymi00139
Anonyymi00129 kirjoitti:
🤣🤣 olet vähän hupaisa, mutta enemmän ressukka.
Juu, tuohonko kykenit 😆 hienoa.
- Anonyymi00093
Hiihtoammattilainen Iivo ja crossfit ammattilainen kaverinsa sijoittuivat ikäryhmässä 30-34 vee sijalle 7 ja kokonaistuloksissa sijalle 33.
Kaksi kiireistä yrittäjää, hyrox-harrastajaa, kohta tulevia hyrox-valmentajia, sijoittuivat ikäryhmässä 35-39 sijalle 11. ja kokonaistuloksissa sijalle 59. Huom! Martinahan on 43 vee. Annassa on hyvä juttu heistä ja siinä tulee hieman selville erään Hyrox-valmentajana kertomana mikä näissä kansainvälisissä kisoissa on jutun juoni. Ja vielä muuten että simulaattorikisat on eri kisat kuin nämä viralliset.
Helsingin kisoihin osallistujista yli 60 prosenttia oli ulkomaalaisia ja mukana myös hyrox ammattilaisia.- Anonyymi00098
No joko ne martinan treenejä estävät kiireet on selvillä? Ulkopuolisen silmin (ja omien sanojensa mukaan) kun treenaa paljon. Ehtii myös reissaamaan lapsen harrastuksen merkeissä pitkiäkin reissuja, eikä se liity martinan yrittämiseen. Eli miten se nyt on? Taisi olla petäistön selittelyä, kun tulos ei vastannut sen odotuksia. Kun vertaat Iivoon, niin ota esiin se, että he eivät olleet treenanneet hyroxia kuin hyvin vähän. Kuten joku toimittaja kirjoitti, jos olisi vain juostu, olisi Iivo vetänyt pohjat. Hyroxissa paljon liikkeitä, jotka ei pelkällä voimalla ja kunnolla suju nopeasti, vaan harjoittelun kautta tulevalla sujuvalla tekniikalla. Jotenkin tympeää tuo, että jätetään oleellinen kirjoituksesta pois.
- Anonyymi00099
He oli tossa ikäsarjassa, kun sääntöjen mukaan nuoremman mukaan. Mutta älä sure 05:16, ei sijoitus 40-44 sarjassa olis ollut sen kummempi
- Anonyymi00100
Anonyymi00098 kirjoitti:
No joko ne martinan treenejä estävät kiireet on selvillä? Ulkopuolisen silmin (ja omien sanojensa mukaan) kun treenaa paljon. Ehtii myös reissaamaan lapsen harrastuksen merkeissä pitkiäkin reissuja, eikä se liity martinan yrittämiseen. Eli miten se nyt on? Taisi olla petäistön selittelyä, kun tulos ei vastannut sen odotuksia. Kun vertaat Iivoon, niin ota esiin se, että he eivät olleet treenanneet hyroxia kuin hyvin vähän. Kuten joku toimittaja kirjoitti, jos olisi vain juostu, olisi Iivo vetänyt pohjat. Hyroxissa paljon liikkeitä, jotka ei pelkällä voimalla ja kunnolla suju nopeasti, vaan harjoittelun kautta tulevalla sujuvalla tekniikalla. Jotenkin tympeää tuo, että jätetään oleellinen kirjoituksesta pois.
Pernilla oli noin sanonut että jos Iivo olisi vain juossut olisi vetänyt pohjat. Miten Pernilla ja kumppaninsa eivät pärjänneet erinomaisesti vaikka instan perusteella eivät muuta teekään kuin treenaavat?
- Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
No joko ne martinan treenejä estävät kiireet on selvillä? Ulkopuolisen silmin (ja omien sanojensa mukaan) kun treenaa paljon. Ehtii myös reissaamaan lapsen harrastuksen merkeissä pitkiäkin reissuja, eikä se liity martinan yrittämiseen. Eli miten se nyt on? Taisi olla petäistön selittelyä, kun tulos ei vastannut sen odotuksia. Kun vertaat Iivoon, niin ota esiin se, että he eivät olleet treenanneet hyroxia kuin hyvin vähän. Kuten joku toimittaja kirjoitti, jos olisi vain juostu, olisi Iivo vetänyt pohjat. Hyroxissa paljon liikkeitä, jotka ei pelkällä voimalla ja kunnolla suju nopeasti, vaan harjoittelun kautta tulevalla sujuvalla tekniikalla. Jotenkin tympeää tuo, että jätetään oleellinen kirjoituksesta pois.
Matiaskin tietää Martinan kiireistä paremmin kuin sinä. Matias muuten tuntee myös Martinan paremmin kuin sinä. Matias on 35 ja Martina 43 ja kisaavat sarjassa 35-39 -vuotiaat. Miksi Matias juuri Martinan kanssa? hm? Onks Martina vähä kiva tyyppi?
- Anonyymi00102
Anonyymi00098 kirjoitti:
No joko ne martinan treenejä estävät kiireet on selvillä? Ulkopuolisen silmin (ja omien sanojensa mukaan) kun treenaa paljon. Ehtii myös reissaamaan lapsen harrastuksen merkeissä pitkiäkin reissuja, eikä se liity martinan yrittämiseen. Eli miten se nyt on? Taisi olla petäistön selittelyä, kun tulos ei vastannut sen odotuksia. Kun vertaat Iivoon, niin ota esiin se, että he eivät olleet treenanneet hyroxia kuin hyvin vähän. Kuten joku toimittaja kirjoitti, jos olisi vain juostu, olisi Iivo vetänyt pohjat. Hyroxissa paljon liikkeitä, jotka ei pelkällä voimalla ja kunnolla suju nopeasti, vaan harjoittelun kautta tulevalla sujuvalla tekniikalla. Jotenkin tympeää tuo, että jätetään oleellinen kirjoituksesta pois.
Iivo on ammattiurheilija ja häneen ei pidä verrata ollenkaan Martina ja Matiasta. Ei Iivon en tee mitään muuta, kuin ainoastaan urheilee työkseen.
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Matiaskin tietää Martinan kiireistä paremmin kuin sinä. Matias muuten tuntee myös Martinan paremmin kuin sinä. Matias on 35 ja Martina 43 ja kisaavat sarjassa 35-39 -vuotiaat. Miksi Matias juuri Martinan kanssa? hm? Onks Martina vähä kiva tyyppi?
Matias omien sanojensa mukaan pakotettiin leipomaan munkkeja siellä ranchillaan ja kukas muukaan kuvasi kuin Martina (oli siellä muitakin). Martinan nauru kuului välillä kun Matias pani parastaan. No, se oli sama päivä kun yhdessä testasivat Matiaksen kotisalin ja juoksentelivat yhdessä hiekkateillä ja näytti siinä olevan Matiaksen koirakin mukana. Ei kai Matiasta pakoteta tekemään yhteistyötä Martinan kanssa vaikka nyt pakotettiinkin leipomaan munkkeja.
- Anonyymi00105
Anonyymi00102 kirjoitti:
Iivo on ammattiurheilija ja häneen ei pidä verrata ollenkaan Martina ja Matiasta. Ei Iivon en tee mitään muuta, kuin ainoastaan urheilee työkseen.
No täällä kommentoi sellaiset jotka ei ole ikänään mitään urheilleet, ehkä jotain maastavetoa harjoittaneet jotkut, mutta ovat tainneet "urheilla" toisenlaisilla elämän osa-alueilla.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
No täällä kommentoi sellaiset jotka ei ole ikänään mitään urheilleet, ehkä jotain maastavetoa harjoittaneet jotkut, mutta ovat tainneet "urheilla" toisenlaisilla elämän osa-alueilla.
Ketkä yleensäkin ovat mukamas kaikkitietäviä ja kaikista pahimpia suustaan niin ne on joku ylilihava faniporukka, joille tärkeintä on kuitenkin se ryyppääminen ja ehkä tappelut.
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ketkä yleensäkin ovat mukamas kaikkitietäviä ja kaikista pahimpia suustaan niin ne on joku ylilihava faniporukka, joille tärkeintä on kuitenkin se ryyppääminen ja ehkä tappelut.
Poikkeuksia on mutta edellämainitut ovat niitä kovaäänisimpiä.
- Anonyymi00108
Anonyymi00100 kirjoitti:
Pernilla oli noin sanonut että jos Iivo olisi vain juossut olisi vetänyt pohjat. Miten Pernilla ja kumppaninsa eivät pärjänneet erinomaisesti vaikka instan perusteella eivät muuta teekään kuin treenaavat?
Pernilla kisasi sarjassa 25-29 eli nuoria naisia ovat.
- Anonyymi00109
Anonyymi00099 kirjoitti:
He oli tossa ikäsarjassa, kun sääntöjen mukaan nuoremman mukaan. Mutta älä sure 05:16, ei sijoitus 40-44 sarjassa olis ollut sen kummempi
Olis hävinny Kaisalle ja Villelle sen 5 minuuttia. Sijoitus pari pykälää parempi, kuin tossa 35-59. Iivon sarjassa (miesparit) oli todella paljon osallistujia.
- Anonyymi00110
Anonyymi00103 kirjoitti:
Matias omien sanojensa mukaan pakotettiin leipomaan munkkeja siellä ranchillaan ja kukas muukaan kuvasi kuin Martina (oli siellä muitakin). Martinan nauru kuului välillä kun Matias pani parastaan. No, se oli sama päivä kun yhdessä testasivat Matiaksen kotisalin ja juoksentelivat yhdessä hiekkateillä ja näytti siinä olevan Matiaksen koirakin mukana. Ei kai Matiasta pakoteta tekemään yhteistyötä Martinan kanssa vaikka nyt pakotettiinkin leipomaan munkkeja.
Voi vain kuvitella kuinka paljon Matias ja hänen lähipiirinsä on saanut törkyviestejä Martinasta Martinan vainoajilta. Kaikki Martinaan liitetyt miehet ja heidän lähipiiri on saanut osansa, niin miksi ei Matiaskin vaikka suhde ei olekaan romanttinen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
Olis hävinny Kaisalle ja Villelle sen 5 minuuttia. Sijoitus pari pykälää parempi, kuin tossa 35-59. Iivon sarjassa (miesparit) oli todella paljon osallistujia.
Oli aihe kuin aihe. Martina ja Matias he ? Eihän he ole edes ammatti urheilijoita, kirjoittakaa niistä, ketkä tekevät työtä ainoastaan urheilijoina.
- Anonyymi00112
Anonyymi00109 kirjoitti:
Olis hävinny Kaisalle ja Villelle sen 5 minuuttia. Sijoitus pari pykälää parempi, kuin tossa 35-59. Iivon sarjassa (miesparit) oli todella paljon osallistujia.
Kenenkä hiihtäjän faneja täällä on jatkuvasti lyttäämässä ja mustamaalaamassa Martinaa. hm?
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kenenkä hiihtäjän faneja täällä on jatkuvasti lyttäämässä ja mustamaalaamassa Martinaa. hm?
Varmasti erään jonka fanittajat huitelevat siinä viisissäkymmenissä ja yli?
- Anonyymi00114
Anonyymi00099 kirjoitti:
He oli tossa ikäsarjassa, kun sääntöjen mukaan nuoremman mukaan. Mutta älä sure 05:16, ei sijoitus 40-44 sarjassa olis ollut sen kummempi
Miksi Matias sitten haluaa kisata noin paljon vanhemman naisen kanssa? Siitä on kysymys. Varmasti saisi ikäisiään naisia kilpailemaan kanssaan.
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi Matias sitten haluaa kisata noin paljon vanhemman naisen kanssa? Siitä on kysymys. Varmasti saisi ikäisiään naisia kilpailemaan kanssaan.
Matias tykkää Martinasta?
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Matias tykkää Martinasta?
Olisko Matias vähä pihkassa?
- Anonyymi00118
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi Matias sitten haluaa kisata noin paljon vanhemman naisen kanssa? Siitä on kysymys. Varmasti saisi ikäisiään naisia kilpailemaan kanssaan.
Kysykää itse asiasta Matias Petäistöltä ja 💪. Vanhassa vara parempi, ainakin jos kun kysymys urheilusta.
- Anonyymi00119
Anonyymi00115 kirjoitti:
Matias tykkää Martinasta?
Tykkää tykkää ystävänä molemat toisistaan ja lopettakaa nyt turhat romanttiset tunteet heidän välillään.
- Anonyymi00122
Anonyymi00101 kirjoitti:
Matiaskin tietää Martinan kiireistä paremmin kuin sinä. Matias muuten tuntee myös Martinan paremmin kuin sinä. Matias on 35 ja Martina 43 ja kisaavat sarjassa 35-39 -vuotiaat. Miksi Matias juuri Martinan kanssa? hm? Onks Martina vähä kiva tyyppi?
Matias selitteli huonoa menestystä kiireillä. Etkö tajua?
- Anonyymi00123
Anonyymi00102 kirjoitti:
Iivo on ammattiurheilija ja häneen ei pidä verrata ollenkaan Martina ja Matiasta. Ei Iivon en tee mitään muuta, kuin ainoastaan urheilee työkseen.
Joo, seliseli. Hyrox Suomen puheenjohtaja kuvasi lajin helpoksi aloittaa, sopii kaikenkuntoisille. Mutta lajissa on paljon teknistä osaamista vaativaa, jota pitää harjoitella. Pelkkä huippukunto ei riitä. Ja se, joka vertasi, on toi 06:51.
- Anonyymi00124
Anonyymi00103 kirjoitti:
Matias omien sanojensa mukaan pakotettiin leipomaan munkkeja siellä ranchillaan ja kukas muukaan kuvasi kuin Martina (oli siellä muitakin). Martinan nauru kuului välillä kun Matias pani parastaan. No, se oli sama päivä kun yhdessä testasivat Matiaksen kotisalin ja juoksentelivat yhdessä hiekkateillä ja näytti siinä olevan Matiaksen koirakin mukana. Ei kai Matiasta pakoteta tekemään yhteistyötä Martinan kanssa vaikka nyt pakotettiinkin leipomaan munkkeja.
Ihanaa omistautumista Martinan ja Matiaksen instajulkaisuihin.
- Anonyymi00125
Anonyymi00110 kirjoitti:
Voi vain kuvitella kuinka paljon Matias ja hänen lähipiirinsä on saanut törkyviestejä Martinasta Martinan vainoajilta. Kaikki Martinaan liitetyt miehet ja heidän lähipiiri on saanut osansa, niin miksi ei Matiaskin vaikka suhde ei olekaan romanttinen.
Kuvittele rauhassa ja täytä elämäsi kuvittelemalla erilaisia asioita Matiakseen liittyen....
- Anonyymi00126
Anonyymi00111 kirjoitti:
Oli aihe kuin aihe. Martina ja Matias he ? Eihän he ole edes ammatti urheilijoita, kirjoittakaa niistä, ketkä tekevät työtä ainoastaan urheilijoina.
Eipä. Toi vastaus oli sille, joka kirjoitti siitä, että vanha Martina ei pärjännyt niin hyvin kun joutui nuorempien sarjaan. Eikä Kaisa ja Ville ole ammattiurheilijoita olleet vuosikausiin. Ovat harrastajia nykyään.
- Anonyymi00127
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kenenkä hiihtäjän faneja täällä on jatkuvasti lyttäämässä ja mustamaalaamassa Martinaa. hm?
Kukahan täällä jatkuvasti lyttää ja mustamaalaa erästä hiihtäjää hmmmm? Vastaus Martinan palvoja, jokainen tämän näkee kirjoituksista
- Anonyymi00128
Anonyymi00113 kirjoitti:
Varmasti erään jonka fanittajat huitelevat siinä viisissäkymmenissä ja yli?
Martinan fanittajat on reilusti yli viiskymppisiä 😁
- Anonyymi00130
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi Matias sitten haluaa kisata noin paljon vanhemman naisen kanssa? Siitä on kysymys. Varmasti saisi ikäisiään naisia kilpailemaan kanssaan.
Martinan julkisuus hyödyttää. Martina on nuoresta alkaen pysynyt julkisuudessa erilaisin keinoin. Siitä on hyötyä. Siksi.
- Anonyymi00132
Anonyymi00128 kirjoitti:
Martinan fanittajat on reilusti yli viiskymppisiä 😁
Ei noin vanhat reilusti yli viisikymppiset, edes seuraa hyrox kisoja. Martinan seuraajat instan perusteella ovat 30-45 vuotiaita. Nuoremmilla hyvinvointivalmentajalla on 20-30 vuotiaita suurin osa.
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei noin vanhat reilusti yli viisikymppiset, edes seuraa hyrox kisoja. Martinan seuraajat instan perusteella ovat 30-45 vuotiaita. Nuoremmilla hyvinvointivalmentajalla on 20-30 vuotiaita suurin osa.
Kyse oli Martinan seuraajien iästä ei hyroxista. En usko, että Martinalla on kolmekymppisiä seuraajia. Heistä suurin osa tuskin edes tietää kuka Martina on. Aikamoinen analyysi kyllä ja yleistys. Mutta eipä sitä voi täällä muuta odottaakaan.
- Anonyymi00134
Anonyymi00125 kirjoitti:
Kuvittele rauhassa ja täytä elämäsi kuvittelemalla erilaisia asioita Matiakseen liittyen....
Matias on tiennyt Martinan fyysisen ja henkisen kunnon, ja kertonut siitä itse. Ei väliä, että mitä sairaat ihmiset lähettää postia, koska sehän on ainoastaan katkeruutta ja kateutta.
- Anonyymi00135
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei noin vanhat reilusti yli viisikymppiset, edes seuraa hyrox kisoja. Martinan seuraajat instan perusteella ovat 30-45 vuotiaita. Nuoremmilla hyvinvointivalmentajalla on 20-30 vuotiaita suurin osa.
08:36 älä nyt noin suoraan näytä tietämättömyyttäsi. Hyroxissa on vanhin ikäluokka 70-74. Ja sä väität pokkana, että yli viiskymppiset ei edes seuraa kisoja..Joo osallistuu ja kisaa, mutta ei seuraa niinkö? Todennäköisesti kun ikäluokkia on tuonne asti, on heidän läheiset, ystävät yms myös seuraamassa ja kiinnostuneita.
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
08:36 älä nyt noin suoraan näytä tietämättömyyttäsi. Hyroxissa on vanhin ikäluokka 70-74. Ja sä väität pokkana, että yli viiskymppiset ei edes seuraa kisoja..Joo osallistuu ja kisaa, mutta ei seuraa niinkö? Todennäköisesti kun ikäluokkia on tuonne asti, on heidän läheiset, ystävät yms myös seuraamassa ja kiinnostuneita.
Jep, tuolla Hgin kisoissa oli yli viiskymppisten sarjoissa paljon kilpailijoita. Palvoja unohtaa, että kohta se Martinakin on viiskymppinen.
- Anonyymi00137
Anonyymi00134 kirjoitti:
Matias on tiennyt Martinan fyysisen ja henkisen kunnon, ja kertonut siitä itse. Ei väliä, että mitä sairaat ihmiset lähettää postia, koska sehän on ainoastaan katkeruutta ja kateutta.
Noi postit kun on sun päässä. Miksi kuvittelette tuollaista? Kertoo kyllä omasta päästä eniten.
- Anonyymi00138
Anonyymi00136 kirjoitti:
Jep, tuolla Hgin kisoissa oli yli viiskymppisten sarjoissa paljon kilpailijoita. Palvoja unohtaa, että kohta se Martinakin on viiskymppinen.
Kohta. Siihen on vielä aikaa yli 6 vuotta 😂.
- Anonyymi00140
Anonyymi00138 kirjoitti:
Kohta. Siihen on vielä aikaa yli 6 vuotta 😂.
Onhan tuolla tykkäyksiä yli 5000. On varmasti vanhaa ja nuorempaa väkeä.
- Anonyymi00141
Anonyymi00137 kirjoitti:
Noi postit kun on sun päässä. Miksi kuvittelette tuollaista? Kertoo kyllä omasta päästä eniten.
No oli haastattelu ja itse Matias näin asian ilmaisi. Elikkä ei ole omasta päästä keksitty asia.
- Anonyymi00142
Anonyymi00137 kirjoitti:
Noi postit kun on sun päässä. Miksi kuvittelette tuollaista? Kertoo kyllä omasta päästä eniten.
Ne postit on esim. Hanneksen kirjassa ja Hanneksen kertomisia on myös mediassa. Sitten täällä on Martinan vainoajien juttuja kuinka lähettäneet viestejä tanskalaisen exälle ja aussin exälle. Yksi yritti englanniksi haukkua Martinaa Martinan instapostauksessa jossa oli yhteiskuva aussin kanssa. Salarakkaasta ym. siellä yritti selitellä.
Mutta joo, Erna tekee kyllä kaikkensa että saisi Matiaksen kiinnostuksen heräämään. Nyt poseesaa "ranch-tyttönä" stetson päässä ja buutsin jalassa ja kertoo että tästä tulee hänen elämänstä kesä.
Muuten, saattaa olla hyvä veto Matiakselta tuo yhteistyö Martinan kanssa koska kiinnostuksensa Ernan tyylisten naisten taholta nousee nextille levelille. - Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Ne postit on esim. Hanneksen kirjassa ja Hanneksen kertomisia on myös mediassa. Sitten täällä on Martinan vainoajien juttuja kuinka lähettäneet viestejä tanskalaisen exälle ja aussin exälle. Yksi yritti englanniksi haukkua Martinaa Martinan instapostauksessa jossa oli yhteiskuva aussin kanssa. Salarakkaasta ym. siellä yritti selitellä.
Mutta joo, Erna tekee kyllä kaikkensa että saisi Matiaksen kiinnostuksen heräämään. Nyt poseesaa "ranch-tyttönä" stetson päässä ja buutsin jalassa ja kertoo että tästä tulee hänen elämänstä kesä.
Muuten, saattaa olla hyvä veto Matiakselta tuo yhteistyö Martinan kanssa koska kiinnostuksensa Ernan tyylisten naisten taholta nousee nextille levelille.Tämä tuli nyt ehkä väärän kommentin alle mutta tarkoitus oli siis kertoa että kaikkien miesten, jotka Martinaan liitetään tavalla tai toisella, lähipiiriä aletaan pommittamaan törkyviesteillä Martinasta.
- Anonyymi00144
Anonyymi00142 kirjoitti:
Ne postit on esim. Hanneksen kirjassa ja Hanneksen kertomisia on myös mediassa. Sitten täällä on Martinan vainoajien juttuja kuinka lähettäneet viestejä tanskalaisen exälle ja aussin exälle. Yksi yritti englanniksi haukkua Martinaa Martinan instapostauksessa jossa oli yhteiskuva aussin kanssa. Salarakkaasta ym. siellä yritti selitellä.
Mutta joo, Erna tekee kyllä kaikkensa että saisi Matiaksen kiinnostuksen heräämään. Nyt poseesaa "ranch-tyttönä" stetson päässä ja buutsin jalassa ja kertoo että tästä tulee hänen elämänstä kesä.
Muuten, saattaa olla hyvä veto Matiakselta tuo yhteistyö Martinan kanssa koska kiinnostuksensa Ernan tyylisten naisten taholta nousee nextille levelille.Tuo on kyllä totta. Esim. Pikkaraisen suosio naisten keskuudessa oikein räjähti kun Martinakin hänet oli huolinut hetkeksi. Aikamoinen blondikuhina kävi eron jälkeen ympärillään. Jopa arvostettu entinen hiihtokuningatar, jolla on rahaa, statusta ja materiaa, otti Pikkaraisen vaikka tällä oli ehdoton tuomiokin. Martinan aikana Pikkaraisella ei ollut muuta kuin syyte.
- Anonyymi00145
Anonyymi00142 kirjoitti:
Ne postit on esim. Hanneksen kirjassa ja Hanneksen kertomisia on myös mediassa. Sitten täällä on Martinan vainoajien juttuja kuinka lähettäneet viestejä tanskalaisen exälle ja aussin exälle. Yksi yritti englanniksi haukkua Martinaa Martinan instapostauksessa jossa oli yhteiskuva aussin kanssa. Salarakkaasta ym. siellä yritti selitellä.
Mutta joo, Erna tekee kyllä kaikkensa että saisi Matiaksen kiinnostuksen heräämään. Nyt poseesaa "ranch-tyttönä" stetson päässä ja buutsin jalassa ja kertoo että tästä tulee hänen elämänstä kesä.
Muuten, saattaa olla hyvä veto Matiakselta tuo yhteistyö Martinan kanssa koska kiinnostuksensa Ernan tyylisten naisten taholta nousee nextille levelille.Katson ajoittain Ernan instaa koska Seiskassa oli joku yhteiskuva Matiaksen kanssa. Ja totta tosiaan, ei ole pitkä aika kun Erna haaveili jopa maalle muutosta. Ja nyt sitten poseeraa "amerikkalaiseen tyyliin" ranch-tyttönä instassa ja odottaa elämänsä kesää.
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Katson ajoittain Ernan instaa koska Seiskassa oli joku yhteiskuva Matiaksen kanssa. Ja totta tosiaan, ei ole pitkä aika kun Erna haaveili jopa maalle muutosta. Ja nyt sitten poseeraa "amerikkalaiseen tyyliin" ranch-tyttönä instassa ja odottaa elämänsä kesää.
Martinakin laittaa nyt instaan videoita Paulan kanssa koska heidän kisa jää aivan Martinan toisen kisan varjoon. He ovatkin hyvä kisapari ja tuskin tuo yhteistyö Matiaksen kanssa pitkään kestää koska on ikäeroa ja sitten kaikenlaiset "ernat" on varmaankin tarjolla Matiakselle tulevaisuudessa kisakaveriksi. Vai yrittääkö Erna joillain muilla avuilla koska Hyro-vaatii hieman enemmän kuin pyllistelyä.
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Martinakin laittaa nyt instaan videoita Paulan kanssa koska heidän kisa jää aivan Martinan toisen kisan varjoon. He ovatkin hyvä kisapari ja tuskin tuo yhteistyö Matiaksen kanssa pitkään kestää koska on ikäeroa ja sitten kaikenlaiset "ernat" on varmaankin tarjolla Matiakselle tulevaisuudessa kisakaveriksi. Vai yrittääkö Erna joillain muilla avuilla koska Hyro-vaatii hieman enemmän kuin pyllistelyä.
Jospa Matiaksella ja Ernalla onkin suhde koska Erna viime marraskuussa jätti miesystävän ja viime joulukuussa Martiakse e-vaimo aktivoitui toden teolla haukkumaan Matiasta jonkun aikuisviihdetähden kanssa ja tämän vuoden alussa tuon aikuisviihdetähden podcastissa Martiaksen vaimo vihjaili jopa jostain tartunnasta.
Matias ja Erna olivat ehkä yhdessä sopineet että menevät sinne Grillittulessa ohjelmaan jossa saavat viettää yhteistä aikaa ja siellähän niillä olikin yhteiskuvauksia. Matias jopa laittoi päälleen Ernan myymän hupparin jonka selässä Erna poseeraa pakarat paljaana. - Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
Martinakin laittaa nyt instaan videoita Paulan kanssa koska heidän kisa jää aivan Martinan toisen kisan varjoon. He ovatkin hyvä kisapari ja tuskin tuo yhteistyö Matiaksen kanssa pitkään kestää koska on ikäeroa ja sitten kaikenlaiset "ernat" on varmaankin tarjolla Matiakselle tulevaisuudessa kisakaveriksi. Vai yrittääkö Erna joillain muilla avuilla koska Hyro-vaatii hieman enemmän kuin pyllistelyä.
Tuskin Matias ajattelee noin sairaasti kuin sinä, että Paulan kisa jää johonkin varjoon.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Tuskin Matias ajattelee noin sairaasti kuin sinä, että Paulan kisa jää johonkin varjoon.
Ei missään sanottu että Matias noin ajattelee. Mitä taas vääristelet?
Mutta sellainen ajatus tuli nyt mieleen taas Ernan vihjepostauksesta että ehkä onkin salasuhde Matiaksen kanssa mutta kun Matias yhdistetään Martinaan, niin saavat Ernan kanssa rauhassa kutea. - Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Ei missään sanottu että Matias noin ajattelee. Mitä taas vääristelet?
Mutta sellainen ajatus tuli nyt mieleen taas Ernan vihjepostauksesta että ehkä onkin salasuhde Matiaksen kanssa mutta kun Matias yhdistetään Martinaan, niin saavat Ernan kanssa rauhassa kutea.Onhan tuossa vielä sellainenkin pointti että jos luulevat että Matiaksella ja Martinalla on jotain, niin sitten kaikki viha kohdistuu nimenomaan Martinaan ja Erna saa näin olla vihaajilta rauhassa. Vaikka eihän Ernaa nyt muutenkaan haukuta, eli ei senpuoleen. Ei sillä käsittääkseni ole samanlaisia vainoajia kuin Martinalla. Täälläkään ei ole yhtään aloitusta enempää kuin Sonja Aiellostakaan.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Onhan tuossa vielä sellainenkin pointti että jos luulevat että Matiaksella ja Martinalla on jotain, niin sitten kaikki viha kohdistuu nimenomaan Martinaan ja Erna saa näin olla vihaajilta rauhassa. Vaikka eihän Ernaa nyt muutenkaan haukuta, eli ei senpuoleen. Ei sillä käsittääkseni ole samanlaisia vainoajia kuin Martinalla. Täälläkään ei ole yhtään aloitusta enempää kuin Sonja Aiellostakaan.
Sonjan isä oli näköjään kommentoinut erään iltapäivälehden somessa Matiaksen ja Martinan Hyrox-kisaa ja tuonut esille että Mäkäräinen parempi ja tätä rataa.
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Sonjan isä oli näköjään kommentoinut erään iltapäivälehden somessa Matiaksen ja Martinan Hyrox-kisaa ja tuonut esille että Mäkäräinen parempi ja tätä rataa.
Pitääkin olla parempi Mäkäräisen. Koko ikänsä on työkseen ainoastaan urheilut. Olisi noloa, jos hyroxin harrastajat olisivat sen voittaneet kisoissa.
- Anonyymi00153
Anonyymi00150 kirjoitti:
Onhan tuossa vielä sellainenkin pointti että jos luulevat että Matiaksella ja Martinalla on jotain, niin sitten kaikki viha kohdistuu nimenomaan Martinaan ja Erna saa näin olla vihaajilta rauhassa. Vaikka eihän Ernaa nyt muutenkaan haukuta, eli ei senpuoleen. Ei sillä käsittääkseni ole samanlaisia vainoajia kuin Martinalla. Täälläkään ei ole yhtään aloitusta enempää kuin Sonja Aiellostakaan.
Lopeta paskan jauha jauhamiset ! Martina ja Matias ovat molemat monta kertaa sanoneet. He ovat ainoastaan ystäviä ja kilpakumppaneita yhdessä ja ei muuta.
- Anonyymi00154
Anonyymi00150 kirjoitti:
Onhan tuossa vielä sellainenkin pointti että jos luulevat että Matiaksella ja Martinalla on jotain, niin sitten kaikki viha kohdistuu nimenomaan Martinaan ja Erna saa näin olla vihaajilta rauhassa. Vaikka eihän Ernaa nyt muutenkaan haukuta, eli ei senpuoleen. Ei sillä käsittääkseni ole samanlaisia vainoajia kuin Martinalla. Täälläkään ei ole yhtään aloitusta enempää kuin Sonja Aiellostakaan.
Kukaan muu kuin Martinan palvoja ei luule tuollaista. Matiaksella olis ton logiikan mukaan "jotain" monen naisen ja miehen kanssa. Sillä on kaikenlaista menossa.
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Lopeta paskan jauha jauhamiset ! Martina ja Matias ovat molemat monta kertaa sanoneet. He ovat ainoastaan ystäviä ja kilpakumppaneita yhdessä ja ei muuta.
Niinhän tuossa sanotaankin mutta kun ihmiset luulevat muuta ja sitten Petäistöstä mustasukkaiset naiset ja Petäistölle mustasukkaiset miehet Martinaa haukkumassa.
Kymmenen pistettä muuten Martinalle että ei pyri laittamaan instaan vain pelkästään jotain edullisia poseerauskuvia vaan laittaa kaikenlaisia kuvia, toisin kuin itsestään epävarmat nuoremmat tai ehkä vanhemmatkin naiset tekevät. - Anonyymi00156
Anonyymi00144 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Esim. Pikkaraisen suosio naisten keskuudessa oikein räjähti kun Martinakin hänet oli huolinut hetkeksi. Aikamoinen blondikuhina kävi eron jälkeen ympärillään. Jopa arvostettu entinen hiihtokuningatar, jolla on rahaa, statusta ja materiaa, otti Pikkaraisen vaikka tällä oli ehdoton tuomiokin. Martinan aikana Pikkaraisella ei ollut muuta kuin syyte.
Höpöhöpö. Martina huolinut? Kun totuus on se, että Martinan miehet on pettäneet sitä
- Anonyymi00157
Anonyymi00151 kirjoitti:
Sonjan isä oli näköjään kommentoinut erään iltapäivälehden somessa Matiaksen ja Martinan Hyrox-kisaa ja tuonut esille että Mäkäräinen parempi ja tätä rataa.
Joo ei ole ensimmäinen kerta kun kommentoi Martinaa jossain.
- Anonyymi00158
Anonyymi00152 kirjoitti:
Pitääkin olla parempi Mäkäräisen. Koko ikänsä on työkseen ainoastaan urheilut. Olisi noloa, jos hyroxin harrastajat olisivat sen voittaneet kisoissa.
Mitä noloa? Hyrox on tekniikkalaji kunnon ja fysiikan lisäksi. Onko noin katkeraa, että Kaisa tuli ja voitti? Lopeta jo.
- Anonyymi00159
Anonyymi00158 kirjoitti:
Mitä noloa? Hyrox on tekniikkalaji kunnon ja fysiikan lisäksi. Onko noin katkeraa, että Kaisa tuli ja voitti? Lopeta jo.
Kuka täällä hehkuttaa täysillä Kaisaa ja kuten olemme myös nähneet että Riitta-Liisaa? Hiihtäjänaisista jo pitkään kiinnostunut ollut Pikkarainen, jolla on jotain Martinaa vastaan?
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Kuka täällä hehkuttaa täysillä Kaisaa ja kuten olemme myös nähneet että Riitta-Liisaa? Hiihtäjänaisista jo pitkään kiinnostunut ollut Pikkarainen, jolla on jotain Martinaa vastaan?
Eihän Pikkarainen paljon muita seuraakaan kuin hiihtäjänaisia. Aika läpinäkyvää touhua.
- Anonyymi00161
Anonyymi00124 kirjoitti:
Ihanaa omistautumista Martinan ja Matiaksen instajulkaisuihin.
Munkin paistamisesta oli Seiska laittanut sivuilleen Matiaksen instasta eli Seiskasta sen näki ja sitten kotikuntosalin esittelystä on Matias tehnyt youtube -videoin. Ei tarvi edes instaa katsoa.
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Munkin paistamisesta oli Seiska laittanut sivuilleen Matiaksen instasta eli Seiskasta sen näki ja sitten kotikuntosalin esittelystä on Matias tehnyt youtube -videoin. Ei tarvi edes instaa katsoa.
Kummallinen tuo vainoaja kun kyttää Martinan instaa aivan sikana ja kommentoi jokaista verisuontakin ja sitten haukkuu niitä jotka olettaa käyvän katsomassa vaikka Matiaksen tai Pikkaraisen tai Riitta-Liisan avointa instaa.
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Kummallinen tuo vainoaja kun kyttää Martinan instaa aivan sikana ja kommentoi jokaista verisuontakin ja sitten haukkuu niitä jotka olettaa käyvän katsomassa vaikka Matiaksen tai Pikkaraisen tai Riitta-Liisan avointa instaa.
Mun mielestä täällä on kummallisia kommentteja enemmänkin. Esimerkiksi sun luulottelu kommentti on kummallinen.
- Anonyymi00164
Anonyymi00161 kirjoitti:
Munkin paistamisesta oli Seiska laittanut sivuilleen Matiaksen instasta eli Seiskasta sen näki ja sitten kotikuntosalin esittelystä on Matias tehnyt youtube -videoin. Ei tarvi edes instaa katsoa.
Kylläpä oli tärkeä tieto. Hienoa, että arvostat Seiskaa.
- Anonyymi00166
Anonyymi00160 kirjoitti:
Eihän Pikkarainen paljon muita seuraakaan kuin hiihtäjänaisia. Aika läpinäkyvää touhua.
Oletko mustasukkainen? Onko sulle se ketä Pikkarainen seuraa jotenkin henkilökohtainen asia? Itse en ymmärrä, että joku kyttää keitä ihmiset seuraa. Tulee stalkkeri fibat. Oleko?
- Anonyymi00169
Anonyymi00159 kirjoitti:
Kuka täällä hehkuttaa täysillä Kaisaa ja kuten olemme myös nähneet että Riitta-Liisaa? Hiihtäjänaisista jo pitkään kiinnostunut ollut Pikkarainen, jolla on jotain Martinaa vastaan?
Kaisa on kaiken hehkutuksen arvoinen. Miksi olet noin katkera? Kaisalla ei ole mitään tekemistä Aitolehden tai Petäistön kanssa. Sinäkö haukuit Kaisan ulkonäköä ja sitä, ettei se ole tehnyt muuta kuin urheillut (täysin väärä luulo). Mieti käytöstäsi.
- Anonyymi00171
Anonyymi00156 kirjoitti:
Höpöhöpö. Martina huolinut? Kun totuus on se, että Martinan miehet on pettäneet sitä
Kuten sanottu niin miehiä aletaan jahtaamaan kun ovat Martinan kanssa, Stefukin tapaili salaa jopa kolmea Martinan projekteissa mukana ollutta. Tiedä vaikka joku taho maksaisi houkutuslinnunkin jahtaamaan?
- Anonyymi00181
Anonyymi00171 kirjoitti:
Kuten sanottu niin miehiä aletaan jahtaamaan kun ovat Martinan kanssa, Stefukin tapaili salaa jopa kolmea Martinan projekteissa mukana ollutta. Tiedä vaikka joku taho maksaisi houkutuslinnunkin jahtaamaan?
Hyvään suhteeseen ei houkutuslintu tehoa. Mutta onpa sairas ajatus.
- Anonyymi00255
Voi jösses kun Niskanen kisas PRO-doubles sarjassa ja martina ja petäistö taas Doubles Mixed- sarjassa. 2 aivan eri sarjaa joita ei voi millään tavalla verrata keskenään.
- Anonyymi00256
Anonyymi00103 kirjoitti:
Matias omien sanojensa mukaan pakotettiin leipomaan munkkeja siellä ranchillaan ja kukas muukaan kuvasi kuin Martina (oli siellä muitakin). Martinan nauru kuului välillä kun Matias pani parastaan. No, se oli sama päivä kun yhdessä testasivat Matiaksen kotisalin ja juoksentelivat yhdessä hiekkateillä ja näytti siinä olevan Matiaksen koirakin mukana. Ei kai Matiasta pakoteta tekemään yhteistyötä Martinan kanssa vaikka nyt pakotettiinkin leipomaan munkkeja.
Tiedoksi vaan että Suomessa ei ole rancheja. Oot vissii katsonut liikaa jenkkisarjoja.
- Anonyymi00165
Ihmettelen tätä kahden hiihtäjänaisen suunnatonta ihailua mutta toinen on Oulun seudulta ja toinen on Kainuusta eli se kertoo kaiken oleellisen.
- Anonyymi00168
Jospa täällä kirjoittelee joku itsekin hiihtoa harrastava?
- Anonyymi00174
Olet pelkästään nolo kaunassasi.
- Anonyymi00170
Todella hienoa, kun tämä Hydrox lajina on saanut paljon näkyvyyttä, kiva muoto liikuttaa itseään.
En ole aiemmin nähnyt kisoista juttuja ja mielipiteitä, eli kiinnostus on noussut. Martina kun ryhtyi harrastamaan, tuli lajista kiinnostava sohvaperunoillekin, samoin kävi Erikoisjoukot ohjelman kanssa. Katsojaluvut suoraan ylöspäin.
Tiedoksi vielä, en fanita, en palvo enkä seuraa kenenkään instaa.- Anonyymi00173
No saat ajatella noin, mutta totuushan tuo ei ole. Hyroxin suosio perustuu siihen, että on helppo laji. Js syy suosion nousuun on se,että laji on uusi. Erikoisjoukkojen ennätys katsojissa oli kaudella 2025. Se, että suomi24 julkkisjuoruissa tuosta Martinan kohdalla keskustellaan on sitä samaa huttua mitä martinan tekemisistä yleensäkin. Ehkä et ole fani tai palvoja tms, mutta ajattelet kuin sellainen. Totuus värittyy ja faktat on sivuseikkoja
- Anonyymi00175
Hydrox 🤣🤣 se siitä kommentista. Näin tuolla ketjussa palvovan kommentin samalla virheellä.
- Anonyymi00176
Esim. Martina on kisannut virallisissa Hyrox-kisoissa 2024 Tukholmassa, 2025 Malagassa ja tänä keväänä eli 2026 Amsterdamissa PRO-kisa, siis yksinään. Viime keväänä osallistui aussin kanssa simulaattori kisaan Espoossa ja viime vuoden marraskuussa Petäistön kanssa samaan kisaan. Ja nyt parikisa PRO sarjassa Paulan kanssa ja parikisa Petäistön kanssa.
Hyrox-kisoja järjestetään aivan lapsista ikäihmisiin saakka eli todella monipuolista on. Suomessa on noussut suureen suosioon vasta parin vuoden sisällä. - Anonyymi00177
Padel tuli uutena lajina ja suosio räjähti, sitten myöhemmin kävi miten kävi. Pitäisi faninkin ymmärtää, että uusi laji kasvattaa alussa suosiota. Mutta ei.
- Anonyymi00180
10:51 ton "pistämättömän" "ei palvojan" logiikan mukaan triathlonin harrastajamäärät olis pitänyt kasvaa, kun Martina harrasti lajia monta vuotta. Totuus se, että määrät pysyi suhteellisen samana. Syy se, että vanha laji. Nyt vähän järkeä noihin juttuihin. Tv ohjelmista Erikoisjoukot, katsojamäärät hyviä jo aiemmilla kausilla yms. Joo et fanita, muuten vain teksti vahvasti väritetty. Seuraava yritys vähän paremmin, sopiiko?
- Anonyymi00182
Anonyymi00176 kirjoitti:
Esim. Martina on kisannut virallisissa Hyrox-kisoissa 2024 Tukholmassa, 2025 Malagassa ja tänä keväänä eli 2026 Amsterdamissa PRO-kisa, siis yksinään. Viime keväänä osallistui aussin kanssa simulaattori kisaan Espoossa ja viime vuoden marraskuussa Petäistön kanssa samaan kisaan. Ja nyt parikisa PRO sarjassa Paulan kanssa ja parikisa Petäistön kanssa.
Hyrox-kisoja järjestetään aivan lapsista ikäihmisiin saakka eli todella monipuolista on. Suomessa on noussut suureen suosioon vasta parin vuoden sisällä.Parin vuoden sisällä, koska lajikaan ei ole vanhempi. Miksi sä luettelet noita Martinan kisoja?
- Anonyymi00185
Anonyymi00180 kirjoitti:
10:51 ton "pistämättömän" "ei palvojan" logiikan mukaan triathlonin harrastajamäärät olis pitänyt kasvaa, kun Martina harrasti lajia monta vuotta. Totuus se, että määrät pysyi suhteellisen samana. Syy se, että vanha laji. Nyt vähän järkeä noihin juttuihin. Tv ohjelmista Erikoisjoukot, katsojamäärät hyviä jo aiemmilla kausilla yms. Joo et fanita, muuten vain teksti vahvasti väritetty. Seuraava yritys vähän paremmin, sopiiko?
Vasta yhteistyö Petäistön kanssa räjäytti pankin ja nyt sitten olivatkin kymmenen seuratuimman urheilijan listalla tässä Helsingin kisassa, jossa kuitenkin ulkommaalaisten osallistujien osuus oli yli 60%. Mediat on jo jonkin aikaa, ainakin vuoden, uutisoineet että Hyrox lajina kasvattaa koko ajan suosiotaan Suomessa. Ja toden totta, Martinan ja Petäistön viime vuoden simulaattorikisasta ja nyt tästä kisasta on todella paljon tehty juttuja ja viime vuonna olivat maikkarilla yhdessä johtuen siitä ekasta kisasta. Ja myös Erikoisjoukoissa näyttää Martina olevan seuratuimpia ja kiinnostavampia osallistujia ja siitä uutisointiin taas lehdessä että näin on. Se kirjoitettiin siinä kun Matiasta oli haastateltu. Ja näkihän sen pressissäkin että Martinasta vain tehtiin juttua pääasiassa vaikka on siellä muitakin.
- Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Vasta yhteistyö Petäistön kanssa räjäytti pankin ja nyt sitten olivatkin kymmenen seuratuimman urheilijan listalla tässä Helsingin kisassa, jossa kuitenkin ulkommaalaisten osallistujien osuus oli yli 60%. Mediat on jo jonkin aikaa, ainakin vuoden, uutisoineet että Hyrox lajina kasvattaa koko ajan suosiotaan Suomessa. Ja toden totta, Martinan ja Petäistön viime vuoden simulaattorikisasta ja nyt tästä kisasta on todella paljon tehty juttuja ja viime vuonna olivat maikkarilla yhdessä johtuen siitä ekasta kisasta. Ja myös Erikoisjoukoissa näyttää Martina olevan seuratuimpia ja kiinnostavampia osallistujia ja siitä uutisointiin taas lehdessä että näin on. Se kirjoitettiin siinä kun Matiasta oli haastateltu. Ja näkihän sen pressissäkin että Martinasta vain tehtiin juttua pääasiassa vaikka on siellä muitakin.
Nobodyt ei sillä tavalla kiinnosta ja hyvää mainostahan nämä tuovat saleille, missä treenaavat tai osallistuvat simulaattorikisoihin, ja sitten koko lajille. Nyt molemmat kouluttautuvat vielä Hyrox-valmentajaksi. Matias on jo suorittanutkin. Martina suorittaa nyt koulutuksen ja sitten alkaa myymään valmennuksia ja kertoo että kysyntä Hyrox-valmennukseen on ollut kovaa. Tottakai Matiaksen ja Martinan valmennukset kiinnostaa. Heillä on varmaan erilaiset kohderyhmät. Muita valmennuksiaan Martina kohdistaa yli 35-vuotiaisiin naisiin.
- Anonyymi00187
Anonyymi00185 kirjoitti:
Vasta yhteistyö Petäistön kanssa räjäytti pankin ja nyt sitten olivatkin kymmenen seuratuimman urheilijan listalla tässä Helsingin kisassa, jossa kuitenkin ulkommaalaisten osallistujien osuus oli yli 60%. Mediat on jo jonkin aikaa, ainakin vuoden, uutisoineet että Hyrox lajina kasvattaa koko ajan suosiotaan Suomessa. Ja toden totta, Martinan ja Petäistön viime vuoden simulaattorikisasta ja nyt tästä kisasta on todella paljon tehty juttuja ja viime vuonna olivat maikkarilla yhdessä johtuen siitä ekasta kisasta. Ja myös Erikoisjoukoissa näyttää Martina olevan seuratuimpia ja kiinnostavampia osallistujia ja siitä uutisointiin taas lehdessä että näin on. Se kirjoitettiin siinä kun Matiasta oli haastateltu. Ja näkihän sen pressissäkin että Martinasta vain tehtiin juttua pääasiassa vaikka on siellä muitakin.
Nyt oikesti jäitä hattuun 🔥
Tuota lukiessa tuli jo olo, et puhutaan vähintään kansainvälisestä olympiatason supertähdestä, vaik todellisuudessa kyse on somejulkisuudesta, realitynäkyvyydestä ja trendilajista, jonka ympärillä pyörii tällä hetkellä paljon hypeä. Se, et media tekee juttuja ihmisestä, joka jatkuvasti pitää itseään esillä, ei oo mikään todiste poikkeuksellisesta urheilullisuudesta tai ”pankin räjäyttämisestä”. Media tekee juttuja myös kohuista, ristiriidoista ja henkilöistä, jotka herättää ihmisissä voimakkaita reaktioita.
Jos saavutukset olis oikeesti niin poikkeuksellisia kuin fani yrittää hehkutella, niitä ei tarvitsis jatkuvasti selittää ja korostaa noin suurella tunteella. - Anonyymi00188
Anonyymi00177 kirjoitti:
Padel tuli uutena lajina ja suosio räjähti, sitten myöhemmin kävi miten kävi. Pitäisi faninkin ymmärtää, että uusi laji kasvattaa alussa suosiota. Mutta ei.
Padel on vieläkin hyvin suosittu laji.
- Anonyymi00189
Anonyymi00187 kirjoitti:
Nyt oikesti jäitä hattuun 🔥
Tuota lukiessa tuli jo olo, et puhutaan vähintään kansainvälisestä olympiatason supertähdestä, vaik todellisuudessa kyse on somejulkisuudesta, realitynäkyvyydestä ja trendilajista, jonka ympärillä pyörii tällä hetkellä paljon hypeä. Se, et media tekee juttuja ihmisestä, joka jatkuvasti pitää itseään esillä, ei oo mikään todiste poikkeuksellisesta urheilullisuudesta tai ”pankin räjäyttämisestä”. Media tekee juttuja myös kohuista, ristiriidoista ja henkilöistä, jotka herättää ihmisissä voimakkaita reaktioita.
Jos saavutukset olis oikeesti niin poikkeuksellisia kuin fani yrittää hehkutella, niitä ei tarvitsis jatkuvasti selittää ja korostaa noin suurella tunteella.Eihän täällä mistään tuloksista ja sijoista puhuta vaan lajista!
- Anonyymi00191
Anonyymi00186 kirjoitti:
Nobodyt ei sillä tavalla kiinnosta ja hyvää mainostahan nämä tuovat saleille, missä treenaavat tai osallistuvat simulaattorikisoihin, ja sitten koko lajille. Nyt molemmat kouluttautuvat vielä Hyrox-valmentajaksi. Matias on jo suorittanutkin. Martina suorittaa nyt koulutuksen ja sitten alkaa myymään valmennuksia ja kertoo että kysyntä Hyrox-valmennukseen on ollut kovaa. Tottakai Matiaksen ja Martinan valmennukset kiinnostaa. Heillä on varmaan erilaiset kohderyhmät. Muita valmennuksiaan Martina kohdistaa yli 35-vuotiaisiin naisiin.
Hyrox-valmentajakoulutus on trendilajin ympärille rakennettu lisäkoulutus, muutama tunti verkossa🤣. Noita syntyy lähes jokaisen pinnalla olevan fitness-ilmiön ympärille. Ja niinhän näille trendeille yleensä käy: hetken ne on kaikkialla, sitten tulee seuraava villitys. Crossfit, bootcampit, wellness-buumit, toiminnalliset kisat… aina löytyy uusi ”maailmaa mullistava” . Suomen mittakaavassa Hyroxia harrastaa edelleen lopulta aika pieni porukka, varsinkin Martinan ikäryhmässä. Somekupla ja näkyvä markkinointi antaa helposti paljon suuremman vaikutelman kuin mikä todellinen harrastajamäärä oikeesti on.
- Anonyymi00194
Anonyymi00187 kirjoitti:
Nyt oikesti jäitä hattuun 🔥
Tuota lukiessa tuli jo olo, et puhutaan vähintään kansainvälisestä olympiatason supertähdestä, vaik todellisuudessa kyse on somejulkisuudesta, realitynäkyvyydestä ja trendilajista, jonka ympärillä pyörii tällä hetkellä paljon hypeä. Se, et media tekee juttuja ihmisestä, joka jatkuvasti pitää itseään esillä, ei oo mikään todiste poikkeuksellisesta urheilullisuudesta tai ”pankin räjäyttämisestä”. Media tekee juttuja myös kohuista, ristiriidoista ja henkilöistä, jotka herättää ihmisissä voimakkaita reaktioita.
Jos saavutukset olis oikeesti niin poikkeuksellisia kuin fani yrittää hehkutella, niitä ei tarvitsis jatkuvasti selittää ja korostaa noin suurella tunteella.Hyvä kirjoitus, kiitos. Asiaa alusta loppuun
- Anonyymi00195
Anonyymi00188 kirjoitti:
Padel on vieläkin hyvin suosittu laji.
No, konkurssiin mennyt tosi monta hallia. Alun hypetyksen jälkeen pelaajamäärät laskivat rajusti.
- Anonyymi00197
Anonyymi00187 kirjoitti:
Nyt oikesti jäitä hattuun 🔥
Tuota lukiessa tuli jo olo, et puhutaan vähintään kansainvälisestä olympiatason supertähdestä, vaik todellisuudessa kyse on somejulkisuudesta, realitynäkyvyydestä ja trendilajista, jonka ympärillä pyörii tällä hetkellä paljon hypeä. Se, et media tekee juttuja ihmisestä, joka jatkuvasti pitää itseään esillä, ei oo mikään todiste poikkeuksellisesta urheilullisuudesta tai ”pankin räjäyttämisestä”. Media tekee juttuja myös kohuista, ristiriidoista ja henkilöistä, jotka herättää ihmisissä voimakkaita reaktioita.
Jos saavutukset olis oikeesti niin poikkeuksellisia kuin fani yrittää hehkutella, niitä ei tarvitsis jatkuvasti selittää ja korostaa noin suurella tunteella.Martinan palvoja elää niin pienissä ympyröissä, että ei tiedä kuin Martinan instan, seiskan ja suomi24 palstan. Johan tuolla joku luuli, että yli viiskymppiset ei seuraa hyroxia. Martina ja Matias kaksi tavallista harrastajaa, joita kovempia harrastajia löytyy. Suunnaton itsekehu ja suuret luulot yhdistää ko paria, samanlaisia ovat.
- Anonyymi00172
Sinä minä jaksan ihmetellä ja olen jopa surullinen Martinan puolesta että ei saa sillä tavalla harrastaa urheilua ja osallistua esim. tv-kilpailuihin etteikö aina vaadita että pitää voittaa, ja jos ei voita niin haukutaan pataluhaksi. Tottakai niihin pitää mennä sillä mielellä että nyt yritetään parastaan mutta niin useimmat tekee. Ei se "uhoaminen" tarkoita että siksi pitää voittaa vaan sillä tsempataan itseään. Ei Erikoisjoukkoihinkaan mennä vain siksi että luovutettaisiin heti ensimmäisen tehtävän jälkeen. No, onhan niitäkin ollut.
- Anonyymi00178
Martina on kuin kuninkaallinen näköjään. Joka liike jaka sana otetaan sen inststa ja tehdään aloitus, tai satoja kommentteja perä jälkeen. En ennen ole koskaan huomannut, että oltaisiin noin hirvittävän kiinnostuneita jostain toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä.
- Anonyymi00179
Anonyymi00178 kirjoitti:
Martina on kuin kuninkaallinen näköjään. Joka liike jaka sana otetaan sen inststa ja tehdään aloitus, tai satoja kommentteja perä jälkeen. En ennen ole koskaan huomannut, että oltaisiin noin hirvittävän kiinnostuneita jostain toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Sehän on vain plussaa Martinalle ja ei koskaan pidä ajatella, että se olisi jotentenkin hänelle haitaksi. Julkisuudessa pysyminen on taito laji ja moni sitä haluava ei koskaan siihen edes pystyisi.
- Anonyymi00183
Anonyymi00178 kirjoitti:
Martina on kuin kuninkaallinen näköjään. Joka liike jaka sana otetaan sen inststa ja tehdään aloitus, tai satoja kommentteja perä jälkeen. En ennen ole koskaan huomannut, että oltaisiin noin hirvittävän kiinnostuneita jostain toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Kyllä se martina sitä julkisuutta haluaa ja hakee. Ja jos lukisit muitakin juttuja ja keskustelupalstoilla ketjuja, joissa mainitaan Martina, huomaisit että muistakin julkkiksista kirjoitetaan. Kun et tiedä, älä väitä, ota selvää.
- Anonyymi00184
Anonyymi00178 kirjoitti:
Martina on kuin kuninkaallinen näköjään. Joka liike jaka sana otetaan sen inststa ja tehdään aloitus, tai satoja kommentteja perä jälkeen. En ennen ole koskaan huomannut, että oltaisiin noin hirvittävän kiinnostuneita jostain toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Suomi24 julkkisjuorut on muutaman henkilön mylläyskenttä. Turha vetää sen kummempia päätelmiä.
- Anonyymi00190
Anonyymi00178 kirjoitti:
Martina on kuin kuninkaallinen näköjään. Joka liike jaka sana otetaan sen inststa ja tehdään aloitus, tai satoja kommentteja perä jälkeen. En ennen ole koskaan huomannut, että oltaisiin noin hirvittävän kiinnostuneita jostain toisesta julkisuudessa olevasta henkilöstä.
Martina vaan ärsyttää muutamaa tyyppiä ei sen kummempaa. Ne jaksaa sitten sen ilmaista.
- Anonyymi00193
Anonyymi00184 kirjoitti:
Suomi24 julkkisjuorut on muutaman henkilön mylläyskenttä. Turha vetää sen kummempia päätelmiä.
Yritykset ja lehdistö ovat tarkkana ja seuraavat, ketkä julkisuudessa olevista henkilöistä kiinostaa eniten ja sillä perusteella esimerkiksi pyydetään eri tv-ohjelmiin ja samoin haastatteluihin myös.
- Anonyymi00198
Anonyymi00193 kirjoitti:
Yritykset ja lehdistö ovat tarkkana ja seuraavat, ketkä julkisuudessa olevista henkilöistä kiinostaa eniten ja sillä perusteella esimerkiksi pyydetään eri tv-ohjelmiin ja samoin haastatteluihin myös.
Tai myös tarjoutuu. Onhan noita. Julkisuus itseisarvo.
- Anonyymi00199
Anonyymi00193 kirjoitti:
Yritykset ja lehdistö ovat tarkkana ja seuraavat, ketkä julkisuudessa olevista henkilöistä kiinostaa eniten ja sillä perusteella esimerkiksi pyydetään eri tv-ohjelmiin ja samoin haastatteluihin myös.
Yritykset seuraa kyllä kiinnostavuutta ja näkyvyyttä. Mut ne seuraa myös yritystoiminnan tuloksia ja uskottavuutta. Ja kun numeroita katsotaan, niin tässä tapauksessa suunta ei nyt ihan näytä olevan ylöspäin🙄
- Anonyymi00201
Anonyymi00199 kirjoitti:
Yritykset seuraa kyllä kiinnostavuutta ja näkyvyyttä. Mut ne seuraa myös yritystoiminnan tuloksia ja uskottavuutta. Ja kun numeroita katsotaan, niin tässä tapauksessa suunta ei nyt ihan näytä olevan ylöspäin🙄
Onko 2024, 2025 tilinpäätökset jo julkaistu..
- Anonyymi00202
Anonyymi00199 kirjoitti:
Yritykset seuraa kyllä kiinnostavuutta ja näkyvyyttä. Mut ne seuraa myös yritystoiminnan tuloksia ja uskottavuutta. Ja kun numeroita katsotaan, niin tässä tapauksessa suunta ei nyt ihan näytä olevan ylöspäin🙄
Tietyt mediat yrittävätkin mustamaalata että asiakkaita katoaisi.
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
Tietyt mediat yrittävätkin mustamaalata että asiakkaita katoaisi.
Eivät kuitenkaan ole esim. Sonja Aiellon firmoista, tai ei ainakaan Seiska ole kirjoittanut. Kolme vuotta miinuksella ja viimeisenä vuotena jopa yli 40 tuhatta. Mutta tietenkin tarkoituksena on valikoida että kenen liiketoimintaa halutaan mustamaalata. Eli pärstäkertoimen mukaan mennään tässäkin asiassa.
- Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
Eivät kuitenkaan ole esim. Sonja Aiellon firmoista, tai ei ainakaan Seiska ole kirjoittanut. Kolme vuotta miinuksella ja viimeisenä vuotena jopa yli 40 tuhatta. Mutta tietenkin tarkoituksena on valikoida että kenen liiketoimintaa halutaan mustamaalata. Eli pärstäkertoimen mukaan mennään tässäkin asiassa.
Googlasin ja eipä ole muu media kuin Iltasanomat tehneet juttua tuosta Sonjan firman tuloksesta joka on jo yli 40 tuhatta miinuksella. Ei ole Seiska eikä Iltalehtikään kirjoittanut mitään.
- Anonyymi00205
Anonyymi00202 kirjoitti:
Tietyt mediat yrittävätkin mustamaalata että asiakkaita katoaisi.
Jospa näiden eräiden yrittäjänaisten mustamaalaaminen ja ikäviin otsikoihin saattaminen voisi johtua vaikka siitä että lastensa isät ovat esim. uhannut haastaa Seiskan käräjille ja toinen uhannut räjäyttää koko Seiskan toimiston? Ja kosto elää sitten näiden miesten exiin ja lastensa äiteihin? Kunhan pohdiskelen.
- Anonyymi00207
Anonyymi00205 kirjoitti:
Jospa näiden eräiden yrittäjänaisten mustamaalaaminen ja ikäviin otsikoihin saattaminen voisi johtua vaikka siitä että lastensa isät ovat esim. uhannut haastaa Seiskan käräjille ja toinen uhannut räjäyttää koko Seiskan toimiston? Ja kosto elää sitten näiden miesten exiin ja lastensa äiteihin? Kunhan pohdiskelen.
Ja tämä päätelmä vain siksi että kovin valikoidusti noita asioita otetaan esille eli pärstäkertoimen mukaan.
- Anonyymi00211
Anonyymi00204 kirjoitti:
Googlasin ja eipä ole muu media kuin Iltasanomat tehneet juttua tuosta Sonjan firman tuloksesta joka on jo yli 40 tuhatta miinuksella. Ei ole Seiska eikä Iltalehtikään kirjoittanut mitään.
On sulla googlailun aiheet, en muuta sano.
- Anonyymi00213
Anonyymi00203 kirjoitti:
Eivät kuitenkaan ole esim. Sonja Aiellon firmoista, tai ei ainakaan Seiska ole kirjoittanut. Kolme vuotta miinuksella ja viimeisenä vuotena jopa yli 40 tuhatta. Mutta tietenkin tarkoituksena on valikoida että kenen liiketoimintaa halutaan mustamaalata. Eli pärstäkertoimen mukaan mennään tässäkin asiassa.
Martina on ollu julkisuudessa paljon pidempään kuin Aiello, joten on aivan selvää että hänestä myös kirjoitetaan enemmän.Ja mitä tohon ”pärstäkertoimeen” ja ”mustamaalaukseen” tulee, niin kyllä ne reaktiot ovat usein ihan suorassa suhteessa siihen, millaisia suurieleisiä ja itsekehuvia lausuntoja itsestään antaa.
Kun jatkuvasti korostaa omaa erinomaisuuttaan, paremmuuttaan ja menestystään, niin aivan varmasti myös kommentoijien sanansäilät liikkuu herkemmin - Anonyymi00219
Anonyymi00213 kirjoitti:
Martina on ollu julkisuudessa paljon pidempään kuin Aiello, joten on aivan selvää että hänestä myös kirjoitetaan enemmän.Ja mitä tohon ”pärstäkertoimeen” ja ”mustamaalaukseen” tulee, niin kyllä ne reaktiot ovat usein ihan suorassa suhteessa siihen, millaisia suurieleisiä ja itsekehuvia lausuntoja itsestään antaa.
Kun jatkuvasti korostaa omaa erinomaisuuttaan, paremmuuttaan ja menestystään, niin aivan varmasti myös kommentoijien sanansäilät liikkuu herkemminJust näin. Palvoja ei halua nähdä Martinan pohjatonta ja perusteetonta itsekehua. Turhan kehujat joutuu arvostelun kohteeksi. Ja ihan aiheesta. Jos kehuu olevansa parempi kuin muut, niin olisi sitten hyvä olla sitä. Oikeasti hyvät ja paremmat ei louskuta leukojaan kehumalla itseään. Kuninkaan ei tarvitse sanoa olevansa kuningas. Martina ei mitään muuta teekään kuin sanoo olevansa jotain. 43 vee ja niin keskeneräinen itsetunto.
- Anonyymi00220
Anonyymi00213 kirjoitti:
Martina on ollu julkisuudessa paljon pidempään kuin Aiello, joten on aivan selvää että hänestä myös kirjoitetaan enemmän.Ja mitä tohon ”pärstäkertoimeen” ja ”mustamaalaukseen” tulee, niin kyllä ne reaktiot ovat usein ihan suorassa suhteessa siihen, millaisia suurieleisiä ja itsekehuvia lausuntoja itsestään antaa.
Kun jatkuvasti korostaa omaa erinomaisuuttaan, paremmuuttaan ja menestystään, niin aivan varmasti myös kommentoijien sanansäilät liikkuu herkemminVoi jos katsoisit hieman muiden valmentajien instoja kun mainostavat omia valmennuksiaan niin sieltä ei omakehuja puutu. Mielestäni Martina ei edes sorru samalle tasolle kuin moni muu. Katso vaikka entisen hiihtokuningattaren postauksia itsestään mainosmielessä, niin näet miltä itsekehu näyttää suuressa mittakaavassa. Onko kukaan koskaan kirjoittanut itsestään niin paljon laatusanoja kuin siellä näkee?
- Anonyymi00221
Anonyymi00220 kirjoitti:
Voi jos katsoisit hieman muiden valmentajien instoja kun mainostavat omia valmennuksiaan niin sieltä ei omakehuja puutu. Mielestäni Martina ei edes sorru samalle tasolle kuin moni muu. Katso vaikka entisen hiihtokuningattaren postauksia itsestään mainosmielessä, niin näet miltä itsekehu näyttää suuressa mittakaavassa. Onko kukaan koskaan kirjoittanut itsestään niin paljon laatusanoja kuin siellä näkee?
Hiihtokuningatar kertoo olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja Pikkarainenkin kertoo instassa saaneensa osansa keijupölystä. Hiihtokuningatar on vielä ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin äskettäin.
- Anonyymi00222
Anonyymi00220 kirjoitti:
Voi jos katsoisit hieman muiden valmentajien instoja kun mainostavat omia valmennuksiaan niin sieltä ei omakehuja puutu. Mielestäni Martina ei edes sorru samalle tasolle kuin moni muu. Katso vaikka entisen hiihtokuningattaren postauksia itsestään mainosmielessä, niin näet miltä itsekehu näyttää suuressa mittakaavassa. Onko kukaan koskaan kirjoittanut itsestään niin paljon laatusanoja kuin siellä näkee?
Esim. Nannan stoorit ja postaukset on kuin suoraan Voguen kuvastosta ja lapset puettu kauniisiin vaatteisiin ja poseerataan. Käyttää myös lapsia mallina myydessään oman merkin treenivaatteita joita tehdään lapsille. Sitten laittaa todella usein ihmisten kommentteja etenkin siitä kuinka hyvä äiti hän on muiden mielestä.
- Anonyymi00223
Anonyymi00221 kirjoitti:
Hiihtokuningatar kertoo olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja Pikkarainenkin kertoo instassa saaneensa osansa keijupölystä. Hiihtokuningatar on vielä ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin äskettäin.
Voi Hannu parka. Siksikö se on aina niin pöllämystyneen näköinen instakuvissaan? Raavas mies ja päälle heitellään keijupölyä.
- Anonyymi00192
Hauska, ennakkoluuloton ja rohkea Martina. Pidän tyylistä.
- Anonyymi00196
Instassa, totuus on epävarma, säikky.
- Anonyymi00200
Jatkuvasti itseään hehkuttava, suurieleinen ja draaman ympärillä viihtyvä Martina. Kyllä siinäkin oma ”tyylinsä” on 😄
- Anonyymi00206
Anonyymi00196 kirjoitti:
Instassa, totuus on epävarma, säikky.
Ei epävarmat ja säikyt naiset haaveile konien ulkomaille kuskaamiseen itselleen oikeutta rekan ajamiseen.🐴
- Anonyymi00208
Anonyymi00206 kirjoitti:
Ei epävarmat ja säikyt naiset haaveile konien ulkomaille kuskaamiseen itselleen oikeutta rekan ajamiseen.🐴
Kyllä haaveilee, eli epävarma pönkittää itsetuntoaan eri tavoilla. Arkuus näyttäytyy usein rehvakkuutena.
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Kyllä haaveilee, eli epävarma pönkittää itsetuntoaan eri tavoilla. Arkuus näyttäytyy usein rehvakkuutena.
Ei se ole haaveilua. Hän ajaa rekkakortin ja tarvitsee sitä tyttärensä harrastus matkoja varten,hevosten kuljetusksiin.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Ei se ole haaveilua. Hän ajaa rekkakortin ja tarvitsee sitä tyttärensä harrastus matkoja varten,hevosten kuljetusksiin.
Haaveilkaa tekin kaikki muuta, kuin juorupalstoilla haukutte ja kehutte julkisuudessa olevaa henkilöä. Hankkikaa oma elämä.
- Anonyymi00212
Anonyymi00206 kirjoitti:
Ei epävarmat ja säikyt naiset haaveile konien ulkomaille kuskaamiseen itselleen oikeutta rekan ajamiseen.🐴
Nimenomaan haaveile. Sitten olis kehumisen aihetta kun se ”rekka” olis oma😁
- Anonyymi00214
Anonyymi00209 kirjoitti:
Ei se ole haaveilua. Hän ajaa rekkakortin ja tarvitsee sitä tyttärensä harrastus matkoja varten,hevosten kuljetusksiin.
Mielenkiintoisesti kommentoit haaveilu -sanaa tuohon kommenttiin ja jätit huomaamatta 13:40.
- Anonyymi00215
Anonyymi00210 kirjoitti:
Haaveilkaa tekin kaikki muuta, kuin juorupalstoilla haukutte ja kehutte julkisuudessa olevaa henkilöä. Hankkikaa oma elämä.
Ota ohjeesi ihan ensin itse käyttöön.
- Anonyymi00217
Anonyymi00212 kirjoitti:
Nimenomaan haaveile. Sitten olis kehumisen aihetta kun se ”rekka” olis oma😁
Ja taas tämä että juuri Martinalla pitäisi olla oma rekka, muuten ei ole mitään. Ne rekat on siksi että siellä kuljetetaan useiden hevosia eikä kaikilla ole omaa rekkaa. Ja sitäpaitsi Martinalla on hevoskuljetusauto johon mahtuu kaksi hevosta ja sillä jo kuljettaa. Autossa lukee tytön nimi.
- Anonyymi00218
Anonyymi00217 kirjoitti:
Ja taas tämä että juuri Martinalla pitäisi olla oma rekka, muuten ei ole mitään. Ne rekat on siksi että siellä kuljetetaan useiden hevosia eikä kaikilla ole omaa rekkaa. Ja sitäpaitsi Martinalla on hevoskuljetusauto johon mahtuu kaksi hevosta ja sillä jo kuljettaa. Autossa lukee tytön nimi.
Ne autot näyttää enemmänkin isoilta busseilta kuin miltään rekka-autoilta.
- Anonyymi00225
Anonyymi00217 kirjoitti:
Ja taas tämä että juuri Martinalla pitäisi olla oma rekka, muuten ei ole mitään. Ne rekat on siksi että siellä kuljetetaan useiden hevosia eikä kaikilla ole omaa rekkaa. Ja sitäpaitsi Martinalla on hevoskuljetusauto johon mahtuu kaksi hevosta ja sillä jo kuljettaa. Autossa lukee tytön nimi.
Mitä ihmeellistä siinä lopulta on, et ajaa hevoskuljetusautoa? Aika moni muukin nainen kuljettaa hevosia harrastuksen yhteydessä ihan normaalisti. Fanien kommenteista saa vaikutelman, et kyse olis vähintään siitä, et käsivoimin vedetään rekkaa vuoristoon hevonen selässä 🤣
- Anonyymi00226
Anonyymi00218 kirjoitti:
Ne autot näyttää enemmänkin isoilta busseilta kuin miltään rekka-autoilta.
On kuitenkin nimeltään hevoskuljetus rekkoja. On nyt taaskin ongelma vainoojalla. Miksi Martina tarvitsee itselleen rekkaauton ajokortin. No illalla tulee erikoisjoukot ja mitähän se alkaa siitä vääntää ketjuihin taaskin paskaa ja ? Itse olen jo ohjelman katsonut ja en kuitenkaan siitä ala tänne kertoo, tai haukkuu. Et kuka teki mitä, tai ei tehnyt.
- Anonyymi00238
Anonyymi00226 kirjoitti:
On kuitenkin nimeltään hevoskuljetus rekkoja. On nyt taaskin ongelma vainoojalla. Miksi Martina tarvitsee itselleen rekkaauton ajokortin. No illalla tulee erikoisjoukot ja mitähän se alkaa siitä vääntää ketjuihin taaskin paskaa ja ? Itse olen jo ohjelman katsonut ja en kuitenkaan siitä ala tänne kertoo, tai haukkuu. Et kuka teki mitä, tai ei tehnyt.
Siellä on muitakin mutta Martinan vainoaja elää ja hengittää vain Martinaa.
- Anonyymi00243
Anonyymi00225 kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä lopulta on, et ajaa hevoskuljetusautoa? Aika moni muukin nainen kuljettaa hevosia harrastuksen yhteydessä ihan normaalisti. Fanien kommenteista saa vaikutelman, et kyse olis vähintään siitä, et käsivoimin vedetään rekkaa vuoristoon hevonen selässä 🤣
Martina ajaa kortin, niin ikifani on hurmiossa.
- Anonyymi00252
Anonyymi00243 kirjoitti:
Martina ajaa kortin, niin ikifani on hurmiossa.
Kohta varmaan puhutaan jo maisteritason ajokortista 🤣Fanin kommenteista päätellen kyse ei oo enää pelkästä kortin ajamisesta, vaan harvojen ja valittujen merkkisaavutuksesta.
- Anonyymi00257
Anonyymi00252 kirjoitti:
Kohta varmaan puhutaan jo maisteritason ajokortista 🤣Fanin kommenteista päätellen kyse ei oo enää pelkästä kortin ajamisesta, vaan harvojen ja valittujen merkkisaavutuksesta.
Tai, että Martina suoritti ajokokeen paremmin kuin kukaan koskaan. Autokoulun opettaja oli mykkänä ihailusta yms.
- Anonyymi00216
Vappu Pimiä on ollut ylöchatin juontaja 2000-2003 ja kertoi että sai niin törkypalautetta että kulki työmatkat pippurisumute taskussa. Aivan hiljattain esim. Jasmin ent. Mäntylä haukkui Vappua että kansankynttilä ja että oli chatissa matkinut hänen poseeraustaan. Eli todella pitkävihainen tämä Jasmin koska tuosta on aikaa kuitenkin se pitkälti yli 20 vuotta. Huomasin että myös Martina on ollut vuonna 2006 jonkun yöchat deittiohjelman juontaja eli onko häneen kohdistettu samaa törkyä kuin Vappuun, joka siis kulki pippurisumutin taskussa.
- Anonyymi00224
Kateus on ainut syy haukkumiseen ! Toinen syy yksinäisyys ja katkeruus, omaa elämäänsä kohtaan. Kolmas syy. Psyykkisesti sairas henkilö on ottanut jonkun julkisuudessa olevan henkilön vainotakseen ja ei pysty päästää henkilöstä irti otettaan.
- Anonyymi00227
Anonyymi00224 kirjoitti:
Kateus on ainut syy haukkumiseen ! Toinen syy yksinäisyys ja katkeruus, omaa elämäänsä kohtaan. Kolmas syy. Psyykkisesti sairas henkilö on ottanut jonkun julkisuudessa olevan henkilön vainotakseen ja ei pysty päästää henkilöstä irti otettaan.
Etkö oo yhtään huolissas siitä, et aivan sama mitä Martina tekee, niin siitä rakennetaan fanien toimesta joku poikkeuksellinen suoritus tai harvinaisen tekemisen ihme? Martina tekee lopulta hyvin tavallisia asioita, joita moni muukin tekee: treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Mut fanien silmissä niistä tulee automaattisesti jotain uskomattoman erityistä vain siksi, et tekijänä on Martina.
Siinä kohtaa vois ehkä itsekin pysähtyä miettimään, meneekö ihailu jo vähän suhteettomaksi. - Anonyymi00228
No niinpäs onkin viime vuoden joulukuussa Jasmin haukkunut Pimiää yli 20 vuoden takaa ja comon ja Hymynkin toimittaja JT Tuomela tehnyt comoon ekana jutun asiasta. Iltalehden Riia seuraavaksi ja pari muuta pientä mediaa. Esim. Seiskassa ei sanaakaan eikä Iltasanomissa. Mutta näin! Ne olisi jääneet sinne Jasminin instaan jos toimittajat eivät niitä nostaisi syystä tai toisesta, minkä vain itse tietävät, framille.
- Anonyymi00229
Anonyymi00227 kirjoitti:
Etkö oo yhtään huolissas siitä, et aivan sama mitä Martina tekee, niin siitä rakennetaan fanien toimesta joku poikkeuksellinen suoritus tai harvinaisen tekemisen ihme? Martina tekee lopulta hyvin tavallisia asioita, joita moni muukin tekee: treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Mut fanien silmissä niistä tulee automaattisesti jotain uskomattoman erityistä vain siksi, et tekijänä on Martina.
Siinä kohtaa vois ehkä itsekin pysähtyä miettimään, meneekö ihailu jo vähän suhteettomaksi.Onko sinua tukistettu vai miksi olet noin käärmeissäsi? Jos on niin siihen oli varmaankin pätevä syy. Mutta pitkävihaisia riittää kuten täälläkin on nyt nostettu esille Jasmin joka ei ole unohtanut Vapun tekemistä pitkälti yli 20 vuoden takaa. Oli kuulemma matkut Jasminin poseerausta.
- Anonyymi00230
Anonyymi00229 kirjoitti:
Onko sinua tukistettu vai miksi olet noin käärmeissäsi? Jos on niin siihen oli varmaankin pätevä syy. Mutta pitkävihaisia riittää kuten täälläkin on nyt nostettu esille Jasmin joka ei ole unohtanut Vapun tekemistä pitkälti yli 20 vuoden takaa. Oli kuulemma matkut Jasminin poseerausta.
Niin, ja Seiskan toimittaja Miikka kaivoi esille Fingerroosin moittimaan Martinaa kun oli yli 20 vuotta sitten sanonut että Kehä ykkösen ulkopuolella ei ole elämää. Maalaisena Fingerroos oli siitä loukkaantunut vielä yli 20 vuoden jälkeenkin.
- Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
Niin, ja Seiskan toimittaja Miikka kaivoi esille Fingerroosin moittimaan Martinaa kun oli yli 20 vuotta sitten sanonut että Kehä ykkösen ulkopuolella ei ole elämää. Maalaisena Fingerroos oli siitä loukkaantunut vielä yli 20 vuoden jälkeenkin.
Eihän täälläkään mitään muuta jauhetakaan kuin Martinan sanomisia ennen ja nyt. Hänet koetaan jotenkin tärkeänä ihmisenä ilmeisesti.
- Anonyymi00232
Anonyymi00229 kirjoitti:
Onko sinua tukistettu vai miksi olet noin käärmeissäsi? Jos on niin siihen oli varmaankin pätevä syy. Mutta pitkävihaisia riittää kuten täälläkin on nyt nostettu esille Jasmin joka ei ole unohtanut Vapun tekemistä pitkälti yli 20 vuoden takaa. Oli kuulemma matkut Jasminin poseerausta.
Tuo kommentti kertoi kyllä susta kaiken olennaisen 😂 Tyypillistä fanituslogiikkaa: jos joku kritisoi tai kyseenalaistaa, niin taustalla täytyy olla henkilökohtainen trauma, katkeruus tai joku vuosikymmenten tukistamisdraama.
- Anonyymi00233
Anonyymi00227 kirjoitti:
Etkö oo yhtään huolissas siitä, et aivan sama mitä Martina tekee, niin siitä rakennetaan fanien toimesta joku poikkeuksellinen suoritus tai harvinaisen tekemisen ihme? Martina tekee lopulta hyvin tavallisia asioita, joita moni muukin tekee: treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Mut fanien silmissä niistä tulee automaattisesti jotain uskomattoman erityistä vain siksi, et tekijänä on Martina.
Siinä kohtaa vois ehkä itsekin pysähtyä miettimään, meneekö ihailu jo vähän suhteettomaksi.Jos sinä et Martinaa haukkuisi kaiket päivät ja tekisi aloituksia niin täällä ei kirjoitettaisi Martinasta yhtään mitään.
- Anonyymi00234
Anonyymi00233 kirjoitti:
Jos sinä et Martinaa haukkuisi kaiket päivät ja tekisi aloituksia niin täällä ei kirjoitettaisi Martinasta yhtään mitään.
Sinä kyseenalaistat kaiken mitä Martina tekee eli treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Kaikista noista tekemisistä sinä jauhat jotain negaa kaiket päivät.
- Anonyymi00235
Anonyymi00227 kirjoitti:
Etkö oo yhtään huolissas siitä, et aivan sama mitä Martina tekee, niin siitä rakennetaan fanien toimesta joku poikkeuksellinen suoritus tai harvinaisen tekemisen ihme? Martina tekee lopulta hyvin tavallisia asioita, joita moni muukin tekee: treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Mut fanien silmissä niistä tulee automaattisesti jotain uskomattoman erityistä vain siksi, et tekijänä on Martina.
Siinä kohtaa vois ehkä itsekin pysähtyä miettimään, meneekö ihailu jo vähän suhteettomaksi.Hölö ja Hölö. Ainut on Martinan vainooja ja muutama muu haukkuja ja aloituksien tekijät. Ei kukaan Martinan seuraaja tekisi tyhjästä aloituksia ja se on totuus. Fanien toimesta ei tehdä pienistä asioista yhtään aloituksia. Vainooja sen sijaan, tekee jokaisesta Martinan lauseesta tai pienestäkin huokauksesta aloituksen palstalle Lopettakaa kirjoittelu Martinasta, niin on hyvin rauhallista silloin keskustelut Martina Aitolehdestä.
- Anonyymi00236
Anonyymi00234 kirjoitti:
Sinä kyseenalaistat kaiken mitä Martina tekee eli treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Kaikista noista tekemisistä sinä jauhat jotain negaa kaiket päivät.
Tämäkin aloitus on tehty sillä mielellä että Ville ja Kaisa hyviä, Martina huono.
- Anonyymi00237
Anonyymi00234 kirjoitti:
Sinä kyseenalaistat kaiken mitä Martina tekee eli treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Kaikista noista tekemisistä sinä jauhat jotain negaa kaiket päivät.
Ai taas se kuuluisa yksi tyyppi. Pieni on sun maailmasi.
- Anonyymi00239
Anonyymi00237 kirjoitti:
Ai taas se kuuluisa yksi tyyppi. Pieni on sun maailmasi.
Onhan nuo yhteenihmiseen kohdistuvat ikävät kommentit aika pienen porukan tekemiä, sehän on selvä asia.
- Anonyymi00240
Anonyymi00228 kirjoitti:
No niinpäs onkin viime vuoden joulukuussa Jasmin haukkunut Pimiää yli 20 vuoden takaa ja comon ja Hymynkin toimittaja JT Tuomela tehnyt comoon ekana jutun asiasta. Iltalehden Riia seuraavaksi ja pari muuta pientä mediaa. Esim. Seiskassa ei sanaakaan eikä Iltasanomissa. Mutta näin! Ne olisi jääneet sinne Jasminin instaan jos toimittajat eivät niitä nostaisi syystä tai toisesta, minkä vain itse tietävät, framille.
Olikohan Jasmin Hymyn suosikkityttö aikanaan vai miten Hymyssä kohdeltu. Pitääpä googlata. Ainakin Martinan pahimmat viholliset yhteen aikaan eli Tukiainen ja Berg oli Hymyn suosikkeja.
- Anonyymi00242
Anonyymi00237 kirjoitti:
Ai taas se kuuluisa yksi tyyppi. Pieni on sun maailmasi.
Se kuuluisa yksi tyyppi häärää vauvalla Erikoisjoukot -ketjussakin. Siitä näkee että vain yksi ja samat jutut siellä kuin täälläkin.
- Anonyymi00244
Anonyymi00224 kirjoitti:
Kateus on ainut syy haukkumiseen ! Toinen syy yksinäisyys ja katkeruus, omaa elämäänsä kohtaan. Kolmas syy. Psyykkisesti sairas henkilö on ottanut jonkun julkisuudessa olevan henkilön vainotakseen ja ei pysty päästää henkilöstä irti otettaan.
Eli nytkö on viimein selvinnyt se aihe mistä voi olla kateellinen. Jeee. Kirjoita se nyt tänne kun tiedät.
- Anonyymi00245
Anonyymi00227 kirjoitti:
Etkö oo yhtään huolissas siitä, et aivan sama mitä Martina tekee, niin siitä rakennetaan fanien toimesta joku poikkeuksellinen suoritus tai harvinaisen tekemisen ihme? Martina tekee lopulta hyvin tavallisia asioita, joita moni muukin tekee: treenaa, matkustaa, harrastaa, tekee somea ja valmennuksia. Mut fanien silmissä niistä tulee automaattisesti jotain uskomattoman erityistä vain siksi, et tekijänä on Martina.
Siinä kohtaa vois ehkä itsekin pysähtyä miettimään, meneekö ihailu jo vähän suhteettomaksi.Hyvä kirjoitus 16:22. Verojen maksu, lapsista huolehtiminen, autolla ajo jne. Niin tavallisia asioita kuin olla voi. Joku palvoja mainitsi yksinäisyyden ja sanoisinkin, että tuo Martinan palvonta, instansa seuraaminen ja sokea ihailu, on just sitä kun ihmisellä ei ole mitään muuta elämässään.
- Anonyymi00246
Anonyymi00229 kirjoitti:
Onko sinua tukistettu vai miksi olet noin käärmeissäsi? Jos on niin siihen oli varmaankin pätevä syy. Mutta pitkävihaisia riittää kuten täälläkin on nyt nostettu esille Jasmin joka ei ole unohtanut Vapun tekemistä pitkälti yli 20 vuoden takaa. Oli kuulemma matkut Jasminin poseerausta.
16:35 pelkästään nolo toi sun "onko sinua tukistettu". Kuinka sekaisin olet?
- Anonyymi00247
Anonyymi00230 kirjoitti:
Niin, ja Seiskan toimittaja Miikka kaivoi esille Fingerroosin moittimaan Martinaa kun oli yli 20 vuotta sitten sanonut että Kehä ykkösen ulkopuolella ei ole elämää. Maalaisena Fingerroos oli siitä loukkaantunut vielä yli 20 vuoden jälkeenkin.
Voi voi ja nääs nääs. Kuinkas tästäkin nyt selvitää . Mene ulkoilemaan välillä ja jatka arkistojesi kaivelua sen jälkeen taas. Tärkeää hommaa...
- Anonyymi00248
Anonyymi00231 kirjoitti:
Eihän täälläkään mitään muuta jauhetakaan kuin Martinan sanomisia ennen ja nyt. Hänet koetaan jotenkin tärkeänä ihmisenä ilmeisesti.
Ei koeta, vaan just se karkea ristiriita puheiden ja tekojen välillä aiheuttaa näitä kirjoituksia. En tiedä toista kohujulkkista, joka kehuu itseään niin paljon kuin martina. Tv ohjelmassa esittäminen 11 päivän ajan on lasten leikkiä. Jos menis erämaahan ILMAN KAMEROITA nähtäisiin totuus. Kiva itkijä ja valittaja se kyllä tuolla erikoisjoukoissakin.
- Anonyymi00249
Anonyymi00239 kirjoitti:
Onhan nuo yhteenihmiseen kohdistuvat ikävät kommentit aika pienen porukan tekemiä, sehän on selvä asia.
Juu ja kehut vielä pienemmän. Se on selvä asia
- Anonyymi00250
Anonyymi00240 kirjoitti:
Olikohan Jasmin Hymyn suosikkityttö aikanaan vai miten Hymyssä kohdeltu. Pitääpä googlata. Ainakin Martinan pahimmat viholliset yhteen aikaan eli Tukiainen ja Berg oli Hymyn suosikkeja.
Oletko tosissasi 16:45? Pitääpä googlata 🤣🤣 tiedätkö googlaa, googlaa ja täytä tyhjää elämääsi, mutta miksi sitä täällä kerrot? Pitääkö antaa lupa?
- Anonyymi00251
Anonyymi00235 kirjoitti:
Hölö ja Hölö. Ainut on Martinan vainooja ja muutama muu haukkuja ja aloituksien tekijät. Ei kukaan Martinan seuraaja tekisi tyhjästä aloituksia ja se on totuus. Fanien toimesta ei tehdä pienistä asioista yhtään aloituksia. Vainooja sen sijaan, tekee jokaisesta Martinan lauseesta tai pienestäkin huokauksesta aloituksen palstalle Lopettakaa kirjoittelu Martinasta, niin on hyvin rauhallista silloin keskustelut Martina Aitolehdestä.
Se joka näitä aloituksia tekee, ei yleensä oo mistään mitään mieltä. Heittelee väliin kommentteja, milloin puolesta tai vastaan ja sopivasti provosoiden, pääasia että ketju pysyy hengissä.
Sehän on puhdasta tuloa tänne Suomi24:ään. Jokainen klikkaus, lukukerta ja kommentti näyttää mainoksia ja tuo sitä kautta mainostuloja. Mitä kuumempana keskustelu käy, sitä enemmän rahaa virtaa kassaan. Riita ja draama pitää ihmiset lukemassa. - Anonyymi00253
Anonyymi00236 kirjoitti:
Tämäkin aloitus on tehty sillä mielellä että Ville ja Kaisa hyviä, Martina huono.
Tai sitten ihmiset vaan vertaa tuloksia keskenään 😄 Kaikkee ei tarvii kääntää vainoharhaiseksi ”Martinaa vastaan” -asetelmaksi.
- Anonyymi00254
Anonyymi00236 kirjoitti:
Tämäkin aloitus on tehty sillä mielellä että Ville ja Kaisa hyviä, Martina huono.
No ei se kovin hyvä voi olla kun miehetkin sillä lähtee muiden matkaan.
- Anonyymi00258
Anonyymi00253 kirjoitti:
Tai sitten ihmiset vaan vertaa tuloksia keskenään 😄 Kaikkee ei tarvii kääntää vainoharhaiseksi ”Martinaa vastaan” -asetelmaksi.
Jep. Martinan palvojan pää toimii niin, että jos jotain muuta kuin Martinaa kehuu, on se martinan haukkumista
- Anonyymi00259
Anonyymi00254 kirjoitti:
No ei se kovin hyvä voi olla kun miehetkin sillä lähtee muiden matkaan.
Niimpä. Ei taida Hannun Ritu olla kovin hyvä, kun aviomies jätti sen kylmästi ja lähti toisen matkaan.
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Niimpä. Ei taida Hannun Ritu olla kovin hyvä, kun aviomies jätti sen kylmästi ja lähti toisen matkaan.
Hyrox koulutus kestää 12 viikkoa ja nyt olen sen itsekkin aloittanut 💪.
- Anonyymi00261
Anonyymi00259 kirjoitti:
Niimpä. Ei taida Hannun Ritu olla kovin hyvä, kun aviomies jätti sen kylmästi ja lähti toisen matkaan.
No mietitäänpä samalla logiikalla sittem myös Martinaa. Petetty ja jätetty. Sinänsä hieno asenne sulla petettyjä kohtaan. Heissä vika eivätkä ole hyviä. Suomessa moni on tullut jätetyksi ja petetyksi. Eli pettäjä ja jättäjä on sun mielestä hyvä ja jätetty huono.
- Anonyymi00263
Anonyymi00248 kirjoitti:
Ei koeta, vaan just se karkea ristiriita puheiden ja tekojen välillä aiheuttaa näitä kirjoituksia. En tiedä toista kohujulkkista, joka kehuu itseään niin paljon kuin martina. Tv ohjelmassa esittäminen 11 päivän ajan on lasten leikkiä. Jos menis erämaahan ILMAN KAMEROITA nähtäisiin totuus. Kiva itkijä ja valittaja se kyllä tuolla erikoisjoukoissakin.
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
- Anonyymi00264
Anonyymi00259 kirjoitti:
Niimpä. Ei taida Hannun Ritu olla kovin hyvä, kun aviomies jätti sen kylmästi ja lähti toisen matkaan.
Nyt Hannulla on sensuuntaisia postauksia että jollakin ei ole hänelle tarpeeksi aikaa ja sitten alkaa piikittely. Piikittely on kestänyt nyt jo pari viikkoa. Hannu uhriutuu ja kerää sääliä ja sitten alkaa piikittely. Voi Riitta-Liisa parka. Riitta-Liisalla on elämä, Hannulla ei, ja Hannu ei nyt saa tarpeeksi aikaa.
- Anonyymi00266
Iltasanomissa on hyvä juttu että Esko kertoo ennen Martinaa olleen naisystävän toimista että on lopuksi mennyt tekemään rikosilmoituksen, koska pelkäsi naisystäväänsä. Oli leikellyt kaikki albumin kuvat koska siellä oli ollut naisen mukaan hu*ran kuvia eli Eskon ensimmäisestä aviovaimosta kuvia.
Martina kertoo jostain suhteesta parikymppisenä mutta luulenpa että tuo mistä Iltasanomat kertoo että repinyt kaikki petivaatteet ja vielä kussut sänkyyn, kun Martina halusi mennä nukkumaan eikä lähteä ulos juhlimaan, oli joku muu. - Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Iltasanomissa on hyvä juttu että Esko kertoo ennen Martinaa olleen naisystävän toimista että on lopuksi mennyt tekemään rikosilmoituksen, koska pelkäsi naisystäväänsä. Oli leikellyt kaikki albumin kuvat koska siellä oli ollut naisen mukaan hu*ran kuvia eli Eskon ensimmäisestä aviovaimosta kuvia.
Martina kertoo jostain suhteesta parikymppisenä mutta luulenpa että tuo mistä Iltasanomat kertoo että repinyt kaikki petivaatteet ja vielä kussut sänkyyn, kun Martina halusi mennä nukkumaan eikä lähteä ulos juhlimaan, oli joku muu.Martina on joskus kertonut että kun voitti Miss Hawaiian Tropical -kisan niin sitten hänestä oli ensimmäistä kertaa yksin iso juttu mediassa, Katso-lehdessä. Martina oli kysyttäessä vastannut että hänestä ei tule seuraavaa kohumissiä koska kaksi edellistä oli sellaisia ollut. Martina kertoo että sitten heti seuraavaksi olikin jo juttu väkivaltaisesta parisuhteesta, eli joku oli Katsolle supissut tuollaisen asian Martinan menneisyydestä että saataisiin jotain ikävää juttua aikaan Martinastakin. Eli tuosta mistä nyt kertoo on siis ollut lehtijuttu vuonna 2004 ja joku sen silloin Katsolle kertonut nimenomaan että löytyihän sieltä jotain edes. Sitten tuli Eremenko -juttu kun joku toimittaja oli valehdellut että oli yhteiskuva, vaikka ei ollut.
- Anonyymi00268
Anonyymi00264 kirjoitti:
Nyt Hannulla on sensuuntaisia postauksia että jollakin ei ole hänelle tarpeeksi aikaa ja sitten alkaa piikittely. Piikittely on kestänyt nyt jo pari viikkoa. Hannu uhriutuu ja kerää sääliä ja sitten alkaa piikittely. Voi Riitta-Liisa parka. Riitta-Liisalla on elämä, Hannulla ei, ja Hannu ei nyt saa tarpeeksi aikaa.
Ritulla on muutakin elämää kuin Hannu. Hannulla ei taas ole muuta elämää kuin Ritu ja sitäpaitsi Ritu on kova juhlimaan ja alkoholikin maistuu. Nyt Ritu on joutunut pienentämään itsensä eikä enää uskalla laittaa juhlimisistaan mitään.
- Anonyymi00269
Anonyymi00266 kirjoitti:
Iltasanomissa on hyvä juttu että Esko kertoo ennen Martinaa olleen naisystävän toimista että on lopuksi mennyt tekemään rikosilmoituksen, koska pelkäsi naisystäväänsä. Oli leikellyt kaikki albumin kuvat koska siellä oli ollut naisen mukaan hu*ran kuvia eli Eskon ensimmäisestä aviovaimosta kuvia.
Martina kertoo jostain suhteesta parikymppisenä mutta luulenpa että tuo mistä Iltasanomat kertoo että repinyt kaikki petivaatteet ja vielä kussut sänkyyn, kun Martina halusi mennä nukkumaan eikä lähteä ulos juhlimaan, oli joku muu.Vauvalla on jo aikoja sitten kirjoitettu että joku Martinan ex-miehen exä olisi seonnut ja vielä siellä kommentoija kertoi mitä tehnytkin. Liittyi kuitenkin autoon tuo juttu mitä vauvalla kirjoitti.
- Anonyymi00270
Anonyymi00266 kirjoitti:
Iltasanomissa on hyvä juttu että Esko kertoo ennen Martinaa olleen naisystävän toimista että on lopuksi mennyt tekemään rikosilmoituksen, koska pelkäsi naisystäväänsä. Oli leikellyt kaikki albumin kuvat koska siellä oli ollut naisen mukaan hu*ran kuvia eli Eskon ensimmäisestä aviovaimosta kuvia.
Martina kertoo jostain suhteesta parikymppisenä mutta luulenpa että tuo mistä Iltasanomat kertoo että repinyt kaikki petivaatteet ja vielä kussut sänkyyn, kun Martina halusi mennä nukkumaan eikä lähteä ulos juhlimaan, oli joku muu.Miksi miehet aina kuseskelee? Jasminin mies oli uhannut kusta haudalle ja Siepin mies oli kuseskellut suihkussa (no se ei niin paha) ja Martinan mies repinyt petivaatteet ja kussut sänkyyn ettei Martina voi mennä nukkumaan kun tämä ei halunnut lähteä ulos juhlimaan.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Miksi miehet aina kuseskelee? Jasminin mies oli uhannut kusta haudalle ja Siepin mies oli kuseskellut suihkussa (no se ei niin paha) ja Martinan mies repinyt petivaatteet ja kussut sänkyyn ettei Martina voi mennä nukkumaan kun tämä ei halunnut lähteä ulos juhlimaan.
Martina pitää vahvasti kiinni tuosta että kymmeneltä nukkumaan ja kuudelta aamulla ylös. Joskus siitä seuraa tuollaistakin sitten.
- Anonyymi00272
Anonyymi00263 kirjoitti:
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
No tuo on täysin totta.
- Anonyymi00273
Anonyymi00263 kirjoitti:
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
No tuo on täysin totta.
- Anonyymi00274
Anonyymi00263 kirjoitti:
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
Tuo on täysin totta. Olis kiva tietää mistä tuon mummon viha tuota martinaa kohtaan juontaa.
Eihän kukaan tervepäinen noita "mielipiteitä" yhdestä henkilöstä jaksa muuten kirjoittaa. - Anonyymi00275
Anonyymi00263 kirjoitti:
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
07:20 mitä pakonomaista siinä on, jos kritisoi kenen tahansa (oli julkkis tai ei) perusteetonta itsekehua? Sinäkö täällä teet diagnooseja, että terve ihminen ei huomaisi tuollaista? Sinä kun olet hanakka haukkumaan eri mieltä olevaa, niin sekö on tervettä? Puhumattakaan sokeasta palvonnasta. Paskapuheet haittaa tervettä ihmistä.
- Anonyymi00276
Anonyymi00263 kirjoitti:
Ei ketään tervettä henkilöä koskaan haittaa jonkun julkisuudessa olevan henkilön puheet. Ainut syy on, että on pakonomainen tarve seurata henkilöä ainoastaan.
07:20 mitä pakonomaista siinä on, jos kritisoi kenen tahansa (oli julkkis tai ei) perusteetonta itsekehua? Sinäkö täällä teet diagnooseja, että terve ihminen ei huomaisi tuollaista? Sinä kun olet hanakka haukkumaan eri mieltä olevaa, niin sekö on tervettä? Puhumattakaan sokeasta palvonnasta. Paskapuheet haittaa tervettä ihmistä.
- Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
07:20 mitä pakonomaista siinä on, jos kritisoi kenen tahansa (oli julkkis tai ei) perusteetonta itsekehua? Sinäkö täällä teet diagnooseja, että terve ihminen ei huomaisi tuollaista? Sinä kun olet hanakka haukkumaan eri mieltä olevaa, niin sekö on tervettä? Puhumattakaan sokeasta palvonnasta. Paskapuheet haittaa tervettä ihmistä.
Ootsä joku uskonnolliseen lahkoon höynähtänyt, kun tuota palvonta sanaa käytät niin tiuhaan?
Ketä sä palvot? - Anonyymi00278
Anonyymi00274 kirjoitti:
Tuo on täysin totta. Olis kiva tietää mistä tuon mummon viha tuota martinaa kohtaan juontaa.
Eihän kukaan tervepäinen noita "mielipiteitä" yhdestä henkilöstä jaksa muuten kirjoittaa.Äläs nyt viitsi 09:04 🤣 ei siinä vihan kanssa ole mitään tekemistä, kun ristiriitaiset puheet ja tolkuton itsekehu herättää hilpeyttä. Sehän sua raivostuttaa ja tykität kommentin toisensa perään, itseäsi kompaten, kun tajuat itsekin tuon.
- Anonyymi00279
Anonyymi00276 kirjoitti:
07:20 mitä pakonomaista siinä on, jos kritisoi kenen tahansa (oli julkkis tai ei) perusteetonta itsekehua? Sinäkö täällä teet diagnooseja, että terve ihminen ei huomaisi tuollaista? Sinä kun olet hanakka haukkumaan eri mieltä olevaa, niin sekö on tervettä? Puhumattakaan sokeasta palvonnasta. Paskapuheet haittaa tervettä ihmistä.
Kommentistasi haiskahtaa kateus ja lyttäämisen tarve.
- Anonyymi00280
Anonyymi00279 kirjoitti:
Kommentistasi haiskahtaa kateus ja lyttäämisen tarve.
Ahaa. No hyvä. Sittenpä kerrot, että mikä on kateuden aihe? Tuohon lyttäämisen tarpeeseen en ota edes kantaa, sen verran typerä heitto. Mutta joo, nyt se kateuden aihe. Annapa tulla.
- Anonyymi00281
Anonyymi00277 kirjoitti:
Ootsä joku uskonnolliseen lahkoon höynähtänyt, kun tuota palvonta sanaa käytät niin tiuhaan?
Ketä sä palvot?😆 hauskaa toi sun lapsellinen tekstityyli. Ymmärrettävästi ärsyttää Martinan palvoja nimitys. Itsestäsihän sinä kerrot, kun yhdistät palvonnan uskontoon. Suomen valtauskonnossa ev.lut ei palvota....
- Anonyymi00282
Anonyymi00267 kirjoitti:
Martina on joskus kertonut että kun voitti Miss Hawaiian Tropical -kisan niin sitten hänestä oli ensimmäistä kertaa yksin iso juttu mediassa, Katso-lehdessä. Martina oli kysyttäessä vastannut että hänestä ei tule seuraavaa kohumissiä koska kaksi edellistä oli sellaisia ollut. Martina kertoo että sitten heti seuraavaksi olikin jo juttu väkivaltaisesta parisuhteesta, eli joku oli Katsolle supissut tuollaisen asian Martinan menneisyydestä että saataisiin jotain ikävää juttua aikaan Martinastakin. Eli tuosta mistä nyt kertoo on siis ollut lehtijuttu vuonna 2004 ja joku sen silloin Katsolle kertonut nimenomaan että löytyihän sieltä jotain edes. Sitten tuli Eremenko -juttu kun joku toimittaja oli valehdellut että oli yhteiskuva, vaikka ei ollut.
Onko 08:30 sadas kerta vähintään, kun kirjoitat tämän värssyn yli 20 vuoden takaisista asioista? Mitä ajattelet, että jankutus hyödyttää? Toisekseen, noi tapahtumat on supisemista, kertomista, sanomista. Eli todennäköisesti kertojan mukaan juttu muuttuu.
- Anonyymi00283
Anonyymi00280 kirjoitti:
Ahaa. No hyvä. Sittenpä kerrot, että mikä on kateuden aihe? Tuohon lyttäämisen tarpeeseen en ota edes kantaa, sen verran typerä heitto. Mutta joo, nyt se kateuden aihe. Annapa tulla.
Kaikki ne asiat mistä olet vuosikausia yrittänyt Martinaa lytätä on niiitä sinun kateutesi aiheita. Niin yksinkertaista. Päällimmäisenä ulkonäkö, perhe, miehet, liiketoiminta, valmennustoiminta, se että on erittäin kiinnostava persoona. Erittäin kysytty erinäisiin ohjelmiin. Kutsuja satelee eri paikkoihin että nämä saavat mainosta.
Lyhyesti siis että kaikki mitä Martinan vainoaja täällä kirjoittaa Martinasta on vainoajalle kateuden aihe. Ei tarvisisi erikseen niitä edes luetella. - Anonyymi00284
Anonyymi00283 kirjoitti:
Kaikki ne asiat mistä olet vuosikausia yrittänyt Martinaa lytätä on niiitä sinun kateutesi aiheita. Niin yksinkertaista. Päällimmäisenä ulkonäkö, perhe, miehet, liiketoiminta, valmennustoiminta, se että on erittäin kiinnostava persoona. Erittäin kysytty erinäisiin ohjelmiin. Kutsuja satelee eri paikkoihin että nämä saavat mainosta.
Lyhyesti siis että kaikki mitä Martinan vainoaja täällä kirjoittaa Martinasta on vainoajalle kateuden aihe. Ei tarvisisi erikseen niitä edes luetella.Ja vielä että Martinan "palvoaja" tai "palvoajat" ei koskaan oma-aloitteisesti ota ensin esille mitään Martinaan liittyvää vaan sitten kun vainoaja alkaa sen lyttäämisen niin sitten kommentoivat ja jopa väittävät vastaan, kuten syytä onkin. Sitten se käännetään niin että palvotaan. Yksi tyhmimmistä kysymyksistä mitä vainoaja toistaa päivittäin ja vuosikausia että "mitä työtä se tekee".
- Anonyymi00285
Anonyymi00284 kirjoitti:
Ja vielä että Martinan "palvoaja" tai "palvoajat" ei koskaan oma-aloitteisesti ota ensin esille mitään Martinaan liittyvää vaan sitten kun vainoaja alkaa sen lyttäämisen niin sitten kommentoivat ja jopa väittävät vastaan, kuten syytä onkin. Sitten se käännetään niin että palvotaan. Yksi tyhmimmistä kysymyksistä mitä vainoaja toistaa päivittäin ja vuosikausia että "mitä työtä se tekee".
Muutama vuosi sitten tulin tänne lukemaan ja hämmästelemään etenkin niitä valheita mitä täällä kirjoiteltiin ja sitten googlasin mediasta oikean laidan koska täysin median varassa ollaan, niin poistettiin valheensa oikaisu. Myös vainoaja kirjoitteli yksipuolisesti tapaus Bergistä kun tuli tukistettua niin sitten kun kirjoitti samasta lehtijutusta Bergin tekemisest ja sen että sai tuomion kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan, niin poistatti ja hankki jopa bännit useammin kuin kerran. Siksi jäi vahva epäilys että mistä suunnasta tuo kirjoittelija on.
- Anonyymi00286
Anonyymi00283 kirjoitti:
Kaikki ne asiat mistä olet vuosikausia yrittänyt Martinaa lytätä on niiitä sinun kateutesi aiheita. Niin yksinkertaista. Päällimmäisenä ulkonäkö, perhe, miehet, liiketoiminta, valmennustoiminta, se että on erittäin kiinnostava persoona. Erittäin kysytty erinäisiin ohjelmiin. Kutsuja satelee eri paikkoihin että nämä saavat mainosta.
Lyhyesti siis että kaikki mitä Martinan vainoaja täällä kirjoittaa Martinasta on vainoajalle kateuden aihe. Ei tarvisisi erikseen niitä edes luetella.😆 ai minä olen? Onpa lista? Miten sun päässä noi on kateuden aiheita? Ulkonäkö pilattu täytteillä, botoxila, vanhentunut ennen aikojaan. Miehet, Esko, Stefu,aussi, pikkarainen..en huolisi, vaikka olisivat ainoat miehet maan päällä (en myöskään kadehdi petetyksi tulemista). Firmat kyntää tappiolla, myös tuo valmennusfirma. Pyysin OIKEAA kateuden aihetta, en epäonnistumisia, tappioita jne. Eli totean, edelleenkään ei ole esitetty yhtään kateuden aihetta. Olipa paljastava sun listaus ps.julkkiksia pyöritetään eri ohjelmissa, Martina ei ole poikkeus.
- Anonyymi00287
Anonyymi00280 kirjoitti:
Ahaa. No hyvä. Sittenpä kerrot, että mikä on kateuden aihe? Tuohon lyttäämisen tarpeeseen en ota edes kantaa, sen verran typerä heitto. Mutta joo, nyt se kateuden aihe. Annapa tulla.
Viha kauna katkeruus, on vainoojan mielen järkyttänyt. Miksi ei ymmärrä hakeutua hoitoon ja alkaisi tajuta lopulta oman sairirautensa. Elämä mennyt hukkaan ja ainut elämänsä lanka on Martinan kyttääminen ja hänen asioiden vääntämiset, niin kuin itse näkee ne sairaassa päässään.
- Anonyymi00289
Anonyymi00285 kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tulin tänne lukemaan ja hämmästelemään etenkin niitä valheita mitä täällä kirjoiteltiin ja sitten googlasin mediasta oikean laidan koska täysin median varassa ollaan, niin poistettiin valheensa oikaisu. Myös vainoaja kirjoitteli yksipuolisesti tapaus Bergistä kun tuli tukistettua niin sitten kun kirjoitti samasta lehtijutusta Bergin tekemisest ja sen että sai tuomion kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan, niin poistatti ja hankki jopa bännit useammin kuin kerran. Siksi jäi vahva epäilys että mistä suunnasta tuo kirjoittelija on.
Myös Bergin pitkäaikainen toiminta, sitä nyt enää toistamatta, ennen tukistamista johtui nimenomaan kateudesta Martinaa kohtaan ja sitten myös Martinaa haukkumalla ja keksimällä hänetä juttuja pääsi myös mediaan. Muutkin tyrkyt ovat sitä harrastaneet, ehkä viimeisimpänä Belorf. Martina sanoikin Bergistä tuolloin että kadehtii hänen liiketoimintaansa ja haluaa saada näkyvyttä hänen nimellään.
Nyt vainoaja tulee seuraavaksi kirjoittamaan että "mitä liiketoimintaa" - eiks niin? - Anonyymi00290
Anonyymi00287 kirjoitti:
Viha kauna katkeruus, on vainoojan mielen järkyttänyt. Miksi ei ymmärrä hakeutua hoitoon ja alkaisi tajuta lopulta oman sairirautensa. Elämä mennyt hukkaan ja ainut elämänsä lanka on Martinan kyttääminen ja hänen asioiden vääntämiset, niin kuin itse näkee ne sairaassa päässään.
No, selvästi sinun elämäsi on tyhjää, ainoa täyte on mielikuvitusystävä Martina, jonka insta ja tämä palsta on elämäsi sisältö. Ainut elämäsi lanka kuten tulit vahingossa paljastaneeksi. Alas näköjään vaivut kun lähdet nimittelemään tuntemattomia sairaiksi yms. Sanotaanko näin, että enemmän tuo sinusta kertoo kuin toisista kommentoijistam
- Anonyymi00291
Anonyymi00289 kirjoitti:
Myös Bergin pitkäaikainen toiminta, sitä nyt enää toistamatta, ennen tukistamista johtui nimenomaan kateudesta Martinaa kohtaan ja sitten myös Martinaa haukkumalla ja keksimällä hänetä juttuja pääsi myös mediaan. Muutkin tyrkyt ovat sitä harrastaneet, ehkä viimeisimpänä Belorf. Martina sanoikin Bergistä tuolloin että kadehtii hänen liiketoimintaansa ja haluaa saada näkyvyttä hänen nimellään.
Nyt vainoaja tulee seuraavaksi kirjoittamaan että "mitä liiketoimintaa" - eiks niin?11:21 jankuta lisää, eiks niin 🤣
- Anonyymi00292
Anonyymi00286 kirjoitti:
😆 ai minä olen? Onpa lista? Miten sun päässä noi on kateuden aiheita? Ulkonäkö pilattu täytteillä, botoxila, vanhentunut ennen aikojaan. Miehet, Esko, Stefu,aussi, pikkarainen..en huolisi, vaikka olisivat ainoat miehet maan päällä (en myöskään kadehdi petetyksi tulemista). Firmat kyntää tappiolla, myös tuo valmennusfirma. Pyysin OIKEAA kateuden aihetta, en epäonnistumisia, tappioita jne. Eli totean, edelleenkään ei ole esitetty yhtään kateuden aihetta. Olipa paljastava sun listaus ps.julkkiksia pyöritetään eri ohjelmissa, Martina ei ole poikkeus.
Ja niin sinä tulit lyttäämään ulkonäön ja miehet. Ei ole mitenkään isoja tappioita Martinan firmalla. Todella pieniä ovat. Stefun perässä naiset juoksee, esim. Belorf halusi ehdottomasti itselleen kuten Satu Tuomisto ja nyt tämä Saara. Ensimmäinen Saara ennen Martinaa yritti saada Stefua takaisin Martinalta. Pikkaraiselle riitti tukijoita nuorissa naisissa tuomion jälkeen ja aloitti valmennukset ja naisia oli valmennettavina. Sitten entinen hiihtokuningatar Riitta-Liisa iski tämän Pikkaraisen sulostuttamaan elämäänsä, kun aviomies jätti.
- Anonyymi00293
Anonyymi00292 kirjoitti:
Ja niin sinä tulit lyttäämään ulkonäön ja miehet. Ei ole mitenkään isoja tappioita Martinan firmalla. Todella pieniä ovat. Stefun perässä naiset juoksee, esim. Belorf halusi ehdottomasti itselleen kuten Satu Tuomisto ja nyt tämä Saara. Ensimmäinen Saara ennen Martinaa yritti saada Stefua takaisin Martinalta. Pikkaraiselle riitti tukijoita nuorissa naisissa tuomion jälkeen ja aloitti valmennukset ja naisia oli valmennettavina. Sitten entinen hiihtokuningatar Riitta-Liisa iski tämän Pikkaraisen sulostuttamaan elämäänsä, kun aviomies jätti.
Eskolla oli suhteita Martinan jälkeen mm. Nielikäisen eän, entisen missin kanssa ja tanssija Anskun kanssa. Jussi Ahteen ex-aviopuolison kanssa myös ja lukuisia muita. Miksi myös Esko ei olisi Martinalle siihen aikaan kelvannut koska kelpasi eron jälkeen lukuisille naisille. Aussin perään oli ilmeisesti maksettu joku houkutuslintu että saataisiin tuo suhde poikki?
- Anonyymi00294
Anonyymi00285 kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tulin tänne lukemaan ja hämmästelemään etenkin niitä valheita mitä täällä kirjoiteltiin ja sitten googlasin mediasta oikean laidan koska täysin median varassa ollaan, niin poistettiin valheensa oikaisu. Myös vainoaja kirjoitteli yksipuolisesti tapaus Bergistä kun tuli tukistettua niin sitten kun kirjoitti samasta lehtijutusta Bergin tekemisest ja sen että sai tuomion kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan, niin poistatti ja hankki jopa bännit useammin kuin kerran. Siksi jäi vahva epäilys että mistä suunnasta tuo kirjoittelija on.
Ai muutama vuosi sitten tulit lukemaan ja hämmästelemään...Kenelle sä yrität tuollaista selittää? Olet palstan vakiotyyppi ja kehittelet päivittäin kaikenlaisia "teorioita". Kohteen yleisesti toi Berg. Toinen mitä toistat on se 22 vuotta sitten tapahtunut missikisa ja sen litanniat. Et huijaa ketään.
- Anonyymi00295
Anonyymi00291 kirjoitti:
11:21 jankuta lisää, eiks niin 🤣
Olet niin samantyyppinen kuin tuo Berg että tekisi mieli kirjoittaa kaikki mitä siitä mediasta löytyy. Hymyn erään toimittajan suosikki oli ainakin kuten niin monet Martinaa haukkuneet tyrkyt, niin niillä oli omat luottotoimittajansa.
- Anonyymi00296
Anonyymi00295 kirjoitti:
Olet niin samantyyppinen kuin tuo Berg että tekisi mieli kirjoittaa kaikki mitä siitä mediasta löytyy. Hymyn erään toimittajan suosikki oli ainakin kuten niin monet Martinaa haukkuneet tyrkyt, niin niillä oli omat luottotoimittajansa.
Tai ehkä se kun sanoo että olet kuin yks yhteen Bergin kanssa niin tulee myös selville että minkälainen ihminen tämä Berg oli. Sinunlainen oli.
- Anonyymi00297
Anonyymi00293 kirjoitti:
Eskolla oli suhteita Martinan jälkeen mm. Nielikäisen eän, entisen missin kanssa ja tanssija Anskun kanssa. Jussi Ahteen ex-aviopuolison kanssa myös ja lukuisia muita. Miksi myös Esko ei olisi Martinalle siihen aikaan kelvannut koska kelpasi eron jälkeen lukuisille naisille. Aussin perään oli ilmeisesti maksettu joku houkutuslintu että saataisiin tuo suhde poikki?
Ennen Martinaa Esko oli vuosia avioliitossa ja sitten oli ainakin yksi kihlaus ja Esko kertoo nyt podcastissa naisesta jonka kanssa oli avoliitossa ja joka oli niin mustasukkainen että oli leikellyt Eskon valokuva-albumien kuvat pieniksi palasiksi, koska siellä oli kuulemma hu*rasta kuvia eli Eskon entisestä aviovaimosta.
- Anonyymi00298
Anonyymi00294 kirjoitti:
Ai muutama vuosi sitten tulit lukemaan ja hämmästelemään...Kenelle sä yrität tuollaista selittää? Olet palstan vakiotyyppi ja kehittelet päivittäin kaikenlaisia "teorioita". Kohteen yleisesti toi Berg. Toinen mitä toistat on se 22 vuotta sitten tapahtunut missikisa ja sen litanniat. Et huijaa ketään.
Sinähän taidatkin olla se vainoharhainen joka on mm. Martinan äidin kimpussa ollut vuosia. Luulet tiettyjen ihmisten täällä kirjoittelevan mitä päässäsi keksit.
- Anonyymi00299
Anonyymi00294 kirjoitti:
Ai muutama vuosi sitten tulit lukemaan ja hämmästelemään...Kenelle sä yrität tuollaista selittää? Olet palstan vakiotyyppi ja kehittelet päivittäin kaikenlaisia "teorioita". Kohteen yleisesti toi Berg. Toinen mitä toistat on se 22 vuotta sitten tapahtunut missikisa ja sen litanniat. Et huijaa ketään.
Oletko vähän vajaa? Tiedätkö että kun sinä täällä kirjoittelet vanhoista asioista niin sitten sinun kirjoitusten perusteella googlataan. Ja mitä tulee vanhoihin ketjuihin vaikka täällä niin niitä saa googlaamalla esiin. Ja sen olen todennut että ennen vuotta 2020 ei täällä paljon Martinan puolustajia kirjoitellut, ei kirjoitellut tuokaan jonka kaksoiskonsonantille irvailet. Kaikki saivat täällä suoltaa aivan törkeitä kunnianloukkauksia Martinasta ja ne vanhat ketjut näkee edelleen. Ja esim. Martinan äidistäkin tehty törkeä valheellinen ketju jo vuonna 2011.
- Anonyymi00300
Anonyymi00299 kirjoitti:
Oletko vähän vajaa? Tiedätkö että kun sinä täällä kirjoittelet vanhoista asioista niin sitten sinun kirjoitusten perusteella googlataan. Ja mitä tulee vanhoihin ketjuihin vaikka täällä niin niitä saa googlaamalla esiin. Ja sen olen todennut että ennen vuotta 2020 ei täällä paljon Martinan puolustajia kirjoitellut, ei kirjoitellut tuokaan jonka kaksoiskonsonantille irvailet. Kaikki saivat täällä suoltaa aivan törkeitä kunnianloukkauksia Martinasta ja ne vanhat ketjut näkee edelleen. Ja esim. Martinan äidistäkin tehty törkeä valheellinen ketju jo vuonna 2011.
Olen monta kertaa luetellut niitä sanoja mitä Martinan vainoaja on vuosikausia käyttänyt ja käyttää edelleen millä perusteella voi googlata ja vanhat kirjoituksensa tulee esille. Mutta perskules vie poistattaa heti. Martinan äidistäkin on käyttänyt jos jonkinmoista nimitystä.
- Anonyymi00301
Anonyymi00299 kirjoitti:
Oletko vähän vajaa? Tiedätkö että kun sinä täällä kirjoittelet vanhoista asioista niin sitten sinun kirjoitusten perusteella googlataan. Ja mitä tulee vanhoihin ketjuihin vaikka täällä niin niitä saa googlaamalla esiin. Ja sen olen todennut että ennen vuotta 2020 ei täällä paljon Martinan puolustajia kirjoitellut, ei kirjoitellut tuokaan jonka kaksoiskonsonantille irvailet. Kaikki saivat täällä suoltaa aivan törkeitä kunnianloukkauksia Martinasta ja ne vanhat ketjut näkee edelleen. Ja esim. Martinan äidistäkin tehty törkeä valheellinen ketju jo vuonna 2011.
Vuonna 2020 aloin itse lukea vauvalta juttuja siellä yksi ja sama riehui Martinan kimpussa ja nimittivät sitä vessaharjatädiksi. Sitten siellä alettiin poistamaan sen törkeitä juttuja niin kirjoitti että menkää suomi24 julkkisjuoruihin, sieltä ei poisteta.
- Anonyymi00302
Anonyymi00286 kirjoitti:
😆 ai minä olen? Onpa lista? Miten sun päässä noi on kateuden aiheita? Ulkonäkö pilattu täytteillä, botoxila, vanhentunut ennen aikojaan. Miehet, Esko, Stefu,aussi, pikkarainen..en huolisi, vaikka olisivat ainoat miehet maan päällä (en myöskään kadehdi petetyksi tulemista). Firmat kyntää tappiolla, myös tuo valmennusfirma. Pyysin OIKEAA kateuden aihetta, en epäonnistumisia, tappioita jne. Eli totean, edelleenkään ei ole esitetty yhtään kateuden aihetta. Olipa paljastava sun listaus ps.julkkiksia pyöritetään eri ohjelmissa, Martina ei ole poikkeus.
Kyllä Martinalla on paljon sellaista, mitä itseltäsi puuttuu.Sä olet selkeesti yksinäinen yksineläjä, jonka elämä on some ja kontaktisi on täällä *keskustelu*. Eli Martinan ei varmasti tarvitse täältä sitä keskustelukumppania hakea, eli on monipuolisempi elämä kuin itselläsi.
- Anonyymi00303
Anonyymi00302 kirjoitti:
Kyllä Martinalla on paljon sellaista, mitä itseltäsi puuttuu.Sä olet selkeesti yksinäinen yksineläjä, jonka elämä on some ja kontaktisi on täällä *keskustelu*. Eli Martinan ei varmasti tarvitse täältä sitä keskustelukumppania hakea, eli on monipuolisempi elämä kuin itselläsi.
Väärin. En ole yksineläjä ja esitän palstalla mielipiteitäni, vaikka et tykkää yhtään. Niih. Onko ne kateuden aiheet nyt jo kutistuneet siihen, että on keskustelukumppani? Valitettavasti täysin arkinen asia sekin. Se siitä.
- Anonyymi00304
Anonyymi00299 kirjoitti:
Oletko vähän vajaa? Tiedätkö että kun sinä täällä kirjoittelet vanhoista asioista niin sitten sinun kirjoitusten perusteella googlataan. Ja mitä tulee vanhoihin ketjuihin vaikka täällä niin niitä saa googlaamalla esiin. Ja sen olen todennut että ennen vuotta 2020 ei täällä paljon Martinan puolustajia kirjoitellut, ei kirjoitellut tuokaan jonka kaksoiskonsonantille irvailet. Kaikki saivat täällä suoltaa aivan törkeitä kunnianloukkauksia Martinasta ja ne vanhat ketjut näkee edelleen. Ja esim. Martinan äidistäkin tehty törkeä valheellinen ketju jo vuonna 2011.
Vajaa 🤣🤣🤣 ja näin fyysisesti aikuinen käyttää tuollaista kieltä. Ihan fakta. En kirjoita vanhoista asioista. Martinan PALVOJA ei muusta kirjoitakaan.
- Anonyymi00305
Anonyymi00292 kirjoitti:
Ja niin sinä tulit lyttäämään ulkonäön ja miehet. Ei ole mitenkään isoja tappioita Martinan firmalla. Todella pieniä ovat. Stefun perässä naiset juoksee, esim. Belorf halusi ehdottomasti itselleen kuten Satu Tuomisto ja nyt tämä Saara. Ensimmäinen Saara ennen Martinaa yritti saada Stefua takaisin Martinalta. Pikkaraiselle riitti tukijoita nuorissa naisissa tuomion jälkeen ja aloitti valmennukset ja naisia oli valmennettavina. Sitten entinen hiihtokuningatar Riitta-Liisa iski tämän Pikkaraisen sulostuttamaan elämäänsä, kun aviomies jätti.
Kun kaikki firmat tappiolla ja valmennusfirman tilinpäätökset puuttu 2024 ja nythän pitäis olla jo 2025, niin eihän se hyvältä vaikuta. Mikä toi sepustus noista miehistä oli?
- Anonyymi00306
Anonyymi00305 kirjoitti:
Kun kaikki firmat tappiolla ja valmennusfirman tilinpäätökset puuttu 2024 ja nythän pitäis olla jo 2025, niin eihän se hyvältä vaikuta. Mikä toi sepustus noista miehistä oli?
Mistä sinä tiedät mikä on valmennusfirma? Martinalla on kolme firmaa. Ja tuolla haukuttiin Martinan miehiä. Miksi sitten esim. Stefu on kelvannut Martinan vainoajan suosikkinaisille eli Satu Tuomistolle ja Berlorfille. Ja Pikkaraista haukkui törkeästi ja tämä on päässyt sulostuttamaan myös Martinan vainoajan suosikkinaisen entisen hiihtokuningattaren elämää.
- Anonyymi00307
Anonyymi00306 kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mikä on valmennusfirma? Martinalla on kolme firmaa. Ja tuolla haukuttiin Martinan miehiä. Miksi sitten esim. Stefu on kelvannut Martinan vainoajan suosikkinaisille eli Satu Tuomistolle ja Berlorfille. Ja Pikkaraista haukkui törkeästi ja tämä on päässyt sulostuttamaan myös Martinan vainoajan suosikkinaisen entisen hiihtokuningattaren elämää.
Ja pitää ottaa huomioon että niin Stefulle kuin Pikkaraiselle tuli nuo tuomiot vasta Martinan jälkeen. Ja silti ovat kelvanneet aivan laatunaisille, kuten Pikkaraisen Riitta-Liisaakin täällä kehutaan.
- Anonyymi00308
Anonyymi00303 kirjoitti:
Väärin. En ole yksineläjä ja esitän palstalla mielipiteitäni, vaikka et tykkää yhtään. Niih. Onko ne kateuden aiheet nyt jo kutistuneet siihen, että on keskustelukumppani? Valitettavasti täysin arkinen asia sekin. Se siitä.
Kuka sua on kieltänyt mielipiteitä esittämästä, en ole täällä sellaista huomannut?
- Anonyymi00309
Anonyymi00305 kirjoitti:
Kun kaikki firmat tappiolla ja valmennusfirman tilinpäätökset puuttu 2024 ja nythän pitäis olla jo 2025, niin eihän se hyvältä vaikuta. Mikä toi sepustus noista miehistä oli?
Miksi sinä et puutu Martinan vainoajan kirjoitukseen missä haukkuu törkeästi Martinan miehiä, etenkin Stefua ja Pikkaraista?
- Anonyymi00310
Anonyymi00309 kirjoitti:
Miksi sinä et puutu Martinan vainoajan kirjoitukseen missä haukkuu törkeästi Martinan miehiä, etenkin Stefua ja Pikkaraista?
"miehet Esko, Stefu, aussi, Pikkarainen, en huolisi vaikka olisi ainoat miehet maan päällä" mutta niin vain "laatunaiset" eli Martinan vainoajan suosikkinaiset kuitenkin nuo miehet on huolineet. Stefulla oikein ruuhkaa tarjonnasta ollut Martinan jälkeen. Pikkarainenkin sai ehdottoman tuomion aikana laatunaisen rinnalleen, kuten täällä on luonnehdittu tuota entistä hiihtokuningatarta.
- Anonyymi00311
Anonyymi00304 kirjoitti:
Vajaa 🤣🤣🤣 ja näin fyysisesti aikuinen käyttää tuollaista kieltä. Ihan fakta. En kirjoita vanhoista asioista. Martinan PALVOJA ei muusta kirjoitakaan.
No jos ei tajua että vanhoja asioita voi googlata niin en nyt tiedä mitä siitä ajatella.
- Anonyymi00312
Anonyymi00311 kirjoitti:
No jos ei tajua että vanhoja asioita voi googlata niin en nyt tiedä mitä siitä ajatella.
Ja taas sadannen kerran, että vanhoja asioita ei googlattaisi eikä täällä olisi sanaakaan Martinasta, ellei Martinan vainoaja olisi suuna päänä kaiket päivät.
- Anonyymi00313
Anonyymi00312 kirjoitti:
Ja taas sadannen kerran, että vanhoja asioita ei googlattaisi eikä täällä olisi sanaakaan Martinasta, ellei Martinan vainoaja olisi suuna päänä kaiket päivät.
Ei täällä kirjoitettaisi myöskään vainojan suosikeista eli Pikkaraisesta, Belorfista, Tuomistosta ja Riitta-liisasta sanaakaan, ellei Martinan vainoaja olisi kaiket päivät täällä Martinan kimpussa.
- Anonyymi00314
Anonyymi00313 kirjoitti:
Ei täällä kirjoitettaisi myöskään vainojan suosikeista eli Pikkaraisesta, Belorfista, Tuomistosta ja Riitta-liisasta sanaakaan, ellei Martinan vainoaja olisi kaiket päivät täällä Martinan kimpussa.
Jo on selitys 🤣 älä höpise.
- Anonyymi00315
Anonyymi00311 kirjoitti:
No jos ei tajua että vanhoja asioita voi googlata niin en nyt tiedä mitä siitä ajatella.
Älä suotta ajattele mitään. Kuormittuu olematon kapasiteetti. Jatka googlaamista sehän sulta sujuu
- Anonyymi00316
Anonyymi00306 kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mikä on valmennusfirma? Martinalla on kolme firmaa. Ja tuolla haukuttiin Martinan miehiä. Miksi sitten esim. Stefu on kelvannut Martinan vainoajan suosikkinaisille eli Satu Tuomistolle ja Berlorfille. Ja Pikkaraista haukkui törkeästi ja tämä on päässyt sulostuttamaan myös Martinan vainoajan suosikkinaisen entisen hiihtokuningattaren elämää.
Tä? Jokainenhan tietää mikä on Martinan valmennusfirma. En ota kantaa siihen, että Martinan exät kelpaa. Mitään unelmien poikamiehiä heistä ei ole kukaan.
- Anonyymi00317
Anonyymi00308 kirjoitti:
Kuka sua on kieltänyt mielipiteitä esittämästä, en ole täällä sellaista huomannut?
No, kova haukkuminen ja jäkätys alkaa kun esittää "väärän" mielipiteen. Siihenhän se tähtää, että kirjoitettaisiin tietyllä tavalla
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411369
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa318991- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145643- 33641
- 38597
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508