Ottamaan eroa.
En vaan pysty
39
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
En pysty siihen. Vaikka olen onneton
- Anonyymi00003
Koska jäisit tyhjän päälle? Uskalla repäistä, et kai halua elää onnettomana loppuelämää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska jäisit tyhjän päälle? Uskalla repäistä, et kai halua elää onnettomana loppuelämää.
Ajattelen lapsia enemmän kuin mitään enkä pysty rikkomaan ketään muuta kuin itseni. Ehkä se on parempi että rakastat sitä toista etkä minua
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
En jäisi tyhjän päälle. Selviän aina. Tiedät sen
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ajattelen lapsia enemmän kuin mitään enkä pysty rikkomaan ketään muuta kuin itseni. Ehkä se on parempi että rakastat sitä toista etkä minua
Jos lapsia, niin sitten vähän hankalampi, mutta onnellinen vanhempi, onnelliset lapset. En ole kaivattusi, vain joku.
- Anonyymi00002
Ei multa.
- Anonyymi00008
Haluatko henkistä tukea asiassa? Teidän suhteenne laatu ei toki minulle ainakaan lähtökohtaiseesti kuulu.
- Anonyymi00009
Kauniisti valehtelet itsellesi kun kuvittelet ettei kukaan näitä lue saati tajua, kuka on takana.
- Anonyymi00023
Kerro toki assosiaatiosi/henkilöintisi apäijä
- Anonyymi00010
Meidän pitää ottaa salasuhde. Kyllä sinäkin ansaitset sen että joku pitää sinusta huolta ja hemmottelee ihanuuksilla.
- Anonyymi00012
Miten sekin onnistuisi kun olet niin vaikea
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten sekin onnistuisi kun olet niin vaikea
Miten olen vaikea? Sinulla olisi helppoja syitä kutsua minut kylään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Esim?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Esim?
Mistä laitoin sinulle viimeksi kuvia? Siinä yksi asia. Sitten sanot että sinulla on paikat jumissa ja homma onkin paketissa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin
Haluat tulla minun luokseni? Kyllä sekin sopii, et ole ennen käynytkään. Sinun pitää sitten antaa joku vihje että voin kutsua.
- Anonyymi00011
kokeile mennä istumaan autoon kuin joku Corvette-urheiluauto, makuuasennossa olet sisällä, kun niin matala auto, että vähän kuin sängyssä makaisit,
- Anonyymi00013
kohta tulee talvi kesän keskelle ja joulupukki saapuu juhsnnuksena lumen keskeltä.
tämä ilmaston lämpeneminen aiheutta ilmaston viinemisen - Anonyymi00014
Tiedetään,otat eron vasta kun olet tuhonnut viattomat ensin.
- Anonyymi00025
Eli ne kuvitteelliset skiditkö, aloittajaäijän johdattelu vai ketkä viattomat?
- Anonyymi00015
Erolapsena tiedän, että se riiteöy loppui kun ne eros. Riitely oli tuhoisaa lapsille. Tiesin myöskin lapsena, minne isä aina menee tukka kihattettuna ja nahkatakki päällä mennenille tuoksuen, vaikkei siitä puhuttu. Eron jälkeen tuli se, että ei ne välitä musta.
- Anonyymi00018
Olen erolapsi ja vanhemmat ovat itsekkäitä. Lasten etu tulisi olla ensisijainen asia, mutta usein lapset otetaan pelinappuloiksi vanhempien välisissä riidoissa ja lapsi jää yksin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen erolapsi ja vanhemmat ovat itsekkäitä. Lasten etu tulisi olla ensisijainen asia, mutta usein lapset otetaan pelinappuloiksi vanhempien välisissä riidoissa ja lapsi jää yksin.
Täytyy olla tietoinen siitä, ettei halua käyttää lapsia pelinappuloina, ja muistaa välitttää heistä ja näyttää sen.
- Anonyymi00016
En eroa.
- Anonyymi00017
En näillä tiedoilla.
- Anonyymi00019
Pystyt kyllä. Mieti kaikkea ihanaa tulevan ihanan kanssa.
- Anonyymi00022
Ai onko näin, aloittajaäijän sensaatiomainen avaus? Ei Petteri Orpokaan hiillostuksesta huolimatta. T naiselta iloa päivään
- Anonyymi00027
Valitse hyvä ihminen oma onnellisuutesi ❤️. Tulet muuten katumaan loppuikäsi että päästit aidon rakkauden menemään.
- Anonyymi00029
Se taisi mennä jo. En saanut sitä.
- Anonyymi00030
Suren jo nyt sitä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tahtoisin että lähestyt minua vaikka olenkin ollut ilkeä viime aikoina kohtaasi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei se muitten vika ole, jos et ole päätöksenkykyraitoinen.
- Anonyymi00031
Ei se haittaa, jos kerran rakastat puolisoasi. Ei kukaan pakota. Muista olla uskollinen.
- Anonyymi00032
Älä jaksa
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä jaksa
Ei ole mitään jaksamista. Ei tarvitse suunnitella eroa.
- Anonyymi00034
Jos olet onneton suhteessasi ja "lasten parasta" ajattelet olemalla siinä missä et koe sydämesi kuuluvan, niin täällä on vastattukin jo niin, mutta kun vanhempi on onneton, siinä kärsii lapsikin. Ja lapset näkevät että jotain on pielessä, vaikka yrittäisitkin kätkeä alhosi.
- Anonyymi00035
Komppaan sivusta!
- Anonyymi00040
Niin totta.
- Anonyymi00037
Miksi pitäisi ottaa ero. Varsinkaan jos ei pysty, niin ei pysty. Mitä jauhamista siinä on. Ihan hyvä valinta varmaan. 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061