En vaan pysty

Anonyymi-ap

Ottamaan eroa.

39

494

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En pysty siihen. Vaikka olen onneton

• Anonyymi00003

Koska jäisit tyhjän päälle? Uskalla repäistä, et kai halua elää onnettomana loppuelämää.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Koska jäisit tyhjän päälle? Uskalla repäistä, et kai halua elää onnettomana loppuelämää.

Ajattelen lapsia enemmän kuin mitään enkä pysty rikkomaan ketään muuta kuin itseni. Ehkä se on parempi että rakastat sitä toista etkä minua

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En jäisi tyhjän päälle. Selviän aina. Tiedät sen

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ajattelen lapsia enemmän kuin mitään enkä pysty rikkomaan ketään muuta kuin itseni. Ehkä se on parempi että rakastat sitä toista etkä minua

Jos lapsia, niin sitten vähän hankalampi, mutta onnellinen vanhempi, onnelliset lapset. En ole kaivattusi, vain joku.

• Anonyymi00002

Ei multa.

• Anonyymi00008

Haluatko henkistä tukea asiassa? Teidän suhteenne laatu ei toki minulle ainakaan lähtökohtaiseesti kuulu.

• Anonyymi00009

Kauniisti valehtelet itsellesi kun kuvittelet ettei kukaan näitä lue saati tajua, kuka on takana.

• Anonyymi00023

Kerro toki assosiaatiosi/henkilöintisi apäijä

• Anonyymi00010

Meidän pitää ottaa salasuhde. Kyllä sinäkin ansaitset sen että joku pitää sinusta huolta ja hemmottelee ihanuuksilla.

• Anonyymi00012

Miten sekin onnistuisi kun olet niin vaikea

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miten sekin onnistuisi kun olet niin vaikea

Miten olen vaikea? Sinulla olisi helppoja syitä kutsua minut kylään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Esim?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Esim?

Mistä laitoin sinulle viimeksi kuvia? Siinä yksi asia. Sitten sanot että sinulla on paikat jumissa ja homma onkin paketissa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Taitaa olla toisinpäin

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Taitaa olla toisinpäin

Haluat tulla minun luokseni? Kyllä sekin sopii, et ole ennen käynytkään. Sinun pitää sitten antaa joku vihje että voin kutsua.

• Anonyymi00011

kokeile mennä istumaan autoon kuin joku Corvette-urheiluauto, makuuasennossa olet sisällä, kun niin matala auto, että vähän kuin sängyssä makaisit,

• Anonyymi00013

kohta tulee talvi kesän keskelle ja joulupukki saapuu juhsnnuksena lumen keskeltä.

tämä ilmaston lämpeneminen aiheutta ilmaston viinemisen

• Anonyymi00014

Tiedetään,otat eron vasta kun olet tuhonnut viattomat ensin.

• Anonyymi00025

Eli ne kuvitteelliset skiditkö, aloittajaäijän johdattelu vai ketkä viattomat?

• Anonyymi00015

Erolapsena tiedän, että se riiteöy loppui kun ne eros. Riitely oli tuhoisaa lapsille. Tiesin myöskin lapsena, minne isä aina menee tukka kihattettuna ja nahkatakki päällä mennenille tuoksuen, vaikkei siitä puhuttu. Eron jälkeen tuli se, että ei ne välitä musta.

• Anonyymi00018

Olen erolapsi ja vanhemmat ovat itsekkäitä. Lasten etu tulisi olla ensisijainen asia, mutta usein lapset otetaan pelinappuloiksi vanhempien välisissä riidoissa ja lapsi jää yksin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olen erolapsi ja vanhemmat ovat itsekkäitä. Lasten etu tulisi olla ensisijainen asia, mutta usein lapset otetaan pelinappuloiksi vanhempien välisissä riidoissa ja lapsi jää yksin.

Täytyy olla tietoinen siitä, ettei halua käyttää lapsia pelinappuloina, ja muistaa välitttää heistä ja näyttää sen.

• Anonyymi00016

En eroa.

• Anonyymi00017

En näillä tiedoilla.

• Anonyymi00019

Pystyt kyllä. Mieti kaikkea ihanaa tulevan ihanan kanssa.

• Anonyymi00022

Ai onko näin, aloittajaäijän sensaatiomainen avaus? Ei Petteri Orpokaan hiillostuksesta huolimatta. T naiselta iloa päivään

• Anonyymi00027

Valitse hyvä ihminen oma onnellisuutesi ❤️. Tulet muuten katumaan loppuikäsi että päästit aidon rakkauden menemään.

• Anonyymi00029

Se taisi mennä jo. En saanut sitä.

• Anonyymi00030

Suren jo nyt sitä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tahtoisin että lähestyt minua vaikka olenkin ollut ilkeä viime aikoina kohtaasi.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei se muitten vika ole, jos et ole päätöksenkykyraitoinen.

• Anonyymi00031

Ei se haittaa, jos kerran rakastat puolisoasi. Ei kukaan pakota. Muista olla uskollinen.

• Anonyymi00032

Älä jaksa

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Älä jaksa

Ei ole mitään jaksamista. Ei tarvitse suunnitella eroa.

• Anonyymi00034

Jos olet onneton suhteessasi ja "lasten parasta" ajattelet olemalla siinä missä et koe sydämesi kuuluvan, niin täällä on vastattukin jo niin, mutta kun vanhempi on onneton, siinä kärsii lapsikin. Ja lapset näkevät että jotain on pielessä, vaikka yrittäisitkin kätkeä alhosi.

• Anonyymi00035

Komppaan sivusta!

• Anonyymi00040

Niin totta.

• Anonyymi00037

Miksi pitäisi ottaa ero. Varsinkaan jos ei pysty, niin ei pysty. Mitä jauhamista siinä on. Ihan hyvä valinta varmaan. 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe