antti istui hiljaa nurkassa ja nyyhkytti puhuja sanoi viisi leipää ja kaksi kalaa antti purskahti itkuun hänen hartiansa vapisivat hän ponnahti ja pystyyn ja hoki saanko minä saanko minä kaikki nyökyttelivät päätään että saathan sinä antti istui ja vaikeroi saanko uskoa kuului joka puolelta kaikki vakuuttelivat että saa uskoa rauha levisi antin sisimpään hänellä oli hyvä olla pieni lapsi juoksi puhujan eteen ja kaikki nyökyttelivät päätään tämän takia he olivat tulleet saivat olla lapsia karitsan häät olivat alkamassa
kati oli tullut seuroihim
6
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
lämpimät kotiseurat
- Anonyymi00002
Antti katui himoa nuoreen lihaan ja antoivat anteeksi. Millä oikeudella sen tekivät?
- Anonyymi00003
ei tarinassa käy ilmi antoivatko he anteeksi antti vain kysyi saanko minä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
ei tarinassa käy ilmi antoivatko he anteeksi antti vain kysyi saanko minä
ehkä se sanoi karille et saanko minä ja se vastasi et saathan sinä niin antti ei jäänyt ilman piirakkaa
Ojgasmi💥💤
- Anonyymi00005
Ootako huomanneet, että julkisuudessa olevat ex-vl-miehet ovat järkiään homoja tai bi-seksuaaleja, eli se minun epäily siitä, ettei näissä suurissa perheissä vanhemmat pysty antamaan niin paljon läheisyyttä ja rakkautta, kuin lapset sitä tarvitsisivat, varsinkin pojat eivät saa äidin rakkautta.
Olen näissä homoseksuaalisuusasioissa Päivi Räsäsen kanssa samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa393389Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202292Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1331913Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131406Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631177Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 481022
- 55841
- 72787
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33783