Kassit auttamatta homeessa!?

Anonyymi-ap

JO 34 TOJOTAA OLEN LAITTANU TILAUKSEEN JA HAJU VAAN PAHENEE, APUVA AUTTAKEE!? MILLÄ SE HAJU LÄHTEE?

18

306

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet siis tilannut volkkareita, niiden vesivuodot ja homeisuus on todellisuus.

• Anonyymi00005

Et siis osaa oikein lukea, ehkä kannattaisi mennä aamulla kouluun ja taas syksyllä uudelleen?

• Anonyymi00002

Niitä on vielä aivan liian vähän, kun ne ovat niin sanottuja kertakäyttö esineitä niin minä ostaisin vielä pienen erän lisää. Mitähän mieltä muut lienevät !!

• Anonyymi00003

SANONPA VAAN ETTÄ OLI KASSISOIJAA TAI SOSSI KAIJAA, ÄLÄ JÄTÄ TOYOTAA TILAAMATTA. LAITOIN TÄNÄÄN UUDEN TOYOTAN TILAUKSEEN. KIITOS. KÖPI

• Anonyymi00004

KÖPI TÄSSÄ SMOI. LAITETAHAN NIITÄ UUSIA AUTOJA TILATEN. KÖPI

• Anonyymi00006

Ja täällä pitäisi keskustella autoista . TOIVOTONTA.

• Anonyymi00008

KÖPI SMOI. TILAUKSEEN MENI TOYOTA. KAIKILLA HERKUILLA. NYT ON MIELI LEVOLLINEN, SUORASTAAN RAUHALLINEN. KÖPI

• Anonyymi00009

Kloriittia muki täyteen ja lasket säkkisi sinne niin johan lähtee. Terve irvistys kuuluu asiaan!

• Anonyymi00010

KÖPI TÄSSÄ SMOI. PUEN OSTOHOUSUJA JALKAAN JA MENEN TILAAMAAN TOYOTAN. LAITTAKAA UUSI AUTO TILAUKSEEN. NYT ON HYVÄ SAUMA OSTAA AUTO. KÖPI

• Anonyymi00011

…KOROT ON VIELÄ MATALALLA JA MYYJILLÄ AIKAA PALVELLA UUDEN AUTON TILAUKSESSA. KÖPI

• Anonyymi00014

Mitkä korot? Me dacistit ostamme automme käteisellä. Myyjät eivät siitä välttämättä pidä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitkä korot? Me dacistit ostamme automme käteisellä. Myyjät eivät siitä välttämättä pidä.

SETÄ, ÄLÄ YLEISTÄ. KYLLÄHÄN OSA OSTAA AUTON RAHOITUKSELLA. KÖPI

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

SETÄ, ÄLÄ YLEISTÄ. KYLLÄHÄN OSA OSTAA AUTON RAHOITUKSELLA. KÖPI

Osa ostaa ja maksaa autostaan huomattavasti enemmän.

• Anonyymi00012

NONIIN, LÄHTI TOYOTA TILAUKSEEN. KÖPI

• Anonyymi00013

Mäntysuopaa ja juuresharja! Kyllä lähtee kasseista hajut!!

• Anonyymi00019

JAHAS. SE ON POIJAAT NIIN ETTÄ TÄNÄÄN LÄHTEE TOYOTA TILAUKSEEN. OTIN KAIKILLA HERKUILLA, TIETYSTI. KÖPI

• Anonyymi00020

JAHAS SE ON POIJAAT NIIN ETTÄ NYT SELVITETÄÄN TOJOHÖNÖN ASUINPAIKKA JA MENNÄÄN PESEMÄÄN SEN SÄKIT KLORIITILLA JOS SE SIITÄ HILJENIS!!

• Anonyymi00022

JAHAS SE ON POIJAAT NIIN ETTÄ NYT SELVITETÄÄN TOJOHÖNÖN ASUINPAIKKA JA MENNÄÄN PESEMÄÄN SEN SÄKIT KLORIITILLA JOS SE SIITÄ HILJENIS!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe