Kyllä on Riikka jo melko vanhan näköinen. Taitaa huolet painaa , kun köyhiltä vie kaiken.
Rupsahtanut ministeri
215
2005
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riikkahan on edelleen hyvin viehättävä, jopa eroottinen, virkeä ja hyvin pukeutuva nainen.
- Anonyymi00003
Kyllä enkä voisi kuvitella Riikan vetäisevän kännissä kyykkytanssia.
- Anonyymi00039
Riikka on kyllä eroottisen kaunis nainen.
- Anonyymi00060
Anonyymi00039 kirjoitti:
Riikka on kyllä eroottisen kaunis nainen.
Kaukana eroottisesta.
- Anonyymi00210
Kaulasta alaspäin Ok
- Anonyymi00213
Kannattaa miettiä Nissenillä käyntiä, jos Riikka näyttää viehättävältä.
- Anonyymi00215
Jos Sannan ja Riikan väliltä pitäisi valita niin antaisin Sannan vetää myös perseeseen ennemmin kuin koskisin Riikkaa 3 metrisellä tikullakaan.
- Anonyymi00002
Tämä Persuakka loisi itse työttömänä 2004 --2016
Ennenkuin pääsi Persujen puoluetoimistoon aputytöksi .Nyt tämä samainen Aputyttö on unohtanut menneisyytensä ja on ollut Haukkana ajamassa heikennyksiä työläisten toimeentuloon ja samalla on unohtunut Sairaat ja Vanhukset on mennyt jopa Kokoomuksen edelle leikkausillaan.
Hyi häpeä jos osaat .Kaikkien aikojen Petturi Purra.- Anonyymi00004
Älä valehtele, se on rumaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75e210c0-98e2-4c4c-bc90-28e447920b1e - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä valehtele, se on rumaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75e210c0-98e2-4c4c-bc90-28e447920b1ePurra valehtelee näistä työpätkistään ja muusta totuus on ettei ollut järkeä tarpeeksi että ois saanut suoritettua tutkintojaan loppuun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Purra valehtelee näistä työpätkistään ja muusta totuus on ettei ollut järkeä tarpeeksi että ois saanut suoritettua tutkintojaan loppuun.
Miten niin ei ole saanut suoritettua tutkintojaan loppuun? On valtiotieteen maisteri toisin kuin esim. Antti Lindtman joka on valtiotieteen kandidaatti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten niin ei ole saanut suoritettua tutkintojaan loppuun? On valtiotieteen maisteri toisin kuin esim. Antti Lindtman joka on valtiotieteen kandidaatti.
Kyllä ja tohtorikoulutettava, edelleen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä ja tohtorikoulutettava, edelleen.
Täsmennys: voi siis jatkaa väitöskirjan tekoa joskus tulevaisuudessa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Purra valehtelee näistä työpätkistään ja muusta totuus on ettei ollut järkeä tarpeeksi että ois saanut suoritettua tutkintojaan loppuun.
Niin tekee
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin tekee
Nimikirjanote on julkinen paperi. Tosin sulle tuntematon asia.
- Anonyymi00099
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä valehtele, se on rumaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75e210c0-98e2-4c4c-bc90-28e447920b1eSinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.
- Anonyymi00111
Riikka on upea, vaikkei enää teinityttö iältään ole, mutta tykkään just tuollaisesta vahvasta osaavasta naisesta! Ajatella lukion keskiarvo tokarissa 9.6!! Repikää siitä. Taitaa olla ainut eduskunnassa tuolla tasolla arvosanoissa. Hyvä, ihana eroottinen Riikka!
- Anonyymi00112
Anonyymi00007 kirjoitti:
Purra valehtelee näistä työpätkistään ja muusta totuus on ettei ollut järkeä tarpeeksi että ois saanut suoritettua tutkintojaan loppuun.
Lukion todistuksen keskiarvo 9.6 ja tutkinnot on suoritettu.
- Anonyymi00113
Anonyymi00099 kirjoitti:
Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.
Trollihan tuo ylsinpuhelija on. Ei kannata ottaa kantaa.
- Anonyymi00136
Anonyymi00007 kirjoitti:
Purra valehtelee näistä työpätkistään ja muusta totuus on ettei ollut järkeä tarpeeksi että ois saanut suoritettua tutkintojaan loppuun.
Älliä kyllä Riikalla löytyy, toisin kun sinulla, arvostelet ja haukut kuin rakki.
- Anonyymi00203
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä valehtele, se on rumaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/75e210c0-98e2-4c4c-bc90-28e447920b1eKyllä hän oli työttömänä ja kävi myös sossun luukulla Turussa asuessaan ainakin ja oli niin ilkee kuin olla voi. Ja sama ilkeys jatkuu ja vielä pahempana
- Anonyymi00214
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täsmennys: voi siis jatkaa väitöskirjan tekoa joskus tulevaisuudessa.
Sitähän voi sen tehdessä loisia taas 10v mukavasti sopeuttamisrahoilla. Rahat lienee Riikalla ulkomailla jo piilossa, että voi päälle ottaa vielä köyhien avustuksia.
- Anonyymi00222
👏👏👏
- Anonyymi00005
Niin kun tietää mitä kansalaiset ajattelevat tunteettomasta kylmästä rasistista ei ihmekään kun ryppyjä tulee naamaan.
Purra vanhentunut kolmessa vuodessa kymmenen vuotta.- Anonyymi00114
Katoppa ite peiliin, naamassasi samanlaisia ryppyjä, kuin minkä päällä istut.
- Anonyymi00127
Purra on 48 v mutta näyttää tosi paljon vanhemmalta,ei auta kauniit vaatteet kun naamasta näkee et on vanha
- Anonyymi00006
Näin on suorastaan rupsahatanu sanoisi Uuno Turhapuro.
- Anonyymi00115
Mitäs se ulkonäkö tähän kuuluu. Jokainen meistä rupsahtaa, haettaako tuo mittää.
- Anonyymi00010
Riikka on ihanan SEXIKÄS
- Anonyymi00011
Paskanpuhumisen suurmestari.
- Anonyymi00116
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paskanpuhumisen suurmestari.
Sitä olet ihan ite, mitän et ole saanut aikaan, täysi yhteiskunnan elätti ja riesa. Ammattikiusaaja ja ruma sisäisesti ja ulkoisesti.
- Anonyymi00206
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paskanpuhumisen suurmestari.
ei se sexikkyyteen vaikuta
- Anonyymi00013
Kaunis ja älykäs Riikka❤️❤️
- Anonyymi00015
SANNA on kaikkien aikojen rupsahtanein ministeri 😆😆😆
- Anonyymi00016
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.!Timo Soini on luuseri ja pelle. Mestari nosti Perussuomalaiset huipulle.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.!Mutta kun sosialisti Antti Lindtaman on edelleen vaan valtiotieteen kanditaatti. Ei ihme jos hänen osaamisensa ei muuhun riitä kuin Espanjan talouden kehumiseen, jota Eu ja Suomi Marinin hallituksen suosiollisella avustuksella ja Suomen kansan verovaroilla tuki.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.!Heh heh ei muka äly piisannut:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/23886a79-7ecc-4cb1-a5f9-b8ab6107c580
"Kirjassa nostetaan esiin Purran päästötodistus kesäkuulta 1993 Tampereen klassillisesta koulusta eli Clasusta. Todistus vilisee kymppejä. Niitä on yhteensä 11. Joukossa on vain neljä yhdeksikköä. Ne Purra on saanut matematiikasta, biologiasta, maantiedosta ja kotitaloudesta. Kaksi kasin arvosanaa on tullut tekninen työ ja tekstiilityö -oppiaineesta sekä liikunnasta."
"Purran todistuksen kaikkien aineiden keskiarvo on 9,6" - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Heh heh ei muka äly piisannut:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/23886a79-7ecc-4cb1-a5f9-b8ab6107c580
"Kirjassa nostetaan esiin Purran päästötodistus kesäkuulta 1993 Tampereen klassillisesta koulusta eli Clasusta. Todistus vilisee kymppejä. Niitä on yhteensä 11. Joukossa on vain neljä yhdeksikköä. Ne Purra on saanut matematiikasta, biologiasta, maantiedosta ja kotitaloudesta. Kaksi kasin arvosanaa on tullut tekninen työ ja tekstiilityö -oppiaineesta sekä liikunnasta."
"Purran todistuksen kaikkien aineiden keskiarvo on 9,6"Tuo on peruskoulun päättötodistus.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Heh heh ei muka äly piisannut:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/23886a79-7ecc-4cb1-a5f9-b8ab6107c580
"Kirjassa nostetaan esiin Purran päästötodistus kesäkuulta 1993 Tampereen klassillisesta koulusta eli Clasusta. Todistus vilisee kymppejä. Niitä on yhteensä 11. Joukossa on vain neljä yhdeksikköä. Ne Purra on saanut matematiikasta, biologiasta, maantiedosta ja kotitaloudesta. Kaksi kasin arvosanaa on tullut tekninen työ ja tekstiilityö -oppiaineesta sekä liikunnasta."
"Purran todistuksen kaikkien aineiden keskiarvo on 9,6"Riikka on viksuin ministeri.
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.!Kyllä niitä monikin poliitikko suorittelee. Tulee mieleen mm. Pekka Haavisto (Vihreät): Väitteli valtiotieteiden tohtoriksi 68-vuotiaana.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä niitä monikin poliitikko suorittelee. Tulee mieleen mm. Pekka Haavisto (Vihreät): Väitteli valtiotieteiden tohtoriksi 68-vuotiaana.
Taisi olla kunniatohtorin titteli 😁
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taisi olla kunniatohtorin titteli 😁
Juu, mutta Väyrynen ja Kääriäinen väittelevät tohtoriksi oltuaan eduskunnassa jo pitkään. Meijän puolueen miehiä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu, mutta Väyrynen ja Kääriäinen väittelevät tohtoriksi oltuaan eduskunnassa jo pitkään. Meijän puolueen miehiä.
Se onkin koplaus ja kieroilu PUOLUE KEPU
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Timo Soini on luuseri ja pelle. Mestari nosti Perussuomalaiset huipulle.
Ja saxi porukkansa myös pois huipulta hienosti toimittu ? Loppu häämöttää ens keväänä....
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja saxi porukkansa myös pois huipulta hienosti toimittu ? Loppu häämöttää ens keväänä....
Kyllä PS jatkaa hyvinkin kun huijarit saatiin puolueesta pois 2017.
- Anonyymi00061
Sanna❤️
- Anonyymi00075
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä PS jatkaa hyvinkin kun huijarit saatiin puolueesta pois 2017.
Suomen Sisu miehet valtasi persut.
- Anonyymi00109
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä niitä monikin poliitikko suorittelee. Tulee mieleen mm. Pekka Haavisto (Vihreät): Väitteli valtiotieteiden tohtoriksi 68-vuotiaana.
Onko Pekka niin vanha?
- Anonyymi00117
Anonyymi00016 kirjoitti:
Purralla ei äly piisannut että ois suuorittanut Tohtorin tutkinnon loppuun..Eikait niit vuosikymmenen päästä suoriteta loppuun .
Tämä Halla ahokin Suunnitteli Pornoluolan ja Kaupan perustamista Lappeenrantaan vaan ei saanut siihen lupaa.Sitten huomasi nämä Persut että siellähän pääsee pinnalle kun vaan hokee Mamut valtaa Suomen .Molemmat pääsi Persujen ansiosta Vihreälle oksalle heppoisin eväin ja ilman Timo Soinin nostamaa Perussuomslaisia ei nämä kumpainenkaan ois saanut Puoluetta nimeltä Persut nousemaan mihinkään varteenotettavaksi puolueeksi.!Kyllä Riikasta tohtori tulee, sitä voi jatkaa, kun Antti Lindtman on pääministeri ja soveltaa Suomeen sitä ihailemaansa Espanjan tautia. Riikalla keskiarvo lukiossa lähempää kymppiä, kuin ysiä, eli 9.6!!!! Kyllä tohtori on sata varmasti jossain vaiheessa. Riikka näytä niille🥰
- Anonyymi00118
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä niitä monikin poliitikko suorittelee. Tulee mieleen mm. Pekka Haavisto (Vihreät): Väitteli valtiotieteiden tohtoriksi 68-vuotiaana.
Vai väitteli ylioppilas Haavisto tohtoriksi ilman korkeakoulututkintoa.Nimitettiin kunniatohtoriksi.
- Anonyymi00119
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo on peruskoulun päättötodistus.
Lukion keskiarvo 9.6! Voi sitä kateuden määrää on ihmisiä, jotka ei ole tehneet työtä kunnolla koko elämänsä aikana, ovat siksi köyhiä, sitten ruikuttavat täällä, kun eivät saa tukiaisia. Uikiti, uikuti....siitä saatte
- Anonyymi00120
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä niitä monikin poliitikko suorittelee. Tulee mieleen mm. Pekka Haavisto (Vihreät): Väitteli valtiotieteiden tohtoriksi 68-vuotiaana.
Pekka Haavisto on ylioppilas, sekin on hieman liikaa.
- Anonyymi00195
Sanna ❤️
- Anonyymi00018
Ps takinkääntö puolue
- Anonyymi00027
PS on Suomen ykköspuolue ja hallituksessa tehdään hyvää työtä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
PS on Suomen ykköspuolue ja hallituksessa tehdään hyvää työtä.
Hyvää työtä tehdään vaan Kokoomuksen kannattajien mielestä .Ek ja Suuri raha on saanut tästä Purrasta Työläisten ja Vanhustenj ja Sairaitten kurittajan .Tämä läpimätä Äärioikeisto kopla Paska hallitus on saanut ajettua Suomen.Euroopan hännänhuipuksi
Ei tuommoista saavutusta voi kehua pitäisi päinvastoin Hävetä tätä ennenkokematonta saavutusta.ja vetää siitä johtopäätöksen ja erota.
Kun tilanne ainakaan pahenee tällä koplalla.! - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hyvää työtä tehdään vaan Kokoomuksen kannattajien mielestä .Ek ja Suuri raha on saanut tästä Purrasta Työläisten ja Vanhustenj ja Sairaitten kurittajan .Tämä läpimätä Äärioikeisto kopla Paska hallitus on saanut ajettua Suomen.Euroopan hännänhuipuksi
Ei tuommoista saavutusta voi kehua pitäisi päinvastoin Hävetä tätä ennenkokematonta saavutusta.ja vetää siitä johtopäätöksen ja erota.
Kun tilanne ainakaan pahenee tällä koplalla.!Purra pystyy todistamaan jo koulumenestyksensä pohjalta ja ymmärtämään, toisin kun vain valtiotieteen kandidaatti Lindtman tai ylioppilas Kaasuputki-Heinäluoma, että lainanoton kuriin saaminen on myös köyhien etu.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Purra pystyy todistamaan jo koulumenestyksensä pohjalta ja ymmärtämään, toisin kun vain valtiotieteen kandidaatti Lindtman tai ylioppilas Kaasuputki-Heinäluoma, että lainanoton kuriin saaminen on myös köyhien etu.
Koulumenestyksellä ei tämmöisiä Valtion Velkalukuja voi selitellä Varsinkaan sillä kun Matematiikka oli Purran todistuksen huonoin numero.Nyt on kuitenkin sellainen tilanne että tämä Ääri Oikeisto kopla Suomen sellaiseen ahdinkoon jota ei voi kehua kun ollaan Euroopan pohjalla.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koulumenestyksellä ei tämmöisiä Valtion Velkalukuja voi selitellä Varsinkaan sillä kun Matematiikka oli Purran todistuksen huonoin numero.Nyt on kuitenkin sellainen tilanne että tämä Ääri Oikeisto kopla Suomen sellaiseen ahdinkoon jota ei voi kehua kun ollaan Euroopan pohjalla.
Tottakai se laskutaito on tärkeä, että ymmärtää vaikkapa velan korkojen määrän eikä elä sosialistien todellisuudessa kuten edellinen hallitus, jolloin kuultiin sellaisiakin "viisauksia", että velkaa ei tarvitse maksaa takaisin. Purra "vain" 9 matematiikan taidoilla ymmärtää todella hyvin, toisin kuin vain valtiotieteen kandidaatti Lindtman, että korot ovat nelinkertaistuneet sitten sosialisti Marinin hallituksen ja se ei ole koyhienkään etu, että muuttunut tilanne korjataan lisälainalla. Kannattaa muistaa, että viime hallitus otti lisälainaa jopa lainan korkojen hoitoon, joka osoittaa jo totaalisen laskutaidon puutteen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koulumenestyksellä ei tämmöisiä Valtion Velkalukuja voi selitellä Varsinkaan sillä kun Matematiikka oli Purran todistuksen huonoin numero.Nyt on kuitenkin sellainen tilanne että tämä Ääri Oikeisto kopla Suomen sellaiseen ahdinkoon jota ei voi kehua kun ollaan Euroopan pohjalla.
Kiitos rupsahtaneelle SANNALLE
- Anonyymi00030
Ps tippuu koko ajan mistä johtuu
- Anonyymi00036
Perus ÄSSÄ nousee ykköseksi vaaleissa ja sitä ei sosialisti kommunistit kestä vaan pää leviää ja Suomi nousee.
- Anonyymi00038
Onhan nämä Persut näyttäneet että osaaminen on Nollatasoa Tämän Hallituksen teot on Katasrofaaliset Suomen kansalaisille .Jos Työttömiä on tullut 100000
Lisää ja Konkursseja enempi kuin koskaan ja siihen kun lisää Valtionvelka on paisunut enempi kuin milloinkaan ja vielä on myyty Valtion omaisuutta ja Eläkevarsntoja niin voi sanoa Niinkuin Kekkonen että Saatanan tunarit minkä ootte tehneet tälle maalle. - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onhan nämä Persut näyttäneet että osaaminen on Nollatasoa Tämän Hallituksen teot on Katasrofaaliset Suomen kansalaisille .Jos Työttömiä on tullut 100000
Lisää ja Konkursseja enempi kuin koskaan ja siihen kun lisää Valtionvelka on paisunut enempi kuin milloinkaan ja vielä on myyty Valtion omaisuutta ja Eläkevarsntoja niin voi sanoa Niinkuin Kekkonen että Saatanan tunarit minkä ootte tehneet tälle maalle.Talouden ongelmista met kiitämme Sannaa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Talouden ongelmista met kiitämme Sannaa.
Eipä oo Sanna ollu moneen vuoteen tekemässä mitään . Persut on se ONGELMA , SYÖPÄ ,LAMA jne
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eipä oo Sanna ollu moneen vuoteen tekemässä mitään . Persut on se ONGELMA , SYÖPÄ ,LAMA jne
On helvetin hyvä että tämä Sanna ei ole ollut enää aiheuttamassa tuhoa Suomelle. Velkaa otettiin hurlumhei hulttiovaltioiden tukemiseen ja niitä korkoja maksetaan nyt kyllä KANSA TIETÄÄ.
- Anonyymi00046
perusPÄSSI ei nouse yhtään minnekkään paitsi hirsipuuhun.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
perusPÄSSI ei nouse yhtään minnekkään paitsi hirsipuuhun.
SDP PÄSSI
- Anonyymi00076
Anonyymi00045 kirjoitti:
On helvetin hyvä että tämä Sanna ei ole ollut enää aiheuttamassa tuhoa Suomelle. Velkaa otettiin hurlumhei hulttiovaltioiden tukemiseen ja niitä korkoja maksetaan nyt kyllä KANSA TIETÄÄ.
Eihän tämmöiset Juoppolallit jolla on edustajat valittu jostain Navetan takaa kesken ryyppyreissun Ilmankos tämmöinen tollojen puolue jota Koloomus on käyttänyt hyväkseen on saanut Suomen kyntämään Euroopan Pohjalle ja on Pohjalla niinkauan kuin tämä Mätäpaisehallitus on pystyssä.
- Anonyymi00048
Kyllä tuo sosialistien ymmärrys on niin olematonta, kun sosialistien puolueen johdossa on vaan valtiotieteen kandidaatti, joka ajaa Suomea Espanjan malliin elämään EU:n pummina ja Espanjahan otti yli puoli miljoonaa pakolaistakin elätettäväksi muiden kustannuksella sosialisteille tuttuun tapaan solidaarisuuden ja ihmisoikeuksien varjolla.
- Anonyymi00050
Eläpä Persuääliö valehtele nämä Persunulikat on nähty kuten tämä Miko Perspummi Peruskoulu juuri ja juuri läpäissyt sitten tämmöinen. Levyn pintakäsittelijä kurssi ei muuta .Nyt tämä Perspummi laukoo mukamas Valtiontalouden viisauksia .
Pääsi Eduskuntaan ku viestitteli Somessa että Bensa on liian kallista ei muuta eväitä ole löytynyt järjestä Kyllä Suomi saa hävetä tämmöisiä Persbummeja kun tuommoiset on päättäjinä. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Eläpä Persuääliö valehtele nämä Persunulikat on nähty kuten tämä Miko Perspummi Peruskoulu juuri ja juuri läpäissyt sitten tämmöinen. Levyn pintakäsittelijä kurssi ei muuta .Nyt tämä Perspummi laukoo mukamas Valtiontalouden viisauksia .
Pääsi Eduskuntaan ku viestitteli Somessa että Bensa on liian kallista ei muuta eväitä ole löytynyt järjestä Kyllä Suomi saa hävetä tämmöisiä Persbummeja kun tuommoiset on päättäjinä.Ei ole puolueen puheenjohtaja ja vastaavasti persuilla on 5 tohtoria kansanedustajina.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei ole puolueen puheenjohtaja ja vastaavasti persuilla on 5 tohtoria kansanedustajina.
Perussuomalaisilla on Suomen älykkäimmät ja koulutetuimmat kansanedustajat ja äänestäjät.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Perussuomalaisilla on Suomen älykkäimmät ja koulutetuimmat kansanedustajat ja äänestäjät.
Persut on juoppojen pummien rupusakki joka pääsi vuoden 2023 vaaleissa pääsi Petturuudella valtaan Tuommoiset Homo pummit kutenSebastian Tynkkynen ja Joakhim Vigelius ja tämä Miko Persbummi istuivat eduskunnassa samassa penkissä ja tämä.kokenein Tynkkynen antoi näille ohjeita jo mitä kirjoitatte Somessa ja
Tik Tokissa Bensa on kallista ja Matut valloittaa Suomen ei muuta tarvittu nämä jotka eioo mitään Ruudinkeksijöitä pääsi Eduskuntaan tämmöisellä hömpällä Vigelius ja Persbummi Tampereelta ja Tynkkynen Oulusta ja mono muu Persujen edustaja ilman minkäänlaista tietämystä.
Ilmankos Persut on Suomen tuho. - Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Persut on juoppojen pummien rupusakki joka pääsi vuoden 2023 vaaleissa pääsi Petturuudella valtaan Tuommoiset Homo pummit kutenSebastian Tynkkynen ja Joakhim Vigelius ja tämä Miko Persbummi istuivat eduskunnassa samassa penkissä ja tämä.kokenein Tynkkynen antoi näille ohjeita jo mitä kirjoitatte Somessa ja
Tik Tokissa Bensa on kallista ja Matut valloittaa Suomen ei muuta tarvittu nämä jotka eioo mitään Ruudinkeksijöitä pääsi Eduskuntaan tämmöisellä hömpällä Vigelius ja Persbummi Tampereelta ja Tynkkynen Oulusta ja mono muu Persujen edustaja ilman minkäänlaista tietämystä.
Ilmankos Persut on Suomen tuho.Siihen tarvitaan sosialisti ja valtiotieteen kandidaatin opintoja, että voi ehdottaa Suomelle EU:n pummiksi ryhtymistä. Sosialistin vajoaa noin alas eikä tyhmät äänestäjät huomaa mitään.
- Anonyymi00054
Jotenkin kireä ilme koko ajan, hymy ei nouse silmiin asti, saattaa olla kirveleviä peräpukamia kun on joutunut iltakaudet kokouksissa ja valtuustoissa istumaan.
Veikkaan että perselihas on kiinteytynyt sellaiseksi kuivuneen sinitarran tuntoiseksi.- Anonyymi00057
Antin, uuden pääministeriehdokkaan naamassa ei huolet näy eikä paina. Lainarahaa riittää ja sitä voi kylvää solidaarisuuden, tasa-arvon ja ihmisoikeuksien nimissä rajattomasti ulkomaiden kansalaisten hyväksi. Aivan kuten Espanja tekee ja siihenhän Antti sai hyviä vinkkejä Espanjan vasemmistopuolueiden kokouksessa sosialistisen internationaalin malliin ja medialle antamissaan lausunnoissa näytti kiitettävästi jo omaksuneen Espanjan mallin olla EU pummina.
- Anonyymi00056
Riikka on kaunis ja todella älykäs. Itärajan aukaisusta haaveilevilla Venäjä-mielisillä ahdistaa.
- Anonyymi00062
Persut ovat EVA:n tutkimuksen mukaan olleet venäjämielisimpiä.
Putin tuskin päästää ainuttakaan ihmisoletettua minkään rajan yli enää. Hän laittaa kaikki, jotka liikkuvat tykinruoakasi hyökkäyssotaansa ja kun loppuvat niin on haalinut lisää Pohjois-Koreasta ja Afrikasta. Varmaan häntä harmittaa pirusti kun yritti häiritä Euroopan maita dumppaamalla pakolaisia rajojen yli, joita olisi nyt voinut heittää pitkittyneelle sotatantereelle, kun ei saanutkaan vallattua Kiovaa muutamassa päivässä. Nyt on kulutut jo neljä vuotta rikollista hyökkäystään. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Persut ovat EVA:n tutkimuksen mukaan olleet venäjämielisimpiä.
Putin tuskin päästää ainuttakaan ihmisoletettua minkään rajan yli enää. Hän laittaa kaikki, jotka liikkuvat tykinruoakasi hyökkäyssotaansa ja kun loppuvat niin on haalinut lisää Pohjois-Koreasta ja Afrikasta. Varmaan häntä harmittaa pirusti kun yritti häiritä Euroopan maita dumppaamalla pakolaisia rajojen yli, joita olisi nyt voinut heittää pitkittyneelle sotatantereelle, kun ei saanutkaan vallattua Kiovaa muutamassa päivässä. Nyt on kulutut jo neljä vuotta rikollista hyökkäystään.Näytti miltei kornilta kuinka Purra ja Rantanen kaulailivat ja kyynelehtivät rajalain mentyä läpi eduskunnassa. Tällä hetkellä sillä tuskin on enää samassa ajatuksessa merkitystä sillä ei Putinilla ole sitä hybridivaikuttamisen keinoa ja tarvetta onnettoman sotamanööverinsä vuoksi. Se laki kauhistutti, koska se rikkoo kansainvälisiä sopimuksia ja oikeutta, eli sovittua maallmanjärjestystä ja rauhaa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Persut ovat EVA:n tutkimuksen mukaan olleet venäjämielisimpiä.
Putin tuskin päästää ainuttakaan ihmisoletettua minkään rajan yli enää. Hän laittaa kaikki, jotka liikkuvat tykinruoakasi hyökkäyssotaansa ja kun loppuvat niin on haalinut lisää Pohjois-Koreasta ja Afrikasta. Varmaan häntä harmittaa pirusti kun yritti häiritä Euroopan maita dumppaamalla pakolaisia rajojen yli, joita olisi nyt voinut heittää pitkittyneelle sotatantereelle, kun ei saanutkaan vallattua Kiovaa muutamassa päivässä. Nyt on kulutut jo neljä vuotta rikollista hyökkäystään.Kuitenkaan yhtään persua ei ole palkittu ylioppilas Kaasuputki-Heinäluoman tavoin Putinin ystävyyspalkinnolla eikä EU parlamentin erityisvaliokunta ole nostanut yhtään persua esimerkiksi Venäjän palkkaamista etujensa ajasta kuten Kaasuputki-Lipposen, koska erityisvaliokunnassa ovat olleet huolissaan ulkomaiden sekaantumisesta EU:n päätöksentekoon.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kuitenkaan yhtään persua ei ole palkittu ylioppilas Kaasuputki-Heinäluoman tavoin Putinin ystävyyspalkinnolla eikä EU parlamentin erityisvaliokunta ole nostanut yhtään persua esimerkiksi Venäjän palkkaamista etujensa ajasta kuten Kaasuputki-Lipposen, koska erityisvaliokunnassa ovat olleet huolissaan ulkomaiden sekaantumisesta EU:n päätöksentekoon.
Äärikokoomukselainen, entinen EK:n johtaja Ilpo Kokkilakin on saanut sen mitalin ja moni kepulainen silloisen maailmanjärjestyksen aikaan.
Persujen Olli Kotro ja Sakari Linden sen sijaan ovat EU-vastaisia ja avoimesti venäjämielisiä Olli Kotro katsoo, että jos Suomessa haluaa rauhaa Ukrainaan, pitää vastustaa EU:ta. Hänen mielestään Suomella on kielellisesti ja kulttuurillisesti yhteistä Viron, Karjalan ja Venäjän kanssa. Hän on ollut EU:n parlamentissa 2013-2024 Jussi Halla-Ahon, Pirkko Ruohonen-Lernerin ja Laura Huhtasaaren avustajana. Kotro kirjoitti perussuomalaisten EU-vaaliohjelman 2019. Persujen agendalla on edelleen ero EU:sta. Sellainen agenda pelaa Putinin ja Trumpin pussiin. - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Äärikokoomukselainen, entinen EK:n johtaja Ilpo Kokkilakin on saanut sen mitalin ja moni kepulainen silloisen maailmanjärjestyksen aikaan.
Persujen Olli Kotro ja Sakari Linden sen sijaan ovat EU-vastaisia ja avoimesti venäjämielisiä Olli Kotro katsoo, että jos Suomessa haluaa rauhaa Ukrainaan, pitää vastustaa EU:ta. Hänen mielestään Suomella on kielellisesti ja kulttuurillisesti yhteistä Viron, Karjalan ja Venäjän kanssa. Hän on ollut EU:n parlamentissa 2013-2024 Jussi Halla-Ahon, Pirkko Ruohonen-Lernerin ja Laura Huhtasaaren avustajana. Kotro kirjoitti perussuomalaisten EU-vaaliohjelman 2019. Persujen agendalla on edelleen ero EU:sta. Sellainen agenda pelaa Putinin ja Trumpin pussiin.Kotro on eronnut persuista mutta on jättänyt jälkensä puolueen sisäiseen ajatusrakennelmaan.
”Pienpuolueiden tilanne on toivoton. Suomeen tarvittaisiin EU- ja Nato-vastainen kansanliike”, hän sanoo. - Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kuitenkaan yhtään persua ei ole palkittu ylioppilas Kaasuputki-Heinäluoman tavoin Putinin ystävyyspalkinnolla eikä EU parlamentin erityisvaliokunta ole nostanut yhtään persua esimerkiksi Venäjän palkkaamista etujensa ajasta kuten Kaasuputki-Lipposen, koska erityisvaliokunnassa ovat olleet huolissaan ulkomaiden sekaantumisesta EU:n päätöksentekoon.
Yksi persu kävi peukuttamassa Putinin leirillä mutta mitalia hän ei saanut.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Yksi persu kävi peukuttamassa Putinin leirillä mutta mitalia hän ei saanut.
Tässä sosialisti-ikonin Tarja Halosen Ylelle antama näkemys Venäjästä 1.10.2005: "Naapurimme ei ole enää Neuvostoliitto tai tsaarin Venäjä. Nykyään Suomi ja Venäjä jakavat ihan samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon."
Tämä siis sosialistin ja Suomen presidentin naiivi kannanotto kaikista Suomen tiedustelupalvelun ja Moskovan suurlähetystön raporteista huolimatta, missä kyllä tehtiin selväksi mitä Venäjä on. - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Tässä sosialisti-ikonin Tarja Halosen Ylelle antama näkemys Venäjästä 1.10.2005: "Naapurimme ei ole enää Neuvostoliitto tai tsaarin Venäjä. Nykyään Suomi ja Venäjä jakavat ihan samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon."
Tämä siis sosialistin ja Suomen presidentin naiivi kannanotto kaikista Suomen tiedustelupalvelun ja Moskovan suurlähetystön raporteista huolimatta, missä kyllä tehtiin selväksi mitä Venäjä on.Ei voinut valtion ylimmän päättäjän puheissa alkaa puhua negatiivisuuksia kun toiveena oli uuden luominen. Siellä oli kuitenkin tehty uudistuksia glasnostin ja perestroikan nimissä jo ennen neukkulan hajoamista. Harmi vaan kun se homma lähti väärälle tielle ja ryssittiin se homma.
Mutta yksikään demari ei ole koskaan hehkuttanut Putinia niin ihastuneena kuin persujen Huhtasaari - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Tässä sosialisti-ikonin Tarja Halosen Ylelle antama näkemys Venäjästä 1.10.2005: "Naapurimme ei ole enää Neuvostoliitto tai tsaarin Venäjä. Nykyään Suomi ja Venäjä jakavat ihan samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon."
Tämä siis sosialistin ja Suomen presidentin naiivi kannanotto kaikista Suomen tiedustelupalvelun ja Moskovan suurlähetystön raporteista huolimatta, missä kyllä tehtiin selväksi mitä Venäjä on.Putin sanoi Haloselle "Te olette vaarallinen ihminen" ja Marinista ja tämän politiikasta siellä tehtiin tunnin kestävä panetteluohjelma telkkariin. Putin pelkää vahvoja demarinaisia mutta Purralla hänelle ei ole merkitystä henkilönä kunhan tämä johtaa Suomen demokratiaa häiriköivää puoluetta.
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei voinut valtion ylimmän päättäjän puheissa alkaa puhua negatiivisuuksia kun toiveena oli uuden luominen. Siellä oli kuitenkin tehty uudistuksia glasnostin ja perestroikan nimissä jo ennen neukkulan hajoamista. Harmi vaan kun se homma lähti väärälle tielle ja ryssittiin se homma.
Mutta yksikään demari ei ole koskaan hehkuttanut Putinia niin ihastuneena kuin persujen HuhtasaariJa Haloska sai hehkutuksestaan Putinilta palkinnoksi kissan.
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Putin sanoi Haloselle "Te olette vaarallinen ihminen" ja Marinista ja tämän politiikasta siellä tehtiin tunnin kestävä panetteluohjelma telkkariin. Putin pelkää vahvoja demarinaisia mutta Purralla hänelle ei ole merkitystä henkilönä kunhan tämä johtaa Suomen demokratiaa häiriköivää puoluetta.
Persut äänestivät puolueena yhtenäisesti Ottawan sopimusta vastaan. Sosialistit sen puolesta.
- Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Tässä sosialisti-ikonin Tarja Halosen Ylelle antama näkemys Venäjästä 1.10.2005: "Naapurimme ei ole enää Neuvostoliitto tai tsaarin Venäjä. Nykyään Suomi ja Venäjä jakavat ihan samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon."
Tämä siis sosialistin ja Suomen presidentin naiivi kannanotto kaikista Suomen tiedustelupalvelun ja Moskovan suurlähetystön raporteista huolimatta, missä kyllä tehtiin selväksi mitä Venäjä on.Näinkin taannoin:
– Nyt perussuomalaiset ovat ilmoittaneet, että he ovat ehkä valmiita vaihtamaan ryhmää EU-parlamentissa. Se yllättää minua itse asiassa jonkin verran, että suomalainen puolue näyttää liittoutuvan italialaisten ja ranskalaisten Venäjän-ystävien kanssa. Sitä on vaikea ymmärtää. Olen pettynyt, Åkesson sanoo Helsingin Sanomille.
Hslla-aho luotsasi persumepit siihen ryhmään . - Anonyymi00083
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei voinut valtion ylimmän päättäjän puheissa alkaa puhua negatiivisuuksia kun toiveena oli uuden luominen. Siellä oli kuitenkin tehty uudistuksia glasnostin ja perestroikan nimissä jo ennen neukkulan hajoamista. Harmi vaan kun se homma lähti väärälle tielle ja ryssittiin se homma.
Mutta yksikään demari ei ole koskaan hehkuttanut Putinia niin ihastuneena kuin persujen HuhtasaariDemarit ovat yksiselitteisesti Venäjän asialla.
- Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Demarit ovat yksiselitteisesti Venäjän asialla.
Ruotsidemokraattien Åkessonkin sanoi, että lakatkas persut pelleilemästä venäjämielisten kanssa kun Halla-aho siirtyi EU parlamentissa niiden ryhmään.
- Anonyymi00092
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ruotsidemokraattien Åkessonkin sanoi, että lakatkas persut pelleilemästä venäjämielisten kanssa kun Halla-aho siirtyi EU parlamentissa niiden ryhmään.
Samassa ryhmässä nuo nykyään on
https://www.europarl.europa.eu/meps/fi/search/advanced?name=&euPoliticalGroupBodyRefNum=7037&countryCode=SE&bodyType=ALL
Ja olivat edellisessäkin parlamentissa
https://www.suomenuutiset.fi/ruotsidemokraatit-samaan-eu-parlamenttiryhmaan-perussuomalaisten-kanssa-halla-aho-kaikki-pohjoismaiset-kansallismieliset-ovat-nyt-saman-katon-alla/ - Anonyymi00103
Anonyymi00092 kirjoitti:
Samassa ryhmässä nuo nykyään on
https://www.europarl.europa.eu/meps/fi/search/advanced?name=&euPoliticalGroupBodyRefNum=7037&countryCode=SE&bodyType=ALL
Ja olivat edellisessäkin parlamentissa
https://www.suomenuutiset.fi/ruotsidemokraatit-samaan-eu-parlamenttiryhmaan-perussuomalaisten-kanssa-halla-aho-kaikki-pohjoismaiset-kansallismieliset-ovat-nyt-saman-katon-alla/Halla-aho vaihtoi perussuomalaiset vuonna 2019 dentiteetti ja Demokratia -ryhmään, jossa majailivat venäjämieliset.
Vuonna 2023 persut palasivat tuohon toiseen ryhmään takaisin - Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Halla-aho vaihtoi perussuomalaiset vuonna 2019 dentiteetti ja Demokratia -ryhmään, jossa majailivat venäjämieliset.
Vuonna 2023 persut palasivat tuohon toiseen ryhmään takaisinNyt niillä on vain yksi meppi, jolla on kymmenen avustajaa.
- Anonyymi00077
Rajalakia vastaan äänestäneet 12.7.2024
SDP Elisa Gebhard, Timo Harakka, Krista Kiuru, Johan Kvarnström, Matias Mäkynen ja Nasima Razmyar
Perussuomalaiset äänestivät yhtenäisesti rajalain puolesta.- Anonyymi00078
Se on kuitenkin kansainvälisen oikeuden vastainen, joten sillä ei voi kauheasti kehuskella.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Se on kuitenkin kansainvälisen oikeuden vastainen, joten sillä ei voi kauheasti kehuskella.
Mutta rajalaki on Suomen edun mukainen ja käsittääkseni Arkadianmäelle on valittu edustajat ajamaan Suomen etua, mutta ei tietenkään kaikista puolueista, vaan esim. sosialisteilla oman kansa ensin ajattelu on vahingollista ja aikalailla sama juttu muullakin punavihreällä laidalla.
- Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mutta rajalaki on Suomen edun mukainen ja käsittääkseni Arkadianmäelle on valittu edustajat ajamaan Suomen etua, mutta ei tietenkään kaikista puolueista, vaan esim. sosialisteilla oman kansa ensin ajattelu on vahingollista ja aikalailla sama juttu muullakin punavihreällä laidalla.
Siitä huolimatta e on kansainvälisen oikeuden rikkomista kuten Venäjän hyökkäys Ukrainaankin.
Viro ei ole sulkenut rajaansa. - Anonyymi00088
Anonyymi00082 kirjoitti:
Siitä huolimatta e on kansainvälisen oikeuden rikkomista kuten Venäjän hyökkäys Ukrainaankin.
Viro ei ole sulkenut rajaansa.Suksi vittuuun demari
- Anonyymi00090
Anonyymi00082 kirjoitti:
Siitä huolimatta e on kansainvälisen oikeuden rikkomista kuten Venäjän hyökkäys Ukrainaankin.
Viro ei ole sulkenut rajaansa.Viro ei ole tosiaan sulkenut rajaansa, mutta siellä ei ole nähtykään samanlaista hybridivaikuttamista kuin Suomen rajalla ja Viro on sanonut olevansa koko ajan valmiudessa sulkea rajansa jos Venäjä alkaa sallia rajan yli massoissa turvapaikanhakijoita.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Viro ei ole tosiaan sulkenut rajaansa, mutta siellä ei ole nähtykään samanlaista hybridivaikuttamista kuin Suomen rajalla ja Viro on sanonut olevansa koko ajan valmiudessa sulkea rajansa jos Venäjä alkaa sallia rajan yli massoissa turvapaikanhakijoita.
Viron suojelupoliisi Kapo on ottanut viime vuoden alusta lähtien kiinni 16 henkilöä, jotka ovat työskennelleet Venäjän tiedustelupalvelujen hyväksi.
- Anonyymi00081
Kimmo Kiljunen 28.10.24 ” – Kyllä uskallan luvata: vaihdetaan tuo hallitus, niin sitten ruvetaan miettimään. Se vaatisi kyllä vaalit väliin, tai tuo kaputt Orpon hallitukseen ja meidät sinne valtaan, niin sitten me ruvettais katsomaan sitä toisesta kulmasta. Mutta niin kauan kuin siellä on perussuomalaiset, siinä hallitus menee ihan puolueen nimille, niin ei siinä tule mitään tapahtumaan.” ”
Näin lupasi Kiljunen avata rajan venäläisille, mutta niinkuin Kiljunen tuossa sanoo niin onneksi meillä on persut, jotka eivät aja Venäjän etuja.- Anonyymi00084
PERUSÄSSÄ ainoana suomalaisten asialla. Demarit joutavat helevettiin!
- Anonyymi00093
Anonyymi00084 kirjoitti:
PERUSÄSSÄ ainoana suomalaisten asialla. Demarit joutavat helevettiin!
Persut on saxikäsineen suoraan helvetistä ei sinne enää muut mahdu mukaan.
- Anonyymi00085
Panisin heti jos mahdollista!
- Anonyymi00086
On se meidän koko kansan oma ihana valtionvarainministeri Riikka kyllä kaunis ja sexikäs!
- Anonyymi00089
Kyllä sitä kuka tahansa rupsahtaa jos on koko ajan pahantuulinen ja katkera.
- Anonyymi00094
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kyllä sitä kuka tahansa rupsahtaa jos on koko ajan pahantuulinen ja katkera.
Riikka hehkuu aidosti iloisuutta ja valoisuutta mutta Sanna rupshtaa tai eihän se ole ollut kaunis koskaan, yäk
- Anonyymi00095
voihan olla jollain juomalla osa syy rupsastamiseen tai on huono omatunto mitä tuli luvattua
- Anonyymi00096
Tuo Purrsn naama kun irvistelee onkuin petolinnunperse.
- Anonyymi00105
Anonyymi00096 kirjoitti:
Tuo Purrsn naama kun irvistelee onkuin petolinnunperse.
On se Sanna ruma HYI
- Anonyymi00097
Mitäs sitä pyhäjärven Purra pakkomielteiselle trollille muuta?
- Anonyymi00102
Anonyymi00098
2026-05-12 18:23:02
Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee. - Anonyymi00106
Mieluusti kassit tyhjentäs Riikkan kanssa.
- Anonyymi00108
Kyllä sehän on sexikäs
- Anonyymi00107
Putin ja Trumpkin rupsahtavat. Lähtivät soitellen sotiin omille tahoilleen eikä mitään hyvää seurannut.
- Anonyymi00121
Aloittaja on yhteiskunnan loinen ja parasiitti. Mene töihin vinkumasta. Pakkotöihin tuollainen riippa ettei minun tarvitse veroillani elättäää moista jätekasaa. Ennen tuollaiset kaivoivat soille ojia ruokapalkalla, tulisi lsellainen laki takaisin.
- Anonyymi00125
Taidat olla Riikasta uneksia, muista vaihtaa kättä saattaa karvat kasvaa muuten kämmeneesi.
- Anonyymi00122
riikka purra katse kuin hulluuntuneella minkillä.
- Anonyymi00123
On se sen näköinen että lapsetkin pelkäävät saxikättä kertoo aika paljon ihmisestä.
- Anonyymi00124
On se sen näköinen että lapsetkin pelkäävät saxikättä kertoo aika paljon ihmisestä.
- Anonyymi00126
https://www.verkkouutiset.fi/a/antti-lindtmanin-espanjantauti-nayttaa-olevan-pahenevaa-sorttia/#92794630
Aika tyhjentävästi todettu rupusakin välikysymyksestä:
"Muistaisin, että demarit äänestivät hallitukselle epäluottamusta jo kesällä 2023, kun hallitusohjelmasta äänestimme? Sen jälkeen kerta toisensa jälkeen vasemmisto-oppositio on keskustan tuella huutanut epäluottamusta maamme hallitukselle. Eli ehkä Akseli Koskela olisi todennut tällaiselle porukalle, että ette te luottamusta voi meiltä pois ottaa, kun ette koskaan sitä meille edes antaneet."
" Lindtmanin espanjantauti näyttää olevan pahenevaa sorttia. Itse nostinkin esille, että onko todella niin, että SDP haluaa ottaa Espanjan talousopit meillä käyttöön mahdollisesti valtaan noustessaan? Espanjaahan toki hallitsee sosialistipääministeri Pedro Sánchez, mutta hänen talouspolitiikkansa on siis rakentunut EU:n tukipakettien käyttöön ja jopa niiden rikolliseen väärinkäyttöön, Heinonen toteaa.
– Ja sokerina pohjalla Espanja on yksipuolisesti irtaantunut myös Naton rahoituslinjauksista. Espanjalla ei siis näytä olevan huolta myöskään Euroopan yhteisestä turvallisuudesta. Jos tämänkin opin ja puolustuksesta säästämisen ja leikkaamisen SDP:n Antti Lindtman Suomeenkin toisi niin vaarallisilla vesillä olisimme."- Anonyymi00130
Täytyy ymmärtää Antin vain valtiotieteen kandidaatin koulutus, joka on täysin riittämätön isojen asiakokonaisuuksien hallintaan. Eikä häntä voi auttaa varakuningatar Tuppurainenkaan, jolla kesti 9v saada filosofian maisterin paprut käteen.
- Anonyymi00142
Anonyymi00130 kirjoitti:
Täytyy ymmärtää Antin vain valtiotieteen kandidaatin koulutus, joka on täysin riittämätön isojen asiakokonaisuuksien hallintaan. Eikä häntä voi auttaa varakuningatar Tuppurainenkaan, jolla kesti 9v saada filosofian maisterin paprut käteen.
Onhan persujen Vigeliuskin kandin papereilla puolueessaan 2. varapuheenjohtaja. 1. varapuheenjohtaja Keskisarja on tohtorin tutkinnollaan lähinnä performanssiesiintyjän roolissa.
- Anonyymi00129
Riikka on niin kaunis ja nuorekas - ja se hymy on kuin hunajaa maistelis.
- Anonyymi00131
Riikka näyttää vanhentuneen, kun on laittanut niin rumat tekoripset. Olisi paljon sievempi ilman niitä, tai hankkisi luonnollisemman näköiset. Eikö itse tajua?
- Anonyymi00132
On vielä tyttömäisen näköinen nainen, sanon tämän ilman poliittista kantaa.
- Anonyymi00133
Kyllä näiden sosialistien kompetenssit ovat todella matalalla tasolla, kun LIndtmanin lisäksi Tuppuraisenkin Yö-kirjoituksen tulos matematiikassa on A. Ei ihme jos noilla laskutaidoilla Uniper kaupoissa Suomi hävisi 7mrd ja ne kaikki ovat pois Suomen köyhiltä. Sitten toinen tollukka Marin ohjeistaa tälläistä tollukkaa tekstiviesteillä miten hoidetaan 7mrd kauppaneuvotteluja. Ei hyvänen aika tätä kyvyttömyyttä hoitaa valtion asioita.
- Anonyymi00134
Persutollot kuikaleet täällä jauhaa paskaa ja jota paskaa niskaan antaa tämä Ääliömäinen Oikeistohallitus. Eik. Koskaan ole olut näin huonoa hallitusta Suomessa kuin nyt on .
Valtavat velat on Aikaansaanut ja Valtavan Työttömyyden ja Valtavan konkurssimäärän..Ei noilla saannolsilla voi juhlia . - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Persutollot kuikaleet täällä jauhaa paskaa ja jota paskaa niskaan antaa tämä Ääliömäinen Oikeistohallitus. Eik. Koskaan ole olut näin huonoa hallitusta Suomessa kuin nyt on .
Valtavat velat on Aikaansaanut ja Valtavan Työttömyyden ja Valtavan konkurssimäärän..Ei noilla saannolsilla voi juhlia .Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
- Anonyymi00139
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00141
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00143
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00148
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00150
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00151
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi. - Anonyymi00152
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ei persut yllä millään viime kauden sosialistien tekemien tappioiden mittoihin. Pelkissä huonosti hoidetuissa Uniperin kauppaneuvotteluissa Tuppurainen tupeloi Suomen varoja 7mrd. Nyt Saksa takoo voittoa Uniperilla. Eihän Tuppurainen osaa hoitaa omia asioitakaan kun oli syytettynä Riihi- säätiön stipendin väärinkäytöksestä ja vain jutun vanheneminen pelasti Tuppuraisen tuomiolta.
Uniper-kauppojen ja niistä seuranneiden miljarditappioiden vastuukysymys on monimutkainen, ja se jakautuu yhtiön johdon, hallituksen ja valtio-omistajan kesken:
Fortumin silloinen johto ja hallitus: Päävastuu ostopäätöksistä (vuosina 2017–2018 ja myöhemmin) on Fortumin silloisella toimitusjohtajalla Pekka Lundmarkilla ja yhtiön hallituksella. Myös nykyisen toimitusjohtajan Markus Rauramon (joka toimi tuolloin talousjohtajana) rooli on ollut keskeinen. Kauppoja on kuvattu jälkikäteen strategiseksi virheeksi.
- Anonyymi00137
Jos kaikki ois ton tiennyt sitä ei kukaan ois äänestänyt niin ilkee akka. On itsekkin ollut Turussa sossun luukulla niin pitäs ymmärtää köyhiä, mutta ei kun haluaa heidät pois maailmasta
- Anonyymi00138
Anonyymi00098
2026-05-12 18:23:02
Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.
- Anonyymi00144
https://nykysuomi.com/2025/09/04/miljardien-uniper-fiasko-sanna-marin-oli-ryyppaamassa-ja-tytti-tuppurainen-suoritti/
"Fortumin Uniper-kaupat ovat yksi Suomen taloushistorian kalleimmista virheistä. Niiden seurauksena veronmaksajat menettivät miljardeja, ja vastuu kuuluu niille poliittisille päättäjille, jotka istuivat vallassa päätösten aikaan – ennen kaikkea pääministeri Sanna Marinille ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppuraiselle."
"Vuonna 2019 Fortum alkoi kasvattaa omistustaan saksalaisessa energiayhtiö Uniperissa. Vuonna 2020 omistusosuus nousi yli 73 prosenttiin, ja sijoitusten kokonaisarvo kohosi noin 6,5 miljardiin euroon. Tämä tapahtui aikana, jolloin Marin ja Tuppurainen olivat vastuussa valtion omistajaohjauksesta. He vakuuttelivat, että kyse oli vakaasta ja tuottavasta sijoituksesta. Todellisuus oli päinvastainen."
"Ironian huipuksi Uniperin markkina-arvo on tänään noin 14,7 miljardia euroa. Eli se, minkä Fortum ja suomalaiset veronmaksajat myivät lähes ilmaiseksi, on noussut moninkertaiseen arvoon. Näin valtava epäonnistuminen ei voi jäädä ilman poliittisia seurauksia. Marin ja Tuppurainen eivät ole koskaan kantaneet vastuuta tästä fiaskosta. He eivät pyytäneet anteeksi, eivät myöntäneet virhearvioita, eivätkä selittäneet avoimesti, miksi päätöksiä tehtiin niin heppoisin perustein. Tämä on demokratian irvikuva."- Anonyymi00147
Fortumissa on isopalkkainen liikkeenjohto, toimitusjohtaja ja hallitus ja se on pörssiyhtiö. Valtio on yksi omistaja muiden joukossa. Uniperin arvo ei silloin ollut niin suuri. Saksan valtio kansallisti sen. Se oli sen hetkinen tilanne. Siellä lienee hyvä johto nyt jos se menestyy.
- Anonyymi00153
Persukokoomushallitus on demokratian irvikuva:
Suomen demokratia on taantunut tällä hallituskaudella
Orpon hallituksen päätökset ovat rapauttaneet kansalaisten yhdenvertaisia edellytyksiä käyttää demokraattisia oikeuksiaan täysipainoisesti.
V-Dem-instituutin näitä asioita mittaavassa demokratian tasa-arvoindeksissä Suomi on pudonnut sijalle 33. Vuonna 2023 olimme sijalla 12. - Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Persukokoomushallitus on demokratian irvikuva:
Suomen demokratia on taantunut tällä hallituskaudella
Orpon hallituksen päätökset ovat rapauttaneet kansalaisten yhdenvertaisia edellytyksiä käyttää demokraattisia oikeuksiaan täysipainoisesti.
V-Dem-instituutin näitä asioita mittaavassa demokratian tasa-arvoindeksissä Suomi on pudonnut sijalle 33. Vuonna 2023 olimme sijalla 12.Tämähän on aivan linjassa Marinin hallituksen rahan tuhlaamisen kanssa myös heidän perustamassaan Työkanava Oy:ssä, jossa käytettiin rahaa 1,5milj ja työllistettiin 15 henkilöä. Täysin samat aivottomat tunarit taas asialla.
- Anonyymi00155
Anonyymi00147 kirjoitti:
Fortumissa on isopalkkainen liikkeenjohto, toimitusjohtaja ja hallitus ja se on pörssiyhtiö. Valtio on yksi omistaja muiden joukossa. Uniperin arvo ei silloin ollut niin suuri. Saksan valtio kansallisti sen. Se oli sen hetkinen tilanne. Siellä lienee hyvä johto nyt jos se menestyy.
Valtio suurimpana omistajana ohjaa Fortumin toimintaa. Lainaus omistajaohjauksesta, josta vastasi Tytti Tuppurainen A:n yo-matematiikan arvosanalla: "Valtion omistajaohjaus tarkoittaa valtion roolia yhtiöiden omistajana, jossa valtio ohjaa yhtiöiden hallintoa, strategiaa ja toimintaa lainsäädännön ja omistajapolitiikan mukaisesti."
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Valtio suurimpana omistajana ohjaa Fortumin toimintaa. Lainaus omistajaohjauksesta, josta vastasi Tytti Tuppurainen A:n yo-matematiikan arvosanalla: "Valtion omistajaohjaus tarkoittaa valtion roolia yhtiöiden omistajana, jossa valtio ohjaa yhtiöiden hallintoa, strategiaa ja toimintaa lainsäädännön ja omistajapolitiikan mukaisesti."
Mutta sen jälkeen oli hesarissa ja talouselämässä tällaisia juttuja::
Vuorineuvosten salainen suosikki
Tytti Tuppurainen on selvinnyt ”mahdottomasta tehtävästä” omistajaohjausministerinä ja noussut liike-elämän suosikkidemariksi.
Suomen hallituksessa omistajaohjausministerin tehtävä on surullisenkuuluisa. Ei mitään voitettavaa, mutta paljon hävittävää.
”Sehän on mahdoton tehtävä”, totesi yksi juttua varten haastatelluista elinkeinoelämän vaikuttajista.
Hän on osoittanut ymmärtävänsä liiketoiminnan realiteetteja, mikä on luonut vahvan luottamussuhteen yritysjohtoon ja sijoittajiin. - Anonyymi00164
Anonyymi00156 kirjoitti:
Mutta sen jälkeen oli hesarissa ja talouselämässä tällaisia juttuja::
Vuorineuvosten salainen suosikki
Tytti Tuppurainen on selvinnyt ”mahdottomasta tehtävästä” omistajaohjausministerinä ja noussut liike-elämän suosikkidemariksi.
Suomen hallituksessa omistajaohjausministerin tehtävä on surullisenkuuluisa. Ei mitään voitettavaa, mutta paljon hävittävää.
”Sehän on mahdoton tehtävä”, totesi yksi juttua varten haastatelluista elinkeinoelämän vaikuttajista.
Hän on osoittanut ymmärtävänsä liiketoiminnan realiteetteja, mikä on luonut vahvan luottamussuhteen yritysjohtoon ja sijoittajiin.Linkki kiitos?
- Anonyymi00170
SDP:ssä on näitä juoppolalleeja kuten Räsänen ja SANNA
- Anonyymi00172
Anonyymi00164 kirjoitti:
Linkki kiitos?
Kai osaat etsiä vanhat artikkelit ihan itse.
- Anonyymi00200
Jonkin sortin toimittajan mielipide ei sen kummempaa.
- Anonyymi00146
Riikka Purralla ja Englanninbulldogilla huima yhdennäköisyys
- Anonyymi00158
Tämä mätä Äärioikeistohallitus on niin huono että sillä nauraa Naurismaamän aidatkin.
Ensinnä pienensivät Kotitalous vähennyksien saantia Nyt nämäTunarit nosti Kotitalous vähennyksen määrää .Sitten nämä Ääliöt kehuu että on nostettu Kotitalousvähennyksen määrää..Samoin kun oppositio painosti että nyt pitää saada Rakennusteollisiuus nostettua jotta saadaan työllisyyttä korjattua ja sitä kautta elinvoimaa. Sama homma kuin Kotitalousvähnnyks nyt vähän avitettiin rakennusteollisuutta ja sitä.kautta muuta kauppaa ym.
Nyt nämä Orpo ja Purra räksyttää Litmanille kun näillä itsellä on tilanne karannut käsistä täydellisesti
Nyt pyydetään paljastamaan mitä nämä Keskusta ja SDP tekisivät tässä tilanteessa.Eihän näitten tarvitse sanoa mitä tekevät kun Vaalit on ens keväänä ja silloin katsotaan kortit millä pelataan .! - Anonyymi00160
Tämä mätä Äärioikeistohallitus on niin huono että sillä nauraa Naurismaamän aidatkin.
Ensinnä pienensivät Kotitalous vähennyksien saantia Nyt nämäTunarit nosti Kotitalous vähennyksen määrää .Sitten nämä Ääliöt kehuu että on nostettu Kotitalousvähennyksen määrää..Samoin kun oppositio painosti että nyt pitää saada Rakennusteollisiuus nostettua jotta saadaan työllisyyttä korjattua ja sitä kautta elinvoimaa. Sama homma kuin Kotitalousvähnnyks nyt vähän avitettiin rakennusteollisuutta ja sitä.kautta muuta kauppaa ym.
Nyt nämä Orpo ja Purra räksyttää Litmanille kun näillä itsellä on tilanne karannut käsistä täydellisesti
Nyt pyydetään paljastamaan mitä nämä Keskusta ja SDP tekisivät tässä tilanteessa.Eihän näitten tarvitse sanoa mitä tekevät kun Vaalit on ens keväänä ja silloin katsotaan kortit millä pelataan .! - Anonyymi00161
Tämä mätä Äärioikeistohallitus on niin huono että sillä nauraa Naurismaamän aidatkin.
Ensinnä pienensivät Kotitalous vähennyksien saantia Nyt nämäTunarit nosti Kotitalous vähennyksen määrää .Sitten nämä Ääliöt kehuu että on nostettu Kotitalousvähennyksen määrää..Samoin kun oppositio painosti että nyt pitää saada Rakennusteollisiuus nostettua jotta saadaan työllisyyttä korjattua ja sitä kautta elinvoimaa. Sama homma kuin Kotitalousvähnnyks nyt vähän avitettiin rakennusteollisuutta ja sitä.kautta muuta kauppaa ym.
Nyt nämä Orpo ja Purra räksyttää Litmanille kun näillä itsellä on tilanne karannut käsistä täydellisesti
Nyt pyydetään paljastamaan mitä nämä Keskusta ja SDP tekisivät tässä tilanteessa.Eihän näitten tarvitse sanoa mitä tekevät kun Vaalit on ens keväänä ja silloin katsotaan kortit millä pelataan .! - Anonyymi00162
Tämä mätä Äärioikeistohallitus on niin huono että sillä nauraa Naurismaamän aidatkin.
Ensinnä pienensivät Kotitalous vähennyksien saantia Nyt nämäTunarit nosti Kotitalous vähennyksen määrää .Sitten nämä Ääliöt kehuu että on nostettu Kotitalousvähennyksen määrää..Samoin kun oppositio painosti että nyt pitää saada Rakennusteollisiuus nostettua jotta saadaan työllisyyttä korjattua ja sitä kautta elinvoimaa. Sama homma kuin Kotitalousvähnnyks nyt vähän avitettiin rakennusteollisuutta ja sitä.kautta muuta kauppaa ym.
Nyt nämä Orpo ja Purra räksyttää Litmanille kun näillä itsellä on tilanne karannut käsistä täydellisesti
Nyt pyydetään paljastamaan mitä nämä Keskusta ja SDP tekisivät tässä tilanteessa.Eihän näitten tarvitse sanoa mitä tekevät kun Vaalit on ens keväänä ja silloin katsotaan kortit millä pelataan .! - Anonyymi00163
Tämä mätä Äärioikeistohallitus on niin huono että sillä nauraa Naurismaamän aidatkin.
Ensinnä pienensivät Kotitalous vähennyksien saantia Nyt nämäTunarit nosti Kotitalous vähennyksen määrää .Sitten nämä Ääliöt kehuu että on nostettu Kotitalousvähennyksen määrää..Samoin kun oppositio painosti että nyt pitää saada Rakennusteollisiuus nostettua jotta saadaan työllisyyttä korjattua ja sitä kautta elinvoimaa. Sama homma kuin Kotitalousvähnnyks nyt vähän avitettiin rakennusteollisuutta ja sitä.kautta muuta kauppaa ym.
Nyt nämä Orpo ja Purra räksyttää Litmanille kun näillä itsellä on tilanne karannut käsistä täydellisesti
Nyt pyydetään paljastamaan mitä nämä Keskusta ja SDP tekisivät tässä tilanteessa.Eihän näitten tarvitse sanoa mitä tekevät kun Vaalit on ens keväänä ja silloin katsotaan kortit millä pelataan .!
- Anonyymi00157
Ihan rupsahtanut hallitus:
Tarkkailuluokat, demokratiavaje, lehdistönvapauden tila, luottoluokitus, talouskehitys... jne. kaikki alentuneet nykyisen oikeistohallituksen aikana. - Anonyymi00165
Nythän nämä sossutolliskot syytää samoja viestejä aivan tolkuttomasti ihan kuin viime hallituksessa kylvivät rahaa ulkomaiden kansalaisten hyväksi.
- Anonyymi00167
Viimme hallitus ei saanut ajettua Suomea tällaisen.Konkurssitilaan mitä tämä Kaaoshallitus on.nyt tehnyt.Kaiken mitä voi Suomessa sössiä on nämä Äärioikeiston Kopla saanut aikaiseksi Aivan Hirvittävästi kaikki on mennyt pieleen näitten kusipäiden aikaansaannoksena.Jos ois Kekkonen vielä Presidenttinä hän hajoittas heti tämmöisen Suomen tuholais koplan,Ja sanois menkää ja hävetkää Saatanan tunarit.!Teille kuuluis vankilatuomio tämän isänmaan petturuudesa.!!
- Anonyymi00168
Viimme hallitus ei saanut ajettua Suomea tällaisen.Konkurssitilaan mitä tämä Kaaoshallitus on.nyt tehnyt.Kaiken mitä voi Suomessa sössiä on nämä Äärioikeiston Kopla saanut aikaiseksi Aivan Hirvittävästi kaikki on mennyt pieleen näitten kusipäiden aikaansaannoksena.Jos ois Kekkonen vielä Presidenttinä hän hajoittas heti tämmöisen Suomen tuholais koplan,Ja sanois menkää ja hävetkää Saatanan tunarit.!Teille kuuluis vankilatuomio tämän isänmaan petturuudesa.!!
- Anonyymi00171
Anonyymi00168 kirjoitti:
Viimme hallitus ei saanut ajettua Suomea tällaisen.Konkurssitilaan mitä tämä Kaaoshallitus on.nyt tehnyt.Kaiken mitä voi Suomessa sössiä on nämä Äärioikeiston Kopla saanut aikaiseksi Aivan Hirvittävästi kaikki on mennyt pieleen näitten kusipäiden aikaansaannoksena.Jos ois Kekkonen vielä Presidenttinä hän hajoittas heti tämmöisen Suomen tuholais koplan,Ja sanois menkää ja hävetkää Saatanan tunarit.!Teille kuuluis vankilatuomio tämän isänmaan petturuudesa.!!
Joo, joo. Seli, seli. Orpo ei osaa edes lukea tilastoja. Lähti tekemään EK:n laatimaa hallitusohjelmaa välittämättä asiantuntijoiden varoituksista.
Varsin mustaa kokomukselaista touhua, eivätkä oikeistopuolueet ole koskaan ajaneet muuta kuin varakkaampien etuja, eikä niillä ole koskaan ollut dynaamisia vaikutuksia talouskasvuun. 20 vuotta ollut nyhjäämistä. - Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Joo, joo. Seli, seli. Orpo ei osaa edes lukea tilastoja. Lähti tekemään EK:n laatimaa hallitusohjelmaa välittämättä asiantuntijoiden varoituksista.
Varsin mustaa kokomukselaista touhua, eivätkä oikeistopuolueet ole koskaan ajaneet muuta kuin varakkaampien etuja, eikä niillä ole koskaan ollut dynaamisia vaikutuksia talouskasvuun. 20 vuotta ollut nyhjäämistä.Hups, taisin lukea väärin edellisen kommentin. Se olikin hyvä.
Kauhukabinetti tarjoaa kurjuutta ja risuja kansalle, vaikka ansaitsisi itse piiskaa - Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Hups, taisin lukea väärin edellisen kommentin. Se olikin hyvä.
Kauhukabinetti tarjoaa kurjuutta ja risuja kansalle, vaikka ansaitsisi itse piiskaaHeh, on tämä sossutolliskojen kanssa keskustelu toivotonta. Yksi kopioi saman viestin viiteen kertaan, kun varmaan luulee, että kaikki ovat yhtä tyhmiä sosialisteja, että tarvitsevat monia toistoja ennenkuin menee perille. Toinen sitten lukee muuten vaan miten sattuu.
- Anonyymi00180
Anonyymi00174 kirjoitti:
Heh, on tämä sossutolliskojen kanssa keskustelu toivotonta. Yksi kopioi saman viestin viiteen kertaan, kun varmaan luulee, että kaikki ovat yhtä tyhmiä sosialisteja, että tarvitsevat monia toistoja ennenkuin menee perille. Toinen sitten lukee muuten vaan miten sattuu.
Oli jonkinlainen häiriö palstalla ja se laittoi herjan, ettei kommentin lähettäminen onnistu. Varmaan sen vuoksi on tullut monta kertaa samoja ko.mmentteja jos on yrittänyt lähettää kommenttiaan monta kertaa. Aivan inhimillistä.
- Anonyymi00193
Anonyymi00180 kirjoitti:
Oli jonkinlainen häiriö palstalla ja se laittoi herjan, ettei kommentin lähettäminen onnistu. Varmaan sen vuoksi on tullut monta kertaa samoja ko.mmentteja jos on yrittänyt lähettää kommenttiaan monta kertaa. Aivan inhimillistä.
Sosialisteilla on päässä häiriö.
- Anonyymi00166
Riikka on laittanut aivan kammottavat tekoripset. En käsitä, eikö itse tajua. Ihan lönteissä ne räpsyttimet. Räksyttäjälle ne varmaan sopiikin.
- Anonyymi00169
Riikka on sexikäs!
- Anonyymi00175
Anonyymi00169 kirjoitti:
Riikka on sexikäs!
Presidentti Kekkonen ei hyväksynyt koskaan Kokoomusta Suomen Hallitukseen .Osittain Ulkopoliittisista syistä ja Pääasiassa hän oli huomannut näiden solidaarisuuden heikkouden huonompiosaisien suhteen sekä lisäksi näitten Kokoomuslaisten Ahdeuden ei sillä yhteiskuntaa rakenneta eikä se ole tälle yhteiskunnalle parasta.
Toisinsanoen Kokoomalaiset laittaa Rahat mieluummin kokonaisuudessaan omaan taskuun kuin Yhteiskunnan hyväksi. - Anonyymi00179
Anonyymi00175 kirjoitti:
Presidentti Kekkonen ei hyväksynyt koskaan Kokoomusta Suomen Hallitukseen .Osittain Ulkopoliittisista syistä ja Pääasiassa hän oli huomannut näiden solidaarisuuden heikkouden huonompiosaisien suhteen sekä lisäksi näitten Kokoomuslaisten Ahdeuden ei sillä yhteiskuntaa rakenneta eikä se ole tälle yhteiskunnalle parasta.
Toisinsanoen Kokoomalaiset laittaa Rahat mieluummin kokonaisuudessaan omaan taskuun kuin Yhteiskunnan hyväksi.PERUSÄSSÄ ja Kokoomus on Suomen Pelastus.
- Anonyymi00176
Tuppurainen pakoilee sosialisteille tuttuun tapaan vastuutaan. Hänen vahtivuorollaan annettiin Uniperille 8mrd lisärahoitus ilman mitään vakuuksia. Eihän tuollaista tee kukaan muu kuin rahoituksesta täysin pihalla olevat henkilöt.
- Anonyymi00177
Eikait Tuppuraislla ole Valtuuksia laittaa kenenkään tilille 8 miljardia.Kyllä nämä kaupat teki Forttumin ylin johto sehän on selvä vaan eihän tämmöiset asiat mahdu Persutollon päähän NäittenPersujen ketaleiden yritys haukkua Marinin hallitusta on mennyt täysin metsään .
Kun tämä Kaaos hallitus on saanut Suomen konkurssitilaaan näitten ääliöitten toimesta .
Persut pelkää ensikevään vaaleja kun tulee noutaja näille Pettureille ja Suomen tuhoojille. - Anonyymi00183
Kyllä. Ja kuulemma oma maa ensin-ajattelu on vahingollista.
- Anonyymi00185
Anonyymi00177 kirjoitti:
Eikait Tuppuraislla ole Valtuuksia laittaa kenenkään tilille 8 miljardia.Kyllä nämä kaupat teki Forttumin ylin johto sehän on selvä vaan eihän tämmöiset asiat mahdu Persutollon päähän NäittenPersujen ketaleiden yritys haukkua Marinin hallitusta on mennyt täysin metsään .
Kun tämä Kaaos hallitus on saanut Suomen konkurssitilaaan näitten ääliöitten toimesta .
Persut pelkää ensikevään vaaleja kun tulee noutaja näille Pettureille ja Suomen tuhoojille.Fortumin johto ei tee 8mrd päätöksiä ilman valtion omistajaohjauksen hyväksyntää! Ikinä! Eikä varsinkaan tuolloin vuonna 2022, kun koko Fortumin liikevaihto oli 8,8mrd. Lue tollisko uudelleen tuo omistajaohjauksen määrite: "Valtion omistajaohjaus tarkoittaa valtion roolia yhtiöiden omistajana, jossa valtio ohjaa yhtiöiden hallintoa, strategiaa ja toimintaa lainsäädännön ja omistajapolitiikan mukaisesti."
Tuon selvempää vastuun pakoilua ei voi olla kuin mitä Tuppuraisella on. - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Fortumin johto ei tee 8mrd päätöksiä ilman valtion omistajaohjauksen hyväksyntää! Ikinä! Eikä varsinkaan tuolloin vuonna 2022, kun koko Fortumin liikevaihto oli 8,8mrd. Lue tollisko uudelleen tuo omistajaohjauksen määrite: "Valtion omistajaohjaus tarkoittaa valtion roolia yhtiöiden omistajana, jossa valtio ohjaa yhtiöiden hallintoa, strategiaa ja toimintaa lainsäädännön ja omistajapolitiikan mukaisesti."
Tuon selvempää vastuun pakoilua ei voi olla kuin mitä Tuppuraisella on.Tuppurainen valehtelija ja alaistensa nöyryyttäjä yhtä turha kuin Natsima.
- Anonyymi00207
Anonyymi00185 kirjoitti:
Fortumin johto ei tee 8mrd päätöksiä ilman valtion omistajaohjauksen hyväksyntää! Ikinä! Eikä varsinkaan tuolloin vuonna 2022, kun koko Fortumin liikevaihto oli 8,8mrd. Lue tollisko uudelleen tuo omistajaohjauksen määrite: "Valtion omistajaohjaus tarkoittaa valtion roolia yhtiöiden omistajana, jossa valtio ohjaa yhtiöiden hallintoa, strategiaa ja toimintaa lainsäädännön ja omistajapolitiikan mukaisesti."
Tuon selvempää vastuun pakoilua ei voi olla kuin mitä Tuppuraisella on.Persupösilö luulee että Omistaja ohjausministeri kävelee noin vain Valtion omistaman Hallintoneuvoston yli .Ei nyt sentään asia niin ole jos Fortumin ylin johto ois sanonut että ei tämmöisiä Uniper kauppoja tehdä niin ne ois jäänyt tekemättä.Ei siinä ois Tuppuraisella ollut nokankoputtamista. Sehän on selvä ettei Omistajaohjausministeri tee kauppoja ilman Vortumi n johtaman hallituksen suostumusta .
- Anonyymi00181
Urpon ja Purran porukoiden hallitus on paskin hallitus koskaan.
- Anonyymi00182
Purra on paras ministeri pitkiin aikoihin ja Sanna ehdottomasti huonoin. SDP:ssä on pelkkiä juoppo lalleja!!! +
- Anonyymi00184
Anonyymi00182 kirjoitti:
Purra on paras ministeri pitkiin aikoihin ja Sanna ehdottomasti huonoin. SDP:ssä on pelkkiä juoppo lalleja!!!
Vuoden 2024 lopussa IS:n ministeripörssin neljä heikointa arvosanaa annettiin perussuomalaisille
Heikoimman arvosanan hallituksen johtonelikosta sai valtiovarainministeri Riikka Purra - Anonyymi00187
Anonyymi00184 kirjoitti:
Vuoden 2024 lopussa IS:n ministeripörssin neljä heikointa arvosanaa annettiin perussuomalaisille
Heikoimman arvosanan hallituksen johtonelikosta sai valtiovarainministeri Riikka PurraKetä kiinnostaa roskalehti Iltalehden ministeri pörssit
- Anonyymi00188
Anonyymi00184 kirjoitti:
Vuoden 2024 lopussa IS:n ministeripörssin neljä heikointa arvosanaa annettiin perussuomalaisille
Heikoimman arvosanan hallituksen johtonelikosta sai valtiovarainministeri Riikka PurraMarinin hallituksen vastaavasta kyselystä sanottiin näin:
– Yksikään pääministeri Suomessa ei ole tainnut vuosikymmeniin edes kestää kauden loppuun saakka. Teoriassa hänen suosionsa pitäisi pudota, mutta Sanna Marin on saattanut tämän teorian esittäjät häpeään ja onnistunut säilyttämään vahvan asemansa. - Anonyymi00190
Sanna Märisijä kaikkien aikojen paskin ministeri. Kyllä KANSA tietää.
- Anonyymi00191
Anonyymi00188 kirjoitti:
Marinin hallituksen vastaavasta kyselystä sanottiin näin:
– Yksikään pääministeri Suomessa ei ole tainnut vuosikymmeniin edes kestää kauden loppuun saakka. Teoriassa hänen suosionsa pitäisi pudota, mutta Sanna Marin on saattanut tämän teorian esittäjät häpeään ja onnistunut säilyttämään vahvan asemansa.Noin huippu ministeri ja äänestettiin kovalla äänimäärällä jatkoon ja sitten petti äänestäjänsä ja lähti ajamaan omaa etuaan ja ahneuttaan ulkomaille.
- Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Noin huippu ministeri ja äänestettiin kovalla äänimäärällä jatkoon ja sitten petti äänestäjänsä ja lähti ajamaan omaa etuaan ja ahneuttaan ulkomaille.
Törkeää toimintaa kuten oli koko ministeri aika.
- Anonyymi00194
Anonyymi00188 kirjoitti:
Marinin hallituksen vastaavasta kyselystä sanottiin näin:
– Yksikään pääministeri Suomessa ei ole tainnut vuosikymmeniin edes kestää kauden loppuun saakka. Teoriassa hänen suosionsa pitäisi pudota, mutta Sanna Marin on saattanut tämän teorian esittäjät häpeään ja onnistunut säilyttämään vahvan asemansa.Mutta niin vaan vaaleissa, eli todellisessa kyselyssä, tuli reippaasti takkiin ja kolmas sija. Purra äänikuningatar.
- Anonyymi00196
Anonyymi00194 kirjoitti:
Mutta niin vaan vaaleissa, eli todellisessa kyselyssä, tuli reippaasti takkiin ja kolmas sija. Purra äänikuningatar.
Kysely tehtiinkin ministerinä toimimisesta ja siihen oltiin tyytymättömiä, kuten koko hallitukseen.
- Anonyymi00197
Anonyymi00194 kirjoitti:
Mutta niin vaan vaaleissa, eli todellisessa kyselyssä, tuli reippaasti takkiin ja kolmas sija. Purra äänikuningatar.
Riikka rautarouva aito äänikuningatar ja suomalaisten sankari 🥰
- Anonyymi00198
Anonyymi00191 kirjoitti:
Noin huippu ministeri ja äänestettiin kovalla äänimäärällä jatkoon ja sitten petti äänestäjänsä ja lähti ajamaan omaa etuaan ja ahneuttaan ulkomaille.
Nykyisestä eduskunnastakin on lähtenyt monta edustajaa. Varaedustajakin ilmoitti jo saapuessaan, että lähtee ja yksi yritti lähteä. Eduskuntaryhmiäkin on muutama vaihtanut.
- Anonyymi00199
Anonyymi00196 kirjoitti:
Kysely tehtiinkin ministerinä toimimisesta ja siihen oltiin tyytymättömiä, kuten koko hallitukseen.
...siis OrpoPurran hallitukseen ollaan oltu tooosi tyytymättömiä.
- Anonyymi00202
Anonyymi00190 kirjoitti:
Sanna Märisijä kaikkien aikojen paskin ministeri. Kyllä KANSA tietää.
Oli ja meni mut jollain jääny taas levy pyörimään paikoilleen voi voi reppanaa.
- Anonyymi00208
Anonyymi00196 kirjoitti:
Kysely tehtiinkin ministerinä toimimisesta ja siihen oltiin tyytymättömiä, kuten koko hallitukseen.
Vaaleissa ei kuitenkaan oltu valmiita äänestämään jauhojengiläisiä.
- Anonyymi00224
Anonyymi00208 kirjoitti:
Vaaleissa ei kuitenkaan oltu valmiita äänestämään jauhojengiläisiä.
Sanna lähti vaaleihin Pirkanmaalta, jossa on pienempi äänestäjämäärä kuin Uudellamaalla. Olisi voittanut Purran, jos olisivat kisanneet samassa vaalipiirissä.
- Anonyymi00201
Kokoomus tuli hallitukseen 80-luvun lopulla ja siitä lähtien Suomi on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Järjestivät laman ja Holkeri opasti kansalaisia " syökää silakkaa". Kokoomusta kiinnostaa vain puolue ja suuryritykset ei pienyrittäjät, Suomi eikä kansalaiset.
- Anonyymi00204
Persu pettää aina ja varmasti niin tälläkin kertaa !
- Anonyymi00205
Rakas on Riikka❤️❤️
- Anonyymi00209
Riikka tekee ilmaiseksi vapaaehtoistyötäkin ja tarjoaa ihmisille vapaaehtoisesti keskusteluapua mm. sellaisille, jotka ovat kokeneet keskenmenon. Riikka ehdotti muille puolueille joululahjarahoista luopumista, mutta siihen ei yksikään muu puolue suostunut. Tuokin osoittaa miten Riikka ei aja omaa etuaan.
- Anonyymi00211
Ja siinä sivussa ryöstää porukoineen vähäosaiset ,eläkeläiset ,opiskelijat ,duunarit ja lapsiperheet . Persujen periaate viedään köyhiltä rikkaille .
- Anonyymi00216
Anonyymi00211 kirjoitti:
Ja siinä sivussa ryöstää porukoineen vähäosaiset ,eläkeläiset ,opiskelijat ,duunarit ja lapsiperheet . Persujen periaate viedään köyhiltä rikkaille .
Riikalla kuitenkin kaikki toimet kohdistuvat kotimaan hyväksi eikä kylvä vastuuttomasti köyhien rahoja ulkomaiden kansalaisten hyväksi.
- Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
Riikalla kuitenkin kaikki toimet kohdistuvat kotimaan hyväksi eikä kylvä vastuuttomasti köyhien rahoja ulkomaiden kansalaisten hyväksi.
Riikan toimet kohdistuvat vsin varakkaiden hyväksi. Pilkkaa köyhiä ja työttömiä.
- Anonyymi00220
Anonyymi00218 kirjoitti:
Riikan toimet kohdistuvat vsin varakkaiden hyväksi. Pilkkaa köyhiä ja työttömiä.
Kaikkea muuta. Sosialistien ymmärrykseen ei mahdu, että velan kasvun rajoittaminen on myös köyhien etu.
- Anonyymi00223
Anonyymi00218 kirjoitti:
Riikan toimet kohdistuvat vsin varakkaiden hyväksi. Pilkkaa köyhiä ja työttömiä.
Riikka on ihana
- Anonyymi00212
Ilkeä ihminen vanhenee nopeammin, kun sielu on musta se näkyy ulospäin.
- Anonyymi00217
Tuo näkyy varsinkin kiusaaja Tuppuraisesta päälle päin.
- Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
Tuo näkyy varsinkin kiusaaja Tuppuraisesta päälle päin.
Juha Mäenpään sydänkin rupsaht kun hän kuuluu ilkeisiin persuihin i ja sitä fiksattiin veronmaksajien varoilla
- Anonyymi00221
Anonyymi00219 kirjoitti:
Juha Mäenpään sydänkin rupsaht kun hän kuuluu ilkeisiin persuihin i ja sitä fiksattiin veronmaksajien varoilla
Sosialisti ja hidasälyinen valtiotieteen kandi Lindtman ajaa Suomen taloutta Espanjan malliin ja haluaa tehdä Suomesta EU:n pummin päinvastoin kuin Riikka joka haluaa sopeuttaa Suomen taloutta vastaamaan Suomen tuloja ja sehän on Suomen köyhienkin etu. Jännä juttu miten hidasälyinen Lindtman ottaa rusinat pullasta Espanjan taloudesta ja ei puhu mitään sikäläisen vasemmistolaisen talouden perintöveroista. Valenciassa perinnön saa verottomasti yhteen miljoonaan saakka.
- Anonyymi00225
Anonyymi00221 kirjoitti:
Sosialisti ja hidasälyinen valtiotieteen kandi Lindtman ajaa Suomen taloutta Espanjan malliin ja haluaa tehdä Suomesta EU:n pummin päinvastoin kuin Riikka joka haluaa sopeuttaa Suomen taloutta vastaamaan Suomen tuloja ja sehän on Suomen köyhienkin etu. Jännä juttu miten hidasälyinen Lindtman ottaa rusinat pullasta Espanjan taloudesta ja ei puhu mitään sikäläisen vasemmistolaisen talouden perintöveroista. Valenciassa perinnön saa verottomasti yhteen miljoonaan saakka.
Mutta persu pettää aina.
- Anonyymi00226
Anonyymi00225 kirjoitti:
Mutta persu pettää aina.
Ja varmasti joka kerta !
- Anonyymi00227
Anonyymi00221 kirjoitti:
Sosialisti ja hidasälyinen valtiotieteen kandi Lindtman ajaa Suomen taloutta Espanjan malliin ja haluaa tehdä Suomesta EU:n pummin päinvastoin kuin Riikka joka haluaa sopeuttaa Suomen taloutta vastaamaan Suomen tuloja ja sehän on Suomen köyhienkin etu. Jännä juttu miten hidasälyinen Lindtman ottaa rusinat pullasta Espanjan taloudesta ja ei puhu mitään sikäläisen vasemmistolaisen talouden perintöveroista. Valenciassa perinnön saa verottomasti yhteen miljoonaan saakka.
Kokoomuspersut sai Suomen työmarkkinat sekaiseksi ja naispuolisia äänestäjiään vihaisiksi nyppimällä rusinoita Ruotsin tai Tanskan työmarkkinamalleista jättäen itse pullat homehtumaan ja kuivumaan.
- Anonyymi00228
Anonyymi00225 kirjoitti:
Mutta persu pettää aina.
Persut ovat pettäneet vasurit ja demarit, laittamalla itärajan kiinni ja säätämällä käännytyslain hybridivaikuttamista vastaan. Kimmo Kiljunen lupasi venäläisille, että itäraja aukeaa heti kun demarit pääsevät hallitukseen. Demareille mieluisin hallituskumppani on Vasemmistoliitto.
Ääri-oikeisto ja maamme vasemmisto ovat sangen Kreml-mielisiä. - Anonyymi00229
Anonyymi00228 kirjoitti:
Persut ovat pettäneet vasurit ja demarit, laittamalla itärajan kiinni ja säätämällä käännytyslain hybridivaikuttamista vastaan. Kimmo Kiljunen lupasi venäläisille, että itäraja aukeaa heti kun demarit pääsevät hallitukseen. Demareille mieluisin hallituskumppani on Vasemmistoliitto.
Ääri-oikeisto ja maamme vasemmisto ovat sangen Kreml-mielisiä.On se vain hyvä että ei mene enää vuottakaan kun päästään Tästä Pettureiden hallituksesta eroon lopullisesti ei koskaan enää tätä Suomen tuhoojshallitusta joka laittoi tämän maan hirvittävään alennustilaan jopa Euroopan heikoimmaksi ja syynä tämä Pettureiden Petturi hallituskaaos jossa on vain ajettu hyvintoimeentulevien ja rikkaiden etuja muu osa kansalle on vaan heikennetty elämästä selviytymisestä.
- Anonyymi00230
Anonyymi00229 kirjoitti:
On se vain hyvä että ei mene enää vuottakaan kun päästään Tästä Pettureiden hallituksesta eroon lopullisesti ei koskaan enää tätä Suomen tuhoojshallitusta joka laittoi tämän maan hirvittävään alennustilaan jopa Euroopan heikoimmaksi ja syynä tämä Pettureiden Petturi hallituskaaos jossa on vain ajettu hyvintoimeentulevien ja rikkaiden etuja muu osa kansalle on vaan heikennetty elämästä selviytymisestä.
Vasemmistolla on ongelmia ymmärryksen kanssa, kun oikeat talouden asiantuntijat IMF, EU-komissio ja valtiontalouden arviointineuvosto ovat kaikki sitä mieltä, että hallitus on tehnyt oikeanlaisia toimia. Nämä kaikki tähtäävät köyhienkin hyvinvoinnin parantamiseen. Edellinen hallitus keskittyi parantamaan pelkästään ulkomaiden köyhien etuja.
- Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
Vasemmistolla on ongelmia ymmärryksen kanssa, kun oikeat talouden asiantuntijat IMF, EU-komissio ja valtiontalouden arviointineuvosto ovat kaikki sitä mieltä, että hallitus on tehnyt oikeanlaisia toimia. Nämä kaikki tähtäävät köyhienkin hyvinvoinnin parantamiseen. Edellinen hallitus keskittyi parantamaan pelkästään ulkomaiden köyhien etuja.
Hah hah eikö nämä Persuääliöt tajua että nämä IMF EU komissio ja Valtiontalouden arvio Ei suinkaan merkitse että tätä maata on johdettu hyvin kun Samanaikaisesti Suomen talous on.pohalla ja Työttömyys Euroopan suurinta ja Valtio on joutunut Eu tarkkailuluokalle huonosti hoidetusta taloudesta ja yhteiskunnasta.
- Anonyymi00232
Anonyymi00231 kirjoitti:
Hah hah eikö nämä Persuääliöt tajua että nämä IMF EU komissio ja Valtiontalouden arvio Ei suinkaan merkitse että tätä maata on johdettu hyvin kun Samanaikaisesti Suomen talous on.pohalla ja Työttömyys Euroopan suurinta ja Valtio on joutunut Eu tarkkailuluokalle huonosti hoidetusta taloudesta ja yhteiskunnasta.
Ei kun kyse on siitä, että sossutollisko ei ymmärrä, että heidän alasajamaansa taloutta nostetaan nyt ylös ja suunta on oikea, josta hyötyy ennenkaikkea köyhät, kun rahoja ei enää kylvetä hallitsemattomasti ja vastuuttomasti ulkomaiden kansalaisten hyväksi.
- Anonyymi00233
Oletko tarkistanut Tuppuraisen ikää? Huutaminen ja raivoaminen on tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi00234
Teille psykopaateille omiaan ei hätää
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari742225Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa992113Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261958Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh711838Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr941588Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1701154