Tiältä mualta kun mualkylliin lähtöö niin het kun on perillä niin suapi ehtiä paekkoo missä käävä kusella.
Kaapunti saes rakentoo ympärj kyllee kusjkoppija, ee tarviis olla kun laataseinät ympärille ja pohja hiekkoo. Ehkä tarviis olla kattoo. Laataseiniin suojassa olis hyvä käävä kusella.
Nyt kun eijjoo tämmösiä kusjkoppija niin joutuu menemään talloin nurkan taakse kuselle.
Keskustaan ym kusjkoppija
13
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuse sillipurkkiin,ee tarvihe ees aatosta nousta poes! Liemen voit käyttää lannoitteeksi vaikka omaan perunamaahan.
- Anonyymi00002
Tuo on Laihian malli!
- Anonyymi00003
Tulloo silliin outo maku
- Anonyymi00004
No tyhjä limskaputeli mukkaan povitaskuun. Sitten, elä paa roskii putelia.vuan pullonpallaatukseen
- Anonyymi00009
Siinä saattaa käydä huonosti, kuten Jope tässä laulaa:
https://www.youtube.com/watch?v=NFAxvgoMj0w - Anonyymi00010
Mulla pitäs olla sitten ratti matkassa, on niin paksu jorma , ettei sovi kusemaan
pulloon, roiskuu muuten käsille. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla pitäs olla sitten ratti matkassa, on niin paksu jorma , ettei sovi kusemaan
pulloon, roiskuu muuten käsille.Pitäiskö mennä lääkäriin ensin, jos ei pärjää muutamaa tuntia pissimättä. Mutta kyllä pitää olla hirmuisen iso jorma, jos pissireikä ei mahdu limsapullon suuaukkoon. Ei sitä koko jormaa sinne pulloon tarvitse tunkea.
- Anonyymi00005
Kauppahallin alakerrassa on WC ,auki klo 16.00 asti,sitten on puuilossa WC,olikohan 21.00asti.
Molemmat on ilmaisia,sitten k-supermarketissa on WC,ehkä pitää? ostaa jotakin.
Torin reunassa on vihreä koppi,mutta en tiedä onko ilmainen,ei näy kolikolla toimivan.
Terveisin WC käyttäjä.- Anonyymi00006
Sepä se kun ei tiijä onko ne aaki ja jos on nii onko varattuja. Parempi oes laatakopit, jos semmoisessa kopissa kasvaes viholaisija niin hyvä puska olis kesän lopulla ja joku saes hyviä nokkoslettuja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sepä se kun ei tiijä onko ne aaki ja jos on nii onko varattuja. Parempi oes laatakopit, jos semmoisessa kopissa kasvaes viholaisija niin hyvä puska olis kesän lopulla ja joku saes hyviä nokkoslettuja.
Nokkosiahan kasvaa maalla,sieltähän saat
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nokkosiahan kasvaa maalla,sieltähän saat
Mutta saes kaapuntilaisettii nokkosia niistä kusjkoppiloisista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta saes kaapuntilaisettii nokkosia niistä kusjkoppiloisista.
Sinähän olet hyväntahtoinen kun noin ajattelet.
- Anonyymi00013
Juna asemalla on hyvä käyvä kusella, siinä paikassa missä nuorisokin pe ja la iltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716