Keskustaan ym kusjkoppija

Anonyymi-ap

Tiältä mualta kun mualkylliin lähtöö niin het kun on perillä niin suapi ehtiä paekkoo missä käävä kusella.
Kaapunti saes rakentoo ympärj kyllee kusjkoppija, ee tarviis olla kun laataseinät ympärille ja pohja hiekkoo. Ehkä tarviis olla kattoo. Laataseiniin suojassa olis hyvä käävä kusella.
Nyt kun eijjoo tämmösiä kusjkoppija niin joutuu menemään talloin nurkan taakse kuselle.

13

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuse sillipurkkiin,ee tarvihe ees aatosta nousta poes! Liemen voit käyttää lannoitteeksi vaikka omaan perunamaahan.

• Anonyymi00002

Tuo on Laihian malli!

• Anonyymi00003

Tulloo silliin outo maku

• Anonyymi00004

No tyhjä limskaputeli mukkaan povitaskuun. Sitten, elä paa roskii putelia.vuan pullonpallaatukseen

• Anonyymi00009

• Anonyymi00010

Mulla pitäs olla sitten ratti matkassa, on niin paksu jorma , ettei sovi kusemaan
        pulloon, roiskuu muuten käsille.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mulla pitäs olla sitten ratti matkassa, on niin paksu jorma , ettei sovi kusemaan
        pulloon, roiskuu muuten käsille.

Pitäiskö mennä lääkäriin ensin, jos ei pärjää muutamaa tuntia pissimättä. Mutta kyllä pitää olla hirmuisen iso jorma, jos pissireikä ei mahdu limsapullon suuaukkoon. Ei sitä koko jormaa sinne pulloon tarvitse tunkea.

• Anonyymi00005

Kauppahallin alakerrassa on WC ,auki klo 16.00 asti,sitten on puuilossa WC,olikohan 21.00asti.
      Molemmat on ilmaisia,sitten k-supermarketissa on WC,ehkä pitää? ostaa jotakin.
      Torin reunassa on vihreä koppi,mutta en tiedä onko ilmainen,ei näy kolikolla toimivan.
      Terveisin WC käyttäjä.

• Anonyymi00006

Sepä se kun ei tiijä onko ne aaki ja jos on nii onko varattuja. Parempi oes laatakopit, jos semmoisessa kopissa kasvaes viholaisija niin hyvä puska olis kesän lopulla ja joku saes hyviä nokkoslettuja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sepä se kun ei tiijä onko ne aaki ja jos on nii onko varattuja. Parempi oes laatakopit, jos semmoisessa kopissa kasvaes viholaisija niin hyvä puska olis kesän lopulla ja joku saes hyviä nokkoslettuja.

Nokkosiahan kasvaa maalla,sieltähän saat

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nokkosiahan kasvaa maalla,sieltähän saat

Mutta saes kaapuntilaisettii nokkosia niistä kusjkoppiloisista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta saes kaapuntilaisettii nokkosia niistä kusjkoppiloisista.

Sinähän olet hyväntahtoinen kun noin ajattelet.

• Anonyymi00013

Juna asemalla on hyvä käyvä kusella, siinä paikassa missä nuorisokin pe ja la iltaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      79
      1435
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      49
      855
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe