Yksi Marianne kiitos.
Saisinko yhden Mariannen?
27
302
Vastaukset
- Anonyymi00001
🍬Ole hyvä. Ota toinenkin.🍬
- Anonyymi00002
😍😍🥺🥺🏰🏰🏰🏰🏰🏰🥺🥺😍😍
- Anonyymi00003
Huomenta. Meillä on naapureiden kanssa tarkoitus tehdä Marianne-drinksuja, kunhan sää lämpenee riittävästi.
Pike- Anonyymi00006
Ai niin. Nimistä puheen ollen. Kukaan, ei kukaan voinut tietää täällä, että Pike-niminen on paikalla ja milloin ja minkä kirjoituksen tehneenä kuin vain ylläpito. Tämänkin pystyn näyttämään toteen.
Sitä paitsi. En ollut kertaakaan maininnut omaa nimeä täällä. - Anonyymi00022
Kunhan ette hauduta teetä.
- Anonyymi00004
Mistä tiesit, että mulla on niitä? 😅
- Anonyymi00030
Sinisiä vai punaisia?
- Anonyymi00005
Kipee olo
- Anonyymi00027
Paljastat itsesi!!!!!
- Anonyymi00007
...
- Anonyymi00009
Kerro toki lisää sanaton mies palstaäijän aloituksesta, mitä tulee mieleen puoleen? Tarkemmin kun muistelen olet tainnut kirjoitella sinulle jollain tavalla tutuista naispuolisista kon taktihenkilöistä, tarkoitan sinulle tutuista henkilöistä vähemmän mairittevia, että tällä tavallako palsta mahtaa päässäsi nyt taas elää? T
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro toki lisää sanaton mies palstaäijän aloituksesta, mitä tulee mieleen puoleen? Tarkemmin kun muistelen olet tainnut kirjoitella sinulle jollain tavalla tutuista naispuolisista kon taktihenkilöistä, tarkoitan sinulle tutuista henkilöistä vähemmän mairittevia, että tällä tavallako palsta mahtaa päässäsi nyt taas elää? T
Sanaton mies on Pike.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanaton mies on Pike.
Sitä paitsi. Sotket asioita. Pike
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksei miksei, jos kerran saa mokan paloja samaan sfääriin palstaäijän kakkimien nimikirjainten sapluunalla, on yhtäkkiä ainakin vähintään heille tuttuja yksilöitä joka lähtöön ja…asemaan. T naiselta hyvin menee
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksei miksei, jos kerran saa mokan paloja samaan sfääriin palstaäijän kakkimien nimikirjainten sapluunalla, on yhtäkkiä ainakin vähintään heille tuttuja yksilöitä joka lähtöön ja…asemaan. T naiselta hyvin menee
Eli tästä päätellen henkilökohtainen on poliittista sekä höpsänpöpsähumanistien, että joidenkin muiden ismien keskuudessa👍
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli tästä päätellen henkilökohtainen on poliittista sekä höpsänpöpsähumanistien, että joidenkin muiden ismien keskuudessa👍
Voisinhan minäkin keksiä kerrontoja vaikka teeveestä tuttuja naamoja käyttäen, että niin oltiin samaa mieltä kun tele-paattisesti juteltiin asiasta vaikka itse paateron kanssa jne- ymmärrätte varmaan utopian tason
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voisinhan minäkin keksiä kerrontoja vaikka teeveestä tuttuja naamoja käyttäen, että niin oltiin samaa mieltä kun tele-paattisesti juteltiin asiasta vaikka itse paateron kanssa jne- ymmärrätte varmaan utopian tason
Kylläpäs siellä yritetään kääntää asioita ihan vinksin vonksin, mutta kun se ei enää onnistu. Pike
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kylläpäs siellä yritetään kääntää asioita ihan vinksin vonksin, mutta kun se ei enää onnistu. Pike
Ei tarvitse tästäkään palstaäijän lukuisista alter egoista joita tämä bipolaarinen on lainaillut ahkerasti fakkiutuneisiin tarinallisuuksiinsa varmaan sanoa tai fasilitoida enempää? Niin olen aiemminkin toki luullut, mutta…
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tarvitse tästäkään palstaäijän lukuisista alter egoista joita tämä bipolaarinen on lainaillut ahkerasti fakkiutuneisiin tarinallisuuksiinsa varmaan sanoa tai fasilitoida enempää? Niin olen aiemminkin toki luullut, mutta…
Sulla on kova tarve puhua aina äijästä, vaikkei niin olekaan. Jokin syyhän sinulla siihen on. Pike
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanaton mies on Pike.
Mitäääää?Piken piti olla nainen😲
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitäääää?Piken piti olla nainen😲
Pike on sama kuin Topi. Pike
- Anonyymi00008
Jah man! Pompa-pappa!
- Anonyymi00019
Sure. So what you gonna do when they come for you?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sure. So what you gonna do when they come for you?
Groupie’s see me walkin they hatin
- Anonyymi00017
Tarkoitan adfghklöö ö ö
- Anonyymi00026
Vetäkää naiset tämä körmy jo ketoon kimpassa?
- Anonyymi00028
Oli namia nuo uudet mariannet 😋 ihan ku kultaa ois syönyt ja hyviä ku mitkä 😁🍬 Appelsiinin makusia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy92112Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1341630Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201225Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82171173Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861104Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661045Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97876Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79811
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701