Kun sekaannuin teidän suhteeseenne.
Tein väärin.
72
762
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mites korvaat aiheuttamasi vahingot ?
- Anonyymi00002
Miten sekaannuit?
- Anonyymi00025
Täällä tämä yli-utelias taas etsii guben euron provosta määrittelemätöntä tietoa mitä ei ole huoh
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Täällä tämä yli-utelias taas etsii guben euron provosta määrittelemätöntä tietoa mitä ei ole huoh
Ihmisten kanssa kun on kanssakäymisissä niin tällaisen mentaliteetin omaavan on suositeltavaa tukahduttaa kaikki opitut tai luontaiset vaistot
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ihmisten kanssa kun on kanssakäymisissä niin tällaisen mentaliteetin omaavan on suositeltavaa tukahduttaa kaikki opitut tai luontaiset vaistot
Voisitko hieman tarkentaa? No en vtussa, kiitos kysymästä hei
- Anonyymi00046
Anonyymi00030 kirjoitti:
Voisitko hieman tarkentaa? No en vtussa, kiitos kysymästä hei
Älä siis ole mies jonka ympäriltä tuolit viedään jonka SUKUNIMI mieleen ei jää
- Anonyymi00003
Ei multa. Ohi!
- Anonyymi00005
Et siis ole pahoillasi 🤣
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et siis ole pahoillasi 🤣
Et ole kaipaamani henkilö.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et ole kaipaamani henkilö.
En niin kuhan totesin
- Anonyymi00031
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et siis ole pahoillasi 🤣
Bit*h i sayed what i sayed paint the town in red, so hell nah
- Anonyymi00055
Anonyymi00031 kirjoitti:
Bit*h i sayed what i sayed paint the town in red, so hell nah
Ei sen takia sentään Varmaan tartte niiden tunteikkaiden pahaenteisiä sloganeita toistella?
- Anonyymi00004
näin on mikäli sikäli olet cian nassu
- Anonyymi00019
Sivusta vastaan kun alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä, että minä olen se ketä täällä haukut. Tiesitkö, että minä en ole se syyllinen teidän sotkuun vaan se neljäs osapuoli.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sivusta vastaan kun alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä, että minä olen se ketä täällä haukut. Tiesitkö, että minä en ole se syyllinen teidän sotkuun vaan se neljäs osapuoli.
voi vttu kuinka monta teitä on? armeija?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tervetuloa vaan samaan veneeseen. Eiköhän tässä v*tuta itsekutakin tämä tragikoominen teatteri. Itse en ole sellainen joka rikkoisi kenenkään suhdetta jos saisin varmuuden siitä, että jonkinlainen suhde on. Voithan toki ottaa minuun yhteyttä niin jutellaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pikekin ilmoittautuu. Yypeehen on yhdistettävissä kaikki.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pikekin ilmoittautuu. Yypeehen on yhdistettävissä kaikki.
Paitsi etten halunnut sotkea kenenkään välejä enkä edelleenkään halua. Halusin vain ikävöidä. Pike
- Anonyymi00006
Hyvä, että vihdoinkin ymmärsit, mutta kiitos kovasti elinikäisistä traumoista itse kullekin itsekkäälle osapuolelle.
- Anonyymi00008
jotain kun itse ehdottanut naisille jotain niin aika hausdkojakin treffijuttuja, kun en ole pippelitön kuin poppe.. heh
- Anonyymi00009
Voit pyytää anteeksi irl.
- Anonyymi00034
Taitaa anteeksipyynnön kerjääjä helvetti jäätyä ennemmin. Mutta jatkahan antisosiaalisen oloinen mielikuvaharjoituksia palstaäijän aloituksissa, mistä mielipahasta tms ikinä onkaan kyse. TT
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taitaa anteeksipyynnön kerjääjä helvetti jäätyä ennemmin. Mutta jatkahan antisosiaalisen oloinen mielikuvaharjoituksia palstaäijän aloituksissa, mistä mielipahasta tms ikinä onkaan kyse. TT
Ilmeisesti jostain kolmannesta olemattomasta osapuolesta, vai tietääkö tämä enää itsekään mitä huutelee tai peräänkuuluttelee huh huh
- Anonyymi00010
Jotkut meistä tajuaa tuon jo ennen kuin tekee mitään...
- Anonyymi00037
Kerro lisää assosiaatioistasi palstaäijän muutaman sanan rage baitin pohjalta, mitä tahansa skeemaa rakentava, riippuu näköjään ihan siitä mitä etusivulla on tarjolla. T naiselta
- Anonyymi00057
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kerro lisää assosiaatioistasi palstaäijän muutaman sanan rage baitin pohjalta, mitä tahansa skeemaa rakentava, riippuu näköjään ihan siitä mitä etusivulla on tarjolla. T naiselta
Tainnut läski tamma käväissä sen verran sinulta pois, että saa äänestää uudelleen itseään. Lisäys
- Anonyymi00011
Eipä nuo taida kenellekkään kuulua toisten suhteet henkilöstähän on hyvä varoittaa ehkä jos tuntee sen paremmin kuin se joka tämän kanssa on suhteessa mutta ymmärtääkseni sen kuitenkin jokainen itsenäisesti päättää kenenkä kanssa suhteessa haluaa olla
- Anonyymi00038
Harmillisen usein sillä ”varoittajalla” on oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00039
Ihanko tosi aloittajaäijä? Huomaatteko, että sisällöstä huolimatta huuhaasapluuna pysyy about samana
- Anonyymi00056
Anonyymi00038 kirjoitti:
Harmillisen usein sillä ”varoittajalla” on oma lehmä ojassa.
Näinkin voi olla, mutta sitäkään tasoa aloittajaäijän trollimononogi tuskin tavoittaa. Sekin on hyvä huomiosta kun sille vastaa ja tätä trollia ruokkii
- Anonyymi00012
Tein väärin, että rakastuin sinuun, kun asuin vielä toisen kanssa. Tuli tuplaero. En enää tee samaa virhettä. On parempi, että elän loppuelämäni yksin.
- Anonyymi00015
Katso kuinka paljon tulee tykkäyksiä, että kadut, myönnät virheesi ja päätät elää loppuelämäsi yksin. 😀 Etköhän sinä ole jo tarpeeksi kärsinyt sinäkin.
- Anonyymi00041
Jaa, joo joo aloittajaäijän monologi. Tuli tuplaero, eli satusi voisi tulkita niin, että kävit kurkkimassa aidan takana vähän kisuttelemassa ja sitten ei ollut enää kumpaakaan, eli mitä opimme tästä? Syökää kotona jos siellä ruokaa o
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jaa, joo joo aloittajaäijän monologi. Tuli tuplaero, eli satusi voisi tulkita niin, että kävit kurkkimassa aidan takana vähän kisuttelemassa ja sitten ei ollut enää kumpaakaan, eli mitä opimme tästä? Syökää kotona jos siellä ruokaa o
Ainakin minun linja on hieman monipuolisempi satiirin tasolla kuin pullukan vanhan piian skeemat palstaäijän tiettyyn sanastoon tarttuen mm se monotoninen varattu mies on mitä yrität, joka on koskenut ihan jotain hei mies suukkoja- kommenttia mitä kämäinen äijä kirjoittaa, hänhän on ollut tällainen katkera ”elämänkoulun@ kertojaääni taustalla
- Anonyymi00066
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ainakin minun linja on hieman monipuolisempi satiirin tasolla kuin pullukan vanhan piian skeemat palstaäijän tiettyyn sanastoon tarttuen mm se monotoninen varattu mies on mitä yrität, joka on koskenut ihan jotain hei mies suukkoja- kommenttia mitä kämäinen äijä kirjoittaa, hänhän on ollut tällainen katkera ”elämänkoulun@ kertojaääni taustalla
Opettelisit kirjoittamaan oikein. Huomaa, että läksyt ovat jääneet tekemättä ja kokeisiin on jäänyt lukematta.
- Anonyymi00067
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sinun harhoihin ei jaksa kukaan syventyä. Työnteko ja opiskelu tekisi terää.
- Anonyymi00068
Halusit sen miehen niin kovasti, että piti vehkeillä. Silloin ei voi syntyä mitään aitoa. Toivottavasti otat opiksi. Onnea jatkoon.
- Anonyymi00013
jos joltain remontti-ressukalta reiskalta vasarakin vimpautuu oikein lenttoon jonnekin.. remontti-ewaaukk..HOH
SITTEN ewaaukN VCASA LENTÄÄMINNE TAHQAnsa twkwmään ruhojaan - Anonyymi00014
Vastasit kaivatulleni tarkoitettuun eka viestiini tänne.Tiesit kuka oon koska näit kaiken toiminnan jo minun netissäni/laitteessa ei.
Sinä huomasin ettet ollut hän ketä kaipasin siis ja olet siitä asti sabotoinut ,stalkkaamalla,hakkeroimalla ja nöyryyttämällä minua esittäen kaivattuani niitä tehtaillessasi.- Anonyymi00051
Miten tämä homma meneekään aloittajaäijä miten toista voi esittää anonyymilla palstalla ja mihin siihen tarvittaisiin hakkeroitumista? Kysyn tätä uudestaan kun joku mielipahamilisi poistatti kysymyksen. T naiselta
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miten tämä homma meneekään aloittajaäijä miten toista voi esittää anonyymilla palstalla ja mihin siihen tarvittaisiin hakkeroitumista? Kysyn tätä uudestaan kun joku mielipahamilisi poistatti kysymyksen. T naiselta
Käytin sanaa uuvatti. Ei tule tulee toistumaan
- Anonyymi00017
Otsikkoon ei tule pistettä.
- Anonyymi00020
Ota rennosti, tämä ei ole niin virallinen paikka kuulostat tiukka pipoiselta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ota rennosti, tämä ei ole niin virallinen paikka kuulostat tiukka pipoiselta.
Kuuletko mut? Hankithan apua.
- Anonyymi00044
Sen verranko jo kokeilit palstaäijän aloitusta kuin kepillä jäätä ja kohta lähtee sitä samaa saagaa?
- Anonyymi00018
Olihan sulla ihan hyviä pointteja kyllä.
- Anonyymi00021
minkälainrn hahmo jossain voisikinolla joku Vesihirviö.
- Anonyymi00024
Et sekaantunut millään lailla. Suhteemme on ihan yhtä vakaa kuin ennen kuin olin sinut tavannut. Tapaamisemme tai mikään välillämme ei ole siihen vaikuttanut. Ei tarvitse tuntea mistään huonoa omaatuntoa.
Naiselta- Anonyymi00028
Mitä ihmettä teet ikävöintipalstalla, jos olet vakaassa parisuhteessa???
- Anonyymi00047
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä ihmettä teet ikävöintipalstalla, jos olet vakaassa parisuhteessa???
Taasko tämä märinä palstaäijän luomalle kuvajaiselle alkaa? Ikävä tuottaa pettymys, mutta palsta ei ole mikään vanhan kansan tanssilava josta naisia poimitaan. Tämä koko kansan pisoaari ja vessanseinä varsinkaan. T naiselta
- Anonyymi00032
niin siis 4i nuo 6apa kuon dähkömie3w voi...jos on joku 5u56kimuw läääk43illä j a käyt6ää sähhköä..
- Anonyymi00035
Ei se mtn. Helvetti irti kuitenkin tjsp.
- Anonyymi00040
niin 4iväy nuo eähköjuutr trapa suwa e4lle34t5 ole joku hullu kuin ÄH34kki t5qih3n4i..
- Anonyymi00042
En ole mistään pahoillaan. Toivottavasti suhteenne ei kestä.
- Anonyymi00048
Miten sekaannuit?
- Anonyymi00049
Taisit kysyä jo palstasedältä tätä aiemmin, mutta ehkä toistossa on tehoa ja se kirjoittaa sinulle jonkun sekavan mininovellin ”hän”- muodossa
- Anonyymi00065
Anonyymi00049 kirjoitti:
Taisit kysyä jo palstasedältä tätä aiemmin, mutta ehkä toistossa on tehoa ja se kirjoittaa sinulle jonkun sekavan mininovellin ”hän”- muodossa
Älä pidä kirjaa mun kommenteista tai muuten 😠 Jos en itse pysy kartalla, niin miten sinä voit pysyä?
- Anonyymi00050
Vajakki tyyli ehtii kaikkeen ajon aikana.
- Anonyymi00053
Ajaa itsensä konkurssiin ajamalla auton romuaan
- Anonyymi00054
Monta kertaa vaihtaa lin lön renkaat vuodessa.
- Anonyymi00058
Luonnollisesti ei ollut ensimmäinen kerta
- Anonyymi00059
Hyväö työtähän se on.
- Anonyymi00060
Näin on
- Anonyymi00061
Kurssit kunnossa
- Anonyymi00062
Pahat naiset pitää poissa voi keksittyä oleelliseen eli töihin.
- Anonyymi00063
Ystävä auttaa
- Anonyymi00064
Ei oo mittää suhdetta.
- Anonyymi00069
Eihän tämä mies edes myönnä olevansa suhteessa. Kannattaako sellaisen vuoksi taistella?
- Anonyymi00070
Olisikohan näin, että mies on osa-aikasuhteessa eli vain tunnin pari päivässä tai tarpeen mukkaan, mutta unohtaa kertoa asiasta muille? En tiedä, mutta olisikohan näin?
- Anonyymi00071
Mutta sillä sekaantumisella oli lopulta vain positiivisia vaikutuksia suhteeseeni. Kuten sinulle asiasta sitten paljon myöhemmin mainitsinkin. Siksipä olen sinulle vain kiitollinen siitä että sekaannuit :)
- Anonyymi00072
Niin panosuhde on teillä. Tietääkö puoliso?
- Anonyymi00073
Eipä kestä, bro 🫡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634