Katkonut Ariin välit .
Kuulin Simokin jo
25
580
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kait. Tikku-ukon levittämiä huhuja?
- Anonyymi00003
Välillä tuntuu, että osa jutuista syntyy enemmän kahvipöydässä kuin todellisuudessa. 😄 Yksi heittää arvauksen ilmoille ja kohta sitä kerrotaan jo varmana tietona.
- Anonyymi00002
No huhut liikkuu taas kylillä vauhdilla. 😄 Näissä kannattaa yleensä odottaa, että ihmiset itse kertoo jos on jotain kerrottavaa, eikä rakentaa koko tarinaa yhden heiton varaan.
- Anonyymi00012
Simoa ei ole varaa "menettää" Arin, eikä Mm:n. Hän on "kaikkien kaveri" ja monesti kultaakin arvokkaampi, kun tarvitaan apua jossain työprojektissa. Ei ole aina käytettävissä, koska omiakin projekteja hänellä on.👍💪
- Anonyymi00013
Simoa ei ole varaa "menettää" Arin, eikä Mm:n. Hän on "kaikkien kaveri" ja monesti kultaakin arvokkaampi, kun tarvitaan apua jossain työprojektissa. Ei ole aina käytettävissä, koska omiakin projekteja hänellä on.👍💪
- Anonyymi00004
Iso Vesipää kyllästynyt löysämunaan.
- Anonyymi00005
Joillakin näyttää menevän keskustelu nopeasti siihen, että aletaan jakaa toisille lempinimiä itse asian sijasta. 😄
- Anonyymi00010
Jos näin on, niin hyvä.
Arihan yritti alistaa Simon pellen rooliin .- Anonyymi00014
Eikä vain yrittäny,vaan teki sellaisen.☹️☹️
- Anonyymi00015
- Anonyymi00016
- Anonyymi00017
- Anonyymi00011
Metsäman on käyttänyt Simoa kun hommoo tekköö.
- Anonyymi00018
Niin se on pitää Simon kanssa juttella että ei oo sen huono käytöksisen metsa manin kanssa enää missään tekemisessä t.forest finn
- Anonyymi00019
Ei kai tuo Forest finn oikeasti itse täällä kommentoi ?
- Anonyymi00021
Saattaa hyvinkin kommentoida kun on sillä töin.
- Anonyymi00022
Mistäpä sitä kukaan tietää. Voi olla vaikka Simokin tai kuka vaan.
- Anonyymi00023
Höpsis, joku typerys luulee itse olevansa kyseinen henkilö.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mistäpä sitä kukaan tietää. Voi olla vaikka Simokin tai kuka vaan.
Hyvä, jos FF käy täällä keskustelemassa, kun meillä kaikilla ei ole mahdollisuutta kommentoida hänen videoillaan.👍
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä, jos FF käy täällä keskustelemassa, kun meillä kaikilla ei ole mahdollisuutta kommentoida hänen videoillaan.👍
Ja se on oma vikasi jos näin on.
- Anonyymi00030UUSI
Kyllä minä täällä kommentoin ihan niin kuin kanavallani t.forest finn
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo pitää se välillä täälläkin kommentoida t.forest finn
- Anonyymi00025
Ei ole välit poikki. Simo on kaikkien kaveri.
- Anonyymi00032UUSI
Kohta ei enää ole t.forest finn
- Anonyymi00033UUSI
Aika hurjaksi menee taas tämäkin ketju. 😄
Yksi “kuulin että…” -aloitus ilman mitään näyttöä, ja muutamassa viestissä ollaan jo analysoimassa ihmisten ystävyyssuhteet, hyväksikäytöt, välirikot ja henkiset tilat valmiiksi.
Suomi24 on kyllä välillä uskomaton paikka:
ennen kylillä juoruttiin maitokopilla, nyt sama tapahtuu netissä mutta mukana on “sisäpiiritiedot”, “varmat lähteet”. 😄
Hauskinta on ehkä se, että osa kirjoittaa näistä tubettajista kuin kyse olisi jonkun suuren mediatalon saippuasarjasta:
jokainen katse, kommentti ja videon puuttuminen tulkitaan heti “draamaksi”.
Todellisuudessa voi olla aivan yhtä mahdollista, että ihmisillä on vain omat menonsa eikä koko internet-draamaa ole olemassakaan muualla kuin tässä ketjussa.
Ja mitä enemmän ketjua lukee, sitä enemmän alkaa tuntua että osa seuraa näitä kanavia paljon tarkemmin kuin omia sukulaisiaan. 😄
Jos uusi video ei tule ajallaan → kriisi.
Jos joku ei näy videolla → välirikko.
Jos joku näyttää väsyneeltä → hyväksikäytetty.
Melkoinen tutkintaryhmä täällä kyllä toimii.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937