Ensimmäisenä yhteisenä ateriana
Minkähän ruoan sä valmistat mulle
52
445
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Silakkalaatikon.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä pidät?
- Anonyymi00004UUSI
Jotain lempiruokaasi😅
- Anonyymi00005UUSI
TIEDÄTKÖ MIKÄ ON sähköiskujuytyu jolla lääkäritkin tutkivat tulee sähköiskuja,, sellaisessa jos on niin no hassuakin vkin vä sähköiskuja tulee
- Anonyymi00006UUSI
Kokkaa sille maunollesi äläkä laita häntä kokkaamaan
- Anonyymi00033UUSI
Mauno on kissa 🙄
- Anonyymi00007UUSI
Valmistin jo sitä Thai-curry kanaa sillon kerran
- Anonyymi00008UUSI
Mutta ehkä seuraavalla kerralla valmistan sitä siika-keittoa 😁
- Anonyymi00009UUSI
Oon kyllä parempi leipomaan mut iha mitä haluat.
- Anonyymi00010UUSI
jotkin niin sähköiakur onko tuollaiset swähköiaku-jutut eicät ole voimakkaita kuin miljoona volttia.
- Anonyymi00011UUSI
En mä osaa laittaa ruokaa. 😂
- Anonyymi00012UUSI
Riippuu tilanteesta ja ajankohdasta, onko aamupala, lounas vai päivällinen. Onko suunniteltu juttu vai yllättävä käänne. Tehdäänkö ruoka yhdessä vai onko oletus että tarjoan ns. vieraalle. Mitkä ovat allergiat, ruokavaliot tai -mieltymykset. Onko aikaa istua ja nauttia vai syödäänkö nopeasti vain jotain. Jätetäänkö tilaa jälkiruoalle. Tai onko tarvetta alkupaloille.
- Anonyymi00036UUSI
Toive. Koko setti alkupaloineen ja jälkiruokaa unohtamatta. Paljon lohta ja valkosipuliperunapedillä pääruoka. Laatu korvaa määrän, määrääkään unohtamatta. Se on koko setin tarkoitus.
- Anonyymi00013UUSI
Miten olisi Unkarilainen lihapata ja keitetyt perunat? 🙃
- Anonyymi00037UUSI
Jos liha tarkoittaa kanaa tai kalkkunaa? Voi se liha olla lohtakin, silloin ok, muttei punaista lihaa mulle enää ikinä.
- Anonyymi00014UUSI
mitä ruokavaliota noudatat?
- Anonyymi00054UUSI
Kädestä suuhun.
- Anonyymi00015UUSI
Marry me -kanaa tietysti.
- Anonyymi00044UUSI
Totta!
- Anonyymi00016UUSI
Jotain tosi helppoa, mutta kuitenkin vähän epäonnistunutta, kuten liian vetistä tai kuivaa. Ollos hyvä!
- Anonyymi00017UUSI
Eihän ruoka voi olla koskaan epäonnistunut, kun se on mieleisen ihmisen laittamaa. Sivullinen
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eihän ruoka voi olla koskaan epäonnistunut, kun se on mieleisen ihmisen laittamaa. Sivullinen
Jostain syystä ne maistuu kuitenkin hyvältä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sivusta: Äläs sano. Mä poltin kerran tölkkihernekeiton pohjaan.
- Anonyymi00018UUSI
Keitto, mihin tulee katkarapuja, kanaa, erilaisia vihanneksia, riisiä...Se on tosi hyvää. 😋
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä minä tuon pottumuussin ja uunilohen laittaisin jos olet nainen. Miehelle makkarapotun voisin keittää, tämmöistä täällä korvessa.
- Anonyymi00027UUSI
Onneton olet näille, minulle maistuisi.
- Anonyymi00038UUSI
Pottumuusi valkosipulilla maustettuna?
- Anonyymi00020UUSI
HK:n makkaraa nuotiolla ja siihen Turun sinappia päälle. Juomaksi mehu tai kalja. m>n
- Anonyymi00021UUSI
🤮🤮🤮
- Anonyymi00023UUSI
Nam😆❤️
- Anonyymi00026UUSI
Kaljaa kiitos!
- Anonyymi00039UUSI
Kotikalja?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kotikalja?
Kumpaakin on tarjolla! m>n
- Anonyymi00022UUSI
No, coopin tikkuranut ja uunilenkkiä, kuorrutettuna Monterey Jack juustolla.
- Anonyymi00024UUSI
Oih, sulan!
- Anonyymi00028UUSI
Varhaisperunoita ja makkaraa, salaattia kylkeen.
- Anonyymi00029UUSI
Tilataan woltilta!
- Anonyymi00030UUSI
Hän valmistaa sulle Vikmeisen aterian, ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi00032UUSI
Siis viimeisen aterian 😋
- Anonyymi00034UUSI
Riisimuroja kolalla (maito on loppu).
- Anonyymi00041UUSI
Missä mansikkahillo?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Missä mansikkahillo?
Hmm... Ketsuppia olis? Sekin on punaista, ja periaatteessa on myös marjoista tehtyä.
- Anonyymi00035UUSI
joku kunnon makkispekkis mättö! sillain ett röyhtäilet koko loppuillan oleppa hyvä mies
- Anonyymi00040UUSI
Voin kuoria sulle banaanin jonka valitettavasti itse joudut ostamaan.
- Anonyymi00042UUSI
Olisin kiitollinen jos joku kuorisi minulle sitrushedelmät. Käsien iho ei tykkää.
- Anonyymi00043UUSI
Bänikse
sivu T mies - Anonyymi00048UUSI
Sinut salaattipedillä 🫠 -aiempi kommenttini poistettiin.
- Anonyymi00049UUSI
Uunimakkaran
- Anonyymi00050UUSI
Parsarisotto, voissa paistettia turskaa, päälle tuoretta sitruunaa ja pippuria. Ruokaan sopiva valkoviini 😊 Jälkruokana viherpippuri mansikat ja vanilija jäätelö.
- Anonyymi00052UUSI
Maustamattomat perkuujätteet, tuoksuna, tyhyjällä lautasella. Kipollinen sakovettä.
Jälkiruoaksi, tuopillinen sakokaivosta, sama on vaahto shamppoollas, haista paska.
Hymyile, näin :).
T.katellaan
https://m.youtube.com/watch?v=ktYn7OZCN4c - Anonyymi00053UUSI
Broileria chili-tomaattikastikkeessa ja yrttiriisiä
ja pannukakkua, hilloa ja vatkattua kermaa - Anonyymi00055UUSI
Beef Wellington a´la Erin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061